Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 19 lip 2025, o 21:28




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 kwi 2011, o 19:14 

Dołączył(a): 16 lut 2006, o 20:47
Posty: 1013
Lokalizacja: Brzozów
Podziękował : 57
Otrzymał podziękowań: 186
Uprawnienia żeglarskie: łódkarz jeziorny
Catz napisał(a):
20 % ???
Catz Ciezko...


Przy 20%, pewnie bedzie bardzo lekko :) Może nawet za lekko. Miałem na myśli maksymalny pułap kompensacji. 15% pewnie będzie w sam raz, chyba że ktoś, ma inne upodobania i lubi czuć ster w ręce, to można śmiało mniej.
Jeszcze mała wskazówka, nie liczymy części płetwy wystającej z jarzma, tylko wystającą poza oś zawiasów.
Pozdrawiam
Przemek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 29 kwi 2011, o 22:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, o 10:24
Posty: 10925
Lokalizacja: Paryz
Podziękował : 1335
Otrzymał podziękowań: 2622
Uprawnienia żeglarskie: wszelakie : )
przemek napisał(a):
Przy 20%, pewnie bedzie bardzo lekko :) Może nawet za lekko. Miałem na myśli maksymalny pułap kompensacji. 15% pewnie będzie w sam raz, chyba że ktoś, ma inne upodobania i lubi czuć ster w ręce, to można śmiało mniej.
Jeszcze mała wskazówka, nie liczymy części płetwy wystającej z jarzma, tylko wystającą poza oś zawiasów.

Nigdy nie wyczytalem o wiecej niz siedemnascie i.....pol ( ???) i raczej zaliczam sie do umiarkowanych sceptykow kompensacji: Dobor procentowego wyprzedzenia moze okazac sie doskonaly dla pewnych, waskich, zakresow predkosci i zly dla wszystkich innych.
Zwiazku miedzy kompensacja i czuciem "steru w ręce" nie czuje, albo czuje inaczej? ;)
Catz Nieczule :D

_________________
Naziole, w pysk wam mówię litość moje ( prawie Wyspianski)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 maja 2011, o 22:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, o 23:44
Posty: 309
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował : 20
Otrzymał podziękowań: 20
Uprawnienia żeglarskie: czekaja na potwierdzenie oryginalu
mam jeszcze jedno pytanie i prośbę :)
czy ktoś mógł by wrzucić zdjęcie płetwy wraz z jarzmem ?
bo nie wiem jak rozwiązać mocowanie fału i kontrafału :( wiele różnych zdjęć przeglądałem w internecie, ale niestety zawsze były pod jakimś dziwnym kątem i ni ebyło dokładnie widać co jak i którędy poprowadzić.
P.S.
sklejka już się klei jutro mam zamiar wyciąć płetwe i przeszlifować wszystko dokładnie żeby przed weekendem mieć już zalaminowaną :) w piątek jadę do speca od spawania nierdzewki i chciałbym już wiedzieć co i jak ma być żeby za 2 tygodnie testować płetwę na wodzie :)
po skończeniu wszystkich prac związanych z płetwą zamieszcze fotorelacje krok po kroku żeby innym w przyszłości było łatwiej :)

_________________
Pozdrawiam
Jasiu
http://www.rejsteam.dyn.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL