Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 5 sie 2025, o 20:21




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 cze 2015, o 14:09 

Dołączył(a): 17 kwi 2013, o 07:25
Posty: 2804
Podziękował : 15
Otrzymał podziękowań: 34
Uprawnienia żeglarskie: wystarczajace
Zbieraj napisał(a):
właśnie

Zdrowia Ci zycze i zrob cos procz spacerow kareta u jasnie pana. /male, male/
Dlugi napisał(a):
na każdego z Was

tylko spiewac razem nie moga, starsi panowie dwaj
Dar_bob_63 napisał(a):
Niestety

to mnie zawiodles
Dar_bob_63 napisał(a):
swoje symulacje

nie mam zadnych symulacji i portu docelowego nie wpisalem.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 cze 2015, o 20:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2012, o 17:20
Posty: 3173
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 700
Otrzymał podziękowań: 231
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Witam. Po paskudnej sytuacji, kiedy stałem 10 h na cyplu zupełnie nieświadomie, będąc na 33 litrach awansowałem na 17litrów. Bardzo mi szkoda . Drugi jachcik który płynie SO daje dzielnie rade.

_________________
Pozdrawiam
Leszek Dmochowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 cze 2015, o 20:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2012, o 09:04
Posty: 4465
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 281
Otrzymał podziękowań: 366
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Czołowka jest za nisko , nie ma szans , a góra i tuzy idą za ostro. Ja konsekwentnie ide zgodnie z porannym planem, Meta ok 12.20. Jedyny który idzie podobnie jak ja to Jens G, generalnie do rana 60 TWA, potem na N i zwrot do koła .

_________________
Dariusz
Gdy palec wskazuje niebo, tylko głupiec patrzy na palec...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 cze 2015, o 20:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2012, o 17:20
Posty: 3173
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 700
Otrzymał podziękowań: 231
Uprawnienia żeglarskie: jsm
A gdzie płynie Waski_zegluj ?

_________________
Pozdrawiam
Leszek Dmochowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 cze 2015, o 20:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2010, o 11:44
Posty: 2444
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 411
Otrzymał podziękowań: 223
Uprawnienia żeglarskie: k.j.
U mnie ETA około 12:11... ;)

_________________
Pozdr.
Tomek Niedbała


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 cze 2015, o 20:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 18:53
Posty: 3138
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 65
Uprawnienia żeglarskie: utalentowane bezpatencie
Dar_bob_63 napisał(a):
Czołowka jest za nisko , nie ma szans , a góra i tuzy idą za ostro. Ja konsekwentnie ide zgodnie z porannym planem, Meta ok 12.20. Jedyny który idzie podobnie jak ja to Jens G, generalnie do rana 60 TWA, potem na N i zwrot do koła .

I co my byśmy bez Ciebie Darku zrobili? :D
Jeszcze ciągnę best VMG i chwilę czekam na znak lidera - ŁobuzDucha :mrgreen:
I luuuuzik...do północy :rotfl:

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Senator napisał(a):
U mnie ETA około 12:11... ;)


Popracował byś trochę i podliczył naszych na wierciulu :D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 cze 2015, o 21:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2012, o 09:04
Posty: 4465
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 281
Otrzymał podziękowań: 366
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Jacenty67 napisał(a):
Dar_bob_63 napisał(a):
Czołowka jest za nisko , nie ma szans , a góra i tuzy idą za ostro. Ja konsekwentnie ide zgodnie z porannym planem, Meta ok 12.20. Jedyny który idzie podobnie jak ja to Jens G, generalnie do rana 60 TWA, potem na N i zwrot do koła .

I co my byśmy bez Ciebie Darku zrobili? :D
Jeszcze ciągnę best VMG i chwilę czekam na znak lidera - ŁobuzDucha :mrgreen:
I luuuuzik...do północy :rotfl:

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Senator napisał(a):
U mnie ETA około 12:11... ;)


Popracował byś trochę i podliczył naszych na wierciulu :D


Pokombinujcie z interfejsem i ustawieniami , ja juz wybrałem optymalne rano, wieczorem lekka korekta, lepiej nie bedzie .

Załącznik:
Meta 12,17-20.jpg
Meta 12,17-20.jpg [ 81.95 KiB | Przeglądane 5746 razy ]

_________________
Dariusz
Gdy palec wskazuje niebo, tylko głupiec patrzy na palec...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 cze 2015, o 21:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 18:53
Posty: 3138
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 65
Uprawnienia żeglarskie: utalentowane bezpatencie
Dar_bob_63 napisał(a):
Jacenty67 napisał(a):
Dar_bob_63 napisał(a):
Czołowka jest za nisko , nie ma szans , a góra i tuzy idą za ostro. Ja konsekwentnie ide zgodnie z porannym planem, Meta ok 12.20. Jedyny który idzie podobnie jak ja to Jens G, generalnie do rana 60 TWA, potem na N i zwrot do koła .

I co my byśmy bez Ciebie Darku zrobili? :D
Jeszcze ciągnę best VMG i chwilę czekam na znak lidera - ŁobuzDucha :mrgreen:
I luuuuzik...do północy :rotfl:

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Senator napisał(a):
U mnie ETA około 12:11... ;)


Popracował byś trochę i podliczył naszych na wierciulu :D


Pokombinujcie z interfejsem i ustawieniami , ja juz wybrałem optymalne rano, wieczorem lekka korekta, lepiej nie bedzie .

Załącznik:
Meta 12,17-20.jpg


A kombinowałeś pójść rano na E tak koło 1000?
Lepsze wiatry na E i potem na N

Eeee... na jedno wychodzi lub prawie :D
ETA 1202


Ostatnio edytowano 9 cze 2015, o 21:14 przez Jacenty67, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 cze 2015, o 21:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2012, o 17:20
Posty: 3173
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 700
Otrzymał podziękowań: 231
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Idziesz na milimetry Darku. Chciałem powiedzieć jeden pikselek. Musisz mieć dobry monitor.

_________________
Pozdrawiam
Leszek Dmochowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 cze 2015, o 21:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2012, o 09:04
Posty: 4465
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 281
Otrzymał podziękowań: 366
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Jacenty67 napisał(a):
A kombinowałeś pójść rano na E tak koło 1000?
Lepsze wiatry na E i potem na N

W przyblizeniu daje to te samą pozycje do koła , no moze róznica 1 minuty.

Załącznik:
Meta ver 2.jpg
Meta ver 2.jpg [ 95.69 KiB | Przeglądane 5741 razy ]


* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Leszek napisał(a):
Idziesz na milimetry Darku. Chciałem powiedzieć jeden pikselek. Musisz mieć dobry monitor.

Leszku oczywiscie rano skoryguję, to jest widok na dziś.

_________________
Dariusz
Gdy palec wskazuje niebo, tylko głupiec patrzy na palec...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 cze 2015, o 10:16 

Dołączył(a): 17 kwi 2013, o 07:25
Posty: 2804
Podziękował : 15
Otrzymał podziękowań: 34
Uprawnienia żeglarskie: wystarczajace
Biore ja z obu stron. :-o


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 cze 2015, o 12:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 18:53
Posty: 3138
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 65
Uprawnienia żeglarskie: utalentowane bezpatencie
I po sprincie :D


Załączniki:
VOR8 rank.JPG
VOR8 rank.JPG [ 54.66 KiB | Przeglądane 5679 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 cze 2015, o 13:28 

Dołączył(a): 10 lut 2015, o 23:30
Posty: 78
Podziękował : 5
Otrzymał podziękowań: 3
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Witam Wszystkich,

Właśnie zakladam cumę na dalbę 2851 :-?

Gratuluję wszystkim, co już na mecie i pozdrawiam tych, co do niej dzielnie zmierzają !

KaperGdyński :)

_________________
KG


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 cze 2015, o 14:12 

Dołączył(a): 17 kwi 2013, o 07:25
Posty: 2804
Podziękował : 15
Otrzymał podziękowań: 34
Uprawnienia żeglarskie: wystarczajace
Tos sie ladnie spisal druhu.

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

No i mlodszemu ze starszych tez gratulacje. Wyprzedziles mnie o 300 pozycji i nieco minut.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 cze 2015, o 14:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2012, o 09:04
Posty: 4465
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 281
Otrzymał podziękowań: 366
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
No i znów scisk jak diabli na mecie .
W 1 iteracji ok 50 utek , w 2 iteracji ok 140, w 3 iteracji kolejne 270 utek , ja na początku 4 ( 32 minuty straty do lidera ) , w całej 4 kolejnych 300.
Pierwszy tysiąc w ciągu godziny lekcyjnej + przerwa :mrgreen: . Jak oni sie tam wszyscy pomieścili w tawernie, to nie wiem :rotfl:
Osobiście jestem zadowolony , że Istishia wyregacony :rotfl: i urwałem 8 minut od planu sprzed doby , Meta 12.09.
Jacenty gratulacje za minutkę przewagi nad Piorunkiem.

_________________
Dariusz
Gdy palec wskazuje niebo, tylko głupiec patrzy na palec...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 cze 2015, o 15:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 18:53
Posty: 3138
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 65
Uprawnienia żeglarskie: utalentowane bezpatencie
Dar_bob_63 napisał(a):
Osobiście jestem zadowolony , że Istishia wyregacony :rotfl: i urwałem 8 minut od planu sprzed doby , Meta 12.09.
Jacenty gratulacje za minutkę przewagi nad Piorunkiem.


Co urwałeś to Twoje, ale...
Istishia to trochę sam się wyregacił - przychytrzył i wysztrandował na wysepce.
Był gdzieś 1300 jak go zauważyłem, teraz 3899. Ależ się musiał wqwić :mrgreen:

Minutkę?
1:47! a to już prawie dwie :rotfl:
W poprzednim biegu Dominik był lepszy o prawie 3 minutki, więc mam jeszcze coś do zrobienia w ostatnim etapie :D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 cze 2015, o 15:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 18:53
Posty: 3138
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 65
Uprawnienia żeglarskie: utalentowane bezpatencie
Dar_bob_63 napisał(a):
Pierwszy tysiąc w ciągu godziny lekcyjnej + przerwa :mrgreen: . Jak oni sie tam wszyscy pomieścili w tawernie, to nie wiem :rotfl:
.


To pikuś - ścisk w tawernach to będzie w Hadze, na 24 godzinnym PitStop'ie w ostatnim etapie :rotfl:

Z ciekawostek, bo może nie każdy śledzi Real VOR :D
Na I-szym Dzielne Syreny (same kobitki) z Team SCA
Na drugim miejscu utka, która wysztrandowała się w Leg2 - Team Vestas Wind
Znaczy - posklejali skorupkę i kontynuują :D


Załączniki:
VOR8 real.JPG
VOR8 real.JPG [ 106.49 KiB | Przeglądane 5634 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 cze 2015, o 15:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2012, o 09:04
Posty: 4465
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 281
Otrzymał podziękowań: 366
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Jacenty67 napisał(a):
To pikuś - ścisk w tawernach to będzie w Hadze, na 24 godzinnym PitStop'ie w ostatnim etapie

No własnie , o co tu chodzi ?
Jest ostatni etap za pare dni i co ? mamy stanąć jak w Hermione , jak wybierac strategię ?

_________________
Dariusz
Gdy palec wskazuje niebo, tylko głupiec patrzy na palec...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 cze 2015, o 16:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 18:53
Posty: 3138
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 65
Uprawnienia żeglarskie: utalentowane bezpatencie
Dar_bob_63 napisał(a):
Jacenty67 napisał(a):
To pikuś - ścisk w tawernach to będzie w Hadze, na 24 godzinnym PitStop'ie w ostatnim etapie

No własnie , o co tu chodzi ?
Jest ostatni etap za pare dni i co ? mamy stanąć jak w Hermione , jak wybierac strategię ?


W realu chodzi o to, żeby ludziska mogli sobie pooglądać utki i załogantów - taki VORowy zwyczaj.
Dla uczestników oznacza to, że każdy zatrzymuje się tam na 24h i startuje dalej zachowując przewagę czasową zdobytą wcześniej.
To trochę loteria bo mając przewagę można być zmuszonym do startu w gorszych warunkach niż później startujący konkurenci :mrgreen:
Wydaje mi się więc, że ten jeden etap 960 milowy można traktować prawie jak dwa po 480 :D

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Start już we wtorek, 16-tego :D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 cze 2015, o 16:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2012, o 09:04
Posty: 4465
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 281
Otrzymał podziękowań: 366
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Jacenty67 napisał(a):
To trochę loteria bo mając przewagę można być zmuszonym do startu w gorszych warunkach niż później startujący konkurenci

Czyli trzeba pynac tam gdzie po 24 h stop mogą byc lepsze warunki do startu ?
No to bedzie loteria ,że hej ... ale ciekawie. ;)

_________________
Dariusz
Gdy palec wskazuje niebo, tylko głupiec patrzy na palec...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 cze 2015, o 17:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 18:53
Posty: 3138
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 65
Uprawnienia żeglarskie: utalentowane bezpatencie
Dar_bob_63 napisał(a):
Jacenty67 napisał(a):
To trochę loteria bo mając przewagę można być zmuszonym do startu w gorszych warunkach niż później startujący konkurenci

Czyli trzeba pynac tam gdzie po 24 h stop mogą byc lepsze warunki do startu ?
No to bedzie loteria ,że hej ... ale ciekawie. ;)


Myślę, że trzeba będzie płynąć do Hagi, ale zobaczymy co franse wymyślom :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 cze 2015, o 20:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2012, o 17:20
Posty: 3173
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 700
Otrzymał podziękowań: 231
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Witam. Jednym jachtem jestem za chwile na mecie, to Teacher pełne SO. Drugim LeszekDmochowski jutro rano. Z 33litrów będę 15litrowy.A mogłem być w 1l.Ostatecznie będę jutro o 9.00 Wszystkich serdecznie nie nawidzę!!!!
--------------
Teacher - 8474

_________________
Pozdrawiam
Leszek Dmochowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 cze 2015, o 21:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 18:53
Posty: 3138
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 65
Uprawnienia żeglarskie: utalentowane bezpatencie
Jur napisał(a):
Tos sie ladnie spisal druhu.


Tym razem się udało - wykosiłem w s z y s t k i e polskie banderki :D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 cze 2015, o 07:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2012, o 17:20
Posty: 3173
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 700
Otrzymał podziękowań: 231
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Witam. No i jestem na 13633 miejscu. Super :twisted: :twisted:

_________________
Pozdrawiam
Leszek Dmochowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 cze 2015, o 11:35 

Dołączył(a): 10 lut 2015, o 23:30
Posty: 78
Podziękował : 5
Otrzymał podziękowań: 3
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Witaj Leszku,

czieszymy się razem z Tobą,
tylko zamiast :evil:
cieszymy się tak :D

Pozdrawiam Cię serdecznie,
KG :)

_________________
KG


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 cze 2015, o 11:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 cze 2012, o 17:20
Posty: 3173
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 700
Otrzymał podziękowań: 231
Uprawnienia żeglarskie: jsm
KaperGdyński napisał(a):
Witaj Leszku,

czieszymy się razem z Tobą,
tylko zamiast :evil:
cieszymy się tak :D

Pozdrawiam Cię serdecznie,
KG :)
Dzięki.

_________________
Pozdrawiam
Leszek Dmochowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 cze 2015, o 17:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2010, o 11:44
Posty: 2444
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 411
Otrzymał podziękowań: 223
Uprawnienia żeglarskie: k.j.
ETAP 9
Załącznik:
24h_pitstop.JPG
24h_pitstop.JPG [ 22.33 KiB | Przeglądane 5484 razy ]

Z obowiązkowym "pit-stopem". ;)

Mapki
http://www.aht.li/2678201/VVOR_Leg_9.zip

Boat : VOR65
Itérations : at minute 7 every 10 minutes
Course distance : 1600 MN
---------------------
Meteo Info :
Wind Updates : Wind updates twice a day activated at 6h00 and 18h00 UTC
Wind Predictions Update : The wind predictions are inserted at 23h, 5h, 11h et 17h UTC
--------------------
General Ranking
Point minima
----------------------------
Start : Lorient,France
Date/Start Time : Tuesday 16 June at 15h00 UTC (17h00 CEST)
Coordinates : latitude= 47°N 42' 2.52" longitude= 3°O 22' 15.708"


Gate :
Coordinates : latitude : 52°N 07' 45" ; longitude : 004°E 13' 31" and latitude= 52°N 04' 38" longitude= 004°E 13' 42"

ATT: As soon boat cross the Gate will be positioned at the Pit Sotp starting Point, where will stay 24 Hours


Pit Stop Starting Point at Den Haag:
Coordinates : latitude : 52°N 06' 13" ; longitude : 4°E 15' 15"


Arrival: Gothenburg, Sweden
Coordinates : latitude= 57°N 40' 59.52" ; longitude= 11°E 51' 54.719"

Finish Circle : 4Mn

Close: at 30 June 2015 at 21h59 UTC (23h59 CEST)

_________________
Pozdr.
Tomek Niedbała


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 cze 2015, o 18:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2012, o 09:04
Posty: 4465
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 281
Otrzymał podziękowań: 366
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Tomku , dzieki za pakiecik, a ten pit -stop jak ma działać? Mamy sami sie ustawic aby bylo zero szybkosci , czy po przekroczeniu linii , serwer nas automatycznie przystopuje i wypuści po 24 h ?

_________________
Dariusz
Gdy palec wskazuje niebo, tylko głupiec patrzy na palec...



Za ten post autor Dar_bob_63 otrzymał podziękowanie od: Leszek
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 cze 2015, o 18:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2010, o 11:44
Posty: 2444
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 411
Otrzymał podziękowań: 223
Uprawnienia żeglarskie: k.j.
Dar_bob_63 napisał(a):
Tomku , dzieki za pakiecik, a ten pit -stop jak ma działać? Mamy sami sie ustawic aby bylo zero szybkosci , czy po przekroczeniu linii , serwer nas automatycznie przystopuje i wypuści po 24 h ?

Po przejściu linii zostaniemy przeniesieni do nowej, wspólnej dla wszystkich pozycji, położonej trochę bardziej na wschód. Po dokładnie 24 godzinach wystartujemy dalej...

At the time of crossing the line your boat will be moved towards the mark located more in the East. There you will be immobilized exactly 24 h, and at the end of these 24 h your boat will be able to sail again.

_________________
Pozdr.
Tomek Niedbała



Za ten post autor Senator otrzymał podziękowanie od: Leszek
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 cze 2015, o 11:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2012, o 09:04
Posty: 4465
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 281
Otrzymał podziękowań: 366
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Hej Kadra.
Niestety , ale jestem zmuszony prosić Was o pomoc w podtrzymaniu steru od środy od godziny 12, aż do mety w połowie trasy, która będzie w czwartek ok 14. Potem mamy 24 h luzu , i start znów w piątek ok 14.
Lejce moge odebrać dopiero w piątek od 20 stej.
Mam niespodziewany wyjazd do Opola , na pogrzeb i muszę jakoś to organizacyjnie i transportowo ogarnąc... ech

_________________
Dariusz
Gdy palec wskazuje niebo, tylko głupiec patrzy na palec...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL