Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 8 wrz 2025, o 22:19




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 330 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 kwi 2014, o 17:20 

Dołączył(a): 1 wrz 2010, o 10:14
Posty: 9048
Podziękował : 4123
Otrzymał podziękowań: 1972
Uprawnienia żeglarskie: kpt.j.
Jurek, wlasnie o czyms takim pisze :) barki przywozilu ze sladka do Szczecina-swinoujscia wegiel a wracaly z ruda dla naszych i czeskich hut. Baza przeladunkow masowych w Swinoujsciu jest zapewne znana wiekszosci zeglarzy :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 kwi 2014, o 18:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 16:10
Posty: 14013
Podziękował : 10565
Otrzymał podziękowań: 2488
Uprawnienia żeglarskie: Nie odebrany plastik
Tu coś więcej na temat szlaku wodnego "EU":
http://www.dziennikbaltycki.pl/artykul/ ... ,id,t.html
...i kolejne odcinki
a zwłaszcza ten:
http://www.dziennikbaltycki.pl/artykul/ ... ,id,t.html
MJS

_________________
"Wolność? co to takiego?" ja
"Gdy wszyscy grają to samo - szukam dyrygenta" K.Szewczyk

Wspomnij: Orwella i Huxleya.


Zapraszam na "fejsa":

"Dla tych co nie lubią szerokich ruf ;-)"
"Marian Strzelecki"
oraz
https://planyjachtow.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 kwi 2014, o 09:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
A co do "przejęcia Polic" przez Grupę Azoty: to zle, czy dobrze. Czy jakby "wykupili Niemcy" byłoby lepiej, czy gorzej? A moze Police były w stanie wykupić Niemców? Czy tez poradziłyby sobie na globalnym rynku same? Jak długo?

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 kwi 2014, o 10:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2010, o 05:58
Posty: 2845
Podziękował : 443
Otrzymał podziękowań: 730
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
pierdupierdu napisał(a):
nie dałbym rady?
Podobny wygląd miała kiedyś Odra poniżej jazu w Brzegu Dolnym podczas suchego lata zanim zrobiono falę dla konwoju statków.
A inni u nas budują swoją flotę i opłaca im się utrzymywać żeglugę śródlądową.
http://www.zegluga.wroclaw.pl/news.php?readmore=1874


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 kwi 2014, o 13:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 22:06
Posty: 1579
Podziękował : 137
Otrzymał podziękowań: 303
Uprawnienia żeglarskie: ActiveCaptain & more
Niestety należy szczerze sobie powiedzieć, że koszty inwestycyjne przywracania do życia żeglugi śródlądowej są zbyt wysokie a ewentualne projekty nie mają uzasadnienia ekonomicznego. Choćby nie wiadomo jak obiecująco brzmiały teoretyczne wyliczenia bądź przekonywująco wyglądały aspekty ochrony środowiska to niestety nie stać nas na takie działania.

Wbrew pozorom nie ma nawet takiej potrzeby przy obecnej polityce logistycznej zapotrzebowanie na transport rzeczny w naszym kraju jest znikome. Największa grupa ładunków przewożona na liniach śródlądowych to kopaliny, ładunki płynne oraz puste kontenery.
Z węglem wiadomo jak jest i nie wiadomo jak będzie. Natomiast odnośnie ładunków płynnych podobnie jak i przy usługach kontenerowych jest całkowity brak infrastruktury, wiedzy, tradycji i generalnie zapotrzebowania.

Myślę, że jedynie turystyka może trochę ożywić wybranymi miejscami nasze rzeki. Podobnie jak gospodarstwa agroturystyczne przy stosunkowo niskich nakładach finansowych stworzyły dodatkowe miejsca pracy tak i rozwój rożnych form turystyki wodnej mógłby trochę rozruszać niektóre regiony.
Pytanie tylko czy ewentualnie opracowana oferta spotka się z wystarczającym zapotrzebowaniem, niestety co raz częściej określane jako atrakcyjnie turystycznie miejsca narzekają na brak zainteresowania.
pozdrowienia,
Krzysztof

_________________
Boat swapping, zapraszam viewtopic.php?f=3&t=23581

Pozdrawiam,
Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 kwi 2014, o 13:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2013, o 01:08
Posty: 4216
Lokalizacja: Pomorze
Podziękował : 1719
Otrzymał podziękowań: 1773
Uprawnienia żeglarskie: samowodniak flisaczy
Colonel napisał(a):
...to zle, czy dobrze. Czy jakby "wykupili Niemcy" byłoby lepiej, czy gorzej?

Różnie. Nie ma tu znaczenia, czy Niemcy, czy np. Francuzi. Ważne jest, w jakim celu następuje przejęcie. Najczęściej bywa korzystne - sprawny zarząd, nowe technologie, rynki zbytu.
Ale bywa i tak, że chodzi o wykluczenie konkurencji, lub niektórych produktów z obrotu. Dziwnym trafem podobnych do wytwarzanych przez kupującego zakład, ale dużo tańszych. Tańsze, oczywiście, natychmiast przestają być produkowane. Jako konsumenci, ale także gospodarka, na takiej operacji tracimy. O wykupie firmy tylko po to, aby w ten czy inny sposób doprowadzić do jej likwidacji lub zupełnej marginalizacji na rynku, też warto wspomnieć.
Takie rzeczy, choć obecnie nieczęste, mogą się zdarzyć. Państwo ma odpowiednie służby i możliwości, aby "prześwietlić" intencje potencjalnego nabywcy i wydaje się, że ostatnio jakoś to działa.

_________________
Pozdrawiam
Alterus


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 kwi 2014, o 14:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2013, o 01:08
Posty: 4216
Lokalizacja: Pomorze
Podziękował : 1719
Otrzymał podziękowań: 1773
Uprawnienia żeglarskie: samowodniak flisaczy
SIRK napisał(a):
... przy obecnej polityce logistycznej zapotrzebowanie na transport rzeczny w naszym kraju jest znikome.

Zasadniczo trudno się z tym wszystkim nie zgodzić.
Z drugiej jednak strony mamy tu klasyczny przypadek zaklętego koła - nie opłaca się myśleć o transporcie wodnym, bo nie ma odpowiednich dróg wodnych, a o drogach wodnych nie opłaca się myśleć, bo nikt nie myśli o transporcie...
Tymczasem błąd takiego rozumowania wychodzi na jaw, kiedy rzucimy okiem na prawo czy lewo - otóż i na wschód i na zachód od nas podejście jest zgoła odmienne i o dziwo - sprawdza się w praktyce!
Mamy dwie duże rzeki biegnące przez cały kraj i porty morskie przy ujściach tych rzek. Większość naszych kopalin i duża część przemysłu zlokalizowana jest w początkach biegu tych rzek. Może warto byłoby dodać dwa do dwóch..?

_________________
Pozdrawiam
Alterus


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 kwi 2014, o 15:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
Alterus napisał(a):
Ale bywa i tak, że chodzi o wykluczenie konkurencji, lub niektórych produktów z obrotu

Bywa. Tak było z Cementownią Wejherowo, krajowym monopolista w produkcji białego cementu. Dziś jest tam tylko mała odlewnia. Rodzi się tylko pytanie, czy nabywca, ze Szwajcarii bodajże, kupił ja w złej intencji, czy tak wyszło. I drugie, a raczej pierwsze, czy niedoinwestowany niewielki zakład mógł przetrwać w państwowych rękach i bez oparcia o "koncern" i kapitał. Zapewne sprzedawcy uznali, że nie. I nie ma co dorabiać tu lepperowskich teorii.

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 kwi 2014, o 17:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:15
Posty: 7584
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 452
Otrzymał podziękowań: 942
Uprawnienia żeglarskie: wystarczające
Alterus napisał(a):
Dziwnym trafem podobnych do wytwarzanych przez kupującego zakład, ale dużo tańszych. Tańsze, oczywiście, natychmiast przestają być produkowane. Jako konsumenci, ale także gospodarka, na takiej operacji tracimy.

Święta prawda :rotfl:
Jak Volkswagen kupił podpoznańskiego Tarpana, to zaraz przestał produkować tanie Tarpany, a zaczął produkować drogie Transportery i Caddy.
I teraz biedny Polak nie może kupić Tarpana ! Zgroza :lol: :lol: :lol:

_________________
Żeglarstwo polega na tym, że pływając całe życie i będąc starym i schorowanym człowiekiem, nigdzie nie dopłynąć.
Krzysztof Chałupczak



Za ten post autor Cape otrzymał podziękowania - 2: Jaromir, skipbulba
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 kwi 2014, o 17:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2008, o 18:57
Posty: 2300
Lokalizacja: WZ
Podziękował : 491
Otrzymał podziękowań: 406
Uprawnienia żeglarskie: Xero z kota
Wracając do Tytuł: Re: żegluga śródlądowa w Polsce w zasadzie nie istnieje
ale powoli sie odradza, przynajmniej kolejne mariny powstają.

Np w Grudziądzu nad Wisłą:
Obrazek
Obrazek
W trakcie budowy
Obrazek
Obrazek

Tylko nie byłby to Grudziądz, jakby czegoś nie spieprzyli... Budują marinę bez slipu... :rotfl:

_________________
Pozdrawiam
ŁJ


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 kwi 2014, o 18:24 

Dołączył(a): 1 wrz 2010, o 10:14
Posty: 9048
Podziękował : 4123
Otrzymał podziękowań: 1972
Uprawnienia żeglarskie: kpt.j.
W Szczecine marine mejska tez :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 kwi 2014, o 18:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2010, o 05:58
Posty: 2845
Podziękował : 443
Otrzymał podziękowań: 730
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
LukasJ napisał(a):
Tylko nie byłby to Grudziądz, jakby czegoś nie spieprzyli... Budują marinę bez slipu...
Bo chcą zarabiać tylko na przyjezdnych, znaczy się tylko na przepływających. :D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 kwi 2014, o 21:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2013, o 01:08
Posty: 4216
Lokalizacja: Pomorze
Podziękował : 1719
Otrzymał podziękowań: 1773
Uprawnienia żeglarskie: samowodniak flisaczy
Marian J. napisał(a):
LukasJ napisał(a):
Tylko nie byłby to Grudziądz, jakby czegoś nie spieprzyli... Budują marinę bez slipu...
Bo chcą zarabiać tylko na przyjezdnych, znaczy się tylko na przepływających. :D

Albo właściciel firmy z dźwigami zasiada w radzie miejskiej... :-D
Niezbadane są ścieżki takich projektów. Ważne, że coś jednak się dzieje.

_________________
Pozdrawiam
Alterus


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 kwi 2014, o 09:15 

Dołączył(a): 27 lis 2011, o 22:03
Posty: 3355
Podziękował : 212
Otrzymał podziękowań: 390
Uprawnienia żeglarskie: nikt
Bastard napisał(a):
Jacku, w ramach przeciwwagi mogę dać Ci mnóstwo przykładów zakładów wybudowanych w czasie komuny, które również dają sobie radę. Najlepszym jednak przykładem będzie zakład z mojego rodzinnego miasta, gdzie moja mama zaczęła pracę i pracowała całe życie, Zakłady Azotowe w Puławach. [...]

A czy ja mówię, że nie budowano? Sprzeciwiam się tezie jakoby gdyby nie PRL to by nic nie powstało. A tak, między innymi, powstały PGRy a mimo to mieliśmy kartki na mięso, wybudowano nowe kopalnie a i tak na węgiel były deputaty, wybudowano huty a stal tylko z przydziału... Gdyby nie PRL nie mielibyśmy takich "dokonań".

Bastard napisał(a):
Temat obraca się wokół upadku żeglugi śródlądowej, która za komuny miała się zupełnie dobrze. I mój wniosek jest taki, że jest ona jednym z wielu zakładów, które za komuny miały się dobrze a dziś nie istnieją.
Ale czy żegluga zamarła na złość komunie czy po prostu nie ma dziś co wozić i to nie ze względy na "sprzedaż majątku narodowego" ale dlatego, że dziś kontrahenci stawiają przewoźnikom inne wymagania? (pytanie retoryczne) Nad upadkiem transatlantyków też mamy płakać?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 kwi 2014, o 09:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13186
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3106
Otrzymał podziękowań: 2711
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Jacek Woźniak napisał(a):
ale dlatego, że dziś kontrahenci stawiają przewoźnikom inne wymagania?
A jak wytłumaczysz fakt, że po drugiej stronie Odry żegluga ma się doskonale. Na dodatek niemal została zmonopolizowana przez polskie firmy.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664



Za ten post autor Stara Zientara otrzymał podziękowanie od: Były user
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 kwi 2014, o 13:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 15:19
Posty: 373
Lokalizacja: Kielce
Podziękował : 20
Otrzymał podziękowań: 48
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
I w Elblągu też coś się dzieje : http://info.elblag.pl/9,35730,2-mln-zl- ... wania.html
Może jeszcze ta żegluga się odrodzi ?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 kwi 2014, o 14:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
kawa62 napisał(a):
I w Elblągu też coś się dzieje : http://info.elblag.pl/9,35730,2-mln-zl- ... wania.html
Może jeszcze ta żegluga się odrodzi ?

A co stanica wodna w Nadbrzeżu ma wspólnego z żeglugą śródlądową?

BTW - ciekawe, czy przed wydaniem 2 mln złotych wzięto pod uwagę uwarunkowania, jakie dla istnienia i eksploatacji tej stanicy, w tym dokładnie miejscu, niesie za sobą wprowadzenie planów ochrony N2000...

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 kwi 2014, o 16:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
Stara Zientara napisał(a):
A jak wytłumaczysz fakt, że po drugiej stronie Odry żegluga ma się doskonale

A na przykład tak, że w 1994 roku szpital w Helmstedt miał 80 razy większy budżet od szpitala w Wejherowie. I miasta i szpitale niemal identyczne.
A już wyżej pisałem, że jak przyjdzie czas (kasa) to i w drogi wodne zacznie się u nas inwestować.

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 kwi 2014, o 19:06 

Dołączył(a): 27 lis 2011, o 22:03
Posty: 3355
Podziękował : 212
Otrzymał podziękowań: 390
Uprawnienia żeglarskie: nikt
Stara Zientara napisał(a):
Jacek Woźniak napisał(a):
ale dlatego, że dziś kontrahenci stawiają przewoźnikom inne wymagania?
A jak wytłumaczysz fakt, że po drugiej stronie Odry żegluga ma się doskonale. Na dodatek niemal została zmonopolizowana przez polskie firmy.
A dlaczego w Polsce nie sadzimy ryżu?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 kwi 2014, o 01:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 16:10
Posty: 14013
Podziękował : 10565
Otrzymał podziękowań: 2488
Uprawnienia żeglarskie: Nie odebrany plastik
Może jednak powoli:
http://wiadomosci.onet.pl/warszawa/na-w ... romy/epwen

MJS

_________________
"Wolność? co to takiego?" ja
"Gdy wszyscy grają to samo - szukam dyrygenta" K.Szewczyk

Wspomnij: Orwella i Huxleya.


Zapraszam na "fejsa":

"Dla tych co nie lubią szerokich ruf ;-)"
"Marian Strzelecki"
oraz
https://planyjachtow.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 kwi 2014, o 08:46 

Dołączył(a): 3 gru 2008, o 22:47
Posty: 102
Lokalizacja: Essex, UK
Podziękował : 12
Otrzymał podziękowań: 13
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
W sumie, to po co inwestowac, jak niedlugo Rosjanie wszystko zajma :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 kwi 2014, o 11:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2013, o 01:08
Posty: 4216
Lokalizacja: Pomorze
Podziękował : 1719
Otrzymał podziękowań: 1773
Uprawnienia żeglarskie: samowodniak flisaczy
Jacek Woźniak napisał(a):
Stara Zientara napisał(a):
Jacek Woźniak napisał(a):
ale dlatego, że dziś kontrahenci stawiają przewoźnikom inne wymagania?
A jak wytłumaczysz fakt, że po drugiej stronie Odry żegluga ma się doskonale. Na dodatek niemal została zmonopolizowana przez polskie firmy.
A dlaczego w Polsce nie sadzimy ryżu?

Bo nie mamy skośnych oczu, co jest niezbędne do prawidłowego utknięcia sadzonki ryżu w mule.
Ponieważ jednak w Polsce rośnie ilość ludzi ze skośnymi oczami, a dzięki zaniedbaniu szlaków wodnych powiększa się areał żyznych namułów, to kto wie, Jacku, kto wie... :cool:

_________________
Pozdrawiam
Alterus


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 26 kwi 2014, o 12:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
Jacek Woźniak napisał(a):
A dlaczego w Polsce nie sadzimy ryżu?

Hmmm:
viewtopic.php?p=293502#p293502

Obrazek

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 28 kwi 2014, o 07:12 

Dołączył(a): 27 lis 2011, o 22:03
Posty: 3355
Podziękował : 212
Otrzymał podziękowań: 390
Uprawnienia żeglarskie: nikt
pierdupierdu napisał(a):
Jacek Woźniak napisał(a):
A dlaczego w Polsce nie sadzimy ryżu?

Hmmm:
Proszę mi tu, nadmorskim (?), piaskiem w oczy nie sypać. :-P

Pytanie zasadnicze to czy nie wozimy bo nie mamy czym czy nie wozimy bo nie mamy co?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 28 kwi 2014, o 07:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17571
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2357
Otrzymał podziękowań: 3700
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
Jacek Woźniak napisał(a):
Pytanie zasadnicze to czy nie wozimy bo nie mamy czym czy nie wozimy bo nie mamy co?
Nie wozimy, bo nie mamy po czym wozić. :-(

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 28 kwi 2014, o 07:16 

Dołączył(a): 27 lis 2011, o 22:03
Posty: 3355
Podziękował : 212
Otrzymał podziękowań: 390
Uprawnienia żeglarskie: nikt
Maar napisał(a):
Jacek Woźniak napisał(a):
Pytanie zasadnicze to czy nie wozimy bo nie mamy czym czy nie wozimy bo nie mamy co?
Nie wozimy, bo nie mamy po czym wozić. :-(
To co i ile niby mamy tak do wożenia?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 28 kwi 2014, o 07:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17571
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2357
Otrzymał podziękowań: 3700
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
Jacek Woźniak napisał(a):
To co i ile niby mamy tak do wożenia?
Jak będziesz wyprzedzał kawalkadę TIRów to zajrzyj im na budę, to będziesz wiedział :-)

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 28 kwi 2014, o 07:37 

Dołączył(a): 1 wrz 2010, o 10:14
Posty: 9048
Podziękował : 4123
Otrzymał podziękowań: 1972
Uprawnienia żeglarskie: kpt.j.
To samo co woza nasi zachodni sasiedzi :) Ile to by sie okazalo gdyby bylo po czym ?
Z perspektywy Kielc tego nie widac, trzeba wybrac sie nad jakas zeglowna rzeke lub kanal.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 28 kwi 2014, o 07:51 

Dołączył(a): 27 lis 2011, o 22:03
Posty: 3355
Podziękował : 212
Otrzymał podziękowań: 390
Uprawnienia żeglarskie: nikt
No to górniki, hutniki, producenci pralek i samochodów jakieś durne som. Potrafią wywalczyć przywileje a nie potrafią zadbać o zmniejszenie kosztów? W czasach komuny czyli świetności wodnego transportu węgiel do Gdańska wozili pociągami a przecież wygodniej byłoby wodą. Oj pitolicie Panowie, pitolicie... ;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 28 kwi 2014, o 07:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2006, o 15:07
Posty: 4811
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 675
Otrzymał podziękowań: 1715
Uprawnienia żeglarskie: j.st.m
Maar napisał(a):
Jak będziesz wyprzedzał kawalkadę TIRów to zajrzyj im na budę, to będziesz wiedział
Towary wożone przez TIRy raczej nie nadają się do transportu rzecznego.

_________________
Maciek"S"Kotas

---
O!...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 330 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: burzum, MarekSCO, Wojciech i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL