Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 23 lip 2025, o 15:58




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 601 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 wrz 2014, o 23:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2006, o 18:27
Posty: 784
Lokalizacja: Woda
Podziękował : 302
Otrzymał podziękowań: 800
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
Spinaker oczywiście czerwony :)
To "żelazko" wiec jak źle strymowane to może nurkować.
Ja własnie zaraz wyruszam do La Rochelle z Cherbourga gdzie stoję już trochę za długo. Ale przyszła w końcu przesyłka na Eternity i dziś zamontowaliśmy nowy wał i śrubę.

_________________
Pozdrawiam
Szymon Kuczyński
Dookoła świata, raz jeszcze..
http://calloftheocean.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 paź 2014, o 20:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 16:50
Posty: 9261
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1823
Otrzymał podziękowań: 2216
Uprawnienia żeglarskie: sternik
Hallo La Rochell - cytat (Jeśli on we mnie dziobem to ja jego też!) wspaniały, jest co czytać! :mrgreen:
Gratulacje Kapitanie, to już prawdziwy rejs. Zapach oceanu?

_________________
Jeśli jest coś, gdzie nie ma nic, to tam jest wszystko.
Indiańskie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 paź 2014, o 20:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2006, o 18:27
Posty: 784
Lokalizacja: Woda
Podziękował : 302
Otrzymał podziękowań: 800
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
Od dwóch dni aktualna jest La Coruna, wiec Ocean już blisko. Lada dzień ruszam do Porto bo przylatuje tam dwójka chłopaków z którymi płynę na Madere. Z tymi Kapitanami to słabo na moich łódkach. Chyba jedynie Kaczka miała takowe papiery :)

_________________
Pozdrawiam
Szymon Kuczyński
Dookoła świata, raz jeszcze..
http://calloftheocean.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 3 paź 2014, o 00:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 16:50
Posty: 9261
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1823
Otrzymał podziękowań: 2216
Uprawnienia żeglarskie: sternik
Honoris Causem już jesteś. Swoją drogą - ile trzeba przepłynąć świata, żeby z urzędu nadali tytuł kapitana? :-? :roll:
We trzech, to i w karty idzie pograć. ;)
La Coruna, Porto, La Rochell - o z tego ostatniego Gutek startował do V5O.

_________________
Jeśli jest coś, gdzie nie ma nic, to tam jest wszystko.
Indiańskie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2014, o 18:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2006, o 18:27
Posty: 784
Lokalizacja: Woda
Podziękował : 302
Otrzymał podziękowań: 800
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
Z okazji półroczka Atlantic Puffina trochę suchych danych :)
Na logu: 8011 Nm nawinięte w 1888 h czyli 79 dni
Średnia prędkość: 4,24 knt czyli 102Nm/24h
Maksymalny przebieg dobowy: 140 Nm, Brożka i Kaczka w rejsie na Islandię (na pewno im prąd pomagał :-P )
Maksymalny, samotny przebieg dobowy: 137 Nm, Ozi w „Chocolate Race” Arrecife - Radazul
Maksymalna średnia prędkość w 1h: 7,6 knt, Ozi w „Polonez Cup”2014
Maksymalna prędkość chwilowa (30 s): 9,8 knt, Ozi w „Polonez Cup”2014, ponad 20 węzłów wiatru rzeczywistego, grot+spinaker, ślizg-półslizg?
Maksymalna spotkana siła wiatru: 58 węzłów, Brożka i Kaczka pod Islandią, sztorm o podstawie co najmniej 50 węzłów
Odwiedzone państwa: 12
Odwiedzone porty, miejsca: 26
Osoby żeglujące na jachcie: 14
Osoby odwiedzające jacht: 2 setki :D
Najtrudniejszy akwen: Wyspy Owcze
Na silniku zrobił koło 50 mil podczas przejścia Kanału Kilońskiego. Ale ponieważ silnik miał śrubę do pontonu to nie wyciągaliśmy więcej niż 4,2 knt. Stawialiśmy wiec żagle aby zbliżyć się do wymaganych 4,9 knt :mrgreen:

W załączniku dane konkretnych przelotów. Nie umiem inaczej wstawić.


Załączniki:
Komentarz: Przebiegi Atlantic Puffina
log Puffina.pdf [62.32 KiB]
Pobrane 204 razy

_________________
Pozdrawiam
Szymon Kuczyński
Dookoła świata, raz jeszcze..
http://calloftheocean.pl/

Za ten post autor baoo otrzymał podziękowania - 3: Moniia, plitkin, Sajmon
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2014, o 20:16 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:17
Posty: 10509
Podziękował : 1308
Otrzymał podziękowań: 4197
Uprawnienia żeglarskie: pływam sobie gdzie chcę
9,8 knt - tyle też udało mi się osiągnąć 22ką w regatach na Balatonie pod genakerem. Była jazda!!! Średnia była AFAIR trochę powyżej Twojej, ale miałem załogę, lżejszą łódkę i większy genaker.

Po raz kolejny widzę, że że Mx22 spokojnie przyjmuje masę. Szacun za takie wyniki, Szymon!


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2014, o 21:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 16:10
Posty: 13996
Podziękował : 10551
Otrzymał podziękowań: 2485
Uprawnienia żeglarskie: Nie odebrany plastik
plitkin napisał(a):
że Mx22 spokojnie przyjmuje masę.

Możesz jaśniej?
MJS
ps
dziękuje za wprowadzenie nazewnictwa:
Mx22 = Maxus 22 Daszkiewicza
a nie MX = Mały Xsiąże Tobisa :cool:

_________________
"Wolność? co to takiego?" ja
"Gdy wszyscy grają to samo - szukam dyrygenta" K.Szewczyk

Wspomnij: Orwella i Huxleya.


Zapraszam na "fejsa":

"Dla tych co nie lubią szerokich ruf ;-)"
"Marian Strzelecki"
oraz
https://planyjachtow.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2014, o 21:09 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:17
Posty: 10509
Podziękował : 1308
Otrzymał podziękowań: 4197
Uprawnienia żeglarskie: pływam sobie gdzie chcę
Marian Strzelecki napisał(a):
plitkin napisał(a):
że Mx22 spokojnie przyjmuje masę.

Możesz jaśniej?


Jaśniej - proszę bardzo.
Łódka ta wg mnie (nie znającego się amatora) nie jest wrażliwa na większą masę, co ją wyraźnie różni od wielu znanych mi regatowych konstrukcji. Wręcz pawdopodobnie (znowuż - subiektywnie) - nie opłaca się jej bezgranicznie odciążać (jak to regatowcy potrafią). Jeżeli łódka o długości 6.38m i masie o 25-30% większej ma podobne osiągi zarówno w słabym jak i mocnym wietrze - oznacza to, że na tą masę nie jest wrażliwa. Koledzy regatowcy czasem potrafią narzekać na "nadwagę" jachtu rzędu 20 kg (ekstremalne skargi świadkiem których byłem - 5 kg). Mx22 w moim odczuciu spokojnie przyjmie na kark zbędne 200 kg i nadal bardzo skutecznie płynie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2014, o 21:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 16:10
Posty: 13996
Podziękował : 10551
Otrzymał podziękowań: 2485
Uprawnienia żeglarskie: Nie odebrany plastik
plitkin napisał(a):
Mx22 w moim odczuciu spokojnie przyjmie na kark zbędne 200 kg i nadal bardzo skutecznie płynie.

Bo (jak sam już zauważyłeś :lol: ) Mx22 On dobrą śródlądową łódką jest.
Nawet mało żelazkowatą,
...ale trochę jednak. :-P
MJS

_________________
"Wolność? co to takiego?" ja
"Gdy wszyscy grają to samo - szukam dyrygenta" K.Szewczyk

Wspomnij: Orwella i Huxleya.


Zapraszam na "fejsa":

"Dla tych co nie lubią szerokich ruf ;-)"
"Marian Strzelecki"
oraz
https://planyjachtow.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2014, o 21:35 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:17
Posty: 10509
Podziękował : 1308
Otrzymał podziękowań: 4197
Uprawnienia żeglarskie: pływam sobie gdzie chcę
Marian Strzelecki napisał(a):
Bo (jak sam już zauważyłeś ) Mx22 On dobrą śródlądową łódką jest.


Niom... I dlatego w pół roku pokonał skutecznie 8 tys mil (po śródlądziu, wszakże zawsze od brzegu do brzegu podróż przebiegała!).


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2014, o 21:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2006, o 18:27
Posty: 784
Lokalizacja: Woda
Podziękował : 302
Otrzymał podziękowań: 800
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
Marian Strzelecki napisał(a):
plitkin napisał(a):
Mx22 w moim odczuciu spokojnie przyjmie na kark zbędne 200 kg i nadal bardzo skutecznie płynie.

Bo (jak sam już zauważyłeś :lol: ) Mx22 On dobrą łódką jest.
Nawet mało żelazkowatą,
...ale trochę jednak. :-P
MJS

Mało? To najbardziej żelazkowata z moich łódek :-P . I to prawda nie boi się masy. Na jachcie jest w tej chwili prowiantu na około 200 dni. Zauważyłem ze zarówno Mx22 jak i Setka lepiej się w pełnym morzu zachowują załadowane. Rekord dobowy Małej Mi (125Nm) był własnie przy maksymalnym załadunku-2os., zapasy na 2 miesiące. Dlatego też w zeszłorocznym silnowiatrowym Polonezie na Setce miałem 100kg balastu wodnego.
Co ciekawe duża masa na małej łódce jest szczególnie istotna przy słabym wietrze. To właśnie miało wpływ (teraz sie tłumacze :) ze nie dopłynąłem na czas na Islandie. Zbyt lekka łódź na martwej, często krzyżującej się fali nie jest się wstanie przez nią przebić nawet przy 2B wiatru. Puffin jako cięższy zachowuje się zdecydowanie lepiej przy słabym wietrze niż Mała.

_________________
Pozdrawiam
Szymon Kuczyński
Dookoła świata, raz jeszcze..
http://calloftheocean.pl/



Za ten post autor baoo otrzymał podziękowanie od: Marian Strzelecki
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2014, o 22:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 16:10
Posty: 13996
Podziękował : 10551
Otrzymał podziękowań: 2485
Uprawnienia żeglarskie: Nie odebrany plastik
baoo napisał(a):
Mało? To najbardziej żelazkowata z moich łódek :-P

Zachciało mi sie być dyplomatą. :oops:
Ale jak widzisz nie bardzo mi wychodzi. ;)
MJS

ps
wziąłeś kask rowerowy?

_________________
"Wolność? co to takiego?" ja
"Gdy wszyscy grają to samo - szukam dyrygenta" K.Szewczyk

Wspomnij: Orwella i Huxleya.


Zapraszam na "fejsa":

"Dla tych co nie lubią szerokich ruf ;-)"
"Marian Strzelecki"
oraz
https://planyjachtow.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2014, o 22:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2006, o 18:27
Posty: 784
Lokalizacja: Woda
Podziękował : 302
Otrzymał podziękowań: 800
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
Marian Strzelecki napisał(a):
ps
wziąłeś kask rowerowy?


Po co? To nie wielka Delphia gdzie można przelecieć z burty na burtę, jak słyszałem :)

_________________
Pozdrawiam
Szymon Kuczyński
Dookoła świata, raz jeszcze..
http://calloftheocean.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2014, o 23:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 16:10
Posty: 13996
Podziękował : 10551
Otrzymał podziękowań: 2485
Uprawnienia żeglarskie: Nie odebrany plastik
baoo napisał(a):
Marian Strzelecki napisał(a):
ps wziąłeś kask rowerowy?

Po co? To nie wielka Delphia gdzie można przelecieć z burty na burtę, jak słyszałem :)


Maderski zalecał na mniejszej łódce :roll:

_________________
"Wolność? co to takiego?" ja
"Gdy wszyscy grają to samo - szukam dyrygenta" K.Szewczyk

Wspomnij: Orwella i Huxleya.


Zapraszam na "fejsa":

"Dla tych co nie lubią szerokich ruf ;-)"
"Marian Strzelecki"
oraz
https://planyjachtow.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2014, o 23:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2006, o 18:27
Posty: 784
Lokalizacja: Woda
Podziękował : 302
Otrzymał podziękowań: 800
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
Może dlatego że Janusz miał bujniejszą fryzure? :mrgreen: Przez kilka tygodni płyną ze mną na Małej Filip który jest o głowę wyższy. Zarówno on jaki i nikt inny nie odczuwał potrzeby posiadania garnka na głowie. Ale to było na Małej Mi.

_________________
Pozdrawiam
Szymon Kuczyński
Dookoła świata, raz jeszcze..
http://calloftheocean.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 lis 2014, o 00:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 16:50
Posty: 9261
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1823
Otrzymał podziękowań: 2216
Uprawnienia żeglarskie: sternik
baoo napisał(a):
Średnia prędkość: 4,24 knt czyli 102Nm/24h

To jesteś lepszy od Teligi! Na trasie Fidżi - Dakar jego średnia dobowa to mil 80.
Lc = 6,38 m
Czy nie brakuje Ci dziobu tak pod 7 m? Czy łódka szybciej/lepiej by wtedy płynęła? :roll:

_________________
Jeśli jest coś, gdzie nie ma nic, to tam jest wszystko.
Indiańskie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 lis 2014, o 01:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 16:10
Posty: 13996
Podziękował : 10551
Otrzymał podziękowań: 2485
Uprawnienia żeglarskie: Nie odebrany plastik
Co się dziwisz:
Mx22 - Lc = 6,38? A w linii wodnej to ile ma? :rotfl:
Opty - Lc = 9,85 a w linii wodnej* ? ~~7,85

Porównajmy inne dane:
wyporność; Mx = 1,25t Opty = 5 t
Żagle; Mx =23m2 +Spinaker? genaker? Opty = 43m2

To już nie takie różnice, jak by się mogło wydawać. :-P

MJS

*nie znalazłem danych, ale na oko 2 m mniej

_________________
"Wolność? co to takiego?" ja
"Gdy wszyscy grają to samo - szukam dyrygenta" K.Szewczyk

Wspomnij: Orwella i Huxleya.


Zapraszam na "fejsa":

"Dla tych co nie lubią szerokich ruf ;-)"
"Marian Strzelecki"
oraz
https://planyjachtow.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 lis 2014, o 01:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 16:50
Posty: 9261
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1823
Otrzymał podziękowań: 2216
Uprawnienia żeglarskie: sternik
Opty smuklejszy, ale większa pow. zwilżona, chropowatość powierzchni inna... dwa maszty, brak autopilota. Inny świat, choć ocean ten sam.

_________________
Jeśli jest coś, gdzie nie ma nic, to tam jest wszystko.
Indiańskie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 lis 2014, o 10:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2006, o 18:27
Posty: 784
Lokalizacja: Woda
Podziękował : 302
Otrzymał podziękowań: 800
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
Puffin 6,36 m w lini wodnej 5,9 m.
Żagle dodatkowe to spinaker 33m2 i genaker 29,6m2. Dziewczyny w rejsie na Islandię ich nie miały.
Masa 1,6 t. To nie regatówka. Ta łódka jest bardzo pancerna.

Takie porównania z rejsami z przed kilku dekad nie do końca chyba maja sens. Nasza Setka ma 5 m, a w linii wodnej 4,5 m długości. 14,5m2 ożaglowania, brak żagli dodatkowych, silnika, autopilota. I zrobiła ponad 10 tys. mil z średnią 3,5 węzła czyli 84 mil/24h.
Teraz jest prościej, szybciej, bezpieczniej. GPS, AIS, EPIRB, niecieknące łódki, lepsze mocniejsze żagle, takielunki, dostęp do locji, map pilotowych, prognoz pogody. Porównywanie z tamtymi ŻEGLARZAMI jest w stosunku do Nich nie fair. Ocean się nie zmienił, ale kolejne 50 lat doświadczeń zdobyte przez budowniczych, konstruktorów czy żeglarzy sprawia ze teraz jest łatwiej.



Brak silnika zaniża średnią bo do portu nie wchodzi sie z marszu. Często trzeba czekać kilka godzin na odpowiedni kierunek pływu, warunki pogodowe. Czasem trzeba kilka godzin wiosłować. Czasem trzeba z danego portu zrezygnować.

_________________
Pozdrawiam
Szymon Kuczyński
Dookoła świata, raz jeszcze..
http://calloftheocean.pl/



Za ten post autor baoo otrzymał podziękowania - 4: Były user, Mir, Moniia, Zbieraj
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 lis 2014, o 18:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2006, o 18:27
Posty: 784
Lokalizacja: Woda
Podziękował : 302
Otrzymał podziękowań: 800
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
Korozja to chyba największy problem oceanicznym rejsie. Generalnie zaskakuje. U Jacka na Eternity zjadła kabel od fluxgate na odcinku biegnącym w suficie. Zresztą jak się okazało sam kompas tez nadpoczęła.
U mnie dorwała się do kabla zasilającego z solara. Doprowadziła także wtyk VHF od AISa do stanu jak na zdjęciach, a będące 20 cm dalej radio ma wszystko cacy. Dziwne zresztą że AIS z czymś takim w ogóle działał.
U mnie powtórka z rozrywki czyli paczki wysłane w ostatniej chwili. Jedna z nowiutkim sztormiakiem leży u celników w Madrycie, a druga jest na Teneryfie ale kurier nie mógł się skontaktować z odbiorcą. Pewnie nr. tel. do mnie podany na przesyłce nie jest poprzedzony polskim prefiksem. Drobny szczegół, a ja będę 4 dni w plecy. Z drugiej strony za kilka dni na nad Teneryfą będzie stało centrum niżu.


Załączniki:
wtyk anteny VHF.jpg
wtyk anteny VHF.jpg [ 370.23 KiB | Przeglądane 9490 razy ]
wtyk anteny VHF 2.jpg
wtyk anteny VHF 2.jpg [ 424.77 KiB | Przeglądane 9490 razy ]

_________________
Pozdrawiam
Szymon Kuczyński
Dookoła świata, raz jeszcze..
http://calloftheocean.pl/
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 lis 2014, o 19:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 16:50
Posty: 9261
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1823
Otrzymał podziękowań: 2216
Uprawnienia żeglarskie: sternik
Może kropla cytryny spadła nieopacznie...

_________________
Jeśli jest coś, gdzie nie ma nic, to tam jest wszystko.
Indiańskie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2014, o 02:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2006, o 18:27
Posty: 784
Lokalizacja: Woda
Podziękował : 302
Otrzymał podziękowań: 800
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
:D Kompletnie nie ta okolica :) Będę sprawdzał jeszcze czy gdzieś nie ma przebicia.
Zamontowałem też zestaw audio. Dla mnie to cholernie istotna sprawa. W tym momencie Puffin stał sie jednoznacznie jachtem lepszym od Małej Mi :mrgreen:
Mam teraz też dwie niezależne instalacje elektryczne. Główna to zestaw: solar sztywny 140W na bramce rufowej z możliwością ustawiania do słońca, aku AGM 100ah, do tego rozdzielnia 6 punktowa. Drugi zestaw, awaryjny to małym mieki solar 30W mocowany gdzie wygodniej, ładujący sprawdzony aku AGM z Małej czyli pancerną OptimaBlue 55ah. Do tego zestawu poprzez regulator podłączony jest zestaw nagłaśniający.
Zestaw awaryjny wystarczy do zasilania światła topowego, ręcznego GPS, AISa oraz podładowania komputera czy telefonu sat.. AIS650 z Raymarine to nadajnik i odbiornik. Nie jest zasilany z sieci Seatalk tylko chłopaki z Eljachtu ustawili go tak, że prąd płynie do niego niezależnie. Dzięki temu w razie kryzysu energetycznego nie ma potrzeby uruchamiać całej elektroniki, a AIS będzie mógł być nawet jedynym włączonym urządzeniem.


Załączniki:
Komentarz: Jest jeszcze drugi głośnik :)
audio.jpg
audio.jpg [ 327.03 KiB | Przeglądane 9401 razy ]

_________________
Pozdrawiam
Szymon Kuczyński
Dookoła świata, raz jeszcze..
http://calloftheocean.pl/
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 lis 2014, o 10:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2014, o 09:40
Posty: 1822
Lokalizacja: SDL
Podziękował : 168
Otrzymał podziękowań: 137
Uprawnienia żeglarskie: B.R.A.K
OOO taki artykuł znalazłem na wp
http://www.styl.pl/magazyn/reportaz/new ... lock=tiles

_________________
Mirosław Dados


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 lis 2014, o 10:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2006, o 18:27
Posty: 784
Lokalizacja: Woda
Podziękował : 302
Otrzymał podziękowań: 800
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
No celebrytki teraz :P Brożka już się wczuła w role i leci (niespodziank!) do chłopaka na Kanary. Tylko z bagażem podręcznym bo taniej. I nie czeka na jego start bo w niedziele loty też droższe :)
A chopak gupi nic nie widział i stoi na Teneryfie a nie Gran Canarii. Dobrze że Maxus szybki to może zdąży przed nocą i Brożka trafi na odpowiednią łódke :)

_________________
Pozdrawiam
Szymon Kuczyński
Dookoła świata, raz jeszcze..
http://calloftheocean.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 lis 2014, o 17:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2009, o 10:52
Posty: 232
Lokalizacja: Giżycko
Podziękował : 4
Otrzymał podziękowań: 363
Uprawnienia żeglarskie: j.st.m, IŻ
Aloha!

Przepraszam za chwilę ciszy związana praca zawodową i przygotowaniami do targów w łodzi.

Szymon rusza!!! Jutro!!! w świat.... się porobiło, że to już. Start ok 13 lokalnego czasu razem z ponad 200 jachtami płynącymi w regatach ARC. Raczej online sledzić sie nie bedzie dało, ale zapraszam w ramach namiastki jutro rano do oglądania TVN24 ok 9.30-9.40.


Załączniki:
DSC_2038.jpg
DSC_2038.jpg [ 252.69 KiB | Przeglądane 8996 razy ]
DSC_2037.jpg
DSC_2037.jpg [ 279.34 KiB | Przeglądane 8996 razy ]
Clipboard01.jpg
Clipboard01.jpg [ 288.21 KiB | Przeglądane 8996 razy ]

_________________
"byle dalej na ocean po co wracać nie wie nikt"
ZewOceanu.pl

https://obozy-zeglarskie.pl
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 lis 2014, o 23:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 16:50
Posty: 9261
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1823
Otrzymał podziękowań: 2216
Uprawnienia żeglarskie: sternik
brożka napisał(a):
Szymon rusza!!! Jutro!!! w świat.... się porobiło, że to już.

Czy ma forumową banderkę? :roll:

_________________
Jeśli jest coś, gdzie nie ma nic, to tam jest wszystko.
Indiańskie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lis 2014, o 09:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 16:44
Posty: 1860
Lokalizacja: Płock
Podziękował : 503
Otrzymał podziękowań: 325
Uprawnienia żeglarskie: Wszystkie jakie mam, kupiłem sam...
TVN24 0940 obejrzane. Powodzenia w realizacji zamysłu.

_________________
Pozdrawiam - Paweł Dąbrowski
Stopy wody pod kilem i pełnych zbiorników.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lis 2014, o 09:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
Było w TVN24 ekstra! Brawo Brożka!

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lis 2014, o 10:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 16:50
Posty: 9261
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1823
Otrzymał podziękowań: 2216
Uprawnienia żeglarskie: sternik
Jest dowód!
Załącznik:
MSA.jpg
MSA.jpg [ 207.79 KiB | Przeglądane 8832 razy ]

Było elegancko, a nawet ekstra.
U Szymona wieje 30-40 w.
Stopy wody pod kilem!

_________________
Jeśli jest coś, gdzie nie ma nic, to tam jest wszystko.
Indiańskie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 lis 2014, o 10:17 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:17
Posty: 10509
Podziękował : 1308
Otrzymał podziękowań: 4197
Uprawnienia żeglarskie: pływam sobie gdzie chcę
Brawo! To super, ze wreszcie duze media doceniaja zeglarzy. Zwyklych niezwyklych żeglarzy!


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 601 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL