Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 8 maja 2024, o 19:57




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 wrz 2016, o 07:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 06:34
Posty: 2
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: Kpt jachtowy
Witajcie!
Co zrobic ze skipperem ktory swoimi dzialaniami jest zagrozeniem dla zalogi?
Co zrobic ze skipperem ktory w wielkich falach oceanicznych plynie przy samym brzegu na silniku (2 Mm od brzegow Portugalii....kazdy przwdziy zeglarz wie czym to smierdzi)
Co zrobic ze skipperem ktory bez powaznego powodu wplywa do portu ktorego nie zna, bez map, przy niskiej wodzie, a ostrzegany przez jednego z zalogantow, ze tu jest plytko ignoruje ta informacje w rezultacie wchodzi na mielizne i niszczy jacht (puszczaja denniki przylaminowane do kadluba wzmacniajace konstrukcje mocowania kila)
Co zrobic ze skipperem ktory jachtem w takim stanie plynie dalej z zaloga praktycznie nie wiele potrafiaca z wyjatkiem 20-letniej dziewczyny ktora potrafi dosc sporo?
Skipper tan plynie dalej pod te fale, a nastepnie przez Biskaje bujajacym sie pod kadlubem kilem ktory moze w wyniku uszkodzen laminatu od jachtu poprostu odpasc pozostawiajac po sobie dziure w dnie jachtu.
Co zrobic ze skipperem ktorego zaloga postrzega jako czlowieka ktory (na ich oko) czuje sie bardzo niepewnie w wielu sytuacjach.
Co zrobic ze skipperem ktory odnosi sie do zalogi w chamski, wulgarny sposob nie zwazajac przy tym na obecnosc mlodej kobiety?
Co zrobic ze skipperem ktory mimo wprowadzenia jachtu na mielizne odmawia napisania raportu opisujacego ten incydent?
Co zrobic ze skipperem ktory mimo tego wszystkiego czuje sie kompletnie bezkarny i smieje Wam sie w twarz?
Czy czlowiek ten powinien nadal posiadac patent chociazby sternika?
Mowa tu o moim jachcie ktory byl przez tego skippera prowadzony z poludniowej Portugalii do Holandii.
Zaloga na bierzaco informowala mnie o tym co ten czlowiek wyprawia.
Wyslali mi nawet link do innego wpisu na temat tego skippera ktory plynac jachtem Marlbork zachowywal sie w podobny sposob.
Czy ktos tutaj moze mi dac dobra odpowiedz na postawione przezemnie wyzej pytania?
Serdecznie pozdrawiam
Piotr


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 wrz 2016, o 20:00 
*** Ban ***

Dołączył(a): 18 lip 2015, o 11:08
Posty: 649
Podziękował : 280
Otrzymał podziękowań: 125
Uprawnienia żeglarskie: niebieskie?
A co zrobić ze skipperem (40 lat praktyki), który chcąc sprowokować armatora (i jedynego załoganta) do wcześniejszego zerwania kontraktu (wynagrodzenie przyjął wcześniej)
- wprowadza terror psychiczny na jachcie
- na oznakowanym szlaku sadza jacht na środku mielizny
- usiłuje staranować zabezpieczenia elektrowni wodnej i nie ma pomysłu jak z tego się wydostać choć wystarczyło postawić żagiel
- usiłuje staranować pomost prawie pod kątem prostym rozjeżdżając desant.
- taranuje 2 łódki po kilkaset tys €/szt nie chcąc się zniżyć do poproszenia o wyprowadzenie z ciasnego kanału w niesprzyjających warunkach
- podkrada co najlepsze w spiżarni pod nieobecność załogo/armatora
- zapowiada zemstę za odmowę kupna piwa o ile nie ruszy dupy, co też realizuje wysyłając fałszywy donos do Straży Granicznej i Policji jakoby tenże armator ukradł jacht.
Na koniec 300 mil od Polski - szczęśliwie dla zdrowia psychicznego załoganta - ewakuuje się do kraju na koszt zaprzyjaźnionych bogatych tubylców, którym wciska kolejną legendę.
Pozdrawiam
Wojciech

_________________
"W wielu ludziach krąży po cichu robak szaleństwa."
Waldemar Łysiak


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 wrz 2016, o 20:19 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:17
Posty: 10463
Podziękował : 1301
Otrzymał podziękowań: 4173
Uprawnienia żeglarskie: pływam sobie gdzie chcę
Armator67 napisał(a):
Co zrobic ze skipperem ktory ...wchodzi na mielizne i niszczy jacht (puszczaja denniki przylaminowane do kadluba wzmacniajace konstrukcje mocowania kila)
Co zrobic ze skipperem... bujajacym sie pod kadlubem kilem ktory moze w wyniku uszkodzen laminatu od jachtu poprostu odpasc pozostawiajac po sobie dziure w dnie jachtu.


Przede wszystkim nie wsadzać ludzi na minę w postaci jachtu, który po wejściu na mieliznę ma uszkodzone denniki i uszkodzony laminat do tego stopnia, że nie wiedzieć czemu może odpaść kil.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 wrz 2016, o 20:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2009, o 22:44
Posty: 185
Podziękował : 54
Otrzymał podziękowań: 321
Uprawnienia żeglarskie: wystarczające
[quote="Armator67"]Witajcie!
Co zrobic ze skipperem ...

[quote="bratanek65"]
A co zrobić ze skipperem...

Po przeczytaniu wypowiedzi Forum na temat:
" Reklamacja z rejsu do Fundacja Harcerstwa Centrum Wychowania"
radzę nie pytać i nie drążyć tematu bo zaraz się okaże : że pod materacem na tych jachtach był Kolega Yigael i wszystkiemu zaprzeczy a Ty zostaniesz "Zbanowany" po kilkunastu stronach pisania Kolegów ,że wszystko powinno pozostać na jachcie i w załodze i jakim prawem obrażacie Panów Kapitanów :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Pozdrawiam
"Stary" szkutnik

www.szkutnik.bydgoszcz.pl



Za ten post autor szkutnik otrzymał podziękowanie od: EwA78
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 wrz 2016, o 21:13 

Dołączył(a): 5 wrz 2016, o 10:41
Posty: 70
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 5
Otrzymał podziękowań: 10
Uprawnienia żeglarskie: jsm, msm
Armator67 napisał(a):
Co zrobic


To przecież bardzo proste - nie dawać mu jachtu...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 wrz 2016, o 21:33 

Dołączył(a): 12 lip 2011, o 16:55
Posty: 373
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 90
Uprawnienia żeglarskie: sj
Ze złym skiperem co zrobimy ?
Przeciągniemy go pod kilem
Obłożymy go na knadze
Wszorujemy go w likszparę

itd.

:rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 wrz 2016, o 06:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lip 2013, o 16:44
Posty: 1743
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował : 264
Otrzymał podziękowań: 976
Uprawnienia żeglarskie: KJ
Zaglądać PRZED wydaniem jachtu na forum, zamieszczać nazwisko takiego ktosia "ku przestrodze". Przed wydaniem jachtu zażądać referencji od poprzedniego armatora.
Jakoś nikogo nie dziwią referencje na panią do sprzątania, to dlaczego nie ma ich być od kapitana najmowanego na jacht ?
Mam na myśli prawdziwe referencje czyli pismo od byłego pracodawcy, nie opinię z rejsu, która często ma się nijak do rzeczywistości, i którą taki ktoś sam sobie wypisuje a armator tylko poświadcza.

_________________
Jestem w tym wieku, że milczę gdy ktoś opowiada głupoty.
Szkoda mi czasu na walkę z idiotami.
Hania - Halina - Inka


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 wrz 2016, o 09:13 

Dołączył(a): 8 lis 2015, o 10:53
Posty: 1938
Lokalizacja: W-wa
Podziękował : 52
Otrzymał podziękowań: 244
Uprawnienia żeglarskie: jkzw, IYT Master of Yachts Ocean 200 ton
Armator67 napisał(a):
Mowa tu o moim jachcie, ktory byl przez tego skippera prowadzony z poludniowej Portugalii do Holandii
Ile zaoszczędziłeś?



Za ten post autor 666 otrzymał podziękowania - 2: Były user, waliant
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 wrz 2016, o 09:14 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:17
Posty: 10463
Podziękował : 1301
Otrzymał podziękowań: 4173
Uprawnienia żeglarskie: pływam sobie gdzie chcę
666 napisał(a):
Armator67 napisał(a):
Mowa tu o moim jachcie, ktory byl przez tego skippera prowadzony z poludniowej Portugalii do Holandii
Ile zaoszczędziłeś?


Zarowno na jachcie, jak i na skiperze.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 wrz 2016, o 09:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2013, o 14:47
Posty: 1328
Podziękował : 918
Otrzymał podziękowań: 237
Uprawnienia żeglarskie: jkżb
Za wejście na mieliznę, kolizję itp ....po prostu oddać skippera do Izby Morskiej.

Art. 22. Izba morska wszczyna postępowanie na wniosek zainteresowanego lub
organu administracji morskiej.

Art. 35. 1. Jeżeli zainteresowany członek załogi statku lub pilot morski,
posiadający dokument określający jego uprawnienia w żegludze morskiej wydany
przez właściwy organ polski, wykazał brak koniecznych umiejętności niezbędnych
do zapewnienia bezpieczeństwa żeglugi morskiej lub przez rażące zaniedbania
spowodował wypadek morski lub przyczynił się do jego powstania, izba morska
może, w orzeczeniu, pozbawić go prawa wykonywania tych uprawnień
w częściowym lub pełnym zakresie na okres od 1 roku do 5 lat.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 01:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
reed napisał(a):
Za wejście na mieliznę, kolizję itp ....po prostu oddać skippera do Izby Morskiej.

Niekoniecznie "po prostu":
Art. 2. 1. Izby morskie rozpoznają wypadki morskie:
1) statków o polskiej przynależności;
2) statków o obcej przynależności, jeżeli wypadek nastąpił na polskich morskich wodach wewnętrznych lub polskim morzu terytorialnym albo jeżeli z wnioskiem o wszczęcie postępowania wystąpił armator lub kapitan takiego statku.

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 02:25 
Jaromir napisał(a):
....albo jeżeli z wnioskiem o wszczęcie postępowania wystąpił armator lub kapitan takiego statku.

W tym wypadku po prostu. Założyciel wątku jest armatorem tej jednostki jak napisał.


Góra
  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 05:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 11:32
Posty: 14018
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1930
Otrzymał podziękowań: 2016
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Owszem, z konstrukcji przepisu wynika, że jeśli właściciel/armator wystąpi z wnioskiem o wszczecie postępowania nie ma znaczenia na jakich wodach doszło do zdarzenia...
Ale chodzi o statek morski "bandery obcej", a my nie wiemy pod jaka banderą płynął jacht.

W przypadku statków polskiej bandery nie ma znaczenia gdzie doszło do wypadku a postępowanie może być wszczęte na wniosek zainteresowanego, wiec także właściciela/armatora gdyż dotyczy jego interesu prawnego (art. 24) lub organ administracji morskiej.

Kwestia, co jeśli zdarzenie miało miejsce na obcych wodach wewnętrznych lub morzu terytorialnym ? Ale odpowiedzi na to pytani trzeba szukać gdzie indziej...

_________________
Konsul 37 "Don Kichot"
POL 0001WR
MMSI 261037650
www.jachtdonkichot.pl


A po nocy nadchodzi dzień... I niech już tak zostanie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 06:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lip 2013, o 16:44
Posty: 1743
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował : 264
Otrzymał podziękowań: 976
Uprawnienia żeglarskie: KJ
Ludzie, mam wrażenie, że piszecie o jednym i tym samym osobniku. Może czas na nazwisko ? Dla większości dla omijania. Są jeszcze tacy, co mają łódki dobrze ubezpieczone i marzący o zainkasowaniu tegoż. Może się pokumają i korzyść będzie dla armatora i tzw. ogółu ? :mrgreen:
A tak na poważnie, to dlaczego nie podawać kto zacz ? Głowy w piasek ?
Właśnie jadę pociągiem Szczecin - Przemyśl. W nocy , w Poznaniu wpada do niego banda kibiców piłki nogami kopanej i z jakże zachęcającym hasłem dla pasażerów "wypie..." okupuje wagon. Klasa 1 więc tych pasażerów nie za dużo i grupują się w dwu przedziałach. Policji bardzo dużo ale na peronach, konduktora wcięło. Dla naszego szczęścia panowie opuścili nas we Wrocławiu. Jak po nich wyglądał wagon nie warto opisywać. Co się działo w klasie 2 ? Niby inny temat a jednak ten sam. Cham, prostak, parobek czuje się bezkarny bo faktycznie taki jest i sami na to pozwalamy.
Do mego przedziału też wpadli, wystarczyło spokojnym tonem powiedzieć, by Pan zamknął drzwi z drugiej strony i nawet nie próbował podskakiwać i nie tym tonem do mnie. Czyli jak jest reakcja to można oczekiwać efektu. Czy się nie bałam ? Bałam ale miałam być owcą na rzeź prowadzoną ?
To samo w przypadku tego "kapitana". Mieć Panowie Armatorzy jaja i oddać faceta do IM. Najlepiej do Szczecina i Reeda :twisted:

_________________
Jestem w tym wieku, że milczę gdy ktoś opowiada głupoty.
Szkoda mi czasu na walkę z idiotami.
Hania - Halina - Inka


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 07:01 

Dołączył(a): 8 lis 2015, o 10:53
Posty: 1938
Lokalizacja: W-wa
Podziękował : 52
Otrzymał podziękowań: 244
Uprawnienia żeglarskie: jkzw, IYT Master of Yachts Ocean 200 ton
reed napisał(a):
Za wejście na mieliznę, kolizję itp ....po prostu oddać skippera do Izby Morskiej
A kto po forach będzie pisał??
:twisted:



Za ten post autor 666 otrzymał podziękowanie od: reed
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 07:39 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:17
Posty: 10463
Podziękował : 1301
Otrzymał podziękowań: 4173
Uprawnienia żeglarskie: pływam sobie gdzie chcę
Wert23 napisał(a):
Jaromir napisał(a):
....albo jeżeli z wnioskiem o wszczęcie postępowania wystąpił armator lub kapitan takiego statku.

W tym wypadku po prostu. Założyciel wątku jest armatorem tej jednostki jak napisał.


Fakt bycia armatorem w zaden sposob nie potrwierdza wspomnianych warunkow. Nie dosc, ze nie wiemy czy statek byl pod polska bandera, to nawet nie wiemy, czy moglby miec prawo taka bandere w ogole posiadac (np. jezeli autor watku jest cudzoziemcem i nierezydentem).


Hania napisał(a):
Ludzie, mam wrażenie, że piszecie o jednym i tym samym osobniku. Może czas na nazwisko ? Dla większości dla omijania. Są jeszcze tacy, co mają łódki dobrze ubezpieczone i marzący o zainkasowaniu tegoż. Może się pokumają i korzyść będzie dla armatora i tzw. ogółu ? :mrgreen:
A tak na poważnie, to dlaczego nie podawać kto zacz ? Głowy w piasek ?
...
To samo w przypadku tego "kapitana". Mieć Panowie Armatorzy jaja i oddać faceta do IM. Najlepiej do Szczecina i Reeda :twisted:


Czemu nie podawac? Powod prosty: jezeli sie okaze, ze to jakis forumowy guru, to autor zostanie wysmiany, zjechany i znienawidzony. Jezeli odwrotnie -osoba znienawidzona przez aktywnych forowiczow - wowczas doda sie mu pare sierpowych ponad norme.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 09:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2013, o 18:30
Posty: 7315
Lokalizacja: Oceany Konińskie
Podziękował : 3608
Otrzymał podziękowań: 1970
Uprawnienia żeglarskie: papierowe
proszę o definicję forumowego guru i co trzeba zrobić żeby nim zostać. Też bym chciała być, a co!

_________________
Aniołek, kurła, aniołek.



Za ten post autor Zielony Tygrys otrzymał podziękowania - 2: Maar, Moniia
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 09:10 

Dołączył(a): 5 paź 2012, o 15:48
Posty: 2404
Podziękował : 557
Otrzymał podziękowań: 528
Uprawnienia żeglarskie: sernik morski gotowany
Tygrysa Ty jesteś przecież forumową gurą. :)

_________________
Miłego dnia :)
Pozdrawiam
Waldi


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 09:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2009, o 16:22
Posty: 8653
Lokalizacja: sv Nimrod, Newhaven, UK
Podziękował : 3578
Otrzymał podziękowań: 2362
Uprawnienia żeglarskie: Sternik morski (no wymieniłam w końcu..)
Waldi_L_N napisał(a):
Tygrysa Ty jesteś przecież forumową gurą. :)


PAC! Górą, nie gurą. :rotfl:

_________________
Pozdrawiam, Monika Matis
http://www.facebook.com/theseanation

My recent thought:
"...pessimist moans about breakdowns, optimist expects it won't break; realist makes it easy to fix..." :D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 09:18 

Dołączył(a): 5 paź 2012, o 15:48
Posty: 2404
Podziękował : 557
Otrzymał podziękowań: 528
Uprawnienia żeglarskie: sernik morski gotowany
Pozostanę przy gurze. :)

_________________
Miłego dnia :)
Pozdrawiam
Waldi


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 09:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2009, o 16:22
Posty: 8653
Lokalizacja: sv Nimrod, Newhaven, UK
Podziękował : 3578
Otrzymał podziękowań: 2362
Uprawnienia żeglarskie: Sternik morski (no wymieniłam w końcu..)
Pozostanę przy PACu :)

_________________
Pozdrawiam, Monika Matis
http://www.facebook.com/theseanation

My recent thought:
"...pessimist moans about breakdowns, optimist expects it won't break; realist makes it easy to fix..." :D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 09:25 
Ho, ho :-) Ja nie pretenduje do bycia guru ale staram się czytać ze zrozumieniem przytoczone przepisy.
plitkin napisał(a):
Fakt bycia armatorem w zaden sposob nie potrwierdza wspomnianych warunkow. Nie dosc, ze nie wiemy czy statek byl pod polska bandera, to nawet nie wiemy, czy moglby miec prawo taka bandere w ogole posiadac (np. jezeli autor watku jest cudzoziemcem i nierezydentem).

Podaj na jakiej podstawie ten wniosek, ponieważ wg zacytowanych artykułów nijak to nie wynika.


Góra
  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 09:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2009, o 16:22
Posty: 8653
Lokalizacja: sv Nimrod, Newhaven, UK
Podziękował : 3578
Otrzymał podziękowań: 2362
Uprawnienia żeglarskie: Sternik morski (no wymieniłam w końcu..)
Ale wynika z określenia "o polskiej przynależności". I definicji armatora

_________________
Pozdrawiam, Monika Matis
http://www.facebook.com/theseanation

My recent thought:
"...pessimist moans about breakdowns, optimist expects it won't break; realist makes it easy to fix..." :D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 09:29 
Gdzie? Pytam poważnie. Tylko proszę o cytowanie całości gdzie zdarzają się słowa typu "albo".


Góra
  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 09:57 

Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 07:11
Posty: 12
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: wioślarz
Zielony Tygrys napisał(a):
proszę o definicję forumowego guru i co trzeba zrobić żeby nim zostać. Też bym chciała być, a co!


Skontaktuj się z natretem yiagielem on Ci bana pomoże załatwić.

Artur


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 10:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2013, o 18:30
Posty: 7315
Lokalizacja: Oceany Konińskie
Podziękował : 3608
Otrzymał podziękowań: 1970
Uprawnienia żeglarskie: papierowe
Pomijając IM są jeszcze sądy i odpowiedzialność skipera za powierzone mienie i ludzi. Niezależnie od kraju. To mało?

_________________
Aniołek, kurła, aniołek.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 10:08 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:17
Posty: 10463
Podziękował : 1301
Otrzymał podziękowań: 4173
Uprawnienia żeglarskie: pływam sobie gdzie chcę
Wert23 napisał(a):
Ho, ho :-) Ja nie pretenduje do bycia guru ale staram się czytać ze zrozumieniem przytoczone przepisy.
plitkin napisał(a):
Fakt bycia armatorem w zaden sposob nie potrwierdza wspomnianych warunkow. Nie dosc, ze nie wiemy czy statek byl pod polska bandera, to nawet nie wiemy, czy moglby miec prawo taka bandere w ogole posiadac (np. jezeli autor watku jest cudzoziemcem i nierezydentem).

Podaj na jakiej podstawie ten wniosek, ponieważ wg zacytowanych artykułów nijak to nie wynika.


Wniosek, ze nie wiemy o tym, co nie zostalo napisane i potwierdzone? Trudno mi bedzie taka niewiedze udowodnic. Za podstawe przyjalem jedynie informacje opublikowane przez autora watku.

Zielony Tygrys napisał(a):
proszę o definicję forumowego guru i co trzeba zrobić żeby nim zostać. Też bym chciała być, a co!


Proste. Sprobuj np. zrobic jakis porzadny kwas na rejsie z forowiczami. Jezeli opisza to to na forum -nie jestes guru. :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 10:16 
Plitkinie odnoszę się do przepisów wyżej zacytowanych. Ja wiem co zostało napisane. Jak byk dalej stoi. O ile przepisy są zasadne to nie wnikam w ewentualną konfabulację.
Na podstawie (przytoczonych) artykułów nie można dojść do Twojego wniosku. Dlatego pytałem o podstawę. Rozumiem, że to niewiedza.


Góra
  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 10:52 

Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 07:11
Posty: 12
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: wioślarz
Zielony Tygrys napisał(a):
proszę o definicję forumowego guru i co trzeba zrobić żeby nim zostać. Też bym chciała być, a co!


Czyt." REKLAMACJA DO FUNDACJI" tam znajdziesz namolnego natreta Yiagiela i wielu innych forumowych guru.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2016, o 10:55 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:17
Posty: 10463
Podziękował : 1301
Otrzymał podziękowań: 4173
Uprawnienia żeglarskie: pływam sobie gdzie chcę
Wert23 napisał(a):
Na podstawie (przytoczonych) artykułów nie można dojść do Twojego wniosku.


Nie wiem jaki konkretnie mój wniosek masz na myśli.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 82 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL