Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 23 kwi 2024, o 12:17




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 cze 2021, o 07:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 11:32
Posty: 14008
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1930
Otrzymał podziękowań: 2011
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Poszukuję pilnie solidnego fachowca ze Szczecina lub okolic, który wymontuje cieknąca pompę wtryskową z silnika Mercedes - Marine OM 636, wymieni uszczelniacze i zamontuje ją z powrotem.

W sobotę będzie miesiąc jak Don Kichot przymusowo cumuje w Centrum Żeglarskim, do kolejnego terminu rejsu WOŚP-owego zostały niecałe dwa tygodnie, wydzwaniam do kolejnych fachowców, niestety terminy są najwcześniej na lipiec.

Proszę o pomoc, nie tylko na zasadzie podania telefonu kontaktowego, już się zaczynam gubić w mechanikach, numerach telefonów i nazwach firm.

Proszę o kontakt z osobą lub firmą, która jest w stanie wykonać naprawę na "tu i teraz", resztę uzgodnię osobiście.

_________________
Konsul 37 "Don Kichot"
POL 0001WR
MMSI 261037650
www.jachtdonkichot.pl


A po nocy nadchodzi dzień... I niech już tak zostanie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 cze 2021, o 09:56 

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 19:45
Posty: 4709
Lokalizacja: ES
Podziękował : 390
Otrzymał podziękowań: 963
Uprawnienia żeglarskie: galernik
Kurczak napisał(a):
Poszukuję pilnie solidnego fachowca ze Szczecina lub okolic, który wymontuje cieknąca pompę wtryskową z silnika Mercedes - Marine OM 636, wymieni uszczelniacze i zamontuje ją z powrotem.

A w Swarzędzu to nie ma solidnych silnikowców?
Wyjazd samochodem wczesnym rankiem, 2 - 3 godziny roboty, 2-3 godziny rekreacyjnego popływania na silniku celem sprawdzenia i dla frajdy mechanikusa, powrót. Ewentualnie nocleg na Chichocie. Niejeden "szczur lądowy" dałby się na to namówić. Jemu frajda i zarobek, Tobie rozwiązanie problemu.
Koszt niewiele wyższy niż kolejna opłata za postój.
PS. W Peugeocie 406, taka robota zajęła (we dwóch) półtorej godziny.

_________________
Pozdrawiam
Wiesław


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 cze 2021, o 11:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 11:32
Posty: 14008
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1930
Otrzymał podziękowań: 2011
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Dwa wyjazdy i nici z pływania.

Pompy wtryskowej się nie uszczelni na miejscu. Trzeba ją wymontować, zawieźć najlepiej do "pompiarza", który ma dostęp do niezbędnych akcesoriów, sprawdzi ją później ciśnieniowo na stanowisku diagnostycznym. To jest wersja optymistyczna, może się okazać, że nie wystarczy tylko wymienić uszczelniacze. Wałek może być już wytarty i wymagać regeneracji lub wymiany.

Następnie trzeba ją zamontować i ustawić punkt wtrysku.

_________________
Konsul 37 "Don Kichot"
POL 0001WR
MMSI 261037650
www.jachtdonkichot.pl


A po nocy nadchodzi dzień... I niech już tak zostanie.



Za ten post autor Kurczak otrzymał podziękowanie od: Bombel
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 cze 2021, o 12:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
Piotrek, w Policach jest jakiś pompiarz, "pompy wtryskowe Police" 783505545.
Nie znam.
U mnie wytarty wałek dostał uszczelniającego o-ringa. Rowek wytoczył Frezer Zbyszek Żeglarz 504921090, składał Twój ulubiony Albin.
Działa!

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 cze 2021, o 13:04 

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 19:45
Posty: 4709
Lokalizacja: ES
Podziękował : 390
Otrzymał podziękowań: 963
Uprawnienia żeglarskie: galernik
Kurczak napisał(a):
Trzeba ją wymontować, zawieźć najlepiej do "pompiarza", który ma dostęp do niezbędnych akcesoriów, sprawdzi ją później ciśnieniowo na stanowisku diagnostycznym. To jest wersja optymistyczna, może się okazać, że nie wystarczy tylko wymienić uszczelniacze. Wałek może być już wytarty i wymagać regeneracji lub wymiany.

Wycofuję się. Z poprzedniego opisu nie wynikało że sprawa jest aż tak skomplikowana.

_________________
Pozdrawiam
Wiesław


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL