Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 27 lip 2025, o 12:40




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 210 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 gru 2012, o 00:13 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Zygmunt napisał(a):
to nie powinno się go uczyć czegoś, co prawie na pewno spowoduje katastrofę na pokładzie

Co niby ma spowodować katastrofę na jachcie?
Nie wiem czy kiedykolwiek odpalałeś Zygmuncie taką zwykłą rakietkę spadochronową. Nieumiejętne jej zastosowanie może spowodować katastrofę, wykluczymy znajomość tego sygnału z zakresu szkolenia i egzaminowania? Czego takiego Twoim zdaniem nie powinno się uczyć?

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2012, o 02:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13170
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3101
Otrzymał podziękowań: 2699
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
10 % ludzi ginie podczas przechodzenia przez jezdnię - jedynym słusznym rozwiązaniem jest wprowadzenie patentu pieszego :)

Podobno 75% ludzi umiera we własnym łóżku - albo trzeba mieć patent na własną koję albo cudzołożyć - wybieram bezpatencie.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2012, o 03:27 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Stara Zientara napisał(a):
wybieram bezpatencie.


I co to ma do zakresu szkolenia i egzaminowania?

Ja tam wolę to co mówią na ten temat specjaliści z UK, niż to co mówi kolega Zygmunt

1. Międzynarodowe zasady zapobiegania kolizjom na morzu.
Pytania będą ograniczone do międzynarodowych zasad, jednakże kandydaci muszą być świadomi lokalnych regulacji. Nie oczekuje się zapamiętywania lokalnych zasad.
- generalne zasady (1 -3)
- zasady żeglowania i sterowania (4 – 19)
- światła i znaki
-sygnały świetlne i dźwiękowe
- sygnały dla statków rybackich w bliskiej odległości (aneks II)
- sygnały niebezpieczeństwa (aneks IV)

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2012, o 07:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2006, o 21:58
Posty: 4688
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 512
Otrzymał podziękowań: 702
Uprawnienia żeglarskie: wyżej się nie da...
Zygmunt napisał(a):
Panie Piotrze,
widocznie wydaje się panu, że znalazł pan sprzeczność w moim postingu.
Nie powinien istnieć egzamin dający prawo do żeglowania, bez zdania którego żeglować na określonych akwenach nie wolno.

No to w tym powyżej jest niezrozumienie. Niby dlaczego nie - przecież na prawo jazdy kat. B też nie można prowadzić np autobusów, a egzamin zdawać trzeba.
Już nie wspomnę o tym że ten egzamin ogranicza jeszcze żeglarza długością jachtu na morzu. No zamordyzm po prostu. :lol:
Tylko, że według logiki projektu żeglarz to patent ŚRÓDLĄDOWY!!!
Ograniczona koncesja na morze to BONUS, a nie podstawowa cecha patentu.

_________________
Zmieniona stopka - poprzednia lewaków uwierała :-)
--
pozdrawiam
AIKI


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2012, o 07:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2006, o 15:07
Posty: 4811
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 675
Otrzymał podziękowań: 1715
Uprawnienia żeglarskie: j.st.m
Andrzeju, wielokrotnie było o tym , że porównania motoryzacyjne sa nieadekwatne. Widziałeś gdzieś jachty, nawet te duże, pędzące z prędkoscią 100km na godzinę po drodze o 7m szerokosci i mijajace się w odległosci 0,5m? :)

_________________
Maciek"S"Kotas

---
O!...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2012, o 07:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2006, o 21:58
Posty: 4688
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 512
Otrzymał podziękowań: 702
Uprawnienia żeglarskie: wyżej się nie da...
skipbulba napisał(a):
Andrzeju, wielokrotnie było o tym , że porównania motoryzacyjne sa nieadekwatne. Widziałeś gdzieś jachty, nawet te duże, pędzące z prędkoscią 100km na godzinę po drodze o 7m szerokosci i mijajace się w odległosci 0,5m? :)

Przecież wiem :) Ale ja porównywałem nie fizykę tylko papierologię :lol:

_________________
Zmieniona stopka - poprzednia lewaków uwierała :-)
--
pozdrawiam
AIKI


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2012, o 09:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2011, o 13:45
Posty: 26
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 13
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
@ ins
Chodzi o tą płonącą beczkę na pokładzie. Środki pirotechniczne i paliwo do kuchenki łatwiej kontrolować, chociaż widziałem już nadpaloną plastykową łodkę po awarii kuchenki. Nie do odratowania (potworny "aromat"), może dlatego drobna awersja do ognia na pokładzie.

@AIKI
Mój błąd, nie powtórzyłem, że chodzi o brak patentów na niekomercyjnie wykorzystywane łodzie do 15 (lub 24) metrów LOA

Jeżeli już koniecznie patenty, to dlaczego nie tak, jak w Niemczech. Do prowadzenia łodzi z motorem o mocy powyżej 5 KM (także łodzi żaglowej z motorem doczepnym) i długości do 15 metrów potrzebne są w zasadzie (ok. 90% wód) 2 patenty motorowodne. Jeden na wody śródlądowe i jeden na morskie do 3 mil. Poza tym obszarem niemieckie przepisy nie obowiązują.
Teoria jest zawarta w katalogach pytań
śródlądowe - http://www.elwis.de/Freizeitschifffahrt/fuehrerscheininformationen/Fragenkatalog-Binnen-Mai-2012.pdf
morskie - http://www.elwis.de/Freizeitschifffahrt/fuehrerscheininformationen/Fragenkatalog-See-Mai-2012.pdf
Egzamin pisemny 45 minut, 30 pytań (7 "Basis" + 23 reszta), 24 muszą być poprawnie odpowiedziane.
W tych zestawach prawidłowa jest zawsze odpowiedź a, na egzaminie jest inaczej :)
Zakuć, zdać, zapomnieć - dlatego uważam, że Holenderski system, liczący na rozsądek właściciela łodzi, nie jest gorszy.

Pozdrowienia - Zygmunt


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2012, o 12:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2006, o 21:58
Posty: 4688
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 512
Otrzymał podziękowań: 702
Uprawnienia żeglarskie: wyżej się nie da...
Zygmunt napisał(a):
@ ins
Chodzi o tą płonącą beczkę na pokładzie. Środki pirotechniczne i paliwo do kuchenki łatwiej kontrolować, chociaż widziałem już nadpaloną plastykową łodkę po awarii kuchenki. Nie do odratowania (potworny "aromat"), może dlatego drobna awersja do ognia na pokładzie.

@AIKI
Mój błąd, nie powtórzyłem, że chodzi o brak patentów na niekomercyjnie wykorzystywane łodzie do 15 (lub 24) metrów LOA

Jeżeli już koniecznie patenty, to dlaczego nie tak, jak w Niemczech. Do prowadzenia łodzi z motorem o mocy powyżej 5 KM (także łodzi żaglowej z motorem doczepnym) i długości do 15 metrów potrzebne są w zasadzie (ok. 90% wód) 2 patenty motorowodne. Jeden na wody śródlądowe i jeden na morskie do 3 mil. Poza tym obszarem niemieckie przepisy nie obowiązują.

Niemieckie przepisy są mniej liberalne niż np w Szwecji, gdzie kwit jest wymagany dla łodzi, których wymiary przekraczają 12 i 4 m - oba jednocześnie :D Zatem dla łodzi 14 x 3,5 m teoretycznie papieru nie potrzeba.
Zresztą w ogóle mówienie o liberalizmie nie... koreluje z "Ordnung muss sein" :lol:

_________________
Zmieniona stopka - poprzednia lewaków uwierała :-)
--
pozdrawiam
AIKI


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2012, o 12:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17563
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2354
Otrzymał podziękowań: 3696
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
AIKI napisał(a):
Zresztą w ogóle mówienie o liberalizmie nie... koreluje z "Ordnung muss sein"
W sensie, że uważasz, że liberalizm równa się burdel?

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2012, o 12:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2006, o 21:58
Posty: 4688
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 512
Otrzymał podziękowań: 702
Uprawnienia żeglarskie: wyżej się nie da...
Maar napisał(a):
AIKI napisał(a):
Zresztą w ogóle mówienie o liberalizmie nie... koreluje z "Ordnung muss sein"
W sensie, że uważasz, że liberalizm równa się burdel?

Nie - przysłowiowy burdel to anarchia. Ale zgodnie z popularnym powiedzonkiem w każdym burdelu jakiś porządek być musi. :lol:

_________________
Zmieniona stopka - poprzednia lewaków uwierała :-)
--
pozdrawiam
AIKI


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2012, o 15:20 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Zygmunt napisał(a):
@ ins
Chodzi o tą płonącą beczkę na pokładzie. Środki pirotechniczne i paliwo do kuchenki łatwiej kontrolować, chociaż widziałem już nadpaloną plastykową łodkę po awarii kuchenki. Nie do odratowania (potworny "aromat"), może dlatego drobna awersja do ognia na pokładzie.

@AIKI
Mój błąd, nie powtórzyłem, że chodzi o brak patentów na niekomercyjnie wykorzystywane łodzie do 15 (lub 24) metrów LOA

Jeżeli już koniecznie patenty, to dlaczego nie tak, jak w Niemczech. Do prowadzenia łodzi z motorem o mocy powyżej 5 KM (także łodzi żaglowej z motorem doczepnym) i długości do 15 metrów potrzebne są w zasadzie (ok. 90% wód) 2 patenty motorowodne. Jeden na wody śródlądowe i jeden na morskie do 3 mil. Poza tym obszarem niemieckie przepisy nie obowiązują.
Teoria jest zawarta w katalogach pytań
śródlądowe - http://www.elwis.de/Freizeitschifffahrt/fuehrerscheininformationen/Fragenkatalog-Binnen-Mai-2012.pdf
morskie - http://www.elwis.de/Freizeitschifffahrt/fuehrerscheininformationen/Fragenkatalog-See-Mai-2012.pdf
Egzamin pisemny 45 minut, 30 pytań (7 "Basis" + 23 reszta), 24 muszą być poprawnie odpowiedziane.
W tych zestawach prawidłowa jest zawsze odpowiedź a, na egzaminie jest inaczej :)
Zakuć, zdać, zapomnieć - dlatego uważam, że Holenderski system, liczący na rozsądek właściciela łodzi, nie jest gorszy.

Pozdrowienia - Zygmunt


Ale ja o tym wszystkim wiem, wypadało by przed zaadresowaniem do kogoś - w tym przypadku do mnie postu - zapoznać się z wypowiedziami. Przecież to ja sam postuluje rozwiązanie egzaminów na wzór niemiecki, sam uważam że stosowanie środków typu beczka z olejem jest nie do zastosowania na typowym jachcie. I o tym pisałem w tym wątku i w tym poświęconym egzaminom. Kompletnie nie rozumiem po co Twa pisanina i tym bardziej dlaczego do mnie adresowana. Przypodobać chcesz się komuś, uwiarygodnić przed kimś?

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2012, o 17:43 

Dołączył(a): 3 lut 2011, o 13:25
Posty: 2322
Podziękował : 389
Otrzymał podziękowań: 738
Uprawnienia żeglarskie: mam
Przepychanki w koszu. Pierwszy rzut za 3 ;-)

_________________
noone


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2012, o 21:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2011, o 13:45
Posty: 26
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 13
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Piotrze:
Cytuj:
Kompletnie nie rozumiem po co Twa pisanina i tym bardziej dlaczego do mnie adresowana

Tytuł wątku - "Patenty kontra bezpatencie c.d. - znacie to poczytajcie"
Ty jesteś za patentami także dla skiperów mniejszych (niż 15/24m) jednostek, ja jestem przeciw. Moim argumentem jest to, że w Holandii tylko ludzie pływający szybkimi lub długimi jednostkami (ponad 15 metrów) muszą mieć uprawnienia/patenty i wszystko funkcjonuje, nawet na akwenach z bardzo dużym ruchem towarowym.
Zaproponowałem niemieckie rozwiązanie, bo skoro już nie potraficie w Polsce żyć bez patentów, to przynajmniej umożliwcie początkującym w ciągu jednego lata wyrobienie kompletu uprawnień na turystyczne pływadła.
Cytuj:
Przypodobać chcesz się komuś, uwiarygodnić przed kimś?

Obyło by się bez tego pytania, ale skoro pytasz ...
Wydawało mi się, że tylko zabrałem głos w ogólnie dostępnej dyskusji. Ale z boku widać czasem lepiej, tak więc zastanowię się nad tym.
A dlaczego ty tak „wisisz” na tych patentach ? Żal ci, że teraz ktoś mógłby po prosty kupić sobie łódkę i mieć takie same prawa jakie ty musiałeś długo i pracowicie zdobywać ? Kieruje tobą zawiść i zazdrość ?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2012, o 22:01 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Zygmunt napisał(a):
Ty jesteś za patentami także dla skiperów mniejszych (niż 15/24m) jednostek,

Na jakiej podstawie to wnioskujesz? Wydaje się Tobie? Ktoś Ci to powiedział? Moderator który obdarzył wątek tytułem nie mającym nic wspólnego z meritum sporu?

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2012, o 22:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 21:11
Posty: 32
Lokalizacja: Smoczogród
Podziękował : 13
Otrzymał podziękowań: 4
Uprawnienia żeglarskie: Pływam, bo lubię.
ins napisał(a):
Zygmunt napisał(a):
Ty jesteś za patentami także dla skiperów mniejszych (niż 15/24m) jednostek,

Na jakiej podstawie to wnioskujesz? Wydaje się Tobie? Ktoś Ci to powiedział? Moderator który obdarzył wątek tytułem nie mającym nic wspólnego z meritum sporu?

Piotr Siedlewski


Wystarczy przeczytać Twój post kilka linijek wyżej:
"... Przecież to ja sam postuluje rozwiązanie egzaminów na wzór niemiecki..."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2012, o 22:54 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Czy to moja wina że lobby tz. "liberalizatorów" okazało się mało skuteczne w walce o podwyższenie granicy bezpatencia? Przeciez to ustawodawca wymyslił że od 7,5 metra potrzebne sa patenty. Doprawdy uważasz, że mam na to jakis wpływ, zapewniam Cię że nie. A jeśli są te patenty i rząd chce by i PZŻ - ety oraz tz. podmioty egzaminowały to moim zdaniem zakres egzaminu czyli program powinien być znany i jednolity w całej Polsce tak jak w Niemczech. Gdzie tu jest jakieś przeciwstawianie się bezpatenciu? Wskaż mi je.

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2012, o 23:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2009, o 18:57
Posty: 3242
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 334
Otrzymał podziękowań: 976
Uprawnienia żeglarskie: RYA/MCA Yachtmaster Ocean
ins napisał(a):
Czy to moja wina że lobby tz. "liberalizatorów" okazało się mało skuteczne w walce o podwyższenie granicy bezpatencia? Przeciez to ustawodawca wymyslił że od 7,5 metra potrzebne sa patenty


Amnezja, czy celowe manipulowanie?
Oczywiscie, że nie Twoja wina, ale z pewnościa do małej skutecznosci naszych działań przyczynił sie Twój zwiazek. To przedstawiciele Twojego Polskiego Związku Żeglarskiego z uporem godnym Rejtana bronili dotychczasowej granicy 5 m. A my chcielismy bodajże 12 m. Staneło na 7,5. Oczywiście teraz, po ponad 7 latach jak najbardziej możesz powiedzieć, ze to nie Twoja wina, że przecież już wtedy chciałeś dobrze .... :evil:

_________________
Jedni mówią po to, żeby mówić, a inni po to, żeby powiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2012, o 23:15 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Mariusz Główka napisał(a):
ins napisał(a):
Czy to moja wina że lobby tz. "liberalizatorów" okazało się mało skuteczne w walce o podwyższenie granicy bezpatencia? Przeciez to ustawodawca wymyslił że od 7,5 metra potrzebne sa patenty


Amnezja, czy celowe manipulowanie?
Oczywiscie, że nie Twoja wina, ale z pewnościa do małej skutecznosci naszych działań przyczynił sie Twój zwiazek. To przedstawiciele Twojego Polskiego Związku Żeglarskiego z uporem godnym Rejtana bronili dotychczasowej granicy 5 m. A my chcielismy bodajże 12 m. Staneło na 7,5. Oczywiście teraz, po ponad 7 latach jak najbardziej możesz powiedzieć, ze to nie Twoja wina, że przecież już wtedy chciałeś dobrze .... :evil:


Miałem wysadzić budynek na Chocimskiej w akcie protestu? Dlaczego obciażasz mnie za taki a nie inny kształt ustawy? Przeciez I Ty i Twoi kumple od liberalizcji w przestrzeni publicznej - na forach - robiliście wszystko by jak najmniej miec zwolenników poszerzenia bezpatencia.
Zajmowaliście sie głownie obrazaniem, wymyslaniem durnych zarzutów w stosunku do kazdego kto nie padał przed Wami na kolana. O co masz pretensje do mnie?

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2012, o 23:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, o 12:20
Posty: 396
Lokalizacja: Chełm, Warszawa
Podziękował : 35
Otrzymał podziękowań: 21
Uprawnienia żeglarskie: brak
ins napisał(a):
robiliście wszystko by jak najmniej miec zwolenników poszerzenia bezpatencia.

o ciekawe :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 gru 2012, o 08:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
Co prawda
ins napisał(a):
Przeciez I Ty i Twoi kumple od liberalizcji
co ma nieco "jątrząco-prowokujący" wydźwięk ale taka już Jego stylistyka. Doceńmy jednak, że zmienił poględy i jest zwolennikiem bezpatencia powyżej 7,5 m. Znowu jest nas wiecej. Bedzie łatwiej, gdy przyjdzie zawalczyć o zmianę w ustawie. Więc nie napadajcie nowego sojusznika.

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 gru 2012, o 08:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2009, o 18:57
Posty: 3242
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 334
Otrzymał podziękowań: 976
Uprawnienia żeglarskie: RYA/MCA Yachtmaster Ocean
Ciach, pyskówki poszły do śmietnika

_________________
Jedni mówią po to, żeby mówić, a inni po to, żeby powiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 gru 2012, o 10:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
Piotrze, przeczytałem kolejne Twoje posty wczorajsze zamieszczone przed 23.15 i nie odczuwam, bym cierpial na urojenia (jak to byłes uprzejmy określić w poście, wywalonym przez moderację do śmietnika). Ale mam prawo do błędu. Więc sprostuj mnie otwartym tekstem, jeśli tak uczynisz, to przeproszę Cie publicznie.
Napisz wprost (dla ulatwienia numeruje pytania):
1. czy nie jesteś zwolennikiem bezpatencia powyżej 7,5 m?
2. czy może nie jesteś zwolennikiem bepztencia powyżej 5 m?
3. czy może jesteś zwolennikiem jakiejś innej formy bezpatencia, jesli tak to jak uwarunkowanej?
W razie odpowiedzi zgodnej z tym co zrozumiałem z Twoich poprzednich postów z góry uprzedam, ze nie oczekuję wspólnego wysadzania jakichkolwiek budynków, juz Jacek Kuroń napisał "zamiast palić komitety, zakładajcie własne".

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 gru 2012, o 13:04 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Colonel napisał(a):
Piotrze, przeczytałem kolejne Twoje posty wczorajsze zamieszczone przed 23.15 i nie odczuwam, bym cierpial na urojenia (jak to byłes uprzejmy określić w poście, wywalonym przez moderację do śmietnika). Ale mam prawo do błędu. Więc sprostuj mnie otwartym tekstem, jeśli tak uczynisz, to przeproszę Cie publicznie.
Napisz wprost (dla ulatwienia numeruje pytania):
1. czy nie jesteś zwolennikiem bezpatencia powyżej 7,5 m?
2. czy może nie jesteś zwolennikiem bepztencia powyżej 5 m?
3. czy może jesteś zwolennikiem jakiejś innej formy bezpatencia, jesli tak to jak uwarunkowanej?
W razie odpowiedzi zgodnej z tym co zrozumiałem z Twoich poprzednich postów z góry uprzedam, ze nie oczekuję wspólnego wysadzania jakichkolwiek budynków, juz Jacek Kuroń napisał "zamiast palić komitety, zakładajcie własne".


Colonel napisał(a):
Doceńmy jednak, że zmienił poględy i jest zwolennikiem bezpatencia powyżej 7,5 m.


1. Czy według Ciebie musiałem zmieniać pogląd by stać się zwolennikiem bezpatencia powyżej 7,5 metra

2.Chcesz mi powiedzieć, że jednym zdaniem, mogę obalić Twoje wyobrażenie ugruntowane wieloma dowodami w postaci cytatow z publicznych wypowiedzi, świadectwami przedstawionymi przez osoby o niepodważalnej uczciwości etc, etc, etc.
Nie chce mi sie wierzyć, że Twoja publicznie wyrażana opinia opisująca czego jestem zwolennikiem lub przeciwnikiem, powstała w oparciu o tak błache przesłanki, że zaledwie jeden mój post tą opinie zmieni.

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 gru 2012, o 13:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
Na oba punkty odpowioem ale po kolei, w kolejności zadawania pytań, najpierw Ty. Zauważ, że pytania zadaję w czasie teraźniejszym!

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 gru 2012, o 14:08 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:17
Posty: 10509
Podziękował : 1308
Otrzymał podziękowań: 4197
Uprawnienia żeglarskie: pływam sobie gdzie chcę
Spojrzenie z boku: wielokrotnie widzialem wmawiane insowi zarzuty, ze rzekomo jest przeciwnikiem liberalizacji. Z ciekawosci poczytalem Jego posty na obu forach na ten burzliwy temat napisane w czasie paru ostatnich lat i nic takiego nie zobaczylem. Wielokrotnie prosil on o cytaty na potwierdzenie tych zarzutow i nigdy nikt nic nie zacytowal, niemniej dalej te same osoby brnely w insynuacje o insowych pogladach antyliberalizacyjnych.
Andrzeju, wiesz jakim szacunkiem Ciebie darze, wiec pozwol, ze jako mlodszy i niezainteresowany kolega zasugeruje: nie opieraj swojej opinii o czlowieku na podstawie insynuacji osob postronnych. Tymbardziej, ze mamy dosc proste narzedzie do zweryfikowania swojej opinii o pogladach danej osoby: wszystko jest w sieci.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 gru 2012, o 14:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17563
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2354
Otrzymał podziękowań: 3696
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
plitkin napisał(a):
nie opieraj swojej opinii o czlowieku na podstawie insynuacji osob postronnych.
To nie chodzi o insynuacje osób postronnych, tylko o styl postów Insa.

Popatrz na posty powyżej. Jest Post Colonela z pytaniem (pytaniami) i pomimo, że jest tam jeszcze komentarz, to wiadomo o co chodzi - o treść zawartą w pytaniach.
Jest też odpowiedź Insa. Taka jak zwykle - nic nie mówiąca.

Gdy takie "nic nie mówiące" odpowiedzi się powtarzają wielokrotnie, to ogólny odbiór - bez insynuacji osób postronnych - może być zaburzony i jak widać jest :-(

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 gru 2012, o 14:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
Plitkin i Maar, nie wchodźcie miedzy nas, dajcie szansę Insowi.

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 gru 2012, o 14:42 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Colonelu otwórz PW, folder otrzymane z dnia 27 mar 2012, o 16:13

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 gru 2012, o 14:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
Nie mam starszych wiadomości niz z października...

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 gru 2012, o 15:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
OK. Odczytałem, odpowiedzialem, zadałem też pytanie Insowi, czy moge przenieśc wnioski na forum publiczne. Ins sformułował wyraźną odpowiedź na pytanie 3 i przypomnial mi, ze czynił to juz 3 kwartały temu.

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 210 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 107 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL