
Tradycyjnie już udowadniamy, że pojęcie "koniec sezonu" nie istnieje! Hucznie wchodzimy w kolejny rok na pokładzie prawie 23 metrowego jachtu S/Y OCEAN A!
KIEDY:
27 grudnia - 3 stycznia
KOSZT: 1450 zł
W CENIE:
- Zakwaterowanie na jachcie
- Opieka zawodowego Kapitana
- Przeszkolenie żeglarskie z obsługi dużych żaglowców, alarmy, ratownictwo
- Paliwo do jachtu
- Opłaty portowe
- Opinia z rejsu (godziny na jachcie liczą się do stażu kapitańskiego!)
- ubezpieczenie załogi w okresie zaokrętowania i przebywania na jachcie (NNW i KL)
- Wejście do parku rozrywki Tivoli
- SailCampową czapeczkę

- Sztuczne ognie
- Noworoczna "lampka szampana"
PLANOWANA TRASA:
Szczecin - Kopenhaga - Helsingor - Szczecin
Trasa może ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne.
W PLANIE REJSU:
- wycieczka po Kopenhadze
- odwiedziny w najstarszym parku rozrywki na świecie - Tivoli
- atrakcje dzielnicy Christiana w Kopenhadze
- zwiedzanie jednego z Szekspirowskich zamków - Kronborga w Helsingorze
- cumowanie w najbardziej prestiżowym i ścisłym centrum Kopenhagi - Nyhavn
JACHT:
S/Y OCEAN A
Stalowy kecz, zbudowany przez szczecińską stocznię remontową Gryf SA. Ocean A jest luksusowym jachtem wyprawowym. Posiada 5 kabin dwu- i trzyosobowych. Dodatkowo jest trzyosobowa kabina dla załogi stałej oraz czteroosobowy apartament armatorski. Apartament może także być wygodną mesą. Każda kabina jest z własnym węzłem sanitarnym. Ponad to w obszernej sterówce jest duży stół i wygodne kanapy. Zadbano także by i na pokładzie znalazły się bezpieczne siedziska, miejsce do leżenia. Z uwagi na wielkość jachtu i ew. ograniczenia w wejściu do niektórych portów, na jachcie znajduje się ponton z silnikiem Ribb (8 m-c). Własne zasilanie, wielkość zbiorników na wodę, paliwo itp. zapewniają 2 miesięczną autonomię pływania dla 15 osób.
Długość kadłuba: 22,6 m.
Szerokość: 5,6 m.
Zanurzenie: 2,50 m.
Materiał kadłuba: stal.
Typ ożaglowania: kecz.
Pow. żagli: 200 m2.
Na wyposażeniu m.in.:
Nawigacja: log, sonda, wiatromierz, radar Simrad 3G, ,GPS Garmin (oraz zapasowy przenośny), laptop z mapami.
Łączność: VHF Sailor, UKF-ka stacjonarna ICOM IC-M505EURO z HM162 (oba modele z DSC), przenośne UKF-ki Standard Horizon HX270E 2 szt.
Ratunkowe: Satellite Epirb Sailor, Transponder Jotron SART20, ratwy 6 os, kamizelki ratunkowe, pasy bezpieczeństwa, środki pirotechniczne.
Instalacja elektryczna: 24V/12V/230V, 2 niezależne alternatory 24V napędzane silnikiem, generator 230V, przetwornice 24V/230V, panel słoneczny, elektrownia wiatrowa.
Zbiorniki: paliwo 200 l, woda słodka 300 l.
Kambuz: zamrażarka 120 l, lodówka 100 l, kuchenka gazowa, piekarnik, mikrofalówka, mikser, el. maszynka do mięsa, przenośny grill, termos na napoje ciepłe 5 l.
Mesa: odtwarzacz MP3, odtwarzacz DVD, zestaw CD z muzyką i filmami, prasa popularno-naukowa, informatory i przewodniki, gry planszowe, karty do gry.
Toalety: wc morskie, prysznic, umywalka.
KASA JACHTOWA:
Kasa jachtowa przeznaczona jest na: zakup prowiantu, opłaty portowe, paliwo do silnika. Zwyczajowo rozliczaniem kasy jachtowej zajmuje się wyznaczony z załogi skarbnik. Orientacyjna składka do kasy jachtowej to około 5-10 euro/doba.
Na wielkość wydatków decydujący wpływ ma wybór portów w jakich będziecie się zatrzymywali. Czy będą to mariny, porty miejskie, czy zdecydowanie najłagodniejsze dla jachtowych finansów spędzenie nocy na morzu

Należy brać również pod uwagę konieczność wpłacenia kaucji 200 zł , kaucja jest zwrotna po bezszkodowym zakończeniu rejsu.
Skipper nie uczestniczy w tych kosztach. Jeśli załoga zaplanuje posiłek na lądzie, dobry obyczaj nakazuje, by rachunek skippera uregulowany został z kasy jachtowej.
Wszystkie organizowane przez nas rejsy mają charakter stażowy lub stażowo - szkoleniowy. Nie są to rejsy turystyczne. Załogant czynnie uczestniczy w czynnościach związanych z prowadzeniem jachtu.
ZAPISY/PŁATNOŚCI:
https://goo.gl/forms/jjHxrj05w73lD2Yi1
KONTAKT:
Filip Kołodziej
biuro@sailcamp.pltel. 792 080 638
Wydarzenie na Facebooku:
https://web.facebook.com/events/1605734433052912/