Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 19 kwi 2024, o 02:06




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 kwi 2019, o 06:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2018, o 14:04
Posty: 1
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: Sternik
Witam!

Czy ktoś z szanownych forumowiczów wie jak odpowietrzyć pompę wysokiego ciśnienia w Volvo Penta MD7b?
Z góry informację że nie działa kręcenie rozrusznikiem oraz pompowane pompką ręczną do podpompowywania w instalacji.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 kwi 2019, o 19:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2009, o 15:04
Posty: 14323
Lokalizacja: Stara Praga
Podziękował : 606
Otrzymał podziękowań: 5396
Poluzuj wtryskiwacze (zwykle wystarcza jeden obrót gwintu). Pompuj pompką ręczną albo zakręć starterem aż do momentu, kiedy spod gwintów wtryskiwaczy zacznie wyciekać paliwo. Zakręć wtryskiwacze i włącz starter.

_________________
Pozdrawiam
Janusz Zbierajewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 kwi 2019, o 20:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:42
Posty: 13977
Lokalizacja: Przedmieścia Gdańska
Podziękował : 338
Otrzymał podziękowań: 2423
Uprawnienia żeglarskie: Do pływania tym czym pływam wystarczają
Beraszpera napisał(a):
pompowane pompką ręczną do podpompowywania w instalacji.


Pompa ręczna nie odpowietrza pompy wysokiego ciśnienia.

Odpowietrza jedynie układ dolotowy paliwa na odcinku zbiornik paliwa - filtr dokładnego oczyszczania.

Musisz najpierw odpowietrzyć powyższy fragment układu i jak już będziesz ten fragment miał odpowietrzony to zrób tak jak radzi Zbieraj - to najprostszy sposób

Kręceniem rozrusznikiem nie odpowietrzysz całego układu.

_________________
Pozdrawiam
Włodzimierz "Bury Kocur" Ring
S/y "Bury Kocur IV"
POL 8888
MMSI 261 03 14 50

"Jeżeli chodzi o podatki to nikt nie jest patriotą"
G.Orwell


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 kwi 2019, o 20:39 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Na pokrywie filtra paliwa powinna być śruba do odpowietrzania znajduje się najczęściej przy krućcu wylotowym. Trzeba ją poluzować. I dopiero po tym kręć rozrusznikiem i jednocześnie ręczną pompką, pomóc może odkręcenie dekla wlotu paliwa. Jak poleci czyste paliwo bez bąbli zakręć śrubę. To powinno wystarczyć by później pompa wysokiego ciśnienia sobie poradziła.

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 167 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL