Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 29 mar 2024, o 16:53




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 cze 2019, o 11:14 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
TO bedzie pod podloga wiec nie maluje .
To bedzie pod sklejka ta 18 mm . wiec odpuszczam sobie alowanie wiadomo tam gdzie bedzie na zewnatrz to bede dopieszczal szlifowaniem , szpachlowka pozniej na to podklad epoksydoty pod linie wody x3 nad linie wody x2 .
NA to Wszystko farba poliuretanowa i chyab dam tak samo pod linie wody x 3 nad x 2 warstwy .


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 cze 2019, o 11:23 

Dołączył(a): 27 sie 2018, o 17:57
Posty: 223
Podziękował : 66
Otrzymał podziękowań: 60
Uprawnienia żeglarskie: Żeglarz
fxd napisał(a):
... podklad epoksydoty pod linie wody x3 nad linie wody x2 .
NA to Wszystko farba poliuretanowa i chyab dam tak samo pod linie wody x 3 nad x 2 warstwy .

Podkład zabezpiecza przed osmozą, więc farba nawierzchniowa w podwodnej części jest chyba zbędna - tym bardziej, że {jak się domyślam} będziesz używał antyfoulingu.

Pozdrawiam
Darek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 cze 2019, o 11:53 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
drek_z napisał(a):
fxd napisał(a):
... podklad epoksydoty pod linie wody x3 nad linie wody x2 .
NA to Wszystko farba poliuretanowa i chyab dam tak samo pod linie wody x 3 nad x 2 warstwy .

Podkład zabezpiecza przed osmozą, więc farba nawierzchniowa w podwodnej części jest chyba zbędna - tym bardziej, że {jak się domyślam} będziesz używał antyfoulingu.

Pozdrawiam
Darek


Darku no wlasnie nie . . .. hehe . .
JEsli lodka nie stoi caly sezon na wodzie .. jest tylko wodowana na czas plywania albo ma taki kilkudniowe plywanie to ponoc moze byc x 3 podklad plus x 2-3poliuretan . . .
BEz antyfoulingu ... po pierwsze wyglada to strasznie antyflouling po drugie nie trzyzma sie odpada ( bo taka jego funkcja) Trzeba dokladac co jakis czas .
A jak zrobie poliuretan to bedzie okk . .

Dziwi mnie to bo kupilem nowego pilothouse 540 i tam antyfloulingu niema . . Jesli piekny gladki poliuretan . I chce miec tak samo w malej lodzi .


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 cze 2019, o 11:57 

Dołączył(a): 27 sie 2018, o 17:57
Posty: 223
Podziękował : 66
Otrzymał podziękowań: 60
Uprawnienia żeglarskie: Żeglarz
fxd napisał(a):
JEsli lodka nie stoi caly sezon na wodzie .. jest tylko wodowana na czas plywania albo ma taki kilkudniowe plywanie to ponoc moze byc x 3 podklad plus x 2-3poliuretan . . .

Aaa, OK. W takiej sytuacji to jak najbardziej wystarczy sam poliuretan.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 cze 2019, o 12:15 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Szlifowanie .... eeehh masakra .. ale ale jakos idzie .


Załączniki:
szlifdnoM.jpg
szlifdnoM.jpg [ 92.98 KiB | Przeglądane 3349 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 cze 2019, o 14:01 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Dla scislosci .... Po oszlifowaniu .
Chce dolozyc paski tkaniny + zywica aby wzmocnin miejsca w ktorych lodz wjezdza na rolki ( foro na czerono zaznaczone)

Teraz pytanie jesli doloze x 2-3 tkanine 200 g powinno to wzmocnic lecz pozniej tylko delikatnie szlifuje to i maluje podkladem ? czy to wystarczy . . ? Czy na to idzie spachlowka . .? Wiadomo ze wszystko zalezy odpolozenia ( rownosci) tkaniny i takie tam. ALe jak sie powinno wykonac taka prace aby bylo solidnie.

Od wewnatrz w tym miejscu jesli kilka warstw maty 150 , 300 , i 600. WIec tam grubo dane ;-)

ALe od zewnatrz tez chce w jakis sposob wzmocnic miejcsa po ktorych chodza rolki .

Pomysly bo koncze szlifowac ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 cze 2019, o 14:16 

Dołączył(a): 17 lis 2014, o 20:08
Posty: 1420
Podziękował : 516
Otrzymał podziękowań: 643
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
fxd napisał(a):
3 tkanine 200 g


To przy prawidłowym laminowaniu daje 0,6mm "strasznie grubo" :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 cze 2019, o 22:40 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Tam gdzie rolki poszła 600 później 300 i na koniec 200 dno było w miarę mocne więc jakoś mega giga nie trzeba wzmacniać.. Po włożeniu dna od wewnątrz to myślę że od zewnątrz nie trzeba jakoś było mega dokładać no ale dołożyłem dla świętego spokoju.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lip 2019, o 06:55 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Dawno mnie nie bylo bo i troche robota stanela ale ale . ..


Załączniki:
12.jpg
12.jpg [ 48.61 KiB | Przeglądane 3179 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 lip 2019, o 07:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, o 00:53
Posty: 16755
Lokalizacja: Dziekanów Polski, dawniej Warszawa
Podziękował : 4066
Otrzymał podziękowań: 3961
Uprawnienia żeglarskie: mam, ale nie wiem po kiego...
Ładnie! :)

_________________
Robert Hoffman
***
https://stareaparatyimojefotografowanie.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 17 lip 2019, o 08:49 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
No niby tak na zdjęciu nie widać trochę zacieków narobiłem .. . bedzie trzeba szlifowac ale uwazam ze i tak malując 1 raz w życiu pistoletem nie ma duzo poprawek ;-)

Czy zbyt gruba warstwa farby - to duzy problem . . ?
Lepiej nałożyć 4 warstwy zamiast 3 .. ??
Nie wiem jak określić grubość powłoki . niby ma być minimum 240um . ...
Na chwile obecna mam 3 warstwy . ... i poszlo ponad 4 kg farby .

( zejscie farby traktujemy teoretycznie bo malarz niewprawiony i nie wiadomo ile poszlo w powietrze heheh)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 31 lip 2019, o 07:33 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Dol juz prysniety poliuteranem x 3
Wyszlo jak na moje mozliwosci pieknie.
NIerownosci pod woda nie gladzilem ... na lustro nie przeszkadza mi to . Wiec swiadomie zostwione .
Czesc nad woda dopieszczona papier 800 i 1200 na mokro i jest lustro ;-)

Pytanie na gore chce zastosowac SZPACHLE NATRYSKOWA - ktos sie bawil z czym takim . .?


Załączniki:
IMG_20190723_175140.jpg
IMG_20190723_175140.jpg [ 63.57 KiB | Przeglądane 3073 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 31 lip 2019, o 11:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 16:50
Posty: 8759
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1741
Otrzymał podziękowań: 2016
Uprawnienia żeglarskie: sternik
Bawił. To jest dobry wynalazek. Trzeba go odpowiednio rozrzedzić, żeby przeszedł przez dyszę, ale jak już opadnie na powierzchnię roboczą, to jest bajka. Oczywiście poliestrowy z utwardzaczem. Poza tym jest to dobry podkład pod lakier (np. czerwony, który bez podkładu przebija). Co do techniki lakierowania, to najlepiej strugę ustawić na pionową elipsę i natrysk prowadzić z wyłączaniem strugi w krańcowych (zwrotnych) położeniach.

_________________
Jeśli jest coś, gdzie nie ma nic, to tam jest wszystko.
Indiańskie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 31 lip 2019, o 13:06 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Mir no ok ok .. max 10% w przypadku -
https://professional.novol.pl/karty/tec ... -13_SN.pdf

Tylko pytanie jaka to szpachla epoksyd czy poliester . ?

BO ja slepy nie widze .

NA chwile obecna 1 kg na probe zobaczymy jak wyjdzie . .
Jesli bedzie ok to kupie wiecej ( jesli bedzie taka potrzeba)
Taka mam . .


Załączniki:
spach.jpg
spach.jpg [ 65.17 KiB | Przeglądane 3037 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 31 lip 2019, o 22:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 16:50
Posty: 8759
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1741
Otrzymał podziękowań: 2016
Uprawnienia żeglarskie: sternik
Poliester, gdyby był epoksyd, to by się chwalili na etykiecie. I byłby droższy (od 30 zł.).
Ta mikstura po rozmieszaniu z dodatkami wytrzymuje kilka godzin, więc nie trzeba się specjalnie spieszyć z malowaniem.

Z tego co pamiętam, to warto mieć pod ręką rozpuszczalnik nitro/aceton na dolewkę, gdyby był za gęsty. Spoko nawet 20% przyjmie, byleby przeszła przez głowicę pistoletu. Dobrze jest mieć pistolecik z kilkoma otworkami (dysza i dwa otworki przy dyszy oraz po jednym na obrzeżu pierścienia).
Fajna zabawa, ale uwaga na BHP - maska węglowa na oddech.

_________________
Jeśli jest coś, gdzie nie ma nic, to tam jest wszystko.
Indiańskie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 sie 2019, o 06:39 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Maska jest :
Pistolet ma cos takiego ( foto).
Nitro jest 5l na stanie ;-)
Dysze mam 2 - 1.3 i 2.0 .
ALe jeszcze przed czeka mnie tkanina i zywica na gore .
pozniej szpachala .. do wiekszych ubytkow.
WIec troche pracy czeka mnie przed szpachla.
NA 3 zdjeciu - zaznaczylem miejsca beda chcial tam wstawic blache #2mm alu ryflowana w celu wzmocnienia. ( mniej roboty ) dotne blache ... i po sprawie .


Załączniki:
lodka-blacha.jpg
lodka-blacha.jpg [ 86.34 KiB | Przeglądane 2998 razy ]
dysza.jpg
dysza.jpg [ 105.07 KiB | Przeglądane 2999 razy ]
maska.jpg
maska.jpg [ 47.04 KiB | Przeglądane 2999 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 sie 2019, o 07:32 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
No i jeszcze chce ta dziure na burcie zrobic zamykana na zamek ;-)
a w zasadzie musze podzielic to na 2 otwierane skrzydla.


Załączniki:
zamek.jpg
zamek.jpg [ 56.96 KiB | Przeglądane 2994 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 paź 2019, o 21:25 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Widze ze cisza w temacie pololi koncze gore .. podklad pomalowany . Mocuje wszystko co chce miec na "prawie " gotowo . Juzczesc rzeczy zamontowanych i zdemontowanych .
Teraz zostalo kilka rzeczy i maluje 2 podkladem i poliuretanem .

Pozniej montaz silnika no i robie JACK PLATE do lodki ;-) swoimi silami i jak bedzie dobrze szlo to robie elektryczne sterowanie .


PYTANIE Jesli zostanie mi podkladu na 3 razy nad powierzchnie i 3 razy poliuretan to malowac czy nie szalec tak z warstwami . .?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 paź 2019, o 22:55 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Widze totalna cisza . ... halloo...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 paź 2019, o 00:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 16:50
Posty: 8759
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1741
Otrzymał podziękowań: 2016
Uprawnienia żeglarskie: sternik
Podkład raz i lakier raz.
Po co dwa, trzy razy?
Chyba, że zacieki się pojawią...

_________________
Jeśli jest coś, gdzie nie ma nic, to tam jest wszystko.
Indiańskie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 paź 2019, o 08:43 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Mir no niby podkladmozna klasc 1-5 razy cos slyszalem ze nad linie wody podklad 2 razy pytanie czy moge 3 ..?

Poliuretan nad linie wody chce dac 3 warstwy . . .
Moze byc ?
Taki stan na dzis.


Załączniki:
4.jpg
4.jpg [ 62.6 KiB | Przeglądane 2644 razy ]
3.jpg
3.jpg [ 107.42 KiB | Przeglądane 2644 razy ]
2.jpg
2.jpg [ 112.65 KiB | Przeglądane 2644 razy ]
1.jpg
1.jpg [ 140.25 KiB | Przeglądane 2644 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 paź 2019, o 22:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 16:50
Posty: 8759
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1741
Otrzymał podziękowań: 2016
Uprawnienia żeglarskie: sternik
Malować możesz ile chcesz, ale każda nowa warstwa musi być poprzedzona przeszlifowaniem warstwy poprzedniej. Najlepiej papierem na mokro o gradacji min. 120, a lepiej o wartościach wyższych: 240 lub 360.

_________________
Jeśli jest coś, gdzie nie ma nic, to tam jest wszystko.
Indiańskie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 paź 2019, o 06:17 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Mir - ponoc jesli malujesz dzien po dniu to nie trzeba szlifowac . . ponoc jak odstepy dluzsze chyba jak 3-4 dni .
JA szlifuje wszystko papierem 320 - 360 .
Przed nalozeniem warstwy poliuretanu jade calosc papierami 400-800 .
Chce zrobic cos takiego :
https://www.youtube.com/watch?v=n85ZAY-869c

Ponieważ nie wiem do ktorego miejsca mierzyc plyte kawitacyjna.

Gdzie byscie mierzyli do lini czerwonej czy niebieskiej .
Dlatego robie JACK PLATE - material kupiony programy CNC pisze do frezowania ;-)


Załączniki:
1212321.jpg
1212321.jpg [ 177.22 KiB | Przeglądane 2607 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 23 paź 2019, o 12:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 16:50
Posty: 8759
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1741
Otrzymał podziękowań: 2016
Uprawnienia żeglarskie: sternik
Tak mówi się o żywicy poliestrowej, że 24 godzininy czasu na położenie kolejnej warstwy. Ale tam jest trochę inna sprawa, jest agresywny styren i reakcja egzotermiczna, które wpływają na świeżo utwardzoną powierzchnię. W lakierach chemoutwardzalnych niby też jest rozpuszczalnik, ale nie ma reakcji termicznej. Poza tym różne ksyleny i tolueny zawarte w rozpuszczalnikach mogą mieć jakieś domieszki utrwalające powierzchnię, które mogą stać się separatorami w pewnym stopniu i nowa warstwa lakieru będzie miała oslabioną przyczepność. Na wodzie ma to znaczenie większe, bo lakier w wodzie leżakuje.
Jest jeszcze jedna ciekawostka, mianowicie chropowatość powierzchni lakierowanej, która ma wpływ na dobre ułożenie warstwy. Czyli im grubszy papier ścierny przetarł ją przed lakierowaniem, tym lepiej się trzyma podłoża. Czasami papier 120 jest optymalny i nie przebija przez warstwę. Im wyższy numer papieru, tym gładsza powierzchnia i większe ryzyko zrobienia zacieku. Dużo zależy od wprawy i techniki lakierowania.

_________________
Jeśli jest coś, gdzie nie ma nic, to tam jest wszystko.
Indiańskie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 paź 2019, o 07:07 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Mir - po malowaniu 2 zacieki na calej lodce ;-) Wiec zle nie bylo . JEsli chodzi o ziarnostosc papieru to jak pisalem, ja podklad szlifuje palierem 600-800 na wode przed polozeniem poliuretanu .
Wyszlo ok dol lodzi jest juz pomalowany poliuretanem (3 warstwy ) i nie bede go zabezpieczal niczym innym tym bardziej ze pod spodem jest chyba x4 epoksydowy podklad .
Lodka nie stoi na wodzie dluzej jak tydzien .
Ogolnie zrzucam dzis wyciagam jutro.
Wiec zadne antyporosty nie wchodza w gre .

Juz juz powoli widac koniec :D Zastanawiam sie ile czekac od podkladu do poliuretanu ...
Niby pelne utwardzenie podkladu to 7 dni .
Dzis 3 warstwa podkladu idzie i poniedzialek wtorek chce malowac poliuretanem .

Pisalem i pytalem jak mierzyc zalozenie silnika doktorej kreski ?
RObie jackplate wiec chce regulacje min 10 cm zrobic ale nie wiem jak ustawic poczatkowa silnik. ( w jakim polozeniu) No i szukam silownika mozemoze zrobie elektryczne podnoszenie i opuszczanie silnika.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 31 paź 2019, o 10:19 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
No i pomalowane . . . 3 male plamki zacieku jedno niedoszlifowanie podkladu ogolnie 4z duzym + zadowolony jak na swoja robote jestem ;-)

Czesc nad woda x3 poliuretan .


Załączniki:
received_9356lll2460126539.jpeg
received_9356lll2460126539.jpeg [ 36.75 KiB | Przeglądane 2438 razy ]
received_2592301194164586.jpeg
received_2592301194164586.jpeg [ 53.6 KiB | Przeglądane 2438 razy ]
received_327507211447786.jpeg
received_327507211447786.jpeg [ 56.79 KiB | Przeglądane 2438 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 31 paź 2019, o 12:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 16:50
Posty: 8759
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1741
Otrzymał podziękowań: 2016
Uprawnienia żeglarskie: sternik
Jak nowa! :D

_________________
Jeśli jest coś, gdzie nie ma nic, to tam jest wszystko.
Indiańskie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 3 lis 2019, o 09:49 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Mir masz racje ..wyglada ja k nowa . WCzoraj juz montowalem dodatki ;-) jeszcze troche i moze w tym roku wodowanie . . ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 3 lis 2019, o 11:18 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
TEraz robie cos takiego
https://www.youtube.com/watch?v=n85ZAY-869c

Pierwsze przymiarki i go go go juz sie frezuje ;-)
https://youtu.be/klEcPksxf0k


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 lis 2019, o 13:54 

Dołączył(a): 17 maja 2019, o 08:13
Posty: 60
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Jeszcze jedno prosze o opinie .
Przejscie przez burte chce zrobic tak .
Sruba M20 przechodzi przez pawęż .
Tam gdzie zaznaczone kolorem bedzie spaw TIG Czyli szczelne.
Od wewnetrzej strony podkladka ma podebranie pod oring no i bedzie masa uszczelniajaco-klejaca SEA LINE .

Przepuszczam M20 z podkladka od srodka daje podkladke i nakretke .
W srubie M20 jest gwint M12 do tego bede przykrecal silnik ( JACKPLATE)

CO Wy NA TO ? Tak sobie to wymyslilem ale pytanie czy jestjakis inny sposob na zamontowanie silnika na pawezi .
Jak mialem silnik przykrecony do pawezy to mimo zasmarowania srub silikonem pawez pila wode ( deska drewno tekowe) bylo wilgotne wiec z czasem pewnie dowymiany a tak to bedzie szczelne w 100 % .


Załączniki:
1.jpg
1.jpg [ 159.68 KiB | Przeglądane 2333 razy ]
2.jpg
2.jpg [ 147.12 KiB | Przeglądane 2333 razy ]
3.jpg
3.jpg [ 119.69 KiB | Przeglądane 2333 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 123 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL