Witam Będąc już w średnim wieku czas na realizację marzeń z lat młodzieńczych. Zakupiłem więc sobie kajak w bdb stanie z 1979r oraz silnik Tummler 1976 /praktycznie nie używany przeleżał zakonserwowany u gościa w garażu/. Zacząłem pomalutku pracę nad odświeżeniem powłoki kajaka, szkieletu i prace przy silniku. Przeglądając informacje w internecie trafiłem na to forum. Według mnie skarbnicę wiedzy, której szukam. Będąc z wykształcenia "techniczny" z zamiłowania modelarz i "dawny żeglarz" mam nadzieję przy Państwa pomocy stworzyć swoją "jednostkę". Na początek kilka pytań: jakim środkiem własnej roboty lub zakupionym odświeżyć powłokę gumową kajaka a jakim zaimpregnować tkaninę. Stan powłoki jak na tyle lat naprawdę bdb. Szkielet pomalować jakimś lakierem 2-u składnikowym? No i pierwsza wpadka przy czyszczeniu silnika odkręciłem nieuważnie króciec zasysający wodę i wypadły mi płytki zaworów /sprężynka o dziwo nie skorodowana co świadczy, że chyba reszta silnika też jest ok/. I moje pytanie bo nie wiem którą stroną /wklęsłą czy wypukłą założyć je na króciec/. Sorry za być może banalne pytanie ale wolę się upewnić bo wg. mnie wypukłą do sprężyny. Na zdjęciach pokazuje o co mi chodzi. Myślę, że będę miał jeszcze wiele pytań w trakcie remontu, który będzie przebiegał pomalutku /chciałbym być już na emeryturze /Jeżeli będzie się już czym pochwalić to porobię jakieś zdjęcia i pokaże efekty mojej pracy/. W silniku brakuje mi wyłącznika zwarciowego jednej części /ta ze stykami jest/ brak przycisku. Czy ktoś ma pomysł czym go zastąpić. Pozdrawiam
Załączniki: |

szkielet.jpg [ 103.24 KiB | Przeglądane 1193 razy ]
|

powłoka2.jpg [ 144.78 KiB | Przeglądane 1193 razy ]
|

powłoka.jpg [ 63.96 KiB | Przeglądane 1193 razy ]
|

20130829_100027.jpg [ 265.17 KiB | Przeglądane 1193 razy ]
|

2.jpg [ 333.53 KiB | Przeglądane 1193 razy ]
|

1.jpg [ 313.96 KiB | Przeglądane 1193 razy ]
|
|