Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 22 cze 2025, o 05:58

Autor Wiadomość
 Tytuł: Miss Sasanek?
PostNapisane: 27 cze 2015, o 20:56 

Podziękował : 284
Otrzymał podziękowań: 617
Uprawnienia żeglarskie: polskie i zagraniczne
Na Sasankach nie znam się prawie tak bardzo, jak Zbieraj. Piszę prawie, bo on się nie zna na Sasankach z ogromnym autorytetem, a ja się nie znam amatorsko.

Brnąc do ad remu - zachodzi niepokojąca szansa, że będę musiał wyczarterować na polskich Mazurach (lub, nie daj Bóg Warmii) łódkę dla 4 osób, a ja takich jednostek od czasów kiedy Orion był szczytem bon tonu - nie używam.

Skłaniam się ku Jeziorakowi - skoro mus - wiec doradźcie coś, co pływa w sposób zbliżony do łodzi z żaglem. Czyli osiąga dziesiątą część prędkości wiatru i reaguje na ster. Mam w dupie kuchenkę, w kabinie może być nawet metr siedemdziesiąt jeden, a instalacja audio (a tym bardziej video) jest mi potrzebna jak pannie dzidziuś.

Grot pełnolistwowy jest natomiast mile widziany, genua wywoła rumieńce na moich policzkach, a na widok spinakera mogę sie posikać ze szczęscia. Szukam łódki która przede wszystkim słuzy do pływania i można się ewentualnie na niej zdrzemnąć (niekoniecznie pod tentem na bomie).

Jakieś sugestie?

Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 cze 2015, o 22:17 

Podziękował : 606
Otrzymał podziękowań: 5397
sailhorse napisał(a):
Na Sasankach nie znam się prawie tak bardzo, jak Zbieraj.
sailhorse napisał(a):
Jakieś sugestie?
Dear Koniu, ponieważ siem nie znam, to siem wypowiem.
Na Sasankach siem nie znam, ale znam siem na sasankowych ludziach.
Zrób tak:
1. Wleź tu:
http://www.przystanskarbek.pl
2. Derekcją tego sasankowego interesu jest Tadzio Świst, który peregrynował ongiś ze mną na Bardzo Dużej Sasance i znamy siem ho, ho, albo i dłużej.
3. Zadzwoń do niego i - szurając nóżką, albo szczelajonc kopytami - przedstaw siem ładnie jako kumpel Zbieraja.
4. Powiedz mu, że ja go proszem, żeby Ci dał cóś wypasionego.

Powinno zadziałać. :D