Dołączył(a): 11 mar 2011, o 13:21 Posty: 14 Podziękował : 0 Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: Kapitan Jachtowy
|
Ahoj.
Zapraszam na rejs po Morzu Bałtyckim połączony z udziałem w regatach turystycznych http://sailbookcup.pl/pl/ w terminie od 15 do 23 lipca 2017 roku
Regaty SailBook Cup to najdłuższe regaty w kraju i drugie w akwenie morza Bałtyckiego, w których uczestnicy mają do pokonania ok. 600 NM. Trasa prowadzi z Sopotu dookoła wyspy Gotlandia (meta I etapu w Visby i start do II etapu), którą trzeba okrążyć prawą burtą, z metą w Sopocie. W 2015 roku startowało 40 jachtów, w 2016 roku 45... w kilku klasach regatowych.
Zaokrętowanie załogi w Górkach Zachodnich. Płyniemy jachtem s/y "Hakuna" należącym do zaprzyjaźnionego armatora:
Producent: francuska stocznia Jeanneau, Typ: Melody 34 stopy. Silnik: Yanmar 25 Hp, ilość koi: 8 (2 kabiny + mesa) Popłyniemy w 6 osób dla komfortu załogi i równych wacht 3x2. Kapitan, czyli ja pełni wszystkie funkcje na równi z załogą (poza zmywaniem naczyń). Ciężar jachtu: 6000 kg, długość: 10,25 m, szerokość: 3,4 m, zanurzenie: 1,9, ciężar kila: 2900 kg, kadłub: kompozyt
Wyposażenie: Stacjonarny GPS z kompletem elektronicznych map Bałtyku, radiotelefon UKF z DSC, ogrzewanie webasto, tratwa ratunkowa (8 - osobowa), EPIRB, odbiornik AIS (widać pozycję, kurs i prędkość innych jednostek na ploterze z mapą nawigacyjną), radar, kuchenka 3 palnikowa z piekarnikiem Papierowe mapy morskie i plany portów od Bornholmu do Gotlandii i Rygi Kompas, zegar, barometr, lornetka, pełne wyposażenie kuchenne, instalacja 12V i 230V, morskie WC, kotwica
Zalety Hakuny: integralny kil z kadłubem = wszechodporność, dobry współczynnik długość/waga/dzielność morska, smukła i zwarta konstrukcja. Bom i spinaker na słabe wiatry. Dostaniemy kilka kompletów żagli na rejs. Wady Hakuny: niezbyt ostra żegluga na wiatr przy wysokiej fali, brak autopilota, ciepłej wody i prysznica (będzie w porcie u bosmana).
Zapraszam osoby, które chcą poczuć rywalizację, przeżyć prawdziwą przygodę wśród najlepszych polskich żeglarzy. Na wspólnym starcie będzie można zobaczyć m.in. takie maszyny regatowe jak s/y "Fujimo" czy s/y "Scamp". Po pierwszym przelocie w Visby zwiedzanie średniowiecznych murów i integracja z załogami innych jachtów, żeglarska impreza w porcie.
Każdy uczestnik regat otrzyma koszulkę na regaty SailbookCup. Planowane jest losowanie nagród rzeczowych od sponsorów wśród wszystkich załóg, które ukończą oba etapy regat.
Koszty rejsu za osobę: czarter jachtu, opieka kapitana (w tym obowiązkowe ubezpieczenie jachtu za udział w regatach) - 930 złotych wpisowe do regat dla organizatorów Sailbook (każdy członek załogi) - 150 złotych wyżywienie i płyny na 7 dni rejsu - 220 złotych paliwo do jachtu (olej napędowy) - 80 złotych ubezpieczenie od NNW i KL za granicą + ew.akcja ratunkowa (SAR, śmigło itp.) - 80 złotych Kaucja (zwrotna po rejsie) płatna w dniu rozpoczęcia rejsu na jachcie - 400 złotych
Razem wychodzi około 1450 złotych na osobę + kaucja. (rejs jest niekomercyjny) Zapewniam długie gwiaździste noce na pełnym morzu, integrację z Neptunem... oraz duuużo godzin stażowych dla PZŻ (dla każdego opinia po rejsie). Dojazd do Górek Zachodnich, zwiedzanie w Visby, kieszonkowe, alkohol w porcie itp. we własnym zakresie.
Zgłoszenia na rejs na e-maila: sealord@onet.eu Prowadzący: Kapitan Jachtowy Jakub Koziej, kontakt tel: 695 390 383.
Wpisanie na listę załogi po wpłaceniu zaliczki - 450 złotych od osoby, zostały 3 wolne miejsca. Pozdrawiam i zapraszam na rejs
http://www.kursyjachtowe.pl - szkolenia żeglarskie i motorowodne we Wrocławiu.
Załączniki: |
Hakuna plan pod pokładem.jpg [ 28.03 KiB | Przeglądane 839 razy ]
|
Hakuna mesa.jpg [ 176.47 KiB | Przeglądane 839 razy ]
|
Hakuna w Gdańsku.jpg [ 307.75 KiB | Przeglądane 839 razy ]
|
Hakuna pod żaglami 1.jpg [ 17.83 KiB | Przeglądane 839 razy ]
|
Hakuna pod żaglami.jpg [ 131.2 KiB | Przeglądane 839 razy ]
|
|
|