Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 15 cze 2025, o 21:39




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2009, o 00:17 

Dołączył(a): 5 mar 2008, o 15:07
Posty: 114
Lokalizacja: Toruń
Podziękował : 5
Otrzymał podziękowań: 0
WhiteWhale napisał(a):
Dominiku! To nie była wina jachtu tylko my byliśmy tacy wspaniali
no tak, oczywiście my silnik trochę rzadziej urzywaliśmy :DD

_________________
Podaruj 1% na rzecz organizacji PP
Toruński Klub Żeglarski
KRS 0000046720


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł: Amber Bridge
PostNapisane: 19 lip 2009, o 12:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2009, o 08:41
Posty: 293
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował : 12
Otrzymał podziękowań: 5
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
Witam

w sezonie 2009 miałem złe doświadczenie z firmą amber bridge ze Szczecina ich strona to www.amberbridge.pl
Jacht Tatooine (Viggen) okazał się przed samym odbiorem (staliśmy z "walizami" na kei) zupełnie niesprawny. Stan ogólny jachtu w skali 1-5 to 2. Silnik prawie się zapalił podczas prób uruchomienia a zapasowy doczepny "...był u mechanika...".
Dobrze, że kumpel na drugim jachcie miał miejsce...

pozdrawiam
tommy


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 wrz 2009, o 12:13 

Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 12:37
Posty: 14
Lokalizacja: Kraków
Podziękował : 1
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
W maju braliśmy Bavarię 36 z Adiatic Charter w Kasteli. Przy przejęciu łódki nie podobał mi się łącznik pomiędzy kabestanem rolera grota z wałkiem, na który jest nawijany grot. Ten łącznik to kawałek aluminiowej rurki. W tym przypadku widać było, że jest "jakby" skręcony. Powiedziałem o tym bosmanowi ale ten stwierdził, że to jest normalne i tak ma być......
-Dałem sobie kit wcisnąć zamiast pójść beszczelnie na inną B36 i zobaczyć jak to jest zrobione. Mogłem jeszcze pstryknąć cyfrówką kilka zdjęć i zostawić kartę w depozycie w biurze.
Efekt -wypływając z Dubrownika strzelił podejrzany łącznik. W Dubrowniku bosman nie miał na wymianę więc z powrotem pod wiatr oraliśmy na silniku.
Mam nauczkę, żeby na przyszłość być podejrzliwym i upierdliwym.
Na szczęście nie płaciliśmy kaucji tylko mieliśmy ubezpieczenie....

Kila wody pod stopą
Rafał


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 221 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL