Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 23 lip 2025, o 13:57




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 248 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 lis 2012, o 20:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2011, o 19:00
Posty: 5018
Podziękował : 4186
Otrzymał podziękowań: 1876
Uprawnienia żeglarskie: ...
niebieski91 napisał(a):
Gaśnice halonowe zostały wycofane ze sprzedaży ze względu na szkodliwy wpływ na warstwę ozonową.


Przyspieszenie ziemskie wynosi około 9,80665 m/s2
Bitwa pod Grunwaldem miała miejsce 15.07.1410.

Czy ja Cię pytam dlaczego w sklepach nie ma? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 20:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 12595
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1768
Otrzymał podziękowań: 4264
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Colonel napisał(a):
W drugiej połowie lat 60. samochody nie mialy pasów bezpieczeństwa, zagłowków itp. Świat się zmienia.
Jeśli dotyczy to dużych jachtów czarterowych to moge byc za.


Ale to dotyczy wszystkich jachtów czarterowych, także małych. Na przykład difura. Nie ma podziału na duże i małe.
Ale nie o to chodzi przecież.

Żeby wrócić do początku, to uważam, że komercja już ma gorzej a może mieć jeszcze gorzej. Chętnie bym się przekonał, że nie mam/nie miałem racji.

Psiakrew, co do tratwy na pełnomorską to pomyliłem się.

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Ostatnio edytowano 1 lis 2012, o 20:22 przez waliant, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 20:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:42
Posty: 14118
Lokalizacja: Przedmieścia Gdańska
Podziękował : 354
Otrzymał podziękowań: 2454
Uprawnienia żeglarskie: Do pływania tym czym pływam wystarczają
Yigael napisał(a):
A choć jedną halonówkę?


Mam dwie 2 kg halonówki i dwie 2 kg proszkowe + jeden koc.
A czemu pytasz o halonówki ?
Pzdr
Kocur

_________________
Pozdrawiam
Włodzimierz "Bury Kocur" Ring
S/y "Bury Kocur IV"
POL 8888
MMSI 261 03 14 50

"Jeżeli chodzi o podatki to nikt nie jest patriotą"
G.Orwell


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 20:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2011, o 19:00
Posty: 5018
Podziękował : 4186
Otrzymał podziękowań: 1876
Uprawnienia żeglarskie: ...
gf napisał(a):
Co nie znaczy, że nie warto halonówki mieć :)


Mam w każdym samochodzie i w domu,jeśli się dorobię jachtu też proszek mi będzie w gaśnicach chlupotać :DD

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

bury_kocur napisał(a):
Mam dwie 2 kg halonówki i dwie 2 kg proszkowe + jeden koc.
A czemu pytasz o halonówki ?
Pzdr
Kocur


Bo Halonówka to dla mnie oczywistość w zastosowaniach lotniczych/jachtowych/motoryzacyjnych. Tak ze względu na skuteczność gaszenia jak i na empirycznie stwierdzoną niemożność odratowania zawalonego proszkiem alternatora np. Proszkówkę wożę do pokazywania policji jak nie zdążę sobie strzelić nowej kontrolki na halonówkę z dużym napisem proszkowa ;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 20:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2006, o 15:07
Posty: 4811
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 675
Otrzymał podziękowań: 1715
Uprawnienia żeglarskie: j.st.m
No dzieki że na pisaliście ... wiec pytam dalej co się zmieniło tym biednym komercyjnym? Bo tratwy były wymagane od zawsze, a wymóg epirbu nie wynika z podwyższania wymogów, tylko z tego, że kiedyś nie było takiego systemu, a teraz jest.
Cóz takiego drastycznie się pogorszyło w temacie wymogów od czasu wyodrebnienia jachtów "komercyjnych'? Bo ja twierdzę, że nic. Róznica polega jedynie na tym, że od jachtów niekomercyjnych przestano wymagać. Więc słucham dalej @waliant... ;) czekam z uporem, bo to jest jedna z wielkich manipulacji jakoby przez "przyjemniaczków" wpędzono "komercyjnych" w jakąś straszliwą sytuację związaną z wymogami przeglądowymi. Twierdzisz, ze się pogorszyło i wieszczysz, ze na pewno będzie gorzej. To nie prawda. Od czasu wyodrębnienia "komercyjnych" w zasadzie nic się "im" nie zmieniło.
Czekam :)

_________________
Maciek"S"Kotas

---
O!...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 20:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:42
Posty: 14118
Lokalizacja: Przedmieścia Gdańska
Podziękował : 354
Otrzymał podziękowań: 2454
Uprawnienia żeglarskie: Do pływania tym czym pływam wystarczają
skipbulba napisał(a):
bo to jest jedna z wielkich manipulacji jakoby przez "przyjemniaczków" wpędzono "komercyjnych" w jakąś straszliwą sytuację związaną z wymogami przeglądowymi.


Mam wrazenie, że gdzieś juz to czytałem ...
Myszak ?
A może się mylę ???
NIemniej ja także chętnie posłucham cóz takiego pogorszyło się dla żeglugi komercyjnej od czasu kiedy polepszyło sie dla żeglugi niekomercyjnej ...
Pzdr
Kocur

_________________
Pozdrawiam
Włodzimierz "Bury Kocur" Ring
S/y "Bury Kocur IV"
POL 8888
MMSI 261 03 14 50

"Jeżeli chodzi o podatki to nikt nie jest patriotą"
G.Orwell


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 20:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2009, o 18:57
Posty: 3242
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 334
Otrzymał podziękowań: 976
Uprawnienia żeglarskie: RYA/MCA Yachtmaster Ocean
Jak to co? Inni maja lepiej :lol: :lol:

_________________
Jedni mówią po to, żeby mówić, a inni po to, żeby powiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 20:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, o 10:24
Posty: 10925
Lokalizacja: Paryz
Podziękował : 1335
Otrzymał podziękowań: 2622
Uprawnienia żeglarskie: wszelakie : )
bury_kocur napisał(a):
ja także chętnie posłucham cóz takiego pogorszyło się dla żeglugi komercyjnej od czasu

Raczej nie uslyszysz na wlasne oczy.
O ile wiem, taki podzial ( wraz z idacymi w parze wymaganiami ) istnieje we wszystkich najbardziej wolnych krajach od "zawsze".
Catz Preclowato

_________________
Naziole, w pysk wam mówię litość moje ( prawie Wyspianski)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 20:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2009, o 18:57
Posty: 3242
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 334
Otrzymał podziękowań: 976
Uprawnienia żeglarskie: RYA/MCA Yachtmaster Ocean
Czytałem kiedyś brytyjskie wymagania dla jachtów "commercial". Zapewniem, że nikt u nas by ich nie chciał, szybciutko wybrałby nasze :-D

Edit: znalazłem, jak ktoś chce, niech poczyta :-D


Załączniki:
mgn280.pdf [920.69 KiB]
Pobrane 132 razy

_________________
Jedni mówią po to, żeby mówić, a inni po to, żeby powiedzieć.
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 21:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 12595
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1768
Otrzymał podziękowań: 4264
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
skipbulba napisał(a):
Cóz takiego drastycznie się pogorszyło w temacie wymogów od czasu wyodrebnienia jachtów "komercyjnych'? Bo ja twierdzę, że nic. Róznica polega jedynie na tym, że od jachtów niekomercyjnych przestano wymagać. Więc słucham dalej @waliant... ;) czekam z uporem, bo to jest jedna z wielkich manipulacji jakoby przez "przyjemniaczków" wpędzono "komercyjnych" w jakąś straszliwą sytuację związaną z wymogami przeglądowymi. Twierdzisz, ze się pogorszyło i wieszczysz, ze na pewno będzie gorzej. To nie prawda. Od czasu wyodrębnienia "komercyjnych" w zasadzie nic się "im" nie zmieniło.
Czekam :)


Znalazłem swoje zdanie z wcześniejszego postu, które było podwójnie niefortunne:
"Odpuścili przyjemniaczków, bo w naszym kraju to jest nisza, a dopieprzyli się do komercji i to na serio."

Powinno być zamiast dopieprzyli - dopieprzą.

Co do niszy już dawno sprostowałem.
Co do wymagań teraz.
Napiszę inaczej: moim zdaniem, a opieram to głównie na tym nieszczęsnym spotkaniu w UM w Gdyni, komercja będzie miała coraz gorzej.
Na razie jest trochę gorzej z wyposażeniem, będzie gorzej z wymaganiami kwalifikacyjnymi.
Jeżeli za jakiś czas się okaże, że nie mam racji, to chętnie odszczekam.
Sam podział na komercję/niekomercję uważam za potencjalnie groźny w przyszłości. Do tego zupełnie niepotrzebny. Nigdy nie pisałem, że coś straciliśmy per saldo na tym, co się do tej pory udało wywalczyć.

Edit: jak nasza administracja się zorientuje, że wymagania komercyjne w krajach innych są gorsze, do i naszej komercji dosoli.

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 21:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, o 10:24
Posty: 10925
Lokalizacja: Paryz
Podziękował : 1335
Otrzymał podziękowań: 2622
Uprawnienia żeglarskie: wszelakie : )
waliant napisał(a):
Sam podział na komercję/niekomercję uważam za potencjalnie groźny w przyszłości. Do tego zupełnie niepotrzebny.

Bardziej zeglarskie i morskie kraje jednak ten podzial stosuja od "zawsze"?
Catz
waliant napisał(a):
Edit: jak nasza administracja się zorientuje, że wymagania komercyjne w krajach innych są gorsze, do i naszej komercji dosoli.

Niedocenianie przeciwnika jest powaznym bledem - oni dobrze wiedza i sa zorientowani.

_________________
Naziole, w pysk wam mówię litość moje ( prawie Wyspianski)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 21:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2009, o 18:57
Posty: 3242
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 334
Otrzymał podziękowań: 976
Uprawnienia żeglarskie: RYA/MCA Yachtmaster Ocean
waliant napisał(a):
jak nasza administracja się zorientuje, że wymagania komercyjne w krajach innych są gorsze, do i naszej komercji dosoli.


Tomek, może to nie spodobać Ci się co napiszę. Ja jestem zdania, że jesli mam zamiar wyczarterować jacht, to chciałbym, zeby był sprawny i odpowiednio wyposazony. Ostatni raz w naszym kraju pływałem na jachcie czarterowym w 2006 roku, to trochę lat juz minęło. Był to w miarę nowy Janmor 31 (?) i generalnie był OK. Ale jak słyszę o stanie niektórych jachtów oferowanych do czarteru, to włos na głowie sie jeży. Dlatego być może owe wymagnia których obwawiasz się nie są całkiem pozbawione sensu.
Piszę to z punktu widzenia klienta firmy czarterowej.

_________________
Jedni mówią po to, żeby mówić, a inni po to, żeby powiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 21:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 12595
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1768
Otrzymał podziękowań: 4264
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Catz napisał(a):
waliant napisał(a):
Sam podział na komercję/niekomercję uważam za potencjalnie groźny w przyszłości. Do tego zupełnie niepotrzebny.

Bardziej zeglarskie i morskie kraje jednak ten podzial stosuja od "zawsze"?


I to pewnie będzie koronny argument tych spod znaku Magdaleny J.
I tak mi się to nie podoba.

Mariusz - mamy w tej kwestii odmienne zdanie i tak zapewne pozostanie.

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 21:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, o 10:24
Posty: 10925
Lokalizacja: Paryz
Podziękował : 1335
Otrzymał podziękowań: 2622
Uprawnienia żeglarskie: wszelakie : )
waliant napisał(a):
I to pewnie będzie koronny argument tych spod znaku Magdaleny J.

Nie znam tej pani i nie widze sensu w kolejnym wynalezieniu, czy tez wynajdywaniu prochu.
Istnieja stare, sprawdzone wzory, ujete zreszta w konkretne ramy.
Catz

_________________
Naziole, w pysk wam mówię litość moje ( prawie Wyspianski)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 21:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2011, o 21:38
Posty: 1299
Lokalizacja: Flekkefjord/Norge
Podziękował : 119
Otrzymał podziękowań: 217
Uprawnienia żeglarskie: mam :P
Problem lezy w tym, ze nie ma jednego glosu w sprawie.
Kazdy ciagnie dla siebie, a najbardziej "liberalizatorzy czarterowi"
Moim zdaniem rowniez czarterowe jachty powinny byc dobrze wyposazone, we wszystko co niezbedne, no i nie pisze tu o tv, i dvd ;)

_________________
Pawel Kalicinski
S/Y Sparrow, Hallberg Rassy P28
MMSI 257905990 Call sign.LE7595

https://www.youtube.com/watch?v=SnkZGN_xIVs


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 21:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 wrz 2011, o 10:05
Posty: 3409
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 255
Otrzymał podziękowań: 309
Uprawnienia żeglarskie: blond bezpatencie
Dobre wyposażenie, to to co zwykle ludzie nie zabierają, bo wydaje im się nie potrzebne? Bo taki wątek już był http://forum.zegluj.net/viewtopic.php?f=72&t=10204 ;)

_________________
Narcyza
Nobody's perfect. Call me Nobody.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 22:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 12595
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1768
Otrzymał podziękowań: 4264
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Catz napisał(a):
waliant napisał(a):
I to pewnie będzie koronny argument tych spod znaku Magdaleny J.

Nie znam tej pani i nie widze sensu w kolejnym wynalezieniu, czy tez wynajdywaniu prochu.
Istnieja stare, sprawdzone wzory, ujete zreszta w konkretne ramy.


Ale czemu mi to mówisz? Nie ja to będę ustalał, tylko właśnie, między innymi, Magdalena J.
Wzorce są. Nawet więcej niż jeden...

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 22:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:42
Posty: 14118
Lokalizacja: Przedmieścia Gdańska
Podziękował : 354
Otrzymał podziękowań: 2454
Uprawnienia żeglarskie: Do pływania tym czym pływam wystarczają
Paco_x napisał(a):
Problem lezy w tym, ze nie ma jednego glosu w sprawie.
Kazdy ciagnie dla siebie, a najbardziej "liberalizatorzy czarterowi"


Sorka ale nie rozumiem pierwszego zdania ...
Przecież to widać wyraźnie jaki kto ma jakie zdanie ...
Wydaje mi sie, ze dość wyraźnie widać, iż głosy podzieliły sie na:
1. głosy właścicieli jednostek czarterowych lub lobby klubowe tychże
2. głosy tych, którzy wynajmujac jednostkę czarterową chcą mieć pewność jej stanu i wyposażenia.
Naprawdę nie nie widzisz tego "ani jednego głosu w sprawie" ?
pzdr
Kocur
ps. nie każdy ciągnie do siebie - armatorzy swoich jednostek prywatnych zdając sobie sprawę z okoliczności i skutków wyposażenia (lub nie wyposażenia) jednostek czarterowych w sprzęt asekuracyjny lub ratujący życie (tratwa, Epirb itp) będą - jak sądzę - zawsze gosowali ZA obowiązkowi takiego wyposażenia jednostek komercyjnych choć ... nie od nas (przyjemniaczków) owo wyposażenie będzie zależeć.

_________________
Pozdrawiam
Włodzimierz "Bury Kocur" Ring
S/y "Bury Kocur IV"
POL 8888
MMSI 261 03 14 50

"Jeżeli chodzi o podatki to nikt nie jest patriotą"
G.Orwell


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 22:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 12595
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1768
Otrzymał podziękowań: 4264
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
bury_kocur napisał(a):
ps. nie każdy ciągnie do siebie - armatorzy swoich jednostek prywatnych zdając sobie sprawę z okoliczności i skutków wyposażenia (lub nie wyposażenia) jednostek czarterowych w sprzęt asekuracyjny lub ratujący życie (tratwa, Epirb itp) będą - jak sądzę - zawsze gosowali ZA obowiązkowi takiego wyposażenia jednostek komercyjnych choć ... nie od nas (przyjemniaczków) owo wyposażenie będzie zależeć.


Hę? A niby po co?

P.S. Pallas też nie był czarterowany, tylko ja, pływając na regaty dalsze, musiałem łamać przepisy. A tak bardzo chciałem pływać legalnie, chlip, chlip ;)

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 22:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:42
Posty: 14118
Lokalizacja: Przedmieścia Gdańska
Podziękował : 354
Otrzymał podziękowań: 2454
Uprawnienia żeglarskie: Do pływania tym czym pływam wystarczają
waliant napisał(a):
Pallas też nie był czarterowany, tylko ja, pływając na regaty dalsze, musiałem łamać przepisy. A tak bardzo chciałem pływać legalnie, chlip, chlip


Tomek - nie piszę o Pallasie bo to praktycznie Twoja łódka.
Myślałem o jednostkach stricte czarterowych.
Pzdr
Kocur
ps. juz nie chlip tak rzewnie :-(((

_________________
Pozdrawiam
Włodzimierz "Bury Kocur" Ring
S/y "Bury Kocur IV"
POL 8888
MMSI 261 03 14 50

"Jeżeli chodzi o podatki to nikt nie jest patriotą"
G.Orwell


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 22:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 12595
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1768
Otrzymał podziękowań: 4264
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
bury_kocur napisał(a):
Tomek - nie piszę o Pallasie bo to praktycznie Twoja łódka.


Była, była, za tydzień zdaję boks i wyposażenie.

bury_kocur napisał(a):
Myślałem o jednostkach stricte czarterowych.


A widzisz, a nie jest to rozróżniane.

bury_kocur napisał(a):
ps. juz nie chlip tak rzewnie :-(((


Wiesz jak to jest, jak człek chce być praworządny a nie może... :)
No dobra, z tym chceniem to przesadziłem :)

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 22:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:42
Posty: 14118
Lokalizacja: Przedmieścia Gdańska
Podziękował : 354
Otrzymał podziękowań: 2454
Uprawnienia żeglarskie: Do pływania tym czym pływam wystarczają
waliant napisał(a):
za tydzień zdaję boks i wyposażenie.


Czyli od za tydzień będziesz już PRYWACIARZEM pełną gębą ???
Pzdr
Kocur

_________________
Pozdrawiam
Włodzimierz "Bury Kocur" Ring
S/y "Bury Kocur IV"
POL 8888
MMSI 261 03 14 50

"Jeżeli chodzi o podatki to nikt nie jest patriotą"
G.Orwell


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 22:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 12595
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1768
Otrzymał podziękowań: 4264
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
bury_kocur napisał(a):
waliant napisał(a):
za tydzień zdaję boks i wyposażenie.


Czyli od za tydzień będziesz już PRYWACIARZEM pełną gębą ???


Tak wychodzi, hmm. Jeden ze znajomych klubowych "prywaciarzy" stwierdził, że jakieś przyjęcie do tego grona trzeba mi zorganizować. Na razie czekam i nic ;)
Ale przecież w klubie dalej zostaję, dalej jestem w zarządzie, dalej problemy opiekunów jachtów będą mi znane. A problemy nowego opiekuna Pallasa w szczególności ;)

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 23:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:42
Posty: 14118
Lokalizacja: Przedmieścia Gdańska
Podziękował : 354
Otrzymał podziękowań: 2454
Uprawnienia żeglarskie: Do pływania tym czym pływam wystarczają
waliant napisał(a):
nowego opiekuna Pallasa


A skąd zmiana ?
Konieczność ?
Pzdr
Kocur

_________________
Pozdrawiam
Włodzimierz "Bury Kocur" Ring
S/y "Bury Kocur IV"
POL 8888
MMSI 261 03 14 50

"Jeżeli chodzi o podatki to nikt nie jest patriotą"
G.Orwell


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 23:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 12595
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1768
Otrzymał podziękowań: 4264
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
bury_kocur napisał(a):
waliant napisał(a):
nowego opiekuna Pallasa


A skąd zmiana ?
Konieczność ?


Pytasz o to, czemu kupiłem jacht?
Sam bym chciał wiedzieć ;) A tak serio, to chciałem jacht choć trochę szybszy i choć trochę wygodniejszy. Trafiła się okazja, to zaszalałem i kupiłem. Wiosną. Nie udalo mi się go uruchomić na ten sezon (zresztą nawet nie próbowałem).

OT, takie większe, nam się robi ;)

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 23:31 

Dołączył(a): 2 mar 2008, o 22:03
Posty: 9898
Podziękował : 370
Otrzymał podziękowań: 1279
a jaki to jacht?

_________________
pozdrowienia piotr


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 23:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 12595
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1768
Otrzymał podziękowań: 4264
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
piotr6 napisał(a):
a jaki to jacht?


Granada 27, wersja z zanurzeniem 1,75 cm ;)
Na zdjeciu jeszcze ze starą nazwą.


Załączniki:
DSCF2003_m.jpeg
DSCF2003_m.jpeg [ 77.29 KiB | Przeglądane 3409 razy ]
P1110107_m.jpeg
P1110107_m.jpeg [ 88.76 KiB | Przeglądane 3409 razy ]

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Ostatnio edytowano 2 lis 2012, o 00:00 przez waliant, łącznie edytowano 2 razy
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2012, o 23:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, o 10:24
Posty: 10925
Lokalizacja: Paryz
Podziękował : 1335
Otrzymał podziękowań: 2622
Uprawnienia żeglarskie: wszelakie : )
waliant napisał(a):
Ale czemu mi to mówisz?

Zebys wiedzial.... i inni tez.
waliant napisał(a):
Wzorce są. Nawet więcej niż jeden...

Dlatego tez uzylem liczby mnogiej.
Ze tez w mnogosci swojej owe przepisy przybieraja wszedzie niemal identyczna postac moze byc znamionem jakims?
Catz

_________________
Naziole, w pysk wam mówię litość moje ( prawie Wyspianski)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 lis 2012, o 00:11 

Dołączył(a): 28 maja 2007, o 11:44
Posty: 1999
Podziękował : 7
Otrzymał podziękowań: 109
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
waliant napisał(a):
Na zdjeciu jeszcze ze starą nazwą.
A jaka jest nowa? :)

_________________
www.samoster.org.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 lis 2012, o 07:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2006, o 15:07
Posty: 4811
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 675
Otrzymał podziękowań: 1715
Uprawnienia żeglarskie: j.st.m
Jesli Pallas nie jest czarterowany, to nie jest komercyjny. I tylko od klubu zależało jaką formułe przyjmie. Zdecydował się na formułe przeglądową to jego sprawa. Dlaczego winisz za to podział na komercję/niekomercję. Mogliście mieć (i tak naprawdę możecie miec nadal) Pallasa niekomercyjnego. To że właścicielem jest klub nie ma znaczenia.

A co do wymogów. Czyli dochodzimy do prawdy tzn.: wymogi się nie zwiększyły dla komercyjnych
ewentualnie mogą się zwiększyć ale póki co to założenie hipotetyczne i nie za bardzo podparte jakimiś dowodami. Prawda?

I na koniec, podział na komercyjne i niekomercyjne sie dokonał. Słusznie czy nie słusznie. Teraz kwestią jest jedynie stopień uciążliwości ewentualnych przeglądów. I wiesz co Tomek? Chyba te hipotetyczne zagrożenia nie są takie straszne, bo jakoś nie słyszałem, żeby kluby, firmy czarterowe i inne potencjalnie komercyjne byty prowadziły jakieś działania przeciwko pomysłom urzędników ministerialnych czy urzedomorskich.
Kto ma dbać o interesy komercyjnych? Ja?! Kocur?! czy może Jurmak?! ......

_________________
Maciek"S"Kotas

---
O!...


Ostatnio edytowano 2 lis 2012, o 08:57 przez Wąski, łącznie edytowano 1 raz
poprawiłem literówkę


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 248 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL