Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 16 lip 2025, o 16:32




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4207 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 141  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 wrz 2015, o 16:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
Alterusie, dziękuję Ci za część bałaganu w Polsce. "tolerancja" dla bałaganotwórców, zaprzeczanie oczywistym faktom i daleko posunięta ironia wobec tych, którym się jeszcze chce... to bałaganu nie zmniejsza. Może za to zwiększyć.

Ale cóż... już mnie Twoja postawa nie dziwi. Szkoda tylko, że prezentujesz ją publicznie.

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 8 wrz 2015, o 19:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2013, o 01:08
Posty: 4216
Lokalizacja: Pomorze
Podziękował : 1719
Otrzymał podziękowań: 1773
Uprawnienia żeglarskie: samowodniak flisaczy
Colonelu, więcej zdrowego dystansu, to pomaga i znakomicie ułatwia nie tylko prawidłowe widzenie rzeczywistości, ale również pozwala nie grzeszyć pochopnymi ocenami różnych, w tym moich, wypowiedzi. Zaprezentowałem swoje spostrzeżenia sprzed kilku dni, podkreślając, choćby fragmentem o różowych okularach, ich subiektywność. Jeśli mimo to masz zastrzeżenia bo nie pasują idealnie do Twojego wzorca widzenia świata, to wybacz, Twój problem, którego komentować przez szacunek nie będę. ;-)

_________________
Pozdrawiam
Alterus



Za ten post autor Alterus otrzymał podziękowanie od: Marian Strzelecki
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 8 wrz 2015, o 20:51 

Dołączył(a): 19 sie 2015, o 11:09
Posty: 109
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 45
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
Co do Elbląga czy Malborka, może warto skrobnąć włodarzom jakiś uwagi mailem czy listownie. Może warto napuścić jakiś lokalnych dziennikarzy? Może decydenci nigdy nie pływali i tematu nie czują? Parę rzeczy mogliby może naprawić od ręki - godziny otwarcia mostów (zdaje się tam jest ruch pierwszy a z punktu widzenia pierwszych przepływające jachty to atrakcja) czy czystość w toaletach nie wymagają jakiś inwestycji. Ceny w Malborku też mogły by być skorygowane bo cumujące jachty to turystyczna atrakcja niż uciążliwość.



Za ten post autor fikcyjny otrzymał podziękowanie od: Marian Strzelecki
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 wrz 2015, o 15:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 16:10
Posty: 13994
Podziękował : 10547
Otrzymał podziękowań: 2485
Uprawnienia żeglarskie: Nie odebrany plastik
Podziękowałem za ideę, ale nie widzę możliwości (i sensu) naprostowywania polityków:
oni i tak wszystko lepiej wiedzą.
Ich można jedynie zmusić np. straszeniem, zabrania kaski na pierwszego.
MJS

_________________
"Wolność? co to takiego?" ja
"Gdy wszyscy grają to samo - szukam dyrygenta" K.Szewczyk

Wspomnij: Orwella i Huxleya.


Zapraszam na "fejsa":

"Dla tych co nie lubią szerokich ruf ;-)"
"Marian Strzelecki"
oraz
https://planyjachtow.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 wrz 2015, o 15:37 

Dołączył(a): 8 paź 2012, o 13:29
Posty: 321
Lokalizacja: mała wioska rybacka między Oksywiem a Orłowem
Podziękował : 56
Otrzymał podziękowań: 46
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz jachtowy
Jaromir napisał(a):
Albowiem kanał o głębokości 5 metrów umożliwia normalną żeglugę statkom o zanurzeniu do 3.75m, a nie do 4.00m.


Możesz podeprzeć to twierdzenie jakimiś obliczeniami?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 wrz 2015, o 17:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
Seagrams napisał(a):
Jaromir napisał(a):
Albowiem kanał o głębokości 5 metrów umożliwia normalną żeglugę statkom o zanurzeniu do 3.75m, a nie do 4.00m.


Możesz podeprzeć to twierdzenie jakimiś obliczeniami?


Nie mogę - masz mnie :rotfl:

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 wrz 2015, o 18:17 

Dołączył(a): 8 paź 2012, o 13:29
Posty: 321
Lokalizacja: mała wioska rybacka między Oksywiem a Orłowem
Podziękował : 56
Otrzymał podziękowań: 46
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz jachtowy
Jaromir napisał(a):
Nie mogę

Tak wlasnie myslalem.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 wrz 2015, o 20:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
No dobra, gryzę się w jęzor - widać po 50-tce trzeba sprawdzać zanim się powie... no jeszcze częściej, niż przed. :cry:

Mylnie przyjąłem, że uproszczona reguła (pochodząca z książki, z której uczą się przyszli kapitanowie żeglugi wielkiej) zaleca aby zanurzenie statku podczas ruchu w pogłębionym kanale na wodach o zafalowaniu do 1.0m było mniejsze co najmniej o 25% od głębokości kanału.
Tymczasem owo uproszczone, powszechnie stosowane założenie mówi, że głębokość powinna być co najmniej 25% większa niż... zanurzenie.
Czyli w kanale o głębokości nominalnej 5.0m maksymalne zanurzenie to 4.0m.
O tak:
Załącznik:
plytkie.jpg
plytkie.jpg [ 37.72 KiB | Przeglądane 5173 razy ]


Czyli po wykonaniu drugiego, finalnego etapu "przekopu", pogłębionego toru przez Zalew oraz przebudowy rzeki Elbląg, kiedy głębokość (oby nominalna...) trasy z morza do Elbląga osiągnie 5.0m - maksymalne zanurzenie statków na tej trasie będzie mogło wynosić 4.0m

Oznacza to że po wydaniu miliarda na pierwszy a następnie bliżej nieznanej sumy na drugi etap "przekopu" z przyległościami oraz po zabezpieczeniu dziesiątków milionów rocznie dla utrzymania funkcjonowania tego co ma zostać wybudowane - "morski port Elbląg" będzie zdolny przyjmować statki do 4.0m. Które stanowią ułamek % współczesnego tonażu morskich statków handlowych.
Gdyby zanurzenie ograniczone było do 3.75m, jak na skutek demencji napisałem - byłby to ułamek nieco mniejszy.

BTW - w "pierwszym etapie", kiedy głębokość (oby nominalna) wyniesie 4.0m, maksymalne zanurzenie statku osiągnie 3.2m... Przy takich parametrach można mówić raczej o promilach, niż o procentach tonażu współczesnego morskich statków handlowych...

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...



Za ten post autor Jaromir otrzymał podziękowanie od: Seagrams
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 wrz 2015, o 20:23 

Dołączył(a): 8 paź 2012, o 13:29
Posty: 321
Lokalizacja: mała wioska rybacka między Oksywiem a Orłowem
Podziękował : 56
Otrzymał podziękowań: 46
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz jachtowy
Tak a propos ksiazka o ktorej piszesz to "Wiedza o manewrowaniu statkami morskimi" Aleksandra Nowickiego. Z kosztami budowy i utrzymania inwestycji troche przesadziles ale przyjacielska pogawedka o przekopie z Toba Jaromir to i tak przyjemnosc.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 wrz 2015, o 20:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2009, o 15:04
Posty: 14323
Lokalizacja: Stara Praga
Podziękował : 606
Otrzymał podziękowań: 5397
Mam pomysła! Po przekopaniu co cza, cza przywrócić pierwotną funkcję "Kapitana Borchardta". Woził towary na trasie Holandia-USA, to tera może wozić cóś na trasie, weźmy, Elbląg - Karlskrona. Może cóś zarobi.

Bedzie tanio, bo ma zanurzenie tylko ciut ponad czy metry. Nie cza niczego pogłębiać. :D

_________________
Pozdrawiam
Janusz Zbierajewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 wrz 2015, o 21:52 

Dołączył(a): 8 paź 2012, o 13:29
Posty: 321
Lokalizacja: mała wioska rybacka między Oksywiem a Orłowem
Podziękował : 56
Otrzymał podziękowań: 46
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz jachtowy
Zbieraj napisał(a):
to tera może wozić cóś na trasie, weźmy, Elbląg - Karlskrona. Może cóś zarobi.

No i prosze bardzo!!! A Jaromir twierdzi, ze nie ma takich statkow i ''sie nie opyla". :D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 wrz 2015, o 10:26 

Dołączył(a): 29 sty 2014, o 14:09
Posty: 81
Podziękował : 22
Otrzymał podziękowań: 49
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Może zamiast pitolić o poronionym pomyśle kanału, warto zacząć lobbować za stworzeniem możliwości przerzucania jednostek sportowych lądem?
Jak koledzy słusznie zauważyli, w dającej się przewidzieć przyszłości, mrzonką jest morski port handlowy w Elblągu, natomiast istnieje spore zainteresowanie pływaniem jachtami z Zalewu na Zatokę.
Od kilku lat pływam drogą przez Szkarpawę i to dosyć często, w tym sezonie to nawet "naście" razy, i mam powoli dosyć. Oczekiwanie na otwarcie mostów, wyścigi motorówek oraz hit tego sezonu: okresowe zamykanie śluzy Gdańska Głowa. Przy niskim stanie Wisły i wiatrach powodujących spiętrzenie wód Zalewu i w konsekwencji Szkarpawy, następuje zamknięcie śluzy nie przystosowanej do piętrzenia w stronę Wisły. O niemożności otwarcia (a właściwie późniejszego domknięcia) kładki dla pieszych nad śluzą przy silniejszych wiatrach zachodnich oraz lamparcich ruchach starszego ze śluzowych nie wspominam, żeby nie wyjść na marudę. :rotfl:
Podsumowując: mam dosyć uciążliwości związanych z pływaniem tym szlakiem.
Wydaje się, że rozsądne pod względem finansowym i technicznym jest wykonanie przeprawy na wózkach szynowych dla mniejszych jednostek, na wzór wózków na pochylniach. Oczywiście z wyjątkiem napędu wodnego ;)
Jako rozwiązanie daleko bardziej "ekologiczne", było by łatwiejsze do przełknięcia przez ekooszołomów i mateczka Unia tez by może coś dorzuciła.
Może macie dojścia do uszu lokalnych włodarzy, dziennikarzy, wyszła by z tego fajna "Pętla Żuławska bis".


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 wrz 2015, o 10:55 

Dołączył(a): 8 paź 2012, o 13:29
Posty: 321
Lokalizacja: mała wioska rybacka między Oksywiem a Orłowem
Podziękował : 56
Otrzymał podziękowań: 46
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz jachtowy
radams napisał(a):
Może zamiast pitolić o poronionym pomyśle kanału

Wybacz radams, ale w tym wątku pitolimy właśnie o poronionym pomyśle przekopu i kanału a nie o pojazdach szynowych, choć osobiście nie mam nic przeciwko Twojemu pomysłowi.



Za ten post autor Seagrams otrzymał podziękowanie od: Alterus
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 wrz 2015, o 11:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 12578
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1767
Otrzymał podziękowań: 4260
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Port i tak musi wtedy być.

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 wrz 2015, o 11:07 

Dołączył(a): 8 paź 2012, o 13:29
Posty: 321
Lokalizacja: mała wioska rybacka między Oksywiem a Orłowem
Podziękował : 56
Otrzymał podziękowań: 46
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz jachtowy
waliant napisał(a):
Port i tak musi wtedy być.

Nawet dwa porty.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 wrz 2015, o 12:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:15
Posty: 7584
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 452
Otrzymał podziękowań: 942
Uprawnienia żeglarskie: wystarczające
Jaromir napisał(a):
w "pierwszym etapie", kiedy głębokość (oby nominalna) wyniesie 4.0m, maksymalne zanurzenie statku osiągnie 3.2m... Przy takich parametrach można mówić raczej o promilach, niż o procentach tonażu współczesnego morskich statków handlowych...

Przecież zawsze mogą pływać puste i wtedy te "procenty dostępności" znacząco wrosną :rotfl:

_________________
Żeglarstwo polega na tym, że pływając całe życie i będąc starym i schorowanym człowiekiem, nigdzie nie dopłynąć.
Krzysztof Chałupczak


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 wrz 2015, o 14:02 

Dołączył(a): 8 paź 2012, o 13:29
Posty: 321
Lokalizacja: mała wioska rybacka między Oksywiem a Orłowem
Podziękował : 56
Otrzymał podziękowań: 46
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz jachtowy
Cape napisał(a):
Przecież zawsze mogą pływać puste

Gdyby do tego jeszcze woziły pszczoły luzem, to mogły by na tym zarabiać. :D



Za ten post autor Seagrams otrzymał podziękowanie od: Alterus
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 wrz 2015, o 11:46 

Dołączył(a): 19 sie 2015, o 11:09
Posty: 109
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 45
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
radams napisał(a):
Może zamiast pitolić o poronionym pomyśle kanału, warto zacząć lobbować za stworzeniem możliwości przerzucania jednostek sportowych lądem?
(...)
Wydaje się, że rozsądne pod względem finansowym i technicznym jest wykonanie przeprawy na wózkach szynowych dla mniejszych jednostek, na wzór wózków na pochylniach. Oczywiście z wyjątkiem napędu wodnego ;)
Jako rozwiązanie daleko bardziej "ekologiczne", było by łatwiejsze do przełknięcia przez ekooszołomów i mateczka Unia tez by może coś dorzuciła.
Może macie dojścia do uszu lokalnych włodarzy, dziennikarzy, wyszła by z tego fajna "Pętla Żuławska bis".


Już widzę jak ekoterroryści i takie coś oprotestują.
Lądem? Górą? Hmm... Może coś na wzór Szkocji?

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 wrz 2015, o 18:55 

Dołączył(a): 8 paź 2012, o 13:29
Posty: 321
Lokalizacja: mała wioska rybacka między Oksywiem a Orłowem
Podziękował : 56
Otrzymał podziękowań: 46
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz jachtowy
fikcyjny napisał(a):
Już widzę jak ekoterroryści i takie coś oprotestują.
Lądem? Górą? Hmm... Może coś na wzór Szkocji?

Ty się fikcyjny nie obawiaj ekoterrorystów. To mili ludzie w porównaniu z "forumowymi ekspertami od wszystkiego", którzy obśmieją wszystko to, co napisze ktoś, kto nie ma kilku tysięcy postów.
Pozdrawiam.



Za ten post autor Seagrams otrzymał podziękowanie od: Marian Strzelecki
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 wrz 2015, o 08:48 

Dołączył(a): 29 sty 2014, o 14:09
Posty: 81
Podziękował : 22
Otrzymał podziękowań: 49
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Seagrams napisał(a):
Ty się fikcyjny nie obawiaj ekoterrorystów. To mili ludzie w porównaniu z "forumowymi ekspertami od wszystkiego", którzy obśmieją wszystko to, co napisze ktoś, kto nie ma kilku tysięcy postów.
Pozdrawiam.


Nie masz racji, przecież kwalifikacje człowieka, poznaje się po liczbie godzin spędzonych na forum :rotfl:



Za ten post autor radams otrzymał podziękowanie od: Seagrams
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 wrz 2015, o 22:13 

Dołączył(a): 8 paź 2012, o 13:29
Posty: 321
Lokalizacja: mała wioska rybacka między Oksywiem a Orłowem
Podziękował : 56
Otrzymał podziękowań: 46
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz jachtowy
No i kurde wszystkie "autorytety" i "eksperty" jakoś tak wywiało, że nie ma z kim sobie kulturalnie popitolić o poronionym pomyśle przekopu.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 wrz 2015, o 02:36 

Dołączył(a): 5 paź 2012, o 15:48
Posty: 2453
Podziękował : 563
Otrzymał podziękowań: 545
Uprawnienia żeglarskie: sernik morski gotowany
Mój klub wymyślił sobie w tym roku, że dla młodzieży zorganizuje zamiast dorocznego rejsu po Mazurach rejs z Iławy na Zalew Wiślany. Komentaż po rejsie: po co wyremontowali pochylnie skoro trudno się do nich przebić przez zielsko?
Za rok znów będą Mazury...

_________________
Miłego dnia :)
Pozdrawiam
Waldi


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 wrz 2015, o 22:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2013, o 01:08
Posty: 4216
Lokalizacja: Pomorze
Podziękował : 1719
Otrzymał podziękowań: 1773
Uprawnienia żeglarskie: samowodniak flisaczy
Waldi_L_N napisał(a):
Komentarz po rejsie: po co wyremontowali pochylnie skoro trudno się do nich przebić przez zielsko?
Za rok znów będą Mazury...

Tam też może być za trudno...
A po co w ogóle wychodzić z mariny? :lol:

_________________
Pozdrawiam
Alterus


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 wrz 2015, o 03:10 

Dołączył(a): 5 paź 2012, o 15:48
Posty: 2453
Podziękował : 563
Otrzymał podziękowań: 545
Uprawnienia żeglarskie: sernik morski gotowany
Alterus napisał(a):
Waldi_L_N napisał(a):
Komentarz po rejsie: po co wyremontowali pochylnie skoro trudno się do nich przebić przez zielsko?
Za rok znów będą Mazury...

Tam też może być za trudno...
A po co w ogóle wychodzić z mariny? :lol:

Oczywiście szydzić można bez zastanowienia, nie trzeba do tego wysilać szarych komórek. Ale wyciągnąć prosty wniosek, że przytłaczająca większość żeglarzy uważa ten kanał za osobliwą ciekawostkę to już wymaga wysiłku.
Nie męcz się.

_________________
Miłego dnia :)
Pozdrawiam
Waldi


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 wrz 2015, o 07:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2009, o 15:04
Posty: 14323
Lokalizacja: Stara Praga
Podziękował : 606
Otrzymał podziękowań: 5397
Waldi_L_N napisał(a):
Oczywiście szydzić można bez zastanowienia,
Oj, Waldi, chyba leciutko przesadziłeś. Ja odebrałem post Alterusa jako ironię, kpinę nie z Twojej klubowej młodzieży, tylko z tych, którzy wyremontowali pochylnie a zostawili krzaczory.

W sumie - obaj macie to samo zdanie, a już zaczyna iskrzyć.

Pax vobiscum!

PS1. Tak sobie myślę, że gdyby starożytni Rzymianie utrzymali łacinę do naszych czasów, ta liturgiczna zasada brzmiałaby: Pax among vobis.

PS2. Doceń chrześcijańską wielkoduszność Alterusa. Bez mrugnięcia okiem poprawił, cytując Twój "komentaż", a mógł zabić...eee...no, znaczy, PAC-nąć. :rotfl:

_________________
Pozdrawiam
Janusz Zbierajewski



Za ten post autor Zbieraj otrzymał podziękowania - 3: Alterus, Marian Strzelecki, Waldi_L_N
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 wrz 2015, o 13:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2013, o 01:08
Posty: 4216
Lokalizacja: Pomorze
Podziękował : 1719
Otrzymał podziękowań: 1773
Uprawnienia żeglarskie: samowodniak flisaczy
Waldi_L_N napisał(a):
Oczywiście szydzić można bez zastanowienia, nie trzeba do tego wysilać szarych komórek. Ale wyciągnąć prosty wniosek, że przytłaczająca większość żeglarzy uważa ten kanał za osobliwą ciekawostkę to już wymaga wysiłku.
Nie męcz się.

Za troskę dzięki. :-)
Nieco luzu - szydzenie specjalnie mnie nie pociąga. Dość pobłażliwie patrzę na świat, dzięki czemu mogę z czystym sumieniem patrzeć tak i na siebie.
A tu podkpiwałem sobie i ze stanu kanału, i wymagań niektórych ludzi. Nie bezzasadnie, niedawno przepłynąłem się trasą Elbląg - Iława.

_________________
Pozdrawiam
Alterus



Za ten post autor Alterus otrzymał podziękowanie od: Waldi_L_N
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 wrz 2015, o 14:49 

Dołączył(a): 5 paź 2012, o 15:48
Posty: 2453
Podziękował : 563
Otrzymał podziękowań: 545
Uprawnienia żeglarskie: sernik morski gotowany
Przepraszam za nadinterpretację :oops:
Proszę traktować mój poprzedni post za niebyły :-(

_________________
Miłego dnia :)
Pozdrawiam
Waldi



Za ten post autor Waldi_L_N otrzymał podziękowanie od: Zbieraj
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 wrz 2015, o 17:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 16:10
Posty: 13994
Podziękował : 10547
Otrzymał podziękowań: 2485
Uprawnienia żeglarskie: Nie odebrany plastik
Alterus napisał(a):
...A tu podkpiwałem sobie i ze stanu kanału, i wymagań niektórych ludzi. Nie bezzasadnie, niedawno przepłynąłem się trasą Elbląg - Iława.

Na pych; na pych Go;
...bo śruba się zatkała, w tym ekologicznym miejscu.
Kto zresztą, ma dzisiaj na jachcie długi pych zapytam; bo większość ma na eko... elektryczne popychawki. ;)
MJS

_________________
"Wolność? co to takiego?" ja
"Gdy wszyscy grają to samo - szukam dyrygenta" K.Szewczyk

Wspomnij: Orwella i Huxleya.


Zapraszam na "fejsa":

"Dla tych co nie lubią szerokich ruf ;-)"
"Marian Strzelecki"
oraz
https://planyjachtow.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 wrz 2015, o 18:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2010, o 05:58
Posty: 2837
Podziękował : 439
Otrzymał podziękowań: 721
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
Marian Strzelecki napisał(a):
Kto zresztą, ma dzisiaj na jachcie długi pych zapytam

Ja i to pych przeze mnie zrobiony, tu na prawej wancie. Ten obrazek jakiś czas temu zamieszczałem:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 wrz 2015, o 18:22 

Dołączył(a): 2 mar 2008, o 22:03
Posty: 9898
Podziękował : 370
Otrzymał podziękowań: 1279
Marian Strzelecki napisał(a):
Kto zresztą, ma dzisiaj na jachcie długi pych zapytam;


Marianie ja mam ponad 3 m wiosło zakończne haczykiem i stalą :D Woże bo jestem przywiązany do niego :-P

_________________
pozdrowienia piotr


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4207 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 141  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL