Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 19 lip 2025, o 18:42




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1450 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 49  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 lis 2012, o 11:13 

Dołączył(a): 8 wrz 2010, o 13:36
Posty: 1389
Podziękował : 102
Otrzymał podziękowań: 244
Uprawnienia żeglarskie: kj
Tia.. i sądzisz, że z tych danych wynika budżet przeznaczony przez Energę na ten projekt?. Tutaj trochą bardziej szczegółowo o zakresie wykonanych prac
http://polishoceanracing.com.pl/2012/09/szczegolowo-o-przygotowaniu-jachtu/

_________________
Pozdrawiam
Krzyś


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 11:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2011, o 09:44
Posty: 202
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 49
Otrzymał podziękowań: 19
Uprawnienia żeglarskie: posiadam
Krzys napisał(a):
Tia.. i sądzisz, że z tych danych wynika budżet przeznaczony przez Energę na ten projekt?. Tutaj trochą bardziej szczegółowo o zakresie wykonanych prac
http://polishoceanracing.com.pl/2012/09/szczegolowo-o-przygotowaniu-jachtu/


No ale tam jest mowa o ex-OPERONIE. Energe1 nabyli pod koniec wrzesnia, w wtedy zaczely sie wlasciwe przygotowania jachtu.

_________________
pozdrawiam
PawełB


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 11:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 10:59
Posty: 3196
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował : 461
Otrzymał podziękowań: 482
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy
Główny sponsor angażując się w taki projekt, daje tyle kasy , aby cel zrealizować do końca z sukcesem. W innym przypadku byłyby to pieniądze wyrzucone w błoto.
Może było o 2 "chłopaków" za mało do roboty?
Prowadzę firmę naprawiającą w pełnym zakresie tzw Tiry. Każdy klient ocenia moją pracę nie po nakładzie pracy , a po końcowym efekcie. Już widzę klienta , któremu coś się zepsuło po wyjeździe z warsztatu, a ja tłumaczę się ;" Jak to się narobiliśmy , ilu "chłopaków" dłubało przy sprzęcie, ect".

Jak myślisz? Co mi odpowie klient?

_________________
“We are all travellers on the earth. We come...we see...we go...”


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 11:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2010, o 15:19
Posty: 100
Lokalizacja: Kraków
Podziękował : 6
Otrzymał podziękowań: 4
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz jachtowy
markrzy napisał(a):
Jak myślisz? Co mi odpowie klient?


Żeś jest Pan $%&*$^@#%$^ i ^@%#@!@$^$@~!... :lol:

_________________
A moim morzem jest Solina...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 11:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2011, o 09:44
Posty: 202
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 49
Otrzymał podziękowań: 19
Uprawnienia żeglarskie: posiadam
Z pkt widzenia handlowego Cie rozumiem. Ale to sa regaty. Tu sa inne reguly. Tu nie ma klient (sponsor) placi, klient wymaga. Tu nikt nie da ci na nic gwarancji - patrz ilu juz zawodnikow musialo zrezygnowac. Caly zespol Enegri (Gutek, brzegowcy, przedstawiciele sponsora), zrobili wszystko aby jacht dobrze przygotowac do startu (zreszta OBA jachty zostaly przygotowane do tych regat). Zapewniam Cie, ze Gutek wie, co robi. Jemu tez zalezy zeby dobrze wypasc w tych regatach. Przede wszystkim je ukonczyc, a przy okazji powalczyc o dobra lokate. Jezeli je ukonczy, to bedzie mozna myslec nad kolejnymi regatami, byc moze z tym samym sponsorem. I byc moze wtedy bedzie tez wiecej czasu na przygotowania.
A poki co, kolejna pozycja za 20 minut.

_________________
pozdrawiam
PawełB


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 11:43 

Dołączył(a): 8 wrz 2010, o 13:36
Posty: 1389
Podziękował : 102
Otrzymał podziękowań: 244
Uprawnienia żeglarskie: kj
ObserwatorzRamienia napisał(a):
No ale tam jest mowa o ex-OPERONIE
Fakt, mój błąd w polemicznym zapale :oops:

_________________
Pozdrawiam
Krzyś


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 11:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 10:59
Posty: 3196
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował : 461
Otrzymał podziękowań: 482
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy
ObserwatorzeRamienia, ale to dopiero 5 dzień regat!!!

Nie za dużo złego na jednego?

_________________
“We are all travellers on the earth. We come...we see...we go...”


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 11:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2010, o 14:05
Posty: 696
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 11
Otrzymał podziękowań: 28
Uprawnienia żeglarskie: jak jestem za sterem to sternik
Ciekawe co kombinuje dwunasty w stawce Javier Sansó płynąc prosto na Kanary?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 11:56 

Dołączył(a): 28 maja 2007, o 11:44
Posty: 1999
Podziękował : 7
Otrzymał podziękowań: 109
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Viking napisał(a):
Ciekawe co kombinuje dwunasty w stawce Javier Sansó płynąc prosto na Kanary?
Ma problemy z grotem i szuka spokojniejszej wody, zgłaszał przez radio, że grot mu niespodziewanie sam zjechał.

_________________
www.samoster.org.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 11:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2011, o 19:00
Posty: 5018
Podziękował : 4186
Otrzymał podziękowań: 1876
Uprawnienia żeglarskie: ...
markrzy napisał(a):
Prowadzę firmę naprawiającą w pełnym zakresie tzw Tiry. Każdy klient ocenia moją pracę nie po nakładzie pracy , a po końcowym efekcie. Już widzę klienta , któremu coś się zepsuło po wyjeździe z warsztatu, a ja tłumaczę się ;" Jak to się narobiliśmy , ilu "chłopaków" dłubało przy sprzęcie, ect".

Jak myślisz? Co mi odpowie klient?


Tylko, że tu, trzymając się poetyki transportu drogowego przyszedł do Ciebie klient, pochwalił się gwałtownym rozwojem firmy i kazał Ci wyszykować do próbnego przewozu naczepy z cysterną /przewozu o ogromnym znaczeniu wizerunkowym/ Jelcza 417. Na twoje nieśmiałe uwagi, że normy, Euro-fafnaście i takie tam usłyszałeś "mamy to opanowane, tu się trzepnie katalizatorek tam lustereczko pod dachem i będzie git - masz pan pół roku na wyszykowanie trupa". Wyszykowałeś. Na dwa tygodnie przed terminem fura /lepsza niż prosto z fabryki/ pojechała do rzeszy a tam klops. Nie spełnia. I dostałeś do zrobienia, na gościnnych występach, we współpracy z lokalesami, z wykorzystaniem części od Jelcza za tę kasę co jeszcze została świeżo kupionej, używanej, dwuletniej Magnumki. Nie jeżdżonej od jakiegoś czasu, rozebranej na podzespoły i zakonserwowanej, bez tacho, komputera, paru innych komponentów. Podejmujesz się? Klient prosi? Wyrobiłeś się na za pięć dwunasta, odpaliliście karnęliście się 3 razy dookoła bazy skręca w obie strony i nie kopci, tacho, CB i centralne smarowanie montowaliście podstawiając Renówkę na załadunek. Co powie klient jak mu wysiądą światła i klima w trasie? I co Ty mu odpowiesz? ;)



Za ten post autor Były user otrzymał podziękowania - 4: Krzys, ObserwatorzRamienia, waliant, zdzicho
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 12:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2012, o 22:07
Posty: 42
Podziękował : 3
Otrzymał podziękowań: 3
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Yigael napisał(a):
Wyrobiłeś się na za pięć dwunasta, odpaliliście karnęliście się 3 razy dookoła bazy skręca w obie strony i nie kopci, tacho, CB i centralne smarowanie montowaliście podstawiając Renówkę na załadunek. Co powie klient jak mu wysiądą światła i klima w trasie? I co Ty mu odpowiesz? ;)


Trafiłeś w sedno sprawy i to z wielką gracją. :respekt:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 12:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 12589
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1767
Otrzymał podziękowań: 4262
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Yigael napisał(a):
markrzy napisał(a):
Prowadzę firmę naprawiającą w pełnym zakresie tzw Tiry. Każdy klient ocenia moją pracę nie po nakładzie pracy , a po końcowym efekcie. Już widzę klienta , któremu coś się zepsuło po wyjeździe z warsztatu, a ja tłumaczę się ;" Jak to się narobiliśmy , ilu "chłopaków" dłubało przy sprzęcie, ect".

Jak myślisz? Co mi odpowie klient?


Tylko, że tu, trzymając się poetyki transportu drogowego przyszedł do Ciebie klient, pochwalił się bez tacho, komputera, paru innych komponentów. Podejmujesz się? Klient prosi? Wyrobiłeś się na za pięć dwunasta, odpaliliście karnęliście się 3 razy dookoła bazy skręca w obie strony i nie kopci, tacho, CB i centralne smarowanie montowaliście podstawiając Renówkę na załadunek. Co powie klient jak mu wysiądą światła i klima w trasie? I co Ty mu odpowiesz? ;)


Masz talent, pozazdrościć! :)

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 12:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 10:59
Posty: 3196
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował : 461
Otrzymał podziękowań: 482
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy
Powiem, że w taki sposób idzie w świat za nami opinia o POLSKIEJ PROWIZORCE.
Zawsze znajdziemy wytłumaczenie :-( . Nigdy nie ma winnych.

Może trzeba było przez rok przygotować wszystko na 100%, opływać łajbę i 2013 wystartować i nie oddać prowadzenia od ostatniej Mm. :lol:
To byłaby sława! No cóż fantazja mnie ponosi.

_________________
“We are all travellers on the earth. We come...we see...we go...”


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 12:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2011, o 19:00
Posty: 5018
Podziękował : 4186
Otrzymał podziękowań: 1876
Uprawnienia żeglarskie: ...
markrzy napisał(a):
Powiem, że w taki sposób idzie w świat za nami opinia o POLSKIEJ PROWIZORCE.
Zawsze znajdziemy wytłumaczenie :-( . Nigdy nie ma winnych.


Ale czego winnych? Że polskiemu żeglarzowi, w polski teamie udało się pierwszy raz wystartować w tych, najbardziej prestiżowych i najtrudniejszych na świecie samotniczych regatach? Że w odróżnieniu od kliku konkurentów, którzy mieli mniej szczęścia nadal płynie? Że budzi sympatię wśród kibiców Vendée Globe? Regaty właśnie się zaczęły, żeglarz znalazł sponsora, który wolał wydać swoje pieniądze z budżetu reklamowego na swoje logo na żaglach niż na billboardach przy drodze. W odróżnieniu od wielu konkurentów, /także polskich/ którym się z różnych powodów nie udało spełnić wymogów i uzyskać dopuszczenia do startu pokonał wraz z ekipą i sponsorem przeciwności, uporał się z konsekwencjami braku akceptacji organizatorów, dla pierwotnej koncepcji udziału i zbierania nauk, wymyślił i wdrożył plan B i płynie. A świat żeglarski śledzi z zapartym tchem zmagania nielicznych śmiałków na niesamowitych łódkach. W świat idzie sygnał, że kolejna nacja dołączyła do zmagań spod znaku najwyższego wyczynu wymyślonych i rozwijanych przez Francuzów. Nie ma tych nacji tak znowu wiele. Dla większości ukończenie regat jest świętem i czynem znaczącym w świecie żeglarskim.

A my mamy szukać winnych? Bo co, bo "my ze szwagrem byśmy to lepiej zorganizowali"? Za cztery lata będę z radością kibicował perfekcyjnym ekipom "Poska 19" i "Szwagry 7" To nie "polska prowizorka" tylko raczej "polskie piekiełko" jest tu problemem.



Za ten post autor Były user otrzymał podziękowanie od: Marian Strzelecki
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 12:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 12589
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1767
Otrzymał podziękowań: 4262
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Yigael napisał(a):
nauk, wymyślił i wdrożył plan B i płynie. A świat żeglarski śledzi z zapartym tchem


A tak nawiasem, to czemu tak późno się okazało, że na Babci nie można płynąć? I co właściwie bylo przyczyną?

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 13:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2011, o 09:44
Posty: 202
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 49
Otrzymał podziękowań: 19
Uprawnienia żeglarskie: posiadam
waliant napisał(a):
Yigael napisał(a):
nauk, wymyślił i wdrożył plan B i płynie. A świat żeglarski śledzi z zapartym tchem


A tak nawiasem, to czemu tak późno się okazało, że na Babci nie można płynąć? I co właściwie bylo przyczyną?


Na Babci mozna bylo plynac. Tyle ze w ostatniej chwili "znalazla" sie kasa i Gutek zakupil HugoBoss'a.

_________________
pozdrawiam
PawełB


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 13:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 10:59
Posty: 3196
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował : 461
Otrzymał podziękowań: 482
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy
markrzy napisał(a):
Może trzeba było przez rok przygotować wszystko na 100%, opływać łajbę i 2013



Tak się spieszyłem z odpowiedzią, że zapomniałem dodać jeszcze 3 lata na dodatkowe przygotowania. :lol: Następne VG oczywiście będą oczywiście w 2016.

_________________
“We are all travellers on the earth. We come...we see...we go...”


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 13:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 12589
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1767
Otrzymał podziękowań: 4262
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
ObserwatorzRamienia napisał(a):
Na Babci mozna bylo plynac. Tyle ze w ostatniej chwili "znalazla" sie kasa i Gutek zakupil HugoBoss'a.


Hmm, a Catz twierdził jakiś czas temu, że Babcia nie spełnia wymagań klasy i nie dałoby się...

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 13:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2011, o 19:00
Posty: 5018
Podziękował : 4186
Otrzymał podziękowań: 1876
Uprawnienia żeglarskie: ...
waliant napisał(a):
Yigael napisał(a):
nauk, wymyślił i wdrożył plan B i płynie. A świat żeglarski śledzi z zapartym tchem


A tak nawiasem, to czemu tak późno się okazało, że na Babci nie można płynąć? I co właściwie bylo przyczyną?


Nie wiem nic ponadto co napisałem. Krążą plotki, ale prawdę zna tylko team i organizatorzy.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 13:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2011, o 09:44
Posty: 202
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 49
Otrzymał podziękowań: 19
Uprawnienia żeglarskie: posiadam
markrzy napisał(a):
markrzy napisał(a):
Może trzeba było przez rok przygotować wszystko na 100%, opływać łajbę i 2013



Tak się spieszyłem z odpowiedzią, że zapomniałem dodać jeszcze 3 lata na dodatkowe przygotowania. :lol: Następne VG oczywiście będą oczywiście w 2016.


No wiec sam widzisz, mozna bylo super przygotowac jacht na kolejna edycje, ale wtedy to Hugo bylby pewnie najstarszy we flocie. Albo mozna bylo przygotowac jacht na miare mozliwosci i czasu i sprobowac w tej edycji.

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

waliant napisał(a):
ObserwatorzRamienia napisał(a):
Na Babci mozna bylo plynac. Tyle ze w ostatniej chwili "znalazla" sie kasa i Gutek zakupil HugoBoss'a.


Hmm, a Catz twierdził jakiś czas temu, że Babcia nie spełnia wymagań klasy i nie dałoby się...


A o tym nie slyszlem. Gdyby Babcie nie spelniala wymagan klasy to chyba by jej nie przygotowywali od wiosny?
Team Plastiqe to podobna konstrukcja do OPERONA i tak samo leciwa.

_________________
pozdrawiam
PawełB


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 13:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 12589
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1767
Otrzymał podziękowań: 4262
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Yigael napisał(a):
Nie wiem nic ponadto co napisałem. Krążą plotki, ale prawdę zna tylko team i organizatorzy.


I Catz ;)
A tak serio, to dziwiło mnie to (po tym jak padła uwaga, że Babcia nie spełnia wymagań klasy), że ta bolesna prawda okazała się tak późno.

Jeżeli tak nie jest i Babcia się nadaje do regat, a jednocześnie pojawiła się okazja kupienia szybszego jachtu, to rozumiem dylemat, który nagle się pojawił. Można było rzucać monetą, bo każde wyjście ma wady i zalety.

Jeżeli rację ma Catz, to nie było wyboru i można było albo odpuścić, albo mimo wszystko płynąć. Tyle że tak czy owak mamy konsekwencje.

Niezależnie od tego jak było, nie można się czepiać ekipy technicznej, bo na pewno zrobili co mogli tylko czasu mieli zdecydowanie za mało.

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl



Za ten post autor waliant otrzymał podziękowania - 2: Były user, ObserwatorzRamienia
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 13:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 10:59
Posty: 3196
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował : 461
Otrzymał podziękowań: 482
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy
Tu Gutek tłumaczy się z podmiany jachtów.
http://www.tvn24.pl/pomorze,42/ochrzcil ... 80895.html

_________________
“We are all travellers on the earth. We come...we see...we go...”


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 13:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 12589
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1767
Otrzymał podziękowań: 4262
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Nooo, znam ten artykuł. Powiedzmy, że tłumaczy się wymijająco. Co jest zrozumiałe, jeżeli naprawdę w ostatniej chwili okazalo się, że jednak nie można na starym. A nawet jeżeli można, to decyzja o zmianie w ostatniej chwili jest kontrowersyjna.
Jak pisałem, można było rzucać monetą. Sprawdzić się tego nie da.

Chyba, że na Babci równie dobry żeglarz popłynąłby poza konkurencją... Ale to już fantastyka :)

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 14:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 10:59
Posty: 3196
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował : 461
Otrzymał podziękowań: 482
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy
Coś dla rozlużnienia atmosfery:

Sam Alex Thomson na swojej łajbie, a raczej bulbie. Czego się nie robi dla swoich sponsorów :lol:


Załączniki:
_boss-keel_006.jpg
_boss-keel_006.jpg [ 72.72 KiB | Przeglądane 2989 razy ]

_________________
“We are all travellers on the earth. We come...we see...we go...”
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 14:07 
No to po wątku polityczno-marketingowym, dla kolegów korzystających z NaviWeather - dane do Trackera:

Track name: Password:
ENERGA ENERGA
Macif ET4W6Z
PRB HO82IC
BanquePopulaire TPVVNA
ChemineesPoujoulat F27J14
VirbacPaprec3 CAK54S
HugoBoss ZRZ8Q1
MaitreCoQ GXM98W
SynerCiel FHMURN
GroupeBel 52764K
Gamesa UUAOBP
Acciona 2NZGXX
AkenaVerandas 833TAY
BureauVallee 24O82R
Mirabaud JBPSO9
Saveol 5FJO7K
Initiatives 1ML9K4
TeamPlastique 4EILPB
Votre J9VF2U
Safran IWOPMA


Góra
  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 14:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 10:59
Posty: 3196
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował : 461
Otrzymał podziękowań: 482
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy
Panowie.
Czyżby nie do końca znana wszystkim historia Energi / primo voto Hugo Boss/. Odbudowa za 400000 funtów po staranowaniu przez kuter !!!.
Czy ja dobrze to czytam : info z 2009 roku
http://www.telegraph.co.uk/sport/others ... en-60.html

Może znajdziemy dalszą historię tego jachtu?

_________________
“We are all travellers on the earth. We come...we see...we go...”



Za ten post autor markrzy otrzymał podziękowanie od: ObserwatorzRamienia
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 14:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2011, o 09:44
Posty: 202
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 49
Otrzymał podziękowań: 19
Uprawnienia żeglarskie: posiadam
Ciekawy artykul. Kilka razy utrata masztu i kontakt z kutrem.

_________________
pozdrawiam
PawełB


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 15:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 10:59
Posty: 3196
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował : 461
Otrzymał podziękowań: 482
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy
Kolejna historia jachtu już za panowania Team Pindar opisana na tym blogu. Z ciekawostek panienka podaje cenę jachtu na
£595,000 ex VAT .

http://claremacnaughton.wordpress.com/t ... r-bahrain/

_________________
“We are all travellers on the earth. We come...we see...we go...”


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 15:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, o 10:24
Posty: 10925
Lokalizacja: Paryz
Podziękował : 1335
Otrzymał podziękowań: 2622
Uprawnienia żeglarskie: wszelakie : )
waliant napisał(a):
Jeżeli rację ma Catz,

Nie mam pojecia, czy racje ma Catz, czy inny obserwator.
Przeczytalem o tym w prasie drukowanej ( V&V N° 501 ), nie moge jednak reczyc za ich zrodla na 100%.
Mam jednak zaufanie do pisma - sa bardzo blisko VG. Wiec gdybym musial sie z kims zakladac...
Catz

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

waliant napisał(a):
Niezależnie od tego jak było, nie można się czepiać ekipy technicznej, bo na pewno zrobili co mogli tylko czasu mieli zdecydowanie za mało.

Pelna zgoda.

_________________
Naziole, w pysk wam mówię litość moje ( prawie Wyspianski)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lis 2012, o 15:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2011, o 09:44
Posty: 202
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 49
Otrzymał podziękowań: 19
Uprawnienia żeglarskie: posiadam
Catz napisał(a):
waliant napisał(a):
Jeżeli rację ma Catz,

Nie mam pojecia, czy racje ma Catz, czy inny obserwator.


Ale nie powiedzialem, ze nie masz racji, tylko ze nie slyszalem tej wersji :)


Catz napisał(a):
Przeczytalem o tym w prasie drukowanej ( V&V N° 501 ), nie moge jednak reczyc za ich zrodla na 100%.
Mam jednak zaufanie do pisma - sa bardzo blisko VG. Wiec gdybym musial sie z kims zakladac...
Catz


Mowisz o http://www.voilesetvoiliers.com/ ?

A nie chcialoby ci sie poszukac odpowiedniego artykulu i przetlumaczyc nam, francusko-niepismiennym ?

_________________
pozdrawiam
PawełB


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1450 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 49  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL