Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 24 kwi 2024, o 05:48




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Stary poliester
PostNapisane: 2 sie 2017, o 20:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2017, o 20:11
Posty: 863
Lokalizacja: Heinsberg
Podziękował : 80
Otrzymał podziękowań: 333
Uprawnienia żeglarskie: posiada
Kochani- za chiny nie mogę czegoś sensownego wyszukiwarką złapać.
Chcę się kopnąć w weekend celem obadania starej łódki. Wlepiona zresztą tutaj w > okazjach<
Chodzi o : http://morganmarine.com/boats-for-sale/ ... -9697.aspx

Ta cena też już nieaktualna bo staniał o kolejne 5 stów. A ja się zastanawiam dlaczego?
Jak widać plastik z 1971 roku, niby młodszy trochę niż ja :lol: ale czy takie dobre samopoczucie i ogólny stan idealny działa też na poliester prawie tak samo stary?
Nie znam się na plastikach i miałbym prośbę- jeżeli komuś się zechce skrobnąć na co patrzeć?
O ile jakie bąble osmotyczne to sam rozpoznam ale może jest jakiś myk? O którym nie mam zielonego pojęcia. I wogóle czy warto bo nawet jak wszystko OK czy nie pójdzie mi to na dno od byle fali i sobie odpuścić to cacko.
Mam niestety ze 200 mil jazdy do tej mariny i chcę się trochę przygotować >teoretycznie<


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 sie 2017, o 21:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 16:50
Posty: 8774
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1746
Otrzymał podziękowań: 2024
Uprawnienia żeglarskie: sternik