Forum żeglarskie https://forum.zegluj.net/ |
|
CHŁODZENIE silnika VW T4 86Km 2.4 L oraz śruba. MASTERCRAF https://forum.zegluj.net/viewtopic.php?f=22&t=25270 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Brian92 [ 12 paź 2016, o 14:16 ] |
Tytuł: | CHŁODZENIE silnika VW T4 86Km 2.4 L oraz śruba. MASTERCRAF |
Witam serdecznie Posiadam motorówkę MASTERCRAFT 190. Waga z silnikiem od T4 Volkswagena 2.4L to około 800kg Poprzedni właściciel sprzedal mi ją bez śruby . Niedokonczona instalacja chłodzenia silnika a także weak przekladni. Obroty silnika maks to 5500rpm. Mam następujące pytania 1. Na podstawie danych jaką śrubę polecacie? 2. Jakie zastosowac metodę chłodzenia silnika. 1 onieg czy 2 Na oku mam pompę wody od volvo penta zakladaną na pasek od altermantora 3. Jaką niedrogą przekladnię polecacie. |
Autor: | Mir [ 12 paź 2016, o 17:44 ] |
Tytuł: | Re: CHŁODZENIE silnika VW T4 86Km 2.4 L oraz śruba. MASTER |
O śrubach co nieco... http://raksa.com.pl/webpage/wszystko-o- ... owych.html http://www.sportiwoda.pl/dobor-sruby-na ... wa-sprawa/ http://forum-motorowodne.pl/silniki-do- ... obor-sruby)/ http://tomcarboats.pl/sruby/ http://www.sailforum.pl/viewtopic.php?p=385192 http://skotboats.blogspot.com/2011/03/j ... u-w-5.html |
Autor: | Brian92 [ 12 paź 2016, o 18:20 ] |
Tytuł: | Re: CHŁODZENIE silnika VW T4 86Km 2.4 L oraz śruba. MASTER |
Czytalem dużo, dzwonilem dużo plus to co powiedzial mi poprzedni wlasciciel. Tak naprawdę to metoda prob i błędów przy zmarynizowanych silnikach. Wiosną próbuje. Śrubę. 13 1/4 skok 17 Jednak największy problem to chlodzenie. Na allegeo i OLX jest tylko 1 czy 2 ogloszenia pomp JABSCO CZY VOLVO PENTA johnson nie ma żadnej. .. nie wiem co robić. Zależy mi na pompie do ok 1000zl z dostepnymi częściami. Na olx jest pompa volvo penta za 650 ale ona z lat 70 i nie dostane juz wirnika. Pomóżcie proszę. |
Autor: | Brian92 [ 12 paź 2016, o 21:06 ] |
Tytuł: | Re: CHŁODZENIE silnika VW T4 86Km 2.4 L oraz śruba. MASTER |
Co myślicie o tej pompie ?? https://www.jabscoshop.com/jabscoshop-s ... 40-bsp.htm Co oznacza ONLY FOR COMPAIR COMPRSSOR? ?? |
Autor: | Ryś [ 12 paź 2016, o 21:37 ] |
Tytuł: | Re: CHŁODZENIE silnika VW T4 86Km 2.4 L oraz śruba. MASTER |
A owszem, do samochodowego silnika chłodzenie należy dwuobiegowe. Co do pomp wody zaburtowej - w Polsce chcesz szukać? Wokół tyle bardziej morskich nacji ![]() Za tysiąc złotych to nową pompę kupisz, np. http://www.asap-supplies.com/eu/pumps/e ... ection/asc |
Autor: | Brian92 [ 12 paź 2016, o 21:43 ] |
Tytuł: | Re: CHŁODZENIE silnika VW T4 86Km 2.4 L oraz śruba. MASTER |
Oo dzięki za stronkę. Bardzo fajna pompa i to Johnson ![]() A co sądzicie o tej ? http://www.jabscoshop.com/marine/jabsco ... 40-bsp.htm Jest tam na czerwono napisane ONLY FOR COMPAIR COMPRSSOR. Co to oznacza ktos wie ? |
Autor: | Ryś [ 12 paź 2016, o 22:01 ] |
Tytuł: | Re: CHŁODZENIE silnika VW T4 86Km 2.4 L oraz śruba. MASTER |
Że to część zamienna do tego konkretnie. Zauważ że to jest pompa napędzana bezpośrednio z silnika, na silnik montowana - jak raz tę samą mam, tylko inny jest wałek napędzający http://www.parts4engines.com/perkins-4- ... ater-pump/ |
Autor: | Brian92 [ 13 paź 2016, o 08:14 ] |
Tytuł: | Re: CHŁODZENIE silnika VW T4 86Km 2.4 L oraz śruba. MASTER |
Do silnika VW i tak nie zamontuję bezposrednio do silnika. Czy są jakieś przeciwwskazania aby zalozyc ją na pasek od alternatora zakaldajac koło pasowe ? |
Autor: | Andrzej Kolod [ 13 paź 2016, o 10:59 ] |
Tytuł: | Re: CHŁODZENIE silnika VW T4 86Km 2.4 L oraz śruba. MASTER |
http://www.maritimusboote.de/Motoren/Ma ... KW-Motoren To rozwiązanie drogie, A to mniej drogie, bez przekładni http://www.segelladen.de/Inhalt-untergr ... scher.html Pan Tadeusz Lis na stronie pana Kulińskiego opisuje b. dobrze jak się za to zabrać. Pozdrowienia Andrzej |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |