Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 25 kwi 2024, o 21:54




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 maja 2018, o 21:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2018, o 21:42
Posty: 2
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
Witam

Jestem amatorem wodnym i przez pewien czas pływałem na amatorskim sprzęcie bez silnika ( tylko machanie wiosłami).
W tym roku naszła mnie ochota na coś mniej amatorskiego i kupna porządnego pontonu z jakimś silnikiem spalinowym.
Doszedłem do wniosku, że lepiej kupić coś markowego i sprawdzonego, niż noname i się rozczarować.

Znajomy ma do sprzedania pewien zestaw za cenę: 3200 i chciałbym się dowiedzieć od Was czy ta cena jest do tego sprzętu adekwatna?

- Ponton BOMBARD TROPIK 335 + kółka do przewozu ( zakupiony w 2001 roku, stan bardzo dobry, bez dziur, bez łatek, rozklejenia itp, ale bez ławki, torby i tego przedniego pokrowca czy kieszeni na dziobie)

- Silnik SUZUKI DT8C + zbiornik na paliwo YAMAHA + przewód z pompką + stojak na silnik + nowa śruba. ( nie wiem za wiele o tym silniku, ale jak na swój wiek ma go w dość dobrym stanie)

- 4x Kamizelka ratunkowa (kapok, pomarańczowy kolor)

- kotwica

Z góry dziękuje za szybkie odpowiedzi bo czas goni:)

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 31 maja 2018, o 11:04 

Dołączył(a): 26 maja 2013, o 12:45
Posty: 172
Podziękował : 5
Otrzymał podziękowań: 22
Uprawnienia żeglarskie: nie podano