Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 17 kwi 2024, o 00:20




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 216 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 wrz 2017, o 11:11 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:17
Posty: 10463
Podziękował : 1300
Otrzymał podziękowań: 4173
Uprawnienia żeglarskie: pływam sobie gdzie chcę
Jako że na forum żeglarskim relacje żeglarskie nie cieszą się żadną popularnością - czuję się w obowiązku opublikować kolejną! ;)

W krótkich przerwach między regatami pracujemy - jakoś trzeba na te regaty zarabiać :) Stąd lekkie opóźnienie w relacjach z wyjazdów.

Tydzień po regatach w Łotwie pojechaliśmy do Rybnika by wziąć udział w kolejnych regatach Grade 4 organizowanych przez Polish Match Tour. Mimo sporej ilości zgłoszeń na miejsce dojechało niewiele załóg, więc mieliśmy dużo pływania. Organizator nie dał nam odpocząć i taką okazję wykorzystał na to by rozegrać aż 2 imprezy Grade 4.

Tym razem, z racji urlopu Piotrka, naszą załogę wspierał Kacper Olszewski, było to Jego pierwsze pływanie z naszym nowo-odkrytym tegorocznym talentem - dziobowym Michałem Sz. W piątek intensywne treningi w ramach meczowej akademii (swoją drogą - zachęcamy wszystkie ekipy, które potrzebują treningu i zgrania do udziału w tego typu treningach). Regaty miały się zacząć w sobotę, ale zawiodła pogoda - rozegrano raptem 1 flight, w którym naszej ekipie udało się wygrać wyścig bratobójczy z załogą naszych kolegów i byłych załogantów - Paweł Ejsmont, Andrzej Sobiech i nasza perełka odkryta na ubiegłorocznych regatach w Danii - Paweł "Łata" Łatoszyński. Dym z komina walił pionowo, więc uznaliśmy, że to słynna Elektrownia Rybnik wyłączyła wiatr, dlatego następne wyścigi mogliśmy rozegrać dopiero w niedzielę.
Maciek Cylupa nie traicił okazji i zarządził na niedzielę wcześniejsze rozpoczęcie pływania, dzięki czemu poszło sprawnie i daliśmy radę rozegrać wszystko co było zaplanowane.
Pierwszy event - to podwójny Round Robin, później finał i mały finał. Po podwójnym RR trafiamy do finału, w którym uznajemy wyższość ekipy Ejsa i kończymy pierwszy event ze srebrem w kieszeni. Trzeci Szymon Jabłkowski, który tego dnia na nasze szczęście miał jakieś zakłócenia na łączach z kosmosem - bo tylko siłą wyższą można tłumaczyć tak wysoką i długotrwałą dynamikę rozwoju tej ekipy! W decydującym wyścigu z nami dobrze przeszkolony przez nas podczas regat w Łotwie załogant Szymona Filip Bińkowski, pamiętając o zobowiązaniach jakie ciążyły na nim po wspólnym wyjeździe do Rygi, widząc, że przegrywamy, postanowił ratować sytuację i wyskoczył za burtę. Te chwile stracone na podjęciu załoganta pozwoliły nam wyprzedzić ekipę OKŻ Match Racing Team, tym samym przyklepać sobie miejsce w finale.

Drugi event rozegraliśmy natychmiastowo po ukończeniu pierwszego. Los chciał, że w tym podwójnym Round Robin wygraliśmy wszystkie wyścigi, a wyniki pozostałych załóg ułożyły się tak, że ostatni flight nie wnosił niczego. Stąd zamiast rozgrywania ostatniego flight-u przeszliśmy od razu do fazy finałowej i znowu spotykamy się z "Ejsami" w finale. Tym razem my byliśmy lepsi i po tym evencie do drugiej kieszeni wkładamy złote medale. OKŻ Match Racing Team znowu na trzecim - coś chłopakom nie szło. Złe języki twierdzą, że chodzi o niespójną dietę poszczególnych członków ekipy :)

Wyszło na to, że jednego dnia popłynęliśmy 15 wyścigów w trybie regatowym. Ci co pływają wiedzą, że nie jest to łatwe. Do tego w piątek cały dzień treningów - to też zapewne kilkanascie lub paredziesiąt prestartów w wykonaniu każdej ekipy... W każdym razie weekend był intensywny, medale cieszą, a najbardziej cieszą efekty treningowe i coraz lepsze zgranie ekipy.

Jak zwykle w Rybniku - było SUPER! Dziękujemy rywalom: OKŻ Match Racing Team, Cpt. Artur Wrzosek, ekipie Ejsa i przede wszystkim - doskonałym organizatorom: Polish Match Tour!!! No i oczywiście dziękujemy Henri Lloyd Polska za wsparcie naszego team-u!

Weekend się skończył, wróciliśmy do pracy, ale tylko po to, by już w kolejny piątek tuż po pracy wyruszyć na trening z OKŻ Match Racing Team i HRMRacing Team w Gdyni... Dojazd raptem 4 godzinki, a dla Michu Szu był to parominutowy spacer do mariny - to doskonała odskocznia w porównaniu do średnch czasów dojazdu do regat z tego sezonu - ok. 8-10 godzin w aucie w jedną stronę. Trening realizowany był na doskonałych jachtach Elliott 6m pod kątem zbliżającego się wyjazdu do Regatta Center Medemblik na Delta Lloyd Open Dutch Championships Grade 3 (15-17.09), gdzie będziemy się ścigać właśnie na tych do niedawna olimpijskich konstrukcjach. Do Holandii jedziemy z OKŻ Match Racing Team. Teraz razem trenowaliśmy, podpowiadaliśmy sobie nawzajem jak lepiej i skuteczniej pływać i jak unikać błedów, wspiraliśmy się załogantami i td. - po to by już za tydzień rywalizować ze sobą. To jest prawdziwy duch sportowy - tak ma być!


Załączniki:
21083768_1695415960477636_8331614339300128187_o.jpg
21083768_1695415960477636_8331614339300128187_o.jpg [ 50.61 KiB | Przeglądane 2188 razy ]
21083566_1695416133810952_6086500869610896316_o.jpg
21083566_1695416133810952_6086500869610896316_o.jpg [ 41.33 KiB | Przeglądane 2188 razy ]
21056141_1695416200477612_7546895070320415661_o.jpg
21056141_1695416200477612_7546895070320415661_o.jpg [ 49.52 KiB | Przeglądane 2188 razy ]
20170827_162129.jpg
20170827_162129.jpg [ 59.6 KiB | Przeglądane 2188 razy ]
20170827_162007.jpg
20170827_162007.jpg [ 49.67 KiB | Przeglądane 2188 razy ]

Za ten post autor plitkin otrzymał podziękowania - 2: Były user, Wojciech
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 8 wrz 2017, o 15:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
Ejze! Zawsze czytam

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 paź 2017, o 17:51 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:17
Posty: 10463
Podziękował : 1300
Otrzymał podziękowań: 4173
Uprawnienia żeglarskie: pływam sobie gdzie chcę
Colonel napisał(a):
Sìódemki na początku, a po cichu trzymam kciuki za 6!!!

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


No cóż... sezon prawie że już się skończył. Rozważamy jeszcze może jeden start, ale wszystko wisi w powietrzu.

Tymczasem w środę został opublikowany nowy ranking, a wczoraj w nocy został on poprawiony i doprowadzony do porządku. W nowym rankingu World Sailing (wcześniej ISAF) mamy nasz historyczny rekord - 67 pozycja. Tak więc, Andrzeju, Twoje kciuki zadziałały! :)

Każdy awans teraz jest bardzo trudny, więc jesteśmy dumni z wyniku. Jak zwykle - sporo pracy przed nami. Mogło być trochę lepiej, ale mogło być i gorzej. Generalnie sezon całkiem przyzwoity! Oby w przyszłym sezonie udało się kontynuować to wszystko. Rozwijamy się i coraz pewniej walczymy z czołowymi światowymi ekipami. Spotykamy się już z nowym dla nas problemem: nie chcą nas zapraszać na niektóre imprezy ze względy na zbyt wysoką pozycję w rankingu :) Za to nie mamy już raczej problemów z wkręceniem się na fajne imprezy o wysokim grade.

Generalnie - jest fajnie.

Wiszę Wam kilka relacji z ostatnich wyjazdów, ale nie wyrabiam się na zakrętach. Sezon regatowy się powoli kończy, nadganiam pracę, próbuję zbudować potencjał na kolejny sezon. Powoli będę publikował i nowe materiały.

Ranking: https://members.sailing.org/rankprogres ... =1&disid=1


Załączniki:
Ranking.jpg
Ranking.jpg [ 65.93 KiB | Przeglądane 2079 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 paź 2017, o 18:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:42
Posty: 13977
Lokalizacja: Przedmieścia Gdańska
Podziękował : 338
Otrzymał podziękowań: 2423
Uprawnienia żeglarskie: Do pływania tym czym pływam wystarczają
plitkin napisał(a):
mamy nasz historyczny rekord - 67 pozycja.


Nieśmiało spytam Wiktorze - na ilu startujących ?

_________________
Pozdrawiam
Włodzimierz "Bury Kocur" Ring
S/y "Bury Kocur IV"
POL 8888
MMSI 261 03 14 50

"Jeżeli chodzi o podatki to nikt nie jest patriotą"
G.Orwell


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 paź 2017, o 18:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
Setki conajmniej

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 paź 2017, o 20:10 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:17
Posty: 10463
Podziękował : 1300
Otrzymał podziękowań: 4173
Uprawnienia żeglarskie: pływam sobie gdzie chcę
Aktualnie sklasyfikowanych jest 1260 załóg na świecie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 216 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 91 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL