Forum żeglarskie
https://forum.zegluj.net/

Nowa pława i instr. nawigacyjna - Przekop Wisły (Swibno)
https://forum.zegluj.net/viewtopic.php?f=27&t=22561
Strona 1 z 1

Autor:  Jaromir [ 21 lip 2015, o 18:10 ]
Tytuł:  Nowa pława i instr. nawigacyjna - Przekop Wisły (Swibno)

WŻ 460. Polska. Zatoka Gdańska. Przekop Wisły. Pława. Instrukcja nawigacyjna.
Poprzednia wiadomość: 526/14.


Instrukcja nawigacyjna:
Od pławy świetlnej SWB należy utrzymywać kurs 135° do środka Przekopu między falochronem zachodnim i wschodnim a następnie należy zmienić kurs na 195°. Głębokości na odcinku od pławy świetlnej SWB do wejścia do Przekopu Wisły są zmienne.
Głębokość bezpieczna wynosi 2,0 m.



Mapy/Charts: 23 plan A (222/15), 73 (INT 1288) (295/15), 3022/7, 8N (434/15).
Skreślić:
LFl.10s
SWB
54° 22,45' N 18° 57,60' E

Nanieść:
LFl.10s
SWB
54° 22,303' N 18° 56,310' E

Mapy/Charts: 151 (INT 1291) (355/15), 3022/1.
Przesunąć:
LFl.10s
SWB
na
54° 22,303' N 18° 56,310' E

Autor:  staniszewski [ 24 maja 2016, o 15:50 ]
Tytuł:  Re: Nowa pława i instr. nawigacyjna - Przekop Wisły (Swibno)

Jak wygląda sytuacja na koniec maja 2016!

Autor:  Jaromir [ 25 maja 2016, o 11:38 ]
Tytuł:  Re: Nowa pława i instr. nawigacyjna - Przekop Wisły (Swibno)

AFAIK - światła na "główkach" nie palą, sondażu po ukończeniu budowy "prowadnic nurtu" nie dokonano a pława podejściowa nie jest jeszcze wystawiona.

Podziękowania za to, że nikt nic nie wie można słać na ręce dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni.

Autor:  mdados [ 27 maja 2016, o 20:33 ]
Tytuł:  Re: Nowa pława i instr. nawigacyjna - Przekop Wisły (Swibno)

Próbowaliśmy wpłynąc w przekop na majówkę. Skończyło się na mielu. Wyszliśmy i zawróciliśmy do wyjścia po śladzie wejścia. Wchodziliśmy po śladzie na chartploterze z roku ubiegłego.

Autor:  bury_kocur [ 27 maja 2016, o 21:51 ]
Tytuł:  Re: Nowa pława i instr. nawigacyjna - Przekop Wisły (Swibno)

mdados napisał(a):
Próbowaliśmy wpłynąc w przekop na majówkę. Skończyło się na mielu


A czym szliście ?
Znaczy - jakie mieliście zanurzenie ?
Pzdr
Kocur

Autor:  mdados [ 27 maja 2016, o 21:59 ]
Tytuł:  Re: Nowa pława i instr. nawigacyjna - Przekop Wisły (Swibno)

Becerem 27. Nie pytaj jakie zanurzenie 1,4?? Zgram ścieżkę z chartpoltera i jak wrócę z rejsu to wrzucę na foruma

Autor:  Colonel [ 28 maja 2016, o 10:11 ]
Tytuł:  Re: Nowa pława i instr. nawigacyjna - Przekop Wisły (Swibno)

Oficjalnie 1,45...
Bywa od 1,4 do 1,5 m

Autor:  Jaromir [ 7 lip 2016, o 18:46 ]
Tytuł:  Re: Nowa pława i instr. nawigacyjna - Przekop Wisły (Swibno)

Nowa pozycja boi podejściowej "SWB" i nowa instrukcja nawigacyjna dla wejścia w Przkop Wisły (Świbno):
Załącznik:
Swibno WZ 356_2016.JPG
Swibno WZ 356_2016.JPG [ 78.24 KiB | Przeglądane 5936 razy ]



Kto nie widzi załącznika - nowa pozycja boi (światło białe LFl. 10s.):
54° 22,433' N
018° 57,800' E

I nowa instrukcja nawigacyjna:
Od pławy świetlnej SWB należy utrzymywać kurs 212° zostawiając pławę za rufą.
Po minięciu głowicy Kierownicy Wschodniej zmienić kurs na 195°.
Głębokości na odcinku od pławy świetlnej SWB do wejścia do Przekopu Wisły są zmienne.
Głębokość bezpieczna wynosi 2,0 m.

Autor:  Jaromir [ 28 mar 2018, o 19:41 ]
Tytuł:  Re: Nowa pława i instr. nawigacyjna - Przekop Wisły (Swibno)

Opóźnienie terminu montażu i uruchomienia przęseł mostu w Sobieszewie oznacza, że kulminacja utrudnień wobec jednostek pozbawionych możliwości łatwego składania masztów a nawet okresowe całkowite zamknięcia szlaku nastąpią w okresie szczytu sezonu żeglarskiego.
Z dużym prawdopodobieństwem można zatem już dziś stwierdzić, że dojdzie do sytuacji, w której jedyną dostępną drogą z Zatoki na Zalew Wiślany oraz jedyną dostępną drogą na Zatokę Gdańską dla ponad stu jednostek cumujących stale w przystaniach wschodniej części Leniwki – stanie się ujście Wisły w Świbnie (Przekop Wisły).
A w Przekopie brak aktualnego sondażu, GUM pławę "SWIB" wystawia dopiero w lipcu (na 3-4 miesiące), ostatnia instrukcja nawigacyjna to ta widoczna wyżej, sprzed niemal 2 lat...

Więcej:
http://www.saj.org.pl/aktualnosci/303-c ... alewu.html

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Opóźnienie terminu montażu i uruchomienia przęseł mostu w Sobieszewie oznacza, że kulminacja utrudnień wobec jednostek pozbawionych możliwości łatwego składania masztów a nawet okresowe całkowite zamknięcia szlaku nastąpią w okresie szczytu sezonu żeglarskiego.
Z dużym prawdopodobieństwem można zatem już dziś stwierdzić, że dojdzie do sytuacji, w której jedyną dostępną drogą z Zatoki na Zalew Wiślany oraz jedyną dostępną drogą na Zatokę Gdańską dla ponad stu jednostek cumujących stale w przystaniach wschodniej części Leniwki – stanie się ujście Wisły w Świbnie (Przekop Wisły).
A w Przekopie brak aktualnego sondażu, GUM pławę "SWIB" wystawia dopiero w lipcu (na 3-4 miesiące), ostatnia instrukcja nawigacyjna to ta widoczna wyżej, sprzed niemal 2 lat...

Więcej:
http://www.saj.org.pl/aktualnosci/303-c ... alewu.html

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/