Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 5 sie 2025, o 15:16




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 301 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 sty 2012, o 19:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 maja 2009, o 17:01
Posty: 3022
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Podziękował : 121
Otrzymał podziękowań: 73
Uprawnienia żeglarskie: inny kapitan, inny też niż myślicie
a tu widać i słychać:
http://www.tvn24.pl/0,1731502,0,1,na-ma ... omosc.html

_________________
VR - Helix_zegluj
app - Pozdrawiam
Ex: Braniewo, Jaromin, Szczecinek, Krynica, Poznan, Gołdap, Krakow, Wola Batorska, Wrocław, Antoniniek, Poznan, Frankfurt am Main ... BOCAL island


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 sty 2012, o 19:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
Marek napisał(a):
Właśnie przed chwileczką JacekBol w TVN24 był jak żywy. Ruszał się i wydawał dźwięki :-)

Mówił o tym, że na Concordii mogło nie być mapy odpowiedniej mapy. Znaczy się, ta skała na którą się wpierdzieliła Concordia jest widoczna tylko na włoskiej podejściówce i na planie portu a statek, nie planujący być w tamtym miejscu zapewne nawigował na jakiejś generalce.


Na 99% na tak nowoczesnym statku głównym (jeżeli nie jedynym) źródłem wiadomości nautycznych o trasie był system map elektronicznych (ECDIS) - oczywiście zdublowany, atestowany, z własnym źródłem awaryjnego zasilania, z automatycznym ścięganiem poprawek przez satelitę czy z netu, etc...

Jeżeli przejście w tak niewielkiej odległości od lądu odbywało się po zaplanowanej wcześniej trasie, to przyznam, że wobec braku istotnej potrzeby nawigacyjnej taki plan wydaje mi się czymś niezrozumiałym, mocno, mocno dziwnym... Zupełnie niezależnie od zmniejszania prędkości lub nie.

Otwarte jest pytanie o dostarczyciela map elektronicznych - nie wiemy jakich map używano. Dlatego nie znamy odpowiedzi na pytanie o dokładność posiadanych map elektronicznych.
Być może do tragedii doszło nie z powodu braków na samych mapach, tylko ze względu na.... umiejętność obsługi tych map - tak na etapie planowanania, jaki i podczas feralnego przejścia morzem. podróży.

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 sty 2012, o 00:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
Kilka luźnych przemyśleń i namacalnych w sieci danych na temat tego zadziwiającego wypadku:

Na początek źródło podstawowe:
http://www.marinetraffic.com/ais/pl/def ... 02:00%20PM
Pozycja, kurs i prędkość do odczytania po najechaniu kursorem. Dane z 20:37 dają do myślenia... Brzeg wyspy w odległości ca 1.5mili mierząc po kursie. Statek zbliża się doń z prędkością ca 15.3w, pod kątem ca 45º... Na obrazku wygląda to tak:
Załącznik:
trafi.png
trafi.png [ 691.4 KiB | Przeglądane 10823 razy ]

---------------------------
Nieco mniej pewnym źródłem informacji jest filmik tutaj:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=aw4pVWYeplU&feature=related[/youtube]
Mapie w tej animacji brak szczegółów i jakiejkolwiek skali, ale źródło pozostaje MHO wielce interesujące. Pokazuje bowiem (ok 16 sekundy), że statek utrzymuje niemal ten sam kolizyjny z wyspą kurs jeszcze o 20:42:48, czyli co najmniej w 5 minut po pewnej pozycji pierwszego linku! Przypomnę, że 5 minut przy prędkości ca 15.3w - to niemal 1.3 mili... Czyli do brzegu po kursie byłoby wówczas najwyżej 3 kable!
---------------------------
Bardzo ciekawym skąd pochodzą te dane na filmiku z 20:42:48 - sam zdołałem dotrzec tylko takich danych, w których jest sześciominutowa "dziura" od 20:37 do 20:53 (w tej ostatniej pozycji statek już po kolizji ze skałą i niemal się nie porusza). Gołe dane są takie:

Prędkość / pozycja / kurs / czas
1.1 10.92602 42.3717 13 2012-01-13 21:02
1.3 10.92582 42.37102 7 2012-01-13 21:00
1.4 10.92564 42.37025 7 2012-01-13 20:58
2.9 10.92542 42.36756 351 2012-01-13 20:53
15.3 10.96589 42.33776 285 2012-01-13 20:37
15.4 10.9874 42.33507 276 2012-01-13 20:33
15.4 10.99883 42.33418 275 2012-01-13 20:31
15.4 11.01384 42.33267 278 2012-01-13 20:29
15.5 11.02868 42.33109 278 2012-01-13 20:26
15.5 11.04309 42.32957 278 2012-01-13 20:24
15.7 11.06087 42.32781 278 2012-01-13 20:21

-------------------------

Co do przypuszczalnego miejsca kolizji to najbardziej przemawia do mnie znaleziony na http://www.boatdesign.net/forums/open-d ... 41313.html rysunek, przedstawiający wysoce prawdopodobny nakres drogi statku tuż przed i po kolizji - czyli w "dziurze" zebranych pewnych pozycji AIS:
Załącznik:
Concordia%203.jpg
Concordia%203.jpg [ 55.53 KiB | Przeglądane 10823 razy ]

----------------------------
Moim skromnym zdaniem:
- Oficer, który odpowiadał za nawigację na mostku - samodzielnie lub wykonując polecenie - zmienił przed godz. 20:20 kurs. W rezultacie statek zszedł ca 3-4 mile z trasy, jaką bezpiecznie i zgodnie z normalnymi zasadami nawigacji poruszałby się "z punktu A do punktu B". Zmieniony kurs był kursem kolizyjnym z wyspą Giglio...
- Zastanawiająco liczne są spekulacje, jakoby taka zmiana kursu miała na celu urozmaicenie pasażerom wieczoru, poprzez przepłynięcie blisko malowniczo oświetlonego miasteczka na Giglio - i "pozdrowienie go syreną". Ten motyw "zwyczajowego pozdrawiania" tego miejsca przez wycieczkowce powtarza się w bardzo wielu relacjach.
- Oficer, który odpowiadał za nawigację na mostku ok 20:40 zdecydowanie spóźnił się ze zmianą kursu na równoległy do brzegów wyspy Giglio. Czy było to działanie celowe, aby "pokazać pasażerom" port i miasteczko nieco bliżej niż zazwyczaj, czy też oficer spoźnił się z dowolnej innej przyczyny - nie wiemy.
- Brak zwrotu w odpowiednim czasie wyjaśni mam nadzieję zapis ze statkowej "czarnej skrzynki", czyli VDR. Ten system co kilka sekund zapisuje pozycję, kurs, prędkość, rotację, itp parametry ruchu a także rozmowy prowadzone na mostku i odgłosy na zewnatrz mostka.
- O ile można spekulować (bo nie tłumaczyć...) na temat braku działania oficera w newralgicznym, kluczowym dla bezpieczeństwa nawigacji momencie (zwrot z kursu dolądowego na bezpieczny) - o tyle nie rozumiem czemu nie reagował zaden inny członek wachty obecny na mostu. A inni członkowie wachty z pewnością na mostku byli. To był duży "cruiser" - tam wachty wciąż liczą co najmniej 3 osoby, bardzo często uzupełniane są przez kadetów czy asystentów.
- Ok 20:42 - było już za późno.... Uszkodzenia lewej burty (wraz z imponującej wielkości kawałem skały uwięzłym w kadłubie) tylko w rufowej połowie kadłuba wskazują IMHO że statek w momencie kolizji ze skałami wykonywał zwrot w prawo - tłumaczy to chrakterystyka poruszania się kadłuba statku podczas ciasnego zwrotu. Zwrotu wykonanego tym razem o kikaset metrów za późno...
---------------------------
Przepraszam za ten przydługi wywód, zwłaszcza że Wikipedia (przed chwilą zdaje się) właśnie umieściła podobne materiały i podobną próbę określenia miejsca pierwotnego uderzenia w skały. Tu:
http://en.wikipedia.org/wiki/Costa_Concordia_disaster

PS.Oj niebezpiecznie zadawać się z niektorymi włoskimi dziewczętami w piatek 13-tego...(Isole Le Scole =>Wysepka Dziewcząt) :-?

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...


Ostatnio edytowano 16 sty 2012, o 01:20 przez Jaromir, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 sty 2012, o 01:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, o 10:24
Posty: 10933
Lokalizacja: Paryz
Podziękował : 1338
Otrzymał podziękowań: 2623
Uprawnienia żeglarskie: wszelakie : )
Bogom dzieki, nie jest to polski statek, bo za takie komentarze, analizy i hipotezy przed "oficjalnymi komunikatami i ekspertyzami" i poza umowami "prawno-cywilnymi" wyslano by cie (po rozstrzelaniu ) na Sybir za robienie "polskiego piekla", "zazdrosc-zawisc" etc.
Niezorientowanym polecam dzial "Regaty" ( o ile wiem, tam trupow nie bylo...) ;)
Catz

_________________
Naziole, w pysk wam mówię litość moje ( prawie Wyspianski)



Za ten post autor Catz otrzymał podziękowanie od: jedrek
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 sty 2012, o 05:21 

Dołączył(a): 22 sty 2009, o 14:41
Posty: 502
Podziękował : 776
Otrzymał podziękowań: 90
...jeszcze.
poki co jest temat zastepczy. :)

_________________
jedrek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 sty 2012, o 00:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2010, o 18:03
Posty: 4814
Podziękował : 656
Otrzymał podziękowań: 355
Uprawnienia żeglarskie: k.j., kpt.mt.
TVN24 teraz. Powtórka. Kpt. Krzysztof Baranowski.

pzdr,
Andrzej Kurowski
http://strony.aster.pl/spelnij_marzenia


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 sty 2012, o 17:20 

Dołączył(a): 29 wrz 2010, o 15:55
Posty: 497
Podziękował : 520
Otrzymał podziękowań: 45
Uprawnienia żeglarskie: .
25 stycznia, 23.25, TV4, relacja z II etapu Volvo Ocean Race, powtórka 28 stycznia.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lut 2012, o 10:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
DISCOVERY WORLD PIĄTEK 10 LUTEGO O 21.20
Pod prąd (1/6)
serial dokumentalny (Against the Tide)
Grupa osób, z których wiele nigdy dotąd nie stało na pokładzie statku, decyduje się wziąć udział w regatach Clipper Round the World. Wiąże się to z opłynięciem świata w długim, trwającym 10 miesięcy rejsie. Każdy z uczestników zmuszony jest posiąść wiedzę marynarza w błyskawicznym tempie i nauczyć się radzenia sobie na morzu. Podczas podróży nowicjusze codziennie zmagają się z potęgą oceanu i radzą sobie w wielu zaskakujących, często niebezpiecznych sytuacjach. Widzowie będą więc m.in. świadkami kolizji, awarii technicznych, utrat masztu, a nawet wywrócenia się jachtu podczas sztormu, zobaczą też, jak ludzie wypadają za burtę na pełnym morzu. Na koniec okaże się, kto zostanie zwycięzcą regat i jak tygodnie spędzone na morzu zmieniły życie uczestników wyprawy.

Zobacz także
Pod prąd (1/6) - serial dokumentalny- noc pt./sob., 10 na 11 lutego 2:00
Premiera: Pod prąd (2) - serial dokumentalny- piątek, 17 lutego 21:30
Pod prąd (2) - serial dokumentalny- noc pt./sob., 17 na 18 lutego 2:00

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 17 lut 2012, o 14:22 

Dołączył(a): 2 mar 2011, o 11:08
Posty: 1314
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 142
Otrzymał podziękowań: 90
Uprawnienia żeglarskie: k.j.bałtycki
Colonel napisał(a):
Premiera: Pod prąd (2) - serial dokumentalny- piątek, 17 lutego 21:30
Pod prąd (2) - serial dokumentalny- noc pt./sob., 17 na 18 lutego 2:00

Warto obejrzeć (Discovery World).!!

_________________
Pozdrawiam
Roman


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 lut 2012, o 21:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17565
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2354
Otrzymał podziękowań: 3697
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
Dziś 19.02 ok. 2230 na TVP Info będzie można posłuchać i pooglądać o Zobaczyć Morze i Zbieraj będzie straszył oglądaczy też :-)

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 lut 2012, o 22:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2010, o 18:03
Posty: 4814
Podziękował : 656
Otrzymał podziękowań: 355
Uprawnienia żeglarskie: k.j., kpt.mt.
Maar napisał(a):
Dziś 19.02 ok. 2230 na TVP Info będzie można posłuchać i pooglądać o Zobaczyć Morze i Zbieraj będzie straszył oglądaczy też :-)


Zdążyłem przeczytać w ostatniej chwili. :-)
No to czekamy zaciekawieni.

pzdr,
Andrzej Kurowski
http://strony.aster.pl/spelnij_marzenia


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 lut 2012, o 22:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2006, o 17:51
Posty: 1188
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 187
Otrzymał podziękowań: 261
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz polodowcowy
Zbieraja widziałem w telewizorze... o węglu mówił . :lol: :lol: :lol:

_________________
Pozdrawiam !
Zbyszek "Zgrzyb" Przybyszewski
http://www.samoster.org.pl/index.php?dzial=7


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 lut 2012, o 23:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2010, o 18:03
Posty: 4814
Podziękował : 656
Otrzymał podziękowań: 355
Uprawnienia żeglarskie: k.j., kpt.mt.
Zgrzyb napisał(a):
Zbieraja widziałem w telewizorze... o węglu mówił . :lol: :lol: :lol:


Dokładnie! To fajne było.
Były też wypowiedzi niewidomych. Naprawdę ściskające serce.
Tyle narzekamy na dziennikarzy. Ale to był dobry, pozytywny reportaż. Rzadkość! BRAVO!

Dodam jeszcze, że z osób, które znam osobiście był jeszcze bosman Zawiszy ... przepraszam starszy bosman Robert Krzemiński.

Bardzo dobra promocja żeglarstwa. Nie chcę zapeszać, ale ostatnio w mediach mówi się dobrze o naszym hobby. Oby tak dalej!

pzdr,
Andrzej Kurowski
http://strony.aster.pl/spelnij_marzenia


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 lut 2012, o 17:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2011, o 20:33
Posty: 2037
Podziękował : 313
Otrzymał podziękowań: 953
Uprawnienia żeglarskie: niebieskie, plastikowe, ze zdjęciem
www.teleman.pl napisał(a):
Premiera: Katastrofa Concordii oczami świadków
FILM DOKUMENTALNY (Costa Concordia Disaster)
13 stycznia 2012 roku około godziny 21 włoski statek pasażerski Costa Concordia rozbił się o skały w pobliżu wyspy Isola del Giglio. Na pokładzie znajdowało się wówczas 3 229 pasażerów i ponad tysiąc członków załogi. W wyniku wypadku ponad 30 osób straciło życie, a wiele zostało uznanych za zaginione. Świadkowie wypadku opowiadają o tych dramatycznych wydarzeniach.

National Geographic, dzisiaj, g.2100

_________________
Daniel
***** ***
"W demokracji wolno głupcom głosować, w dyktaturze wolno głupcom rządzić." B. Russell
"Propaganda u ruskich jest potrzebna, bo jak im wyłączycie TV zorientują się, że są głodni." Internet
"To dziwne być w tym samym wieku co starzy ludzie." tamże


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 mar 2012, o 21:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2009, o 07:49
Posty: 4953
Lokalizacja: 50°1'N 22°3'E
Podziękował : 191
Otrzymał podziękowań: 114
Uprawnienia żeglarskie: kiper patentowany
Właśnie się zdarzyło... nikt nie uprzedził, Zbieraj był w TVN24. :D

PS
Aha, Janusz dużo zdrowia! Sto lat, sto lat... :green: :yellow:

_________________
Słаwek vel Wąski
"Mаrynаrz powinien być chlujny i mrаwy..."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 mar 2012, o 07:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2010, o 18:03
Posty: 4814
Podziękował : 656
Otrzymał podziękowań: 355
Uprawnienia żeglarskie: k.j., kpt.mt.
Tuż po 0800 w TVN24 wywiad z Romanem Paszke.

pzdr,
Andrzej Kurowski
http://strony.aster.pl/spelnij_marzenia


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 kwi 2012, o 23:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2009, o 07:49
Posty: 4953
Lokalizacja: 50°1'N 22°3'E
Podziękował : 191
Otrzymał podziękowań: 114
Uprawnienia żeglarskie: kiper patentowany
W TVPinfo właśnie leci dokument o Somalii, a dokładnie o stolicy - Mogadiszu.

_________________
Słаwek vel Wąski
"Mаrynаrz powinien być chlujny i mrаwy..."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 maja 2012, o 22:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 19:37
Posty: 13881
Lokalizacja: Port Rybnik
Podziękował : 1635
Otrzymał podziękowań: 2386
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
" Volvo Ocean Race "
http://www.cyfrowypolsat.pl/program-tv/tv-4/

_________________
Wojciech1968 Port Rybnik
W życiu piękne są tylko chwile...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 maja 2012, o 16:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2010, o 18:03
Posty: 4814
Podziękował : 656
Otrzymał podziękowań: 355
Uprawnienia żeglarskie: k.j., kpt.mt.
Travel Channel
Odległe lądy (Distant Shores)

23:30 - 00:00 / Pt / 11 maj
Paul i Sheryl Shard z zachodnich wybrzeży Szkocji popłyną w stronę Inverness. Kanał Kaledoński wiedzie ich przez malownicze wiejskie regiony Szkocji, gdzie znajduje się kilka jezior, w tym słynne Loch Ness.

16:00 - 16:30 / So / 12 maj
Paul i Sheryl Shard zaczynają wizytę w Szkocji od Mull of Kintyre. Odwiedzają miasteczka leżące w głębi półwyspu oraz ciekawe archeologicznie miejsca. Po opuszczeniu kanału Crinan trafiają do portu rybackiego Tobermory.

19:00 - 19:30 / Pn / 14 maj
00:00 - 00:30 / Wt / 15 maj
13:30 - 14:00 / Wt / 15 maj
Z Szetlandów Paul i Sheryl Shard popłyną przez wyjątkowo wzburzonym Morzem Północnym aż do zachodniego wybrzeża Norwegii.

pzdr,
Andrzej Kurowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 maja 2012, o 06:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2010, o 18:03
Posty: 4814
Podziękował : 656
Otrzymał podziękowań: 355
Uprawnienia żeglarskie: k.j., kpt.mt.
Tomasz Cichocki o swoim rejsie.
Dzisiaj TVN24.
Nie podali dokładnej godziny wywiadu. Prawdopodobnie ok. 0900 - 1000.
Póki co pokazali powitanie z rodziną na lotnisku.

pzdr,
Andrzej Kurowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 29 cze 2012, o 22:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2010, o 18:03
Posty: 4814
Podziękował : 656
Otrzymał podziękowań: 355
Uprawnienia żeglarskie: k.j., kpt.mt.
Szkoła pod żaglami.
Kpt. Baranowski i Cichocki.
Teraz TVN24.

Okazuje się, że ten program jest co piątek! Czy ich pogięło! Program dla żeglarzy w nocy z piątku na sobotę?

pzdr,
Andrzej Kurowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lip 2012, o 23:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2009, o 07:49
Posty: 4953
Lokalizacja: 50°1'N 22°3'E
Podziękował : 191
Otrzymał podziękowań: 114
Uprawnienia żeglarskie: kiper patentowany
Właśnie dzisiaj (dopiero) odkryłem nowy kanał 173 na Cyfrze plus - Water Planet. Co prawda jeszcze nie w HD, ale cały dzisiejszy wieczór oglądam i nie mogę się oderwać... :cool:

_________________
Słаwek vel Wąski
"Mаrynаrz powinien być chlujny i mrаwy..."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lip 2012, o 08:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 16:44
Posty: 1860
Lokalizacja: Płock
Podziękował : 503
Otrzymał podziękowań: 325
Uprawnienia żeglarskie: Wszystkie jakie mam, kupiłem sam...
To trzeba było powiedzieć że go szukasz to bym Ci powiedział, że w N-ce oglądam go już od jakiegoś czasu na 224-tym ;) .

_________________
Pozdrawiam - Paweł Dąbrowski
Stopy wody pod kilem i pełnych zbiorników.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lip 2012, o 17:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2009, o 07:49
Posty: 4953
Lokalizacja: 50°1'N 22°3'E
Podziękował : 191
Otrzymał podziękowań: 114
Uprawnienia żeglarskie: kiper patentowany
Ba, jakbym wiedział, że go szukam, to na pewno bym znalazł... :lol:

PS
Kiedyś na C+ był kanał Sail TV. Jakby co, to go szukam... ;)

_________________
Słаwek vel Wąski
"Mаrynаrz powinien być chlujny i mrаwy..."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lip 2012, o 12:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2009, o 15:51
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa, Gdańsk
Podziękował : 91
Otrzymał podziękowań: 637
Uprawnienia żeglarskie: s.j.
Witam,
Dostałem dziś takie info od Magdaleny Lasockiej z Jachtingu i z przyjemnością umieszczam. Jest szansa, że jest to początek regularnego programu o żeglarstwie w TV. Zatem oglądajcie i piszcie czy Wam się podobało, co się podobało lub nie.
pozdrawiam
Andrzej

------------------

Z przyjemnością zawiadamiamy,że premiera nowego programu żeglarskiego w TVN Meteo już w czwartek, 12 lipca o godzinie 19.35 (piątek, sobota po 3 powtórki dziennie, program trwa 20 min ) Z przyjemnością zawiadamiamy,że JACHTING maczał w tym palce!

A w programie m.in. przyjrzymy się pracy szkutników, będziecie mogli obejrzeć jak testowaliśmy trimaran TNT34 z czerwcowego numeru JACHTINGU, popłyniemy na Bornholm, złowimy dorsza, pouczymy się regacić się w Słowenii, zanurkujemy też na wrakach na Helu.
Mamy nadzieję,że program się Wam spodoba!

_________________
http://www.dobrewiatry.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lip 2012, o 15:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2010, o 09:05
Posty: 218
Lokalizacja: Ełk
Podziękował : 42
Otrzymał podziękowań: 30
Uprawnienia żeglarskie: może się nie zabiję ;)
Nie posiadam tego programu.
Może wrzucą później do sieci?

_________________
W stronę zachodzącego słońca...
i hen za horyzont...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 lip 2012, o 10:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2010, o 18:03
Posty: 4814
Podziękował : 656
Otrzymał podziękowań: 355
Uprawnienia żeglarskie: k.j., kpt.mt.
Netart napisał(a):
Z przyjemnością zawiadamiamy,że premiera nowego programu żeglarskiego w TVN Meteo już w czwartek, 12 lipca o godzinie 19.35 (piątek, sobota po 3 powtórki dziennie, program trwa 20 min )


Wg. programu telewizyjnego:

http://www.cyfrowypolsat.pl/program-tv/tvn-meteo/

powtórki będą tylko w piątki o 1635, 1935, 2205.

pzdr,
Andrzej Kurowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 8 wrz 2012, o 16:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2009, o 15:04
Posty: 14323
Lokalizacja: Stara Praga
Podziękował : 606
Otrzymał podziękowań: 5397
Słuchy chodzą (słuch ma ksywę Panna Kasieńka), że zara, to znaczy o 18.00 w Panoramie (na Dwójce) będzie materiał o Zawiasie. :D

_________________
Pozdrawiam
Janusz Zbierajewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 wrz 2012, o 14:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17565
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2354
Otrzymał podziękowań: 3697
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
Pamiętacie program "Latający Holender"?

Bohdan Sienkiewicz będzie opowiadał o swojej pracy, w sobotę, 15 września, o godzinie 1945 na kanale PLANETE+.

http://www.portalmorski.pl/blogi/bohdan ... ie-planete

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 28 wrz 2012, o 15:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 maja 2009, o 17:01
Posty: 3022
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Podziękował : 121
Otrzymał podziękowań: 73
Uprawnienia żeglarskie: inny kapitan, inny też niż myślicie
W Panoramie ok. 16 był krótki materiał o powrocie Zawiszy z komentarzem Kpt. Janusza Zbierajewskiego. Było min. o rekordowym przelocie, prędkości ..., pieniądzach jakie poszły na remont silnika. Może późniejsze wydanie Panoramy powtórzy newsa.

_________________
VR - Helix_zegluj
app - Pozdrawiam
Ex: Braniewo, Jaromin, Szczecinek, Krynica, Poznan, Gołdap, Krakow, Wola Batorska, Wrocław, Antoniniek, Poznan, Frankfurt am Main ... BOCAL island


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 301 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL