Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 20 kwi 2024, o 01:21




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 161 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 21 gru 2014, o 14:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2009, o 18:57
Posty: 3241
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 333
Otrzymał podziękowań: 975
Uprawnienia żeglarskie: RYA/MCA Yachtmaster Ocean
A do tej pory był jakiś co-skiper? :roll:

_________________
Jedni mówią po to, żeby mówić, a inni po to, żeby powiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 21 gru 2014, o 15:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12944
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2912
Otrzymał podziękowań: 2585
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Szaman3 napisał(a):
A do tej pory był jakiś co-skiper? :roll:
Bogdan był przecież.

W KB jest napisane, że minimalna załoga to 2 osoby i obie muszą mieć STCW. A raczej trudno wymagać STCW od klienta.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 21 gru 2014, o 15:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2009, o 18:57
Posty: 3241
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 333
Otrzymał podziękowań: 975
Uprawnienia żeglarskie: RYA/MCA Yachtmaster Ocean
Na ARC+ nie było co-skipera.
Nie było takiego mocnego co by się nadał przy tym skiperze :lol:

BTW. Prawdę mówiąc miałem ze sobą kwit STCW, ale nie ujawniałem się ;)

_________________
Jedni mówią po to, żeby mówić, a inni po to, żeby powiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 21 gru 2014, o 15:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12944
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2912
Otrzymał podziękowań: 2585
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Szaman3 napisał(a):
Na ARC+ nie było co-skipera.
Ciekawe, co by powiedział ubezpieczyciel, gdyby zaszła taka potrzeba.

Wcześniej był Bogdan jako co-skiper... Przynajmniej w tych rejsach, na których byli moi znajomi.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 21 gru 2014, o 15:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2009, o 18:57
Posty: 3241
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 333
Otrzymał podziękowań: 975
Uprawnienia żeglarskie: RYA/MCA Yachtmaster Ocean
Powinienem jeszcze powiedzieć o jednej rzeczy. W pierwszym etapie ARC+ z Las Palmas do Mindelo załoga składała się tylko z trzech osób + skiper. Chłopaki jechali na 3 wachty a skiper sobie smacznie spał. Dodam jeszcze, że nie pozwalał włączać autopilota i cały czas jechali na ręcznym. Przy takim zachowaniu Malborka, było to dość męczące, a mimo tego skiper nie dawał im żadnych zmian.
My też pierwsze dwie doby jechaliśmy na ręcznym, ale w końcu wydębiliśmy zgodę na włączenie autopilota. Ale tylko na dzień. Dlaczego? Bo w kabinach rufowych niestety słychać jak pracuje sterownik i skiperowi przeszkadzało to w spaniu.
Myślę, że gdybyśmy jechali i nocą na autopilocie na poziomie "4" to bylibyśmy dzień wcześniej.

_________________
Jedni mówią po to, żeby mówić, a inni po to, żeby powiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 21 gru 2014, o 16:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2014, o 15:30
Posty: 13
Podziękował : 2
Otrzymał podziękowań: 1
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
Szaman3 z przykrością zgadzam się z tym co tu piszesz o jachcie i o Januszu . Byłem na Bałtyku, w Holandii, Francji, Jersey i Maderze więc prawie miesiąc. Na pewno jacht jest doinwestowany i komfortowy , pływalność turystyczna , nie wiem jak udaje się takim pancernikiem wygrywać regaty. (oczywiście klasę bo i Piotr wygrywał). Jest to na pewno zupełnie inne pływanie niż laminatem. Jest bardzo dzielna i stabilna ale jak wcześniej pisał Szaman3 można się zagapić i wykręcić.

Pierwszym oficerem jest kolega Bogdana, wybaczcie nie pamiętam imienia. Przypuszczam że przyjmie się zasada że najlepsi dostaną propozycję pływania za wikt i opierunek.

Jak Wojtek zacznie chodzić do kościoła to będzie zmiennikiem Bogdana :-) :-) :-) oczywiście do kościoła nie pójdzie, a czy będzie pływał zdecyduje Andrzej.

ps. może warto założyć nowy wątek i tam porozmawiać, o Malborku, ten zostawić jak to ktoś ładnie ujął "człowiekowi bez nazwiska" na pamiątkę


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 21 gru 2014, o 17:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2011, o 19:00
Posty: 5018
Podziękował : 4186
Otrzymał podziękowań: 1876
Uprawnienia żeglarskie: ...
teli napisał(a):
może warto założyć nowy wątek i tam porozmawiać, o Malborku, ten zostawić jak to ktoś ładnie ujął "człowiekowi bez nazwiska" na pamiątkę


Na pewno warto. Nawet tytuł temu można dać - Janusz Grzesiek /kapitan/ kto to jest…

Niech się indeksuje.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 21 gru 2014, o 19:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2009, o 18:57
Posty: 3241
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 333
Otrzymał podziękowań: 975
Uprawnienia żeglarskie: RYA/MCA Yachtmaster Ocean
Wydzieliłem z tego wątku posty o samym s/y Malbork do działu "Jachty - dyskusje ogólne"

_________________
Jedni mówią po to, żeby mówić, a inni po to, żeby powiedzieć.



Za ten post autor Szaman3 otrzymał podziękowanie od: teli
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 21 gru 2014, o 20:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
teli napisał(a):
Jak ja zaczynałem 35 lat temu

To był koniec lat 70-tych ubiegłego wieku. I tyle...

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

antelio napisał(a):
teraz rządzi wychowanie bezstresowe i tym podobne pierdoły. Wystarczy że podniesiesz głos i już masz rodzica z prokuratorem na karku. Czasy się zmieniły i formy szkolenia też trzeba zmieniać.

Podasz liczbę spraw związanych z podniesieniem głosu na małolata - takich, co były prowadzone przez prokuratora (z rodzicem na karku albo odwrotnie...)? Nie musi być dokładnie - wystarczy z podasz tą liczbę zaokrągleniem do okrągłych dziesiątek...
A może zdradzisz jakie wydawano w sprawach wynikających z "podniesienia głosu" wyroki? Jakieś sygnatury akt? Noooo - chociaż jedna?

BTW - nie przeczę, że czasy się zmieniły - ale jakoś nie żałuję, że w wyniku tych zmian "formy szkolenia" trzeba było zmienić na... bardziej cywilizowane.

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...



Za ten post autor Jaromir otrzymał podziękowanie od: Zielony Tygrys
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 21 gru 2014, o 21:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2013, o 18:30
Posty: 7308
Lokalizacja: Oceany Konińskie
Podziękował : 3601
Otrzymał podziękowań: 1964
Uprawnienia żeglarskie: papierowe
Między darciem ryja na młodzież a pozwalaniem jej na wszystko jest bardzo szeroka przestrzeń. Na inteligencję wychowawcy.

_________________
Aniołek, kurła, aniołek.



Za ten post autor Zielony Tygrys otrzymał podziękowania - 3: Jaromir, Kitt, Stara Zientara
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 5 sty 2015, o 16:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2013, o 18:31
Posty: 16
Lokalizacja: Katowice
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 9
Uprawnienia żeglarskie: KJ, SRC , MIŻ, SCTW
Witam mam tez pewne dośwdczenia z tym Panem!!!!

W kwietniu zeszłego roku miałem przyjemność przeprowadzic niewielki jacht "Molly" Albin Vega z nanashamn do kuźnicy

Oto opis tej historii

Dostałem telefon od Armatora że kupił taki jacht ale nie czuje sie na siłach samemu go przeprowadzić i poszukuje skipera, Armator wraz ze znajomymi miał stanowić załogę. Powiedziałęm że chętnie sie tego podejmę za 1500zł oraz zwrot kosztów Armator nie zdecydował sie na moje usługi, ponieważ znalazł kogoś innego, kto zdecydował sie popłynać "rekreacyjnie"

Jakieś 2 tyg poźniej otrzymuje telefon od armatora, Informuje on mnie że jest w nynashamn, że wynajety przez niego skiper nie umie sobie poradzić, ze jego znajomi przestraszyli sie i odpłyneli promem do polski i czy dalej sie podejme przeprowadzenia tego jachtu. Zgodziłem sie (za podwojną stawke) i następnego dnia z kolegą wyruszyliśmy do Sztokcholmu.


Na miejscu w nynashamn zastalismy jacht , oraz Pana Janusza Grześka który był owym Skiperem miał on znami zostac i płynąć w roli załoganta.
Juz przy pierwszysch oględzinach okazało sie że zenza jest pełna !!!?? oleju napedowego (Pan skiper żeby miec zapas paliwa natankował 250l które wylało sie przez odpowietrznik na dole zenzy i wypełniło ja az pod gretingi)
po wypompowaniu tego paliwa i zmagazynowaniu w pojemnikach po oleju od frytury znalezionych w pobliskiej knajpie zabralismy sie za dalsze ogledziny

- na jachcie nei działał silnik (był zapowietrzony układ paliwowy) oraz rozrusznik (na albinach rozrusznik poruszał koło zamachowe za pomocą paska klinowego , pasek był umazany w tym oleju i ślizgał sie.
naprawienie tych usterek zajeło nam prawie cały dzień , oprocz tego jacht był w znakomitym stanie. Tak wiec wieczorem wyszliśmy w morze.

Płynelismy łacznie 57h wiało mocno do bardzo mocno ale z idealnego kierunku podczas żeglugi okazało sie że kol Janusz Grzesiek, posiada bardzo kiepskie umiejętności oraz wiedze, jego sterowanie przypominało ślad węża, a ponieważ na jachcie nie było zadnych ploterów i innych udogodnień okazało sie również ze podstawowa praca z mapa , czy wykonanie namiaru tez nie wchodzi w grę, Dodatkowo kol Janusz Grzesiek dosc ciezko chorował co praktycznie wykluczyło go z pracy na jeden dzień.

Perełka było gdy wyszczał sie na podłoge w forpiku!!!!!

Po dotarciu na miejsce zanim zabraliśmy sie za zdawanie jachtu armatorowi Janusz ulotnił sie jak Kamfora... Co sie poźniej okazało z jachtu znikneło : tablet Armatora, korby do kabestanów , korba do rozrusznika , sztormiak armatora, pokrowiec na genue:))) wszystkie te przedmioty facet skitrał do swojego worka po opuszczeni jachtu przez armatora a zanim my tam dotarlismy ( pominę ze przy problemach z rozrusznikiem korba by sie nam przydała nie wspominajac o tych od kabestanów )

Sprawa została zgłoszona na policje

to tyle:)



Szaman3 napisał(a):
Chciałbym wszystkich przestrzec przed wybraniem się w jakikolwiek rejs ze skiperem który się nazywa Janusz Grzesiek. Do wczoraj był skiperem „Malborka”. Teraz pewnie będzie próbował załapać się gdzieś indziej, a że ma „gadane”, to możliwe iż pojawi się na innym jachcie.
Sposób zachowania się pana Grześka może obrzydzić żeglarstwo każdemu, nawet najbardziej zakochanemu w pływaniu pod żaglami. Jest ordynarny, chamski i prostacki. Jego kontaktowanie się z załogą opiera się głównie na krzyku, przekleństwach, wyzwiskach i pretensjach o cokolwiek. Uważa, że w ten sposób utrzymuje dyscyplinę na pokładzie. Ludzi którzy zdecydowali się poświęcić z nim swój urlop, traktuje jak swoich podwładnych związanych umową o pracę bądź zależnością służbową.
Wiedza żeglarska pana Grześka jest bardzo pobieżna. W trakcie przelotu przez Atlantyk wielokrotnie dawał powody ku temu aby stwierdzić, że jest niekompetentny. Kilka przykładów:
1. Nieznajomość najprostszych pojęć. Podczas kursu z prądem uparcie twierdził, że prędkość po wodzie powinna być większa niż prędkość nad dnem. A o tym co to jest VMG, które wyświetla się na ekranie plotera, dowiedział się od załogi (przypomnę, startowaliśmy w regatach).
2. Na środku Atlantyku wmawiał, że naciśnięcie przycisku „Disstress” na ukaefce spowoduje powiadomienie brzegowych służb ratowniczych i zostanie uruchomiona akcja ratunkowa.
3. Nie znał zasięgu widzenia z pokładu jachtu (a tym samym zasięgu łączności UKF). Gdy rozmawialiśmy o tym jak daleko jest do linii horyzontu, przerwał i stwierdził krótko: co wy k…a w harcerstwie nie byliście? I nie ruszając tyłka z kokpitu wyciągnął palec, zmrużył oko i kategorycznie stwierdził: to 18 mil.
4. Nie znał funkcji autopilota. Nie miał pojęcia, że można go ustawić „do wiatru”.
5. Nie potrafił odczytywać prognozy pogody przesyłanej przez organizatora. Zamiast tego pokazywał na pilot charts skąd będzie wiało i jak mocno.
6. Dowodząc jachtem w rejsie oceanicznym, nie miał bladego pojęcia o astronawigacji. Gdy wreszcie wydobyłem od niego nierozpakowany sekstant i zrobiłem serię namiarów na słońce, chciał mi go zabrać. Powiedziałem, że za kilka godzin muszę znów wykonać namiar, usłyszałem: a co, tamte pomiary nie wyszły?
7. Z powodu słabiutkiego angielskiego nie potrafił prowadzić korespondencji radiowej.
I tak dalej.
Załogę traktował po chamsku, nie szczędząc wyzwisk. Chyba, że czegoś potrzebował, to wtedy by po palcu do d… wszedł. Brak wiedzy nadrabiał krzykiem a durne polecenia uzasadniał stwierdzeniem: bo ja tak każę, wykonać.
Wstydziliśmy się za niego, zwłaszcza gdy mówił o miejscowych. Nie nazywał ich inaczej jak czarnuch albo czarna małpa.
Można by jeszcze wiele napisać, ale nie chcę was zanudzać. Reasumując omijajcie tego człowieka z daleka.

PS. Jedna rzecz mu doskonale wyszła na tym rejsie. Wspaniale zintegrował całą załogę. Wszyscy mieli go dość. Na tyle dość, że niektórzy nie podali mu ręki na pożegnanie.

Mariusz Główka

_________________
Juliusz Greń
tel: 501542183 juliuszgren(małpa)gmail.com
www.facebook.pl/juliuszgren



Za ten post autor juliuszgren otrzymał podziękowania - 5: Były user, Jaromir, skipbulba, Stara Zientara, Szaman3
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 5 sty 2015, o 17:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 08:33
Posty: 1894
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował : 150
Otrzymał podziękowań: 279
Uprawnienia żeglarskie: wszystkie potrzebne
Łoo kuna noga!

Takie rzeczy i on młodzież uczy!


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 5 sty 2015, o 18:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2011, o 19:00
Posty: 5018
Podziękował : 4186
Otrzymał podziękowań: 1876
Uprawnienia żeglarskie: ...
Grubo. Jak mawia młodzież.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 5 sty 2015, o 20:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2014, o 09:40
Posty: 1822
Lokalizacja: SDL
Podziękował : 168
Otrzymał podziękowań: 137
Uprawnienia żeglarskie: B.R.A.K
No i gdyby było te info wcześniej przedstawione na forum, może była by szansa dla Szamana aby tak kiepsko w rejsie przez Atlantyk nie trafił.

_________________
Mirosław Dados


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 7 sty 2015, o 03:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12944
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2912
Otrzymał podziękowań: 2585
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Skiper się zmienił, ale polityka informacyjna nadal leży. :)

Na stronie jachtu w galerii są nadal moje zdjęcia, które miały zachęcać na rejsy, a ponadto z pierwszego(?) rejsu. Żadnych obrazków z półrocznego pływania nie ma.

W informacji o rejsach są plany na rok 2014 i początek 2015, czyli tylko to, co ja ustaliłem. Nie wiem, po co wiszą informacje, ile osób zapisało się na rejsy dawno zakończone.
A co dalej? Czy jacht będzie pływał? Jeśli tak, to gdzie? Bałtyk? Północne? Śródziemne? A może Tall Ships? Zainteresowany klient się nie dowie, więc poszuka innego jachtu...

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 8 sty 2015, o 22:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2014, o 15:30
Posty: 13
Podziękował : 2
Otrzymał podziękowań: 1
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
szkoda , naprawdę szkoda że pół roku zostało zmarnowane, teraz każdy jest mądrzejszy, w tym roku na pewno będzie inaczej , ja wybieram się na spotkanie i relacje Mariusza Główka w Korszarzu i za dwa tygodnie spotkam się z armatorem i przekażę plany


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 8 sty 2015, o 23:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12944
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2912
Otrzymał podziękowań: 2585
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
teli napisał(a):
, ja wybieram się na spotkanie
Będę jeszcze na Kanarach, więc - niestety - się nie spotkamy.

A miałem już parę pomysłów na sezon 2015. :(

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Stara Zientara napisał(a):
Nie wiem, po co wiszą informacje, ile osób zapisało się na rejsy dawno zakończone.
OOO!!! Zniknęły. Jednak ktoś od właściciela to czyta. :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 8 sty 2015, o 23:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2014, o 15:30
Posty: 13
Podziękował : 2
Otrzymał podziękowań: 1
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
Wojtku zobaczymy się miesiąc późnij , przyjadę i mam nadzieję że wsioki z Olsztyna nie będą grać za głośno , bo że będą rzępolić i fałszować to pewne :-)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 8 sty 2015, o 23:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12944
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2912
Otrzymał podziękowań: 2585
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
teli napisał(a):
zobaczymy się miesiąc późnij
To nie takie proste - będę wracał w niedzielę z Pogorii, a autokar zawsze może się nieco spóźnić... ale będę się starał. :)

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 13 sty 2015, o 05:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12944
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2912
Otrzymał podziękowań: 2585
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
mdados napisał(a):
cytat ze stron Kłodzkieo jachat klubu:
Cytuj:
CENA dla Kłodczan - ZA DARMO!!! (TYLKO MICHA CZYLI SKŁADKA DO KASY JACHTOWEJ NA WYZYWIENIE I PALIWO

Dlaczego ja nie z Kłodzka :rotfl: . Nie dziwine że klientów ten skiper załatwił

Okazało się, że właściciel nic nie wiedział o tej "akcji promocyjnej".

Po prostu był bezczelnie okradany. :(

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 22 sty 2015, o 15:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2010, o 08:51
Posty: 79
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował : 24
Otrzymał podziękowań: 13
Uprawnienia żeglarskie: Leń patentowany
teli napisał(a):
mam nadzieję że wsioki z Olsztyna


Móglbyś rozwinąć?

_________________
Piotr Orłowski
"Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości." ;) A. Lincoln


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Re: Antyreklama
PostNapisane: 22 sty 2015, o 16:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12944
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2912
Otrzymał podziękowań: 2585
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
sailornine napisał(a):
teli napisał(a):
mam nadzieję że wsioki z Olsztyna


Móglbyś rozwinąć?

Odpowiem za niego... bo to taki trochę hermetyczny żart.

Kolega jest też z Olsztyna i jest zaprzyjaźniony z zespołem "Mietek Folk", który będzie robił hałas w Korsarzu 14 lutego.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664



Za ten post autor Stara Zientara otrzymał podziękowanie od: sailornine
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 29 sty 2015, o 18:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2014, o 15:30
Posty: 13
Podziękował : 2
Otrzymał podziękowań: 1
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
no niestety znamy się z pseudo muzykami :-) , tak naprawdę oni sami to wymyślili , grają najgorzej , nikt ich nie lubi , i są do bani :-) największym komplementem jest właśnie nabijanie się i drobne uszczypliwości , tak naprawdę nie sposób ich nie lubić, a każdy kto poznał chłopaków wie że najważniejsze to dobra zabawa


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 kwi 2015, o 20:59 

Dołączył(a): 7 lut 2013, o 16:14
Posty: 33
Lokalizacja: Kłodzko
Podziękował : 9
Otrzymał podziękowań: 4
Uprawnienia żeglarskie: sternik, woditel brodice , issa
Witam , jestem z Kłodzka i słyszałem nieco o tym "kapitanie" . Występuje także jako Marek Jurek - oto dane jakimi sam się przedstawia :
Pseudo:
zsunay
Rok urodzenia:1959
Patent żeglarski:Kapitan
Patent motorowodny:Kapitan Motorowodny
Upr. instruktorskie:Instruktor Żeglarstwa
Łączny staż:100000 Mm / 33000 h
oraz jego oferta :
O SOBIE
Zorganizuje i poprowadzę każdy rejs w roku 2014, na dowolnym akwenie oceanicznym, morskim lub na wodach śródlądowych - Mazury inne. Dla chętnych w trakcie rejsu bezpłatny kurs żeglarski, gry na gitarze, gotowania i dobrej żeglarskiej zabawy. Kapitan jachtowy, motorowodny, operator RSC, rosyjski , angielski, portugalski, kantonski. Pełna dyspozycyjność o każdej porze dnia i roku, worek zawsze spakowany. Specjalizuje się w przeprowadzaniu jachtów i szkoleniu młodzieży oraz osób niepełnosprawnych.

DODATKOWE INFORMACJE:
Znane akweny:
Mazury; Bałtyk; Morze Północne; Adriatyk; Chorwacja; Grecja; Karaiby; Francja; Hiszpania; Turcja
Praktyka:
ponad 100 tys. Mm(po 30 latach) 8 miesięcy rocznie na morzu jak trzeba i więcej
Znane języki:
Rosyjski, Angielski, Portugalski, Kantoński, trochę po polsku też
Dodatkowe uprawnienia:
operator radia krótkiego i średniego zasięgu, instruktor windsurfingu i kitesurfingu, płetwonurek, wyśmienity kucharz, niezrównany gawędziarz grający na gitarze .
Kto z nas posiada tyle zalet ??? Czyż przy takiej ilości zalet , drobnych i niewinnych wad nie można darować tak zacnej indywidualności ?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 kwi 2015, o 21:19 

Dołączył(a): 17 lis 2014, o 20:08
Posty: 1427
Podziękował : 519
Otrzymał podziękowań: 651
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
aaaaandrzej napisał(a):
nie można darować tak zacnej indywidualności ?

Jak Go się pozna, to nie można. Na Maderze do bosmana portu tak krzyczał po portugalsku z domieszką kantońskiego, przy dobijaniu"
"Ty, ku..a, weź ku..a tą linę"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 kwi 2015, o 05:52 

Dołączył(a): 1 lut 2015, o 16:04
Posty: 15
Podziękował : 13
Otrzymał podziękowań: 2
Uprawnienia żeglarskie: jakieś mam
cors napisał(a):
Jak Go się pozna, to nie można. Na Maderze do bosmana portu tak krzyczał po portugalsku z domieszką kantońskiego, przy dobijaniu"
"Ty, ku..a, weź ku..a tą linę"


To raczej naleciałości z mandżurskiego. :)

_________________
Wojtek



Za ten post autor wojwe otrzymał podziękowanie od: cors
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 maja 2015, o 08:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 19:37
Posty: 13370
Lokalizacja: Port Rybnik
Podziękował : 1523
Otrzymał podziękowań: 2213
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
Cytuj:
Zgłaszający: aaaaandrzej
Zgłoszony: 29 kwi 2015, o 13:30
Dalsze informacje
Witam , proszę o skasowanie tego postu gdyż wzbudza on wiele niepotrzebnych emocji wykraczających znacznie poza meritum sprawy . Może także przekroczyłem granice "obrony koniecznej" , lecz jestem zdeterminowany by skutecznie eliminować klientów którzy z oszukiwania ludzi zrobili sobie sposób na życie .


Po zgłoszeniu przez w/w wydzieliłem posty odnoszące się do przywołanego cytatu z netu, w którego treści zawarte były informacje natury osobistej do działu widocznego wyłącznie dla Ekipy FŻ.
Kontynuacja tematu może być wyłącznie dopuszczona w formie niemającej wątpliwości co do zdarzeń związanych z opisywanym skipperem jak również z jawnością autora komentarza.

_________________
Wojciech1968 Port Rybnik
W życiu piękne są tylko chwile...



Za ten post autor Wojciech otrzymał podziękowania - 5: Były user, Janna, Maar, skipbulba, Waldi_L_N
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 wrz 2015, o 10:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12944
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2912
Otrzymał podziękowań: 2585
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Właśnie niejaki Zsunay Janusz zgłosił się, żeby mnie zastąpić na Zoyce.
:rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 wrz 2015, o 10:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2011, o 19:00
Posty: 5018
Podziękował : 4186
Otrzymał podziękowań: 1876
Uprawnienia żeglarskie: ...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zarekomendowałeś własciwie?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 wrz 2015, o 10:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12944
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2912
Otrzymał podziękowań: 2585
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Oczywiście. Dałem właścicielowi wątek do przeczytania. :D

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 161 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 250 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL