Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 29 mar 2024, o 11:32




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 sty 2013, o 12:10 

Dołączył(a): 3 sty 2013, o 14:44
Posty: 4
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Witam, w kwestiach żeglarskich niestety jestem laikiem więc zwracam się do Was (znawców) o poradę. Mój chłopak jest zapalonym wilkiem morskim z ukończonymi różnymi kursami. Chce byśmy w tym roku popłynęłi na rejs na Karaiby. Czy myślicie, że dla mnie - zupełnej amatorki taki rejs to nie zbyt wiele jak na początek z morską przygodą?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 sty 2013, o 12:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17288
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2165
Otrzymał podziękowań: 3581
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
Pod pojęciem "Karaiby" kryją się różne obszary, w których panują odmienne warunki (czyt. różnie wieje).
Poza tym, w różnych porach roku wieje różnie.

Ponieważ dla green horna dosyć istotne jest, żeby ten wiatr nie wiał zbyt mocno, to doprecyzuj - kiedy i gdzie konkretnie chce pływać Twój chłopak?

Dobrze byłoby, gdybyś jeszcze doprecyzowała - na czym chcecie pływać? Na katamaranie, czy na jednokadłubowcu? Jak dużym?

Wtedy ludziom będzie łatwiej odpowiedzieć i odpowiedzi będą bliższe prawdy :-)

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 sty 2013, o 12:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:15
Posty: 7584
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 452
Otrzymał podziękowań: 942
Uprawnienia żeglarskie: wystarczające
wilczyca_morska napisał(a):
Chce byśmy w tym roku popłynęłi na rejs na Karaiby.

Chcecie płynąć na Karaiby, czy na Karaibach. Bo to istotna różnica jest.

_________________
Żeglarstwo polega na tym, że pływając całe życie i będąc starym i schorowanym człowiekiem, nigdzie nie dopłynąć.
Krzysztof Chałupczak


Góra