Forum żeglarskie https://forum.zegluj.net/ |
|
Sodebo 2016 https://forum.zegluj.net/viewtopic.php?f=46&t=25322 |
Strona 9 z 9 |
Autor: | Jur [ 14 mar 2017, o 12:53 ] |
Tytuł: | Re: Sodebo 2016 |
Szesc godzin jeszcze potrzebuje aby wyjsc z tego strumyczka. |
Autor: | Jacenty67 [ 15 mar 2017, o 07:01 ] |
Tytuł: | Re: Sodebo 2016 |
Wskoczyłem na byka - w ciągu doby zrobię 735 mil No i przyspieszam dalej Do celu 66h. |
Autor: | Jur [ 15 mar 2017, o 18:35 ] |
Tytuł: | Re: Sodebo 2016 |
Pojezdzilem na nim ja na Poludniowym, mozesz Ty na Atlantyku, choc tu trudniej go zlapac. |
Autor: | Jacenty67 [ 16 mar 2017, o 07:22 ] |
Tytuł: | Re: Sodebo 2016 |
Ale jazda! Do 1900 410 mil |
Autor: | Jacenty67 [ 16 mar 2017, o 19:58 ] |
Tytuł: | Re: Sodebo 2016 |
Na taki finisz warto było czekać 49 dni Załącznik: I nic to, że rekordu nie będzie - 50d 16h to i tak będzie przyzwoity wynik |
Autor: | Zbieraj [ 18 mar 2017, o 13:31 ] |
Tytuł: | Re: Sodebo 2016 |
No, dojechałem. Załącznik:
|
Autor: | zbigandrew [ 12 wrz 2017, o 10:59 ] |
Tytuł: | Re: Sodebo 2016 |
Zbieraj napisał(a): ...tylko wrzeszczy, że on nie ma i gra staje. Nie trzeba wyłączać gry. Wystarczy odświeżyć stronę. PS. Jureczku, a u Ciebie to to chodzi na Operze???? U mnie jest komunikat, że Opera tej gry nie supportuje i każą mi zainstalować Fajerfoksa. Pozwoliłem sobie podaną wyżej cytatą nawiązać do problemów wynikających z użycia, w nowym interfejsie gry, grafiki WebGL zastępującej stosowany dotąd powszechnie Flash Player. Jako jeden z przedstawiających siem w tym wontku lamerów internetowych (acz nie tylko internetowym) który wykorzystuje w wirtualnych regatach fajerfoksa, postanowiłem uczynić jakiś przyjazny krok w stronę nowego sposobu graficznego, chociaż nie mam pojęcia jak niby w wirtualnych okolicznościach przyrody ilustracja graficzna fal przybojowych ma przybliżyć wirtual do realności. Grzebiąc w guglach odkryłem, że fajerfoks ma domyślnie w swojej konfiguracji wyłączony WebGL, a ten występuje już w wersjach 1. i 2. Jutubowy filmik pokazuje jak uaktywnić łebgeela. W fajerze robimy to tak: 1. w pasku adresu wpisujemy: about:config (enter), 2. w pasku "szukaj" wpisuję: webgl (enter) Wyświetla się spora ilość ustawień konfiguracyjnych dla łebgeel. Odnajdujemy wiersz z: 3. webgl.force-enabled na końcu wiersza odczytujemy, że wartość logiczna tej opcji jest false. 4. Klikamy dwukrotnie myszą ten wiersz i wartość logiczna zmienia się na: true. Właśnie włączyliśmy opcję WebGL w fajerfoksie. Wyguglowujemy jakąś stronę testową aby sprawdzić czy WebGL działa. Test graficzny znajdziemy na stronie http://webglsamples.org. Podejrzewam, że podobnie mają się inne przeglądarki wymienione jako kompatybilne z WebGL, Opery wśród nich nie ma i pewnie grafika gry działa (kulawo) z Flash Playerem. Aktualnie nie uczestniczę w żadnym wyścigu, więc nie mogę sprawdzić czy to, czego dokonałem będzie skuteczne. Mam jednak nadzieję, że w jakiejś mierze może to być pomocne i dlatego ten przydługi mesydż. Pomoże czy nie, warto popróbować włączyć WebGL w innych (dopuszczonych) przeglądarkach. |
Strona 9 z 9 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |