Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 28 mar 2024, o 18:50




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 719 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 gru 2016, o 14:55 

Dołączył(a): 7 sie 2015, o 08:47
Posty: 860
Podziękował : 271
Otrzymał podziękowań: 225
Uprawnienia żeglarskie: morski
redgrist napisał(a):
Dowódca miał również badania oddechu, które wykazały wpływ alkoholu
O żesz ku.... Nie dobrze. Krzychu


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 15:00 

Dołączył(a): 2 mar 2008, o 22:03
Posty: 9897
Podziękował : 370
Otrzymał podziękowań: 1279
Mayena, szczerze powiem to nie wiem jak wygląda rekrutacja ale trochę wiem jak wygląda szkolenia. A co do kapitanow. ..Jednym słowem za szybki chyba Twój komentarz.

_________________
pozdrowienia piotr


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 15:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2789
Lokalizacja: Norge
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 332
Uprawnienia żeglarskie: hm...
Cytuj:
Befälhavaren fick även göra ett utandningsprov som inte visade påverkan av alkohol


Szwedzki może i słabo znam, ale zdaje się, że "inte visade" znaczy "nie wykazało".



Za ten post autor zosta otrzymał podziękowanie od: Adik
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 15:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12933
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2903
Otrzymał podziękowań: 2579
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
mayenna napisał(a):
Drugi raz ten jacht miał wypadek w ciągu roku
Tak? A kiedy był pierwszy?

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 15:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 08:33
Posty: 1894
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował : 150
Otrzymał podziękowań: 279
Uprawnienia żeglarskie: wszystkie potrzebne
a tłumacz google pokazuje tak

Wstępne badanie zaniedbania w ruchu morskim zainicjowany przez policję, że praktyka ta została przerwana. Dowódca miał również próbki oddechu, które wykazały wpływ alkoholu


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 15:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12933
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2903
Otrzymał podziękowań: 2579
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
zosta napisał(a):
Szwedzki może i słabo znam, ale zdaje się, że "inte visade" znaczy "nie wykazało".


FB napisał(a):
Michał Kobyliński trochę lipa : Befälhavaren fick även göra ett utandningsprov som inte visade påverkan av alkohol.

Rafał Klepacz Kapitan został poddany testowi oddechowemuy, który nie wykazywał by znajdował się on pod wpływem alkoholu.

Michał Kobyliński nie mam zamiaru nikomu szkodzić ale: "The commander also had a breath sample that showed the influence of alcohol" chyba znaczy co innego

Rafał Klepacz Dalismy to do tłumaczenia rodowitemu szwedowi. Tak własnie to znaczy, ze nie wykryto alko. Zresztą, cały artykuł mówi o tym, że uznano zdarzenie za wypadek. Gdyby tam pojawoiło sie alko niebyłoby uznane chyba za wypadek...

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664



Za ten post autor Stara Zientara otrzymał podziękowania - 8: Były user, Colonel, Jaromir, markrzy, nauaag, PilotR, redgrist, sirapacz
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 15:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2789
Lokalizacja: Norge
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 332
Uprawnienia żeglarskie: hm...
Nicram napisał(a):
a tłumacz google pokazuje tak

No skoro tak.... :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 15:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
mayenna napisał(a):
Drugi raz ten jacht miał wypadek w ciągu roku

To rok ma teraz ponad 18 miesięcy?
~~~~~~~~~~

inte = nie
som inte visade = nie pokazano

https://translate.google.pl/#auto/pl/so ... e%20visade

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...



Za ten post autor Jaromir otrzymał podziękowanie od: Stara Zientara
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 15:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 wrz 2014, o 21:16
Posty: 58
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował : 118
Otrzymał podziękowań: 57
Uprawnienia żeglarskie: j.s.m
zosta ma rację, badanie nie wykazało alkoholu

_________________
Adam Wojciechowski
http://logrus65.wordpress.com/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 16:14 

Dołączył(a): 7 sie 2015, o 08:47
Posty: 860
Podziękował : 271
Otrzymał podziękowań: 225
Uprawnienia żeglarskie: morski
Dzięki Bogu. Pozdrawiam , Krzychu


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 16:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lis 2015, o 20:00
Posty: 496
Lokalizacja: Trójmiasto
Podziękował : 141
Otrzymał podziękowań: 105
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Logrus65 napisał(a):
zosta ma rację, badanie nie wykazało alkoholu


Przepraszam sugerowałem sie angielskim tłumaczniem.
Admina proszę o poprawienie błędu, bo godzi w dobre imię kapitana.

_________________
Zapal fajkę z wrzośca – na świecie jest tylko wiatr i dym.



Za ten post autor redgrist otrzymał podziękowanie od: Colonel
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 16:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 08:33
Posty: 1894
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował : 150
Otrzymał podziękowań: 279
Uprawnienia żeglarskie: wszystkie potrzebne
krzychuAPIA napisał(a):
Dzięki Bogu.


;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 16:58 

Dołączył(a): 3 lut 2011, o 13:25
Posty: 2235
Podziękował : 353
Otrzymał podziękowań: 675
Uprawnienia żeglarskie: mam
http://cwm.edu.pl/operacja-ratownicza
CWM napisał(a):
W dniu 7 grudnia 2016 rozpocznie się operacja ratowania jachtu s/y Zjawa IV. Operację prowadzi Ardent Global specjalizująca się w prowadzeniu operacji ratowniczych.

Operacją będzie dowodził jeden z najbardziej doświadczonych fachowców tej branży salve master Johan Foks.

Operacja będzie składała się z dwóch etapów. W pierwszym Zjawa zostanie poddana inspekcji salve mastera i dobrana zostanie najlepsza technika ściągnięcia jachtu z mielizny, tak aby nie uszkodzić kadłuba i poszycia. Po ściągnięciu jachtu na wodę, jacht zostanie przygotowany do holowania i ustabilizowany. Druga część operacji to holowanie jednostki do portu. Wybór portu będzie zależał od stanu technicznego jednostki.


* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Kurcze na co oni czekają? Dzisiaj jest spokojnie, od jutra znowu duj i to z S-SW :evil:

_________________
noone


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 17:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12933
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2903
Otrzymał podziękowań: 2579
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Teraz koło Falsterbo jest flauta (2-3 węzły). Wg griba z NaviWeather od jutra do soboty ma być 4B z SW-W-SW. Trochę fali się więc pojawi. :(

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 17:19 

Dołączył(a): 9 gru 2010, o 09:09
Posty: 180
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 205
Uprawnienia żeglarskie: posiadam
noone napisał(a):
http://cwm.edu.pl/operacja-ratownicza

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Kurcze na co oni czekają? Dzisiaj jest spokojnie, od jutra znowu duj i to z S-SW :evil:


Czekają, bo

CWM napisał(a):

Operacją będzie dowodził jeden z najbardziej doświadczonych fachowców tej branży salve master Johan Foks.




Myślisz, że nie widział prognozy?
Widzi mi się, że pierońsko szybko działają.

_________________
Bogdan


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 17:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 11:32
Posty: 13995
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1930
Otrzymał podziękowań: 2006
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
redgrist napisał(a):
Logrus65 napisał(a):
zosta ma rację, badanie nie wykazało alkoholu


Przepraszam sugerowałem sie angielskim tłumaczniem.
Admina proszę o poprawienie błędu, bo godzi w dobre imię kapitana.


Znaczy się pociachać ? :)

Tak na poważnie wypadałoby pół wątku wyrzucić do śmietnika. Bez sensu i nie ma za co przepraszać. Nie Ty/my popełniliśmy błąd tylko ten kto tłumaczył tekst na angielski.

Wystarczy tylko wyjaśnienie, że pierwotny szwedzki tekst notatki wskazuje na to, że skiper Zjawy IV był w 100 % trzeźwy.

_________________
Konsul 37 "Don Kichot"
POL 0001WR
MMSI 261037650
www.jachtdonkichot.pl


A po nocy nadchodzi dzień... I niech już tak zostanie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 18:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lis 2015, o 20:00
Posty: 496
Lokalizacja: Trójmiasto
Podziękował : 141
Otrzymał podziękowań: 105
Uprawnienia żeglarskie: jsm
noone napisał(a):
Kurcze na co oni czekają? Dzisiaj jest spokojnie, od jutra znowu duj i to z S-SW


Chyba jeszcze olej napędowy wypompowują (co nie jest łatwe), dla nich uniknięcie skażenia środowiska jest teraz najważniejsze, potem będą się zajmować ratowaniem Zajwy.

_________________
Zapal fajkę z wrzośca – na świecie jest tylko wiatr i dym.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 18:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2010, o 13:20
Posty: 47
Podziękował : 37
Otrzymał podziękowań: 6
Uprawnienia żeglarskie: k.j.
Myślałam, że to ja miałam pecha, ale przy tej akcji to u nas była sielanka. Mam nadzieję, że akcja ratownicza się powiedzie i Zjawka bezpieczne wróci do portu. No i, że kapitan nie zostanie potraktowany zbyt surowo... Nie zazdroszczę armatorowi... pewnie z poprzedniej akcji jeszcze się nie wygrzebali finansowo... :/

_________________
Pzdr
Magda


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 19:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, o 10:59
Posty: 3164
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował : 449
Otrzymał podziękowań: 478
Uprawnienia żeglarskie: kapitan jachtowy
Moja ekipa ze Zjawy już na promie do Świnoujścia

_________________
“We are all travellers on the earth. We come...we see...we go...”


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 21:30 

Dołączył(a): 31 mar 2013, o 19:19
Posty: 2425
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 442
Uprawnienia żeglarskie: różne
epi napisał(a):
Nie zazdroszczę armatorowi... pewnie z poprzedniej akcji jeszcze się nie wygrzebali finansowo... :/
a propos - na jaką kwotę opiewa ubezpieczenie Zjawy? Czy aby koszty akcji ratowniczej nie będą zbyt wysokie :-(


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 22:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 sty 2010, o 22:16
Posty: 509
Lokalizacja: raz tu, raz tam
Podziękował : 35
Otrzymał podziękowań: 95
Uprawnienia żeglarskie: mam
Kurczak napisał(a):
Bez sensu i nie ma za co przepraszać. Nie Ty/my popełniliśmy błąd tylko ten kto tłumaczył tekst na angielski.

Wystarczy tylko wyjaśnienie, że pierwotny szwedzki tekst notatki wskazuje na to, że skiper Zjawy IV był w 100 % trzeźwy.


Wychodzi na to, że ja zawiniłem i muszę złożyć samokrytykę.
Wstawiłem link z tekstem informacji szwedzkiego coast guard z tłumaczeniem Google ze szwedzkiego na angielski nie sprawdzając czy jest poprawne. To były chyba jedyne dostępne zdjęcia Zjawy po wypadku.
Pewnie i tak większość czytających przetłumaczyłaby tekst w ten sam sposób, w końcu znajomość szwedzkiego nie jest zbyt powszechna. Padło na mnie.
Sam szwedzkiego nie znam, co mnie zresztą nie rozgrzesza.

Na szczęście szybko się wyjaśniło i to jedyny (jak na razie) pozytywny aspekt tej historii.

_________________
Grzegorz
S/Y Sail La Vie
https://facebook.com/sysaillavie



Uwaga: post może zawierać śladowe ilości błędów i nieścisłości ;-)



Za ten post autor Gregs otrzymał podziękowania - 7: Colonel, epi, Jaromir, marcin_palacz, seascout, Senator, Zbieraj
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 23:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2012, o 22:53
Posty: 92
Podziękował : 33
Otrzymał podziękowań: 114
Uprawnienia żeglarskie: kpt.j., IŻ PZŻ, SRC, RD PADI
noone napisał(a):
Kurcze na co oni czekają? Dzisiaj jest spokojnie, od jutra znowu duj i to z S-SW :evil:


To nie jest assistance gdzie pan Mirek ze swoją lawetą stoja na rogu i podsłuchują policyjne częstotliwości.

To nie jest tez zamówienie pierwszego lepszego holownika, żeby ściągął łódkę na głębokie.

Mówimy o operacji ratunkowej. Zaplanowanej, której tzw. salvation plan musi być zatwierdzony w coast guardzie i spotkać się z jego akceptacją. Mówimy o zebraniu firm, poproszenia o oferty, wyboru najkorzystniejszej, negocjacjach cenowych i to wszystko przy aprobacie ubezpieczyciela.

Na koniec mówimy o operacji, za którą zapłacimy tylko wtedy gdy sie uda (no cure - no pay). A więc salvation company musi bardzo precyzyjnie policzyć koszty i zapotrzebowanie na sprzęt. I na koniec powiedzmy, że dla salvation company każda akcja jest inna. Tu nie ma jak u pana Mirka w assistance i lawecie cennika na podobne usterki.

I po dogadaniu tego wszystkiego trzeba na miejsce przewieźć sprzęt i ludzi. Sprzęt jedzie lądem w cięzarówkach, statki podpływają w rejon akcji. Ludzie lecą z Holandii. Dlaczego z Holandii? Bo tam był najbliżej salvage master.

Operacja zacznie sie 7.12 o 0600. 36 h od ewakuacji załogi z jachtu i 22 godziny odkąd rano we wtorek ludzie podeszli do biurek i można było zacząć z nimi wszystko uzganiać.

Więc jak pytasz "na co oni czekają", albo jak ktoś pyta "czemu to tak długo trwa" - to mam ochotę przegryźć tętnicę.

Sorki za agresora, ale nerwy na takich pytaniach puszczają normalnie.

Seascout

_________________
100% seascout
www.seascout.pl



Za ten post autor seascout otrzymał podziękowania - 14: adames, gwidon, Jaromir, jejek, Jurmak, Kuracent, Leszek, morka, PilotR, Seba, spider, Stara Zientara, stoik_dn, żeglarzTom
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 23:45 
*** Ban ***
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2012, o 00:32
Posty: 2084
Lokalizacja: gdzie zawieje :-)
Podziękował : 455
Otrzymał podziękowań: 766
Uprawnienia żeglarskie: mam
noone napisał(a):

Kurcze na co oni czekają? Dzisiaj jest spokojnie, od jutra znowu duj i to z S-SW :evil:


Nołłanku kto jak kto, ale Ty powinieneś wiedzieć na co. I wiesz że my czekaliśmy kilka dni zadając sobie to samo pytanie. Formalności Panie i procedury a później na końcu okno pogodowe ;-)
Oni są tam my przed monitorami i nie mamy totalnie żadnej wiedzy by ich osądzać . Oni wiedzą lepiej . Naprawdę .

_________________
Seba

"Są dwie naprawdę bezgraniczne rzeczy - Wszechświat i ludzka głupota; co do Wszechświata nie jestem całkiem pewien. Albert Einstein



Za ten post autor Seba otrzymał podziękowania - 3: Leszek, nauaag, Stara Zientara
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 7 gru 2016, o 01:13 

Dołączył(a): 3 lut 2011, o 13:25
Posty: 2235
Podziękował : 353
Otrzymał podziękowań: 675
Uprawnienia żeglarskie: mam
seascout napisał(a):
Sorki za agresora, ale nerwy na takich pytaniach puszczają normalnie.

Easy, po prostu martwię się. Chciałbym, żeby było co ratować.
Rozmawiałem dzisiaj z Markiem. Wiem, na co czekają, serio - moje pytanie było z tych retorycznych ;-)

_________________
noone


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 7 gru 2016, o 08:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
Gregs, kliknąłem ale dziękuję także i publicznie !

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 7 gru 2016, o 09:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2014, o 21:06
Posty: 79
Lokalizacja: Ełk
Podziękował : 14
Otrzymał podziękowań: 68
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Jaromir napisał(a):
mayenna napisał(a):
Drugi raz ten jacht miał wypadek w ciągu roku

To rok ma teraz ponad 18 miesięcy?
~~~~~~~~~~

inte = nie
som inte visade = nie pokazano

https://translate.google.pl/#auto/pl/so ... e%20visade


Dobrze, niech będzie dwa lata od Onkorejsu. Ale w tym czasie, ja która nie siedzę w temacie, wiem o np. Zjawa nie wzięła udziału w Zobaczyć Morze, choć planowano, bo miała problemy techniczne. Potem co najmniej dwa razy Ziętara opowiadał o problemach technicznych z nią ( ostatnio na spiczu o Karaibach ze sławetną sprawą kosztów niezamawianego prowiantu na rejs). Może jednak ten jacht nie jest w super stanie technicznym? A co za tym idzie, sterowanie nim wymaga większych umiejętności i doświadczenia niż przeciętne? Więc uważam, że CWM ponosi tez odpowiedzialność za to co się stało jako armator.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 7 gru 2016, o 10:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2010, o 11:44
Posty: 2434
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 371
Otrzymał podziękowań: 223
Uprawnienia żeglarskie: k.j.
mayenna napisał(a):
Więc uważam, że CWM ponosi tez odpowiedzialność za to co się stało jako armator.

"Wina Tuska"... :rotfl:
Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać...

Z dotychczasowych przekazów wynika, że ktoś po prostu pojechał "na skróty".
Co ma do tego armator i stan techniczny łódki?
Pytanie retoryczne. :kiss:

_________________
Pozdr.
Tomek Niedbała



Za ten post autor Senator otrzymał podziękowania - 2: Adik, PilotR
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 7 gru 2016, o 10:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 paź 2011, o 08:20
Posty: 4768
Lokalizacja: Miasto Cudów nad Kamienną
Podziękował : 1364
Otrzymał podziękowań: 1256
Uprawnienia żeglarskie: sternik mieliźniany
Po śladzie widać że ktoś płynął na pałę i tyle. Może przysnął.


Załączniki:
Zjawa.jpg
Zjawa.jpg [ 109.87 KiB | Przeglądane 5179 razy ]

_________________
"Bałtyk nocą skłania do przemyśleń.Ciemno i tylko woda dookoła.Czasem jakieś światełko w oddali, które szybko znika.Szum wiatru w olinowaniu i bulgot wody od dzioba jachtu." cytat z drugiego tomu " Przygód na Morzu"
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 7 gru 2016, o 10:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12933
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2903
Otrzymał podziękowań: 2579
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
mayenna napisał(a):
Potem co najmniej dwa razy Ziętara opowiadał o problemach technicznych z nią ( ostatnio na spiczu o Karaibach ze sławetną sprawą kosztów niezamawianego prowiantu na rejs).
Co ma facet z nieplanowanym żarciem do problemów technicznych?
Jaki jest związek niedziałającej lodówki z wejściem na mieliznę?

Tak mi się widzi, że jedni szukają winy kapitana, a drudzy winy armatora. Nie lepiej poczekać na rzetelne informacje, zamiast wymyślać?

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 7 gru 2016, o 11:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 mar 2012, o 22:53
Posty: 92
Podziękował : 33
Otrzymał podziękowań: 114
Uprawnienia żeglarskie: kpt.j., IŻ PZŻ, SRC, RD PADI
Stara Zientara napisał(a):
mayenna napisał(a):
Potem co najmniej dwa razy Ziętara opowiadał o problemach technicznych z nią ( ostatnio na spiczu o Karaibach ze sławetną sprawą kosztów niezamawianego prowiantu na rejs).
Co ma facet z nieplanowanym żarciem do problemów technicznych?
Jaki jest związek niedziałającej lodówki z wejściem na mieliznę?
(...)?



Dla mnie to logiczne. W kwietniu 2016 nie rozliczono się za niezamówiony prowiant to w grudniu weszła na mieliznę. Proste.

Co do Zobaczyć Morze w 2015, to niech Wojtek powie jak mu się płynęło z Gdyni do Bergen. Był jeden problem, to prawda, ze zbiornikami. Ale poradzili sobie z nim w jedną dobę. A potem?

Seascout

_________________
100% seascout
www.seascout.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 719 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 137 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL