Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 28 mar 2024, o 17:21




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 maja 2019, o 08:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 11602
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1618
Otrzymał podziękowań: 3848
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
zosta napisał(a):
Tylko w jednej pozycji można się tam wcisnąć i cokolwiek kłopotliwie się rozglądać.


Baaaardzo przydatnym urządzeniem jest lusterko obrotowe na teleskopie, np takie:
https://toya24.pl/product-pol-10001393- ... 90-mm.html
Kupiłem przy okazji, bardziej na zasadzie „a może się przyda”, a korzystam bardzo często podczas prac.

Można też kupić droższe, z lampką :)
https://toya24.pl/product-pol-10001525- ... ampka.html

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Ostatnio edytowano 14 maja 2019, o 09:06 przez waliant, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 maja 2019, o 09:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:42
Posty: 13977
Lokalizacja: Przedmieścia Gdańska
Podziękował : 338
Otrzymał podziękowań: 2423
Uprawnienia żeglarskie: Do pływania tym czym pływam wystarczają
zosta napisał(a):
Tylko w jednej pozycji można się tam wcisnąć i cokolwiek kłopotliwie się rozglądać.


Ale to jest jedyny sposób, żeby stwierdzić jaki jest rocznik uszczelki...

Obejrzyj te filmy i myśl, jak ten silnik rozpiąć od przekładni, przesunąć do przodu i wyjąć przekładnię.

Musisz wejść być może z jakimś krasnoludkiem w spółkę :rotfl: bo samo to się raczej nie zrobi :-(

_________________
Pozdrawiam
Włodzimierz "Bury Kocur" Ring
S/y "Bury Kocur IV"
POL 8888
MMSI 261 03 14 50

"Jeżeli chodzi o podatki to nikt nie jest patriotą"
G.Orwell


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 18:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2789
Lokalizacja: Norge
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 332
Uprawnienia żeglarskie: hm...
Impeler wymieniłem. Wodę pompuje, bo po odkręceniu węża przy wymienniki się lała. Za burtę jednak nie wyrzuca. Dlaczego? Czy trzeba układ gdzieś odpowietrzyć?

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *



Do czego na służy to coś z nr 6?
https://www.marinepartseurope.com/en/vo ... -4166.aspx


Ostatnio edytowano 15 maja 2019, o 18:58 przez zosta, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 18:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:42
Posty: 13977
Lokalizacja: Przedmieścia Gdańska
Podziękował : 338
Otrzymał podziękowań: 2423
Uprawnienia żeglarskie: Do pływania tym czym pływam wystarczają
zosta napisał(a):
Impeler wymieniłem. Wodę pompuje, bo po odkręceniu węża przy wymienniki się lała. Za burtę jednak nie wyrzuca. Dlaczego? Czy trzeba układ gdzieś odpowietrzyć?


Tego układu się nie odpowietrza - raczej trzeba dbać, żeby się nie zapowietrzał - choćby przez wadliwie zakręconą nakrętkę na filtrze - bo wtedy pompa zasysa fałszywe powietrze i chłodzenie jest nieefektywne.

Co do Twego problemu - jeżeli wirnik wymieniłeś to OK ale napisz precyzyjnie, na którym wężu przy wymienniku sprawdzałeś tą wodę ?

Przed wymiennikiem czy za wymienniku ?

Bo jak za wymiennikiem woda jest to tam dalej nie ma już praktycznie nic - jest układ wydechowy, którym woda z zewnętrznego obiegu wyrzucana jest za burtę.

Także sprecyzuj, na którym wężu przy wymienniku sprawdzałeś tą wodę ?

Przed wymiennikiem czy za wymienniku ?

_________________
Pozdrawiam
Włodzimierz "Bury Kocur" Ring
S/y "Bury Kocur IV"
POL 8888
MMSI 261 03 14 50

"Jeżeli chodzi o podatki to nikt nie jest patriotą"
G.Orwell


Ostatnio edytowano 15 maja 2019, o 18:53 przez bury_kocur, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 18:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2789
Lokalizacja: Norge
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 332
Uprawnienia żeglarskie: hm...
Przed


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 18:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 16:44
Posty: 1860
Lokalizacja: Płock
Podziękował : 503
Otrzymał podziękowań: 325
Uprawnienia żeglarskie: Wszystkie jakie mam, kupiłem sam...
To jest woda typu tracona, bierze ją pompka do wymiennika i wypluwa przez wydech. Jeśli nie wypluwa, to albo za krótko silnik pracował po złożeniu i układ wydechowy jeszcze "nie wypełnił się", albo pompka nie podaje.
PS
Sprawdzić czy przez korek w wewnętrznym obiegu nie leci do zęzy.

_________________
Pozdrawiam - Paweł Dąbrowski
Stopy wody pod kilem i pełnych zbiorników.


Ostatnio edytowano 15 maja 2019, o 18:57 przez Ognisty Szkwał, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 18:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2789
Lokalizacja: Norge
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 332
Uprawnienia żeglarskie: hm...
Jak na zdjęciu


Załączniki:
E269C6B7-5D50-4145-88BA-9653E6F20499.jpeg
E269C6B7-5D50-4145-88BA-9653E6F20499.jpeg [ 59.78 KiB | Przeglądane 2959 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 19:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2789
Lokalizacja: Norge
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 332
Uprawnienia żeglarskie: hm...
[youtube][/youtube]Podłączyłem szlauch z lądu do wymminnika i po chwili woda pięknie lala się przez dekiel chłodnicy. Na mój rozum coś jest zatkane w układzie wydechowym. Tylko jak znaleźć winowajcę?

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

https://youtu.be/zVsWTaZ-NvA


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 20:02 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Strona 33 element oznaczony nr 5 powinieneś sprawdzić.

http://www.marinesurveyorontario.com/volvopenta.pdf

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 20:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2789
Lokalizacja: Norge
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 332
Uprawnienia żeglarskie: hm...
Takiego czegoś u mnie nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 20:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 16:44
Posty: 1860
Lokalizacja: Płock
Podziękował : 503
Otrzymał podziękowań: 325
Uprawnienia żeglarskie: Wszystkie jakie mam, kupiłem sam...
No to jak zobaczyłem filmik, to albo masz nieszczelny wymiennik, albo jest źle "ściśnięte" kolanko gumowe od strony pompy w której wymieniłeś wirnik na obudowie wymiennika i wymiennika i płyn z pompy przeciska się między kolankiem a wymiennikiem do komory wymiennika. Ale najbardziej prawdopodobne to uszkodzenie wymiennika.

_________________
Pozdrawiam - Paweł Dąbrowski
Stopy wody pod kilem i pełnych zbiorników.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 21:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2789
Lokalizacja: Norge
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 332
Uprawnienia żeglarskie: hm...
Że woda się przeciska którędyś, to rzecz pewna. Pytanie tylko którędy i dlaczego. Wyobrażam sobie, że powinna iść drogą najmniejszego oporu, a przeloty w wymienniku są jednak szersze niż jakakolwiek nieszczelność przy gumowych kolankach czy w samym wymienniku. Wymiennik zresztą miałem wyjęty i poddałem go oględzinom, gdzie wyszło mi, że najprawdopodobniej jest cały. Zatem co stawia opór, że woda miast płynąć sobie za burtę, leje się do środka? Czy tam za wymiennikiem jest coś jeszcze co opór stawiać może, czy to już otwarty przelot za burtę?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 21:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:42
Posty: 13977
Lokalizacja: Przedmieścia Gdańska
Podziękował : 338
Otrzymał podziękowań: 2423
Uprawnienia żeglarskie: Do pływania tym czym pływam wystarczają
zosta napisał(a):
Przed


Czy Ty na pewno masz drożne rurki wymiennika ?

Przecież tam nie ma cudów - jeżeli woda dochodzi przed wymiennik i wymiennik jest drożny to sprawdź czy po poluzowaniu tego gumowego kolanka za wymiennikiem także leci woda zaburtowa?

Jeżeli leci to wymiennik jest OK i trzeba szukać dalej.

Dalej jest takie kolanko, którym woda z wymiennika wpada w wydech i razem ze spalinami jest wyrzucana za burtę.

Jeżeli spaliny są wyrzucane to nie ma cudów - woda także musi być wyrzucana.

Sprawdź więc:

1. czy za wymiennikiem - przed kolankiem łączącym z układem wydechowym - woda zaburtowa jest czy jej nie ma?

2. Czy kolanko łączące układ wodny z układem wydechowym jest drożne?

Tam nie ma nic skomplikowanego w tym układzie...

_________________
Pozdrawiam
Włodzimierz "Bury Kocur" Ring
S/y "Bury Kocur IV"
POL 8888
MMSI 261 03 14 50

"Jeżeli chodzi o podatki to nikt nie jest patriotą"
G.Orwell


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 21:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 16:44
Posty: 1860
Lokalizacja: Płock
Podziękował : 503
Otrzymał podziękowań: 325
Uprawnienia żeglarskie: Wszystkie jakie mam, kupiłem sam...
To jeśli jesteś "pewny" całości wymiennika, to może dysza w elemencie wydechowym nr 9 z tego rysunku https://www.marinepartseurope.com/en/volvo-penta-explodedview-7740690-25-4151.aspx jest zatkana.
Jak masz podłączony jeszcze wąż z wodą z lądu, to odepnij kolanko za wymiennikiem do tego elementu nr 9 z linku. Wyeliminujemy kolejną niewiadomą. Jeśli woda pójdzie z wymiennika to znaczy że blokada jest gdzieś w wydechu czy elemencie nr 9. Jeśli z wymiennika nie płynie a płynie z korka, wracamy do nieszczelnego wymiennika lub źle ściśniętych opasek na wlocie wymiennika i obudowy wymiennika.

_________________
Pozdrawiam - Paweł Dąbrowski
Stopy wody pod kilem i pełnych zbiorników.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 21:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:42
Posty: 13977
Lokalizacja: Przedmieścia Gdańska
Podziękował : 338
Otrzymał podziękowań: 2423
Uprawnienia żeglarskie: Do pływania tym czym pływam wystarczają
zosta napisał(a):
Czy tam za wymiennikiem jest coś jeszcze co opór stawiać może, czy to już otwarty przelot za burtę?


Tak - może być zarośnięte od wewnątrz owo kolanko łączące układ wody z układem wydechu.

To, które na rysunku Pawła jest oznaczone nr 9.

_________________
Pozdrawiam
Włodzimierz "Bury Kocur" Ring
S/y "Bury Kocur IV"
POL 8888
MMSI 261 03 14 50

"Jeżeli chodzi o podatki to nikt nie jest patriotą"
G.Orwell


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 21:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 16:44
Posty: 1860
Lokalizacja: Płock
Podziękował : 503
Otrzymał podziękowań: 325
Uprawnienia żeglarskie: Wszystkie jakie mam, kupiłem sam...
bury_kocur napisał(a):
Jeżeli spaliny są wyrzucane to nie ma cudów - woda także musi być wyrzucana.

No nie koniecznie Włodek. Jeśli dysza w kolanku części nr 9 z przytoczonego linku jest przytkana po stronie wody to za burtę będą szły tylko spaliny.
PS
Tylko to wciąż nie tłumaczy wypływu wody przez korek, a ewidentnie/raczej wskazuje na nieszczelny wymiennik.

_________________
Pozdrawiam - Paweł Dąbrowski
Stopy wody pod kilem i pełnych zbiorników.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 21:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2789
Lokalizacja: Norge
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 332
Uprawnienia żeglarskie: hm...
U mnie to wygląda tak: https://www.marinepartseurope.com/en/vo ... -4166.aspx


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 21:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 16:44
Posty: 1860
Lokalizacja: Płock
Podziękował : 503
Otrzymał podziękowań: 325
Uprawnienia żeglarskie: Wszystkie jakie mam, kupiłem sam...
No to pewnie kolanko gumowe masz podpięte do króćca nr 5 z Twojego linka. I to co napisał w między czasie Włodek, może masz blokadę wody na kolanku gumowym, lub w elemencie nr 1.
Ściągnij kolanko gumowe między wymiennikiem a elementem nr 1. i dalej jak pisaliśmy z Włodkiem niezależnie.

_________________
Pozdrawiam - Paweł Dąbrowski
Stopy wody pod kilem i pełnych zbiorników.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 21:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2789
Lokalizacja: Norge
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 332
Uprawnienia żeglarskie: hm...
Taki mam plan. Niestety to jest miejsce z tych mniej dostępnych...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 22:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:42
Posty: 13977
Lokalizacja: Przedmieścia Gdańska
Podziękował : 338
Otrzymał podziękowań: 2423
Uprawnienia żeglarskie: Do pływania tym czym pływam wystarczają
Ognisty Szkwał napisał(a):
Jeśli dysza w kolanku części nr 9 z przytoczonego linku jest przytkana po stronie wody to za burtę będą szły tylko spaliny.


Ależ ja piszę Paweł dokładnie to samo co Ty powyżej.

Niechaj Zosta sprawdzi drożność tego kolanka.

W jachcie obok takie kolanko było przedwczoraj źródłem wycieku wody z powodu jego pęknięcia.

To jest tylko żeliwne kolanko - żadnej technologii z kosmosu w tym nie ma.

Ognisty Szkwał napisał(a):
Tylko to wciąż nie tłumaczy wypływu wody przez korek, a ewidentnie/raczej wskazuje na nieszczelny wymiennik.


Tłumaczy - jeżeli jest nieszczelny układ rurek w wymienniku.

Trzeba je sprawdzić pod ciśnieniem a tego chyba autor nie wykonał.

_________________
Pozdrawiam
Włodzimierz "Bury Kocur" Ring
S/y "Bury Kocur IV"
POL 8888
MMSI 261 03 14 50

"Jeżeli chodzi o podatki to nikt nie jest patriotą"
G.Orwell


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 22:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 16:44
Posty: 1860
Lokalizacja: Płock
Podziękował : 503
Otrzymał podziękowań: 325
Uprawnienia żeglarskie: Wszystkie jakie mam, kupiłem sam...
PS
Tak przy okazji małych przedmiotów jak pisałeś upadłych w zęzę. Zrób sobie drucik 2 - 3 mm i potrzebnej długości, zagięty na końcu w haczyk zamiast nurkować. A jak nie widać to waliant podpowiadał dobrze z lusterkiem.

_________________
Pozdrawiam - Paweł Dąbrowski
Stopy wody pod kilem i pełnych zbiorników.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 22:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2789
Lokalizacja: Norge
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 332
Uprawnienia żeglarskie: hm...
Pyszna rada! :lol:
Na przyszłość jak znalazł, ale w przeszłości cholery pod ręką nie było niestety.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 maja 2019, o 22:27 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Czy sprawdziles szczelność wymiennika pod ciśnieniem, czyli podłączonego do zasilania i do układu wydechowego, ale zmontowanego poza obudową?

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 maja 2019, o 06:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2789
Lokalizacja: Norge
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 332
Uprawnienia żeglarskie: hm...
Takie podłączenie jest niemal niewykonalne w moich warunkach, choć byłoby wskazane.
Musiałbym też zdobyć węża o odpowiedniej średnicy, przejściówki... To potrwa.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 maja 2019, o 07:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 11:32
Posty: 13995
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1930
Otrzymał podziękowań: 2006
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Mam na jachcie taki elastyczny bajerek długości jakiś 60 cm, którym można chwycić mały przedmiot "pazurkami", złapać magnesem i jeszcze poświecić latareczką. Kupiłem kiedyś w Lidlu za parę złotych.

_________________
Konsul 37 "Don Kichot"
POL 0001WR
MMSI 261037650
www.jachtdonkichot.pl


A po nocy nadchodzi dzień... I niech już tak zostanie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 maja 2019, o 07:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2789
Lokalizacja: Norge
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 332
Uprawnienia żeglarskie: hm...
Z łąpaniem duperelków jest tak, że w pierwszym odruch się chce paluchami chwycić, kiedy po piętnastu minutach muskania go opuszkami uznajemy porażkę, sięga się śrubokręt, drucik, cokolwiek. Kiedy te działania tylko coraz bardziej pogrążają rzeczoną zgubę, z niechęcią wciskamy się w czeluść itd...
Po tych wszystkich doświadczeniach dopiero się na allegro, alibabie, ebaju wyszukuje pazurków z latarką i magnesem. Znaczy pewnie tak zrobię.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 maja 2019, o 08:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:42
Posty: 13977
Lokalizacja: Przedmieścia Gdańska
Podziękował : 338
Otrzymał podziękowań: 2423
Uprawnienia żeglarskie: Do pływania tym czym pływam wystarczają
zosta napisał(a):
Po tych wszystkich doświadczeniach dopiero się na allegro, alibabie, ebaju wyszukuje pazurków z latarką i magnesem. Znaczy pewnie tak zrobię.


Zrób tak - kupiłem sobie takie pazurki wraz z magnesem dość dawno i parę razy uratowało mi to już upuszczone drobiazgi.

Wracając do Twego problemu - sprawdź to kolanko za wymiennikiem łączące wodę wylatującą z wymiennika do układu wydechu.

Coś czuję, że tam możesz mieć problem - gdybyś miał zatkany wydech to sam rozumiesz, że spaliny także nie miałyby którędy wylatywać za jacht.

A kolanko to jest ostatnim elementem łączącym Twój układ chłodzenia z układem wydechu.

Jeżeli nie to to niestety masz problem ze szczelnością rurek wymiennika choć w to nie wierzę...

_________________
Pozdrawiam
Włodzimierz "Bury Kocur" Ring
S/y "Bury Kocur IV"
POL 8888
MMSI 261 03 14 50

"Jeżeli chodzi o podatki to nikt nie jest patriotą"
G.Orwell


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 maja 2019, o 08:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 16:44
Posty: 1860
Lokalizacja: Płock
Podziękował : 503
Otrzymał podziękowań: 325
Uprawnienia żeglarskie: Wszystkie jakie mam, kupiłem sam...
Niezależnie od zatkaności wody zaburtowej w wydech i tak ma nieszczelny sam wymiennik, co pokazał filmik. Gdyby wymiennik był cały co najwyżej "przepchnąłby" zatkanie w wydech lub uszkodzeniu uległ by być może nowy propeler.

_________________
Pozdrawiam - Paweł Dąbrowski
Stopy wody pod kilem i pełnych zbiorników.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 maja 2019, o 09:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:42
Posty: 13977
Lokalizacja: Przedmieścia Gdańska
Podziękował : 338
Otrzymał podziękowań: 2423
Uprawnienia żeglarskie: Do pływania tym czym pływam wystarczają
Ognisty Szkwał napisał(a):
Niezależnie od zatkaności wody zaburtowej w wydech i tak ma nieszczelny sam wymiennik, co pokazał filmik.


Paweł - ale niechaj autor zacznie od tego kolanka...

_________________
Pozdrawiam
Włodzimierz "Bury Kocur" Ring
S/y "Bury Kocur IV"
POL 8888
MMSI 261 03 14 50

"Jeżeli chodzi o podatki to nikt nie jest patriotą"
G.Orwell


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 maja 2019, o 09:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 16:44
Posty: 1860
Lokalizacja: Płock
Podziękował : 503
Otrzymał podziękowań: 325
Uprawnienia żeglarskie: Wszystkie jakie mam, kupiłem sam...
A niechaj...

_________________
Pozdrawiam - Paweł Dąbrowski
Stopy wody pod kilem i pełnych zbiorników.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 154 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL