Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 12 lip 2025, o 18:16




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 wrz 2012, o 21:22 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Jak co roku organizować będę sesje manewrowe - na silniku.
Tym razem na jachcie Bavaria 51
http://www.mola-yachtcharter-ostsee.de/ ... ?Yacht=134

Jacht Bavaria 51
L. - 15.50 m. B - 4.49 m silnik 75 kM

Terminy
Wszystkie kwiecień 2013
6/7
8/9
10/11
12/13
14/15
16/17
18/19

Początek zajęć godzina 0900 koniec około 1900. Dwie godzinne przerwy

Załogi 4 - 6 osobowe plus instruktor

Zakwaterowanie na jachcie wyżywienie na jachcie lub w pobliskich restauracjach - bardzo dobre świeże ryby.

Koszt uczestnictwa na załoganta
Załoga czteroosobowa - 195 Euro
Załoga sześcioosobowa - 135 Euro

W koszcie ujęto czarter jachtu, sprzątanie, ubezpieczenie jachtu, ubezpieczenie załogi, paliwo, zakwaterowanie na jachcie ( pierwszy nocleg w noc poprzedzającą szkolenie z wyjątkiem pierwszego turnusu ), gażę instruktora.

Nie ujęto dojazdu , parkingu i wyżywienia

Sesja odbędzie się w miejscowości Breege - północna część Rugi
http://www.mola-yachtcharter-ostsee.de/ ... index.html
Z Poznania około 480 km. Z Warszawy 811 km. Z Katowic 852 km.

Marina Breege jest zapełniona jachtami będącymi w gestii firmy Mola. Szkoliłem w tej marinie na Bav 51 i 46 i nie spotkałem się z żadnymi uwagami dotyczącymi jakiegokolwiek zagrożenia dla innych jachtów ze strony mojej lub moich kursantów.

Program szkolenia.
Chick-in jachtu.
Podstawy działania instalacji silnikowej, zęzowej, gazowej, wodnej i napędu steru oraz windy kotwicznej.
Przegląd wyposażenia ratunkowego, sygnalizacyjnego.
Podstawowe zasady stawiania i refowania żagli rolowanych i klasycznych.

Zasady pracy sterem, silnikiem i cumami.
Rozpoznawanie właściwości manewrowych jachtu.
Cyrkulacja i cofanie na ograniczonej przestrzeni.
Klasyczne podchodzenie i odchodzenie od pomostu.
Cofanie połączone z cyrkulacja i podejściem rufą lub dziobem do pomostu.
"Parkowanie przodem i tyłem" na ograniczonej powierzchni - pomiędzy innymi jachtami.
Samodzielne - jednoosobowe podchodzenie do nabrzeża z cumowaniem oraz odchodzenie.
Kotwiczenie połączone z cumowaniem rufy.

Na załoganta przewidziano od 3,5 h -załoga sześcioosobowa do 5 h - załoga czteroosobowa, za sterem.

Zapraszam
Piotr Siedlewski
tel. 693868449
mail fruu1@gazeta.pl
http://www.navigare.com.pl/rejsy_prywatne


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 gru 2012, o 14:06 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Na manewrówce pozostały miejsca w terminach
6/7
8/9
9/10
10/11
18/19

chętnych zapraszam

Piotr Siedlewski
tel. 693868449
mail fruu1@gazeta.pl
http://www.navigare.com.pl/rejsy_prywatne


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 mar 2013, o 04:46 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Zostało ostatnie miejsce na manewrówce na jachcie Bavaria 51.
http://www.mola-yachtcharter-ostsee.de/ ... ?Yacht=134
Termin 18/19.04.2013

Początek zajęć godzina 0900 koniec około 1900.

Załoga 4 osobowa plus instruktor

Zakwaterowanie na jachcie od wieczora 17.04.


Koszt uczestnictwa - 195 Euro



W koszcie ujęto czarter jachtu, sprzątanie, ubezpieczenie jachtu, ubezpieczenie załogi, paliwo, zakwaterowanie na jachcie, gażę instruktora.

Nie ujęto dojazdu , parkingu i wyżywienia

Sesja odbędzie się w miejscowości Breege - północna część Rugi
http://www.mola-yachtcharter-ostsee.de/ ... index.html
Z Poznania około 480 km. Z Warszawy 811 km. Z Katowic 852 km.

Marina Breege jest zapełniona jachtami będącymi w gestii firmy Mola.
Program szkolenia.
Check - in jachtu.
Podstawy działania instalacji silnikowej, zęzowej, gazowej, wodnej i napędu steru oraz windy kotwicznej.
Przegląd wyposażenia ratunkowego, sygnalizacyjnego.
Podstawowe zasady stawiania i refowania żagli rolowanych i klasycznych.

Zasady pracy sterem, silnikiem i cumami.
Rozpoznawanie właściwości manewrowych jachtu.
Cyrkulacja i cofanie na ograniczonej przestrzeni.
Klasyczne podchodzenie i odchodzenie od pomostu.
Cofanie połączone z cyrkulacja i podejściem rufą lub dziobem do pomostu.
"Parkowanie przodem i tyłem" na ograniczonej powierzchni - pomiędzy innymi jachtami.
Samodzielne - jednoosobowe podchodzenie do nabrzeża z cumowaniem oraz odchodzenie.
Kotwiczenie połączone z cumowaniem rufy.

Zapraszam

Piotr Siedlewski
tel. 693868449
mail fruu1@gazeta.pl
http://www.navigare.com.pl/rejsy_prywatne


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 8 kwi 2013, o 21:31 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Uwaga!!! Okazja!!! Zwolniło się jedno miejsce w terminie 12/13 kwiecień na szkoleniu opisanym w wątku. Koszt 400 PLN

Piotr Siedlewski tel 693868449 www.navigare.com.pl/rejsy_prywatne


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 8 kwi 2013, o 22:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2011, o 00:02
Posty: 1975
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 96
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy
Takie moje osobiste dywagacje: czemu akurat B 51 - jacht na silniku generalnie "słabo" manewrujący ???

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Nie czepiam się jak by co :D

_________________
Stopy wody pod kilem...
Wasyl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 8 kwi 2013, o 23:06 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Wasyl napisał(a):
czemu akurat B 51 - jacht na silniku generalnie "słabo" manewrujący ???

Nie zauważyłem by słabo manewrował.

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 8 kwi 2013, o 23:14 

Dołączył(a): 2 mar 2011, o 11:08
Posty: 1314
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 142
Otrzymał podziękowań: 90
Uprawnienia żeglarskie: k.j.bałtycki
Bv51C to jest największa Bavarka w Breege. A port jest ganz odkryty na zalew, nie ma kawałka falochronu i ma wymiary wewn. 100x100m.
Jak się szkolić to się szkolić na poważnie. :lol:

_________________
Pozdrawiam
Roman


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 kwi 2013, o 22:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2011, o 00:02
Posty: 1975
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 96
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy
ins napisał(a):
Wasyl napisał(a):
czemu akurat B 51 - jacht na silniku generalnie "słabo" manewrujący ???

Nie zauważyłem by słabo manewrował.

Piotr Siedlewski

Ja takie wrażenie właśnie odniosłem i dlatego tylko pytałem.

_________________
Stopy wody pod kilem...
Wasyl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 kwi 2013, o 16:40 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Last minute
ostatnie miejsce na kursie manewrowym na Bavarii 51 w terminie 18/19 kwietnia 2003
koszt 400 PLN

Piotr Siedlewski tel 693868449


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL