Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 24 kwi 2024, o 04:10




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 cze 2021, o 14:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sty 2010, o 22:16
Posty: 511
Lokalizacja: raz tu, raz tam
Podziękował : 35
Otrzymał podziękowań: 95
Uprawnienia żeglarskie: mam
Bardzo solidnie zbudowany jacht z pokładem z drewna tekowego i eleganckimi klasycznymi liniami w bardzo dobrej cenie - dla armatora który nie boi się kilku napraw.
Nadaje się również na długie rejsy lub do życia na jachcie.
Jacht zaprojektowany przez znaną holenderską firmę projektującą jachty Van de Stadt, zbudowany na zlecenie ojca obecnego właściciela w stoczni w Turcji w technologii WEST (WoodEpoxySystem). Jacht jest w rodzinie od ponad 25 lat!
Konieczne są prace remontowe zarówno na pokładzie jak i wewnątrz. Szczegółowy zakres prac wg obecnego właściciela możemy wysłać mailem. Elektronika nawigacyjna wymaga raczej modernizacji.
Informacje ogólne:
Właściciel jachtu mieszka w Niemczech i w obecnej sytuacji życiowej nie może dostatecznie zadbać o łódź. Od lata 2018 roku jacht jest w Grecji w okolicach Aten. Od tego czasu jacht był użytkowany i serwisowany sporadycznie, więc konieczne są naprawy.
Łódź jest zarejestrowana w Turcji (port: Stambuł, własność prywatna) pod turecką banderą. Możemy pomóc potencjalnemu nabywcy, jeśli na przykład pożądana będzie zmiana bandery z tureckiej na UE. VAT EU nie był opłacony.
Kadłub jest bardzo zdrowy i solidny jak skała. Konieczna będzie naprawa pokładu z drewna tekowego na rufie i w kokpicie. Uszkodzone mocowanie Davids do pokładu, patrz zdjęcia, może zostać naprawione przez właściciela przed sprzedażą (szkoda zgłoszona do ubezpieczyciela który zaakceptował naprawę)
Pokład z drewna tekowego został całkowicie odnowiony w 2012 roku. W 2019 roku odnowiono dziobową windę kotwiczną. Bezan maszt jest obecnie zdemontowany i znajduje się w porcie (aby mieć więcej miejsca z tyłu pokładu). Można go ponownie zamontować
Zbiorniki na wodę (400l) wykonane są ze stali nierdzewnej.

Długość 15 m
Szerokość 4,60 m
Zanurzenie 2,20 m
Wyporność 18 ton
Silnik Volvo Penta TAMD 240 KM
Zbiornik paliwa 450 l
Oczekiwana cena 49.000 euro (do negocjacji)
Ogłoszenie grzecznościowe w imieniu armatora, więcej informacji i zdjęcia wyślę mailem.


Załączniki:
2020_october_deck_1_m.jpg
2020_october_deck_1_m.jpg [ 398.68 KiB | Przeglądane 725 razy ]
2020_october_1_m.jpg
2020_october_1_m.jpg [ 344.3 KiB | Przeglądane 725 razy ]
2017_august_1_m.jpg
2017_august_1_m.jpg [ 443.71 KiB | Przeglądane 725 razy ]
VandeStadt49MkII.jpg
VandeStadt49MkII.jpg [ 144.51 KiB | Przeglądane 725 razy ]
2017_august_2_m.jpg
2017_august_2_m.jpg [ 410.36 KiB | Przeglądane 725 razy ]

_________________
Grzegorz
S/Y Sail La Vie
https://facebook.com/sysaillavie



Uwaga: post może zawierać śladowe ilości błędów i nieścisłości ;-)
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 123 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL