Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 9 cze 2024, o 15:54




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 216 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 cze 2016, o 10:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2011, o 19:00
Posty: 5018
Podziękował : 4186
Otrzymał podziękowań: 1876
Uprawnienia żeglarskie: ...
Mnie bardziej nurtuje fakt, że jednostka posiadająca ganz nowe świadectwo klasy, nadane po remoncie kadłuba i pokładu, mające ledwie kilkadziesiąt godzin i nie narażona od wystawienia tego "dokumentu" na eksploatację w sztormie, kolizję, kontakt z dnem, trafienie torpedą etc. nadaje mayday z powodu masywnego rozszczelnienia kadłuba. A po trafieniu na slip stwierdza się konieczność wymiany i uzupełnienia dychtunku i wykonuje to niezwłocznie. I... Luzik. Zamiast tego pitolenie o szantach i zmywaniu pokładu /który przypadkiem był nowy i szczelny/. A ten "raport" jest przecież dokumentem wytworzonym przez państwowy organ utrzymywany z naszych podatków. :/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 cze 2016, o 10:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12990
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2927
Otrzymał podziękowań: 2596
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Yigael napisał(a):
konieczność wymiany i uzupełnienia dychtunku
Uzupełnienia tak, wymiany nie.

Firma, której zlecono uszczelnienie kadłuba, wykonała to tylko do linii wodnej, co wyszło na jaw dopiero po wypłynięciu.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664



Za ten post autor Stara Zientara otrzymał podziękowanie od: Były user
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 cze 2016, o 10:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2011, o 19:00
Posty: 5018
Podziękował : 4186
Otrzymał podziękowań: 1876
Uprawnienia żeglarskie: ...
Stara Zientara napisał(a):
Firma, której zlecono uszczelnienie kadłuba, wykonała to tylko do linii wodnej, co wyszło na jaw dopiero po wypłynięciu.


Pysznie k...a! :evil: Dzięki za ten post!


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 cze 2016, o 10:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2010, o 13:20
Posty: 47
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 6
Uprawnienia żeglarskie: k.j.
Stara Zientara napisał(a):
Yigael napisał(a):
konieczność wymiany i uzupełnienia dychtunku
Uzupełnienia tak, wymiany nie.

Firma, której zlecono uszczelnienie kadłuba, wykonała to tylko do linii wodnej, co wyszło na jaw dopiero po wypłynięciu.


Piszesz o "remoncie" w 2014r, czy o remoncie po awarii?

_________________
Pzdr
Magda


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 cze 2016, o 11:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12990
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2927
Otrzymał podziękowań: 2596
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
O remoncie 2014.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664



Za ten post autor Stara Zientara otrzymał podziękowanie od: Były user
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 cze 2016, o 12:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2010, o 13:20
Posty: 47
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 6
Uprawnienia żeglarskie: k.j.
Stara Zientara napisał(a):
O remoncie 2014.


Dokładnie, niestety człowiek, co to ( i przyczynę 14 głów) wiedział się z remontu Zjawy wymiksował...

_________________
Pzdr
Magda


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 216 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: kolorama i 118 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL