Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 23 lip 2025, o 18:58




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 paź 2009, o 17:24 

Dołączył(a): 2 paź 2009, o 21:40
Posty: 23
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: day skipper
Przepraszam bardzo profesional to znaczy zawodowy to mialem na mysli.
Prosze zobaczyc ponizszy link. Pozdrawiam cieplutko AHOJ
http://www.uksa.org/career/y_commercial_yachtmaster.asp


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 paź 2009, o 17:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2009, o 18:57
Posty: 3242
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 334
Otrzymał podziękowań: 976
Uprawnienia żeglarskie: RYA/MCA Yachtmaster Ocean
To co przedstawiłeś, to oferta szkoleniowa jednej z wielu firm. Oferta jest przeznaczona m.in. dla ludzi, którzy nigdy nie pływali, czyli kurs "od zera do bohatera". Jak ktoś sobie życzy, to zostanie odpowiednio wyszkolony i ma szanase zdać.
Ta oferta nie jest źródłem wiedzy na temat obowiązującego prawa. To, że po jej przeczytaniu nabrałeś przekonania, że aby być YM z commercial endorsments należy zaliczyć kurs teoretyczny jako warunek konieczny, może świadczyć o Twoim braku doświadczenia, bądź sorry, o naiwności.
W poprzednim poście podałem Ci link, który nie jest ofertą handlową i z którego łatwo mozna się dowiedzieć co jest konieczne aby uzyskać commercial endorsments, nie tylko do YM.

_________________
Jedni mówią po to, żeby mówić, a inni po to, żeby powiedzieć.



Za ten post autor Szaman3 otrzymał podziękowanie od: Carlo
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 paź 2009, o 18:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2007, o 12:00
Posty: 4740
Podziękował : 162
Otrzymał podziękowań: 321
Uprawnienia żeglarskie: -)
To co gość robi to jakaś żenada.

Gdyby napisał tak -

"Aby zdobyć YM commercial endorsments wystarczy zdać egzamin praktyczny, odbyć zintegrowany kurs bezpieczeństwa oraz przedstawić zaświadczenie lekarskie. Jednak uważam, jak i wydaje się pracodawcy w GB tak uważają, że aby zostać profesjonalny skipperem ( podjąć pracę jako skipper na mega yachts) należałoby przejść całą drabinkę stopni RYA wraz z kursami i egzaminami teoretycznymi. Uważam tak m.in. dlatego, że mam informację, że pracodawcy w GB zwracają na to uwagę."

to nie było by najmniejszego problemu.!!

Gość natomiast pisze zupełnie co innego. De facto stwierdza, że jedynym sposobem uzyskania YM commercial endorsments jest ten opisany przez niego. Po chwili przyznaje rację, że jednak nie, a chwilę później znowu stwierdza, że napisał prawdę!!

Jeżeli niektórzy koledzy twierdzą, że to nie jest nie rzetelność i jeszcze głaszczą Gościa po główce za niezwykła kulturę osobistą to sorry, ale Gość zwyczajnie wprowadza w błąd.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 paź 2009, o 18:22 

Dołączył(a): 28 maja 2007, o 11:44
Posty: 1999
Podziękował : 7
Otrzymał podziękowań: 109
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Marioo napisał(a):
Anglicy do tych kursow podchodza w pierwszej kolejnosci i oczywiscie po nich dostaja certyfikat YM shorebased i dopiero po nich na luzie podchodza do egzaminow praktycznych!!!
I taka powinna byc kolejnosc aby ten kursant czul sie pewnie , a nie rozczarowal

Anglicy do tych kursów podchodzą, jeśli chcą i nie umieją materiału. Ci którzy umieją nie podchodzą, identycznie Polacy.

Mógłbyś mi wytłumaczyć dlaczego chciałbyś zmuszać wszystkich do uczestnictwa w tych kursach shorebased? Dlaczego mam koniecznie iść na ten kurs, jeśli nie chcę? Na kursie nie byłem i nie jestem rozczarowany, nie miałem żadnych problemów z teorią.

Marioo napisał(a):
Wg wersji odwrotnej , to nawet stary anglik bedzie mial problemy!!! Nie mowiac o Polakach , ktorzy musza sie przygotowac jezykowo do tego egzaminu , a taka kolejnosc daje im bardzo duza szanse
aby moc zdac egzamin praktyczny z satysfakcja !!! Czy to jest niezetelne !!!
Pozdrawiam cieplutko AHOJ

Jeśli stary Anglik nie będzie umiał, to będzie miał problemy. Jeśli młody Polak umie, to nie będzie miał. Proste jak budowa cepa. Jeśli ktos umie teorię, woli się nauczyć z książek, od kogoś, to czemu miałby tego nie robić? Inni wolą mieć wyłożone wszystko przez instruktora i wtedy idą na szkolenie. Do wyboru, do koloru. Wciąż nie wiem czemu najeżdżasz na ludzi, którzy wybrali drogę nauczenia się samodzielnie, a nie na kursie.

Kompletnie nie rozumiem co masz na myśli pisząc o nieRZetelności, bo jak na razie tylko Ty ciągle o tym wspominasz. Kto jest nierzetelny i dla kogo? Jeśli nie byłem na kursie, to co zrobiłem nierzetelnego?

cape napisał(a):
Nie mam odczuć, że wypowiedzi Marioo są nierzetelne. Po prostu reprezentuje inny punkt widzenia.
Tam gdzie Marioo ma inny punkt widzenia, tam ma do tego prawo. Nie zgadzam się jednak na ciągłe przeinaczanie rzeczywistości, wymyślanie profesjonalnych YM i rzekomo wymaganych kursów.

Marioo napisał(a):
Przepraszam bardzo profesional to znaczy zawodowy to mialem na mysli.
Prosze zobaczyc ponizszy link. Pozdrawiam cieplutko AHOJ
http://www.uksa.org/career/y_commercial_yachtmaster.asp"

Ale to nie jest żaden stopień. To jest nazwa własna zbioru szkoleń wymyślona przez UKSA. Jedna z firm wymyśliła, że zaproponuje kursantom zestaw szkoleń, które doprowadzą osobę kompletnie zieloną do certyfikatu YM Offshore z commercial endorsement i nazwała ten program Yachtmaster commercial. To dla tych, którzy nie pływali, nie mają wiedzy i umiejętności, ani przede wszystkim wymaganego stażu, a chcieliby zacząć prowadzić komercyjnie jachty. To dlatego się przechodzi całą ścieżkę i dlatego są tam wszystkie kursy.

To nie jest nazwa dokumentu, certyfikatu, stopnia czy uprawnień, to po prostu nazwa kursu tej firmy. To nie jest żaden obowiązujący schemat ani system, to jest propozycja kursu typu "fast track Yachtmaster". Inna firma nazwie go Supercommercial i dorzuci LRC, a Ty możesz dodać 5 kursów shorebased i napisać "endorsed by Marioo". Kursów typu fast track albo "from zero to hero" jest pełno (proszę sobie wpisać w google) i każda firma zupełnie dowolnie układa ich program, a kursant wybiera to co mu odpowiada.

To nie zmienia nic w uprawnieniach RYA/MCA. Wszystkie te szkolenia zwyczajnie mają błyskawicznie wyszkolić początkującą osobę do poziomu YM Offshore commercially endorsed i zapewnić jej minimum wymaganego stażu. Nie ma żadnej konieczności korzystania z oferty fast track (nauka żeglowania w 3 miesiące), zwłaszcza jeśli się żegluje od wielu lat.

_________________
www.samoster.org.pl



Za ten post autor gf otrzymał podziękowanie od: Carlo
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 paź 2009, o 19:06 

Dołączył(a): 2 paź 2009, o 21:40
Posty: 23
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: day skipper
Mam nadzieje , ze ten link http://www.uksa.org/career/y_commercial_yachtmaster.asp
wyjasni innym zeglarzom na tym forum wiele rzeczy? Taki kurs jest bardzo drogi okolo osmiu tys. funtow , prosze zwrocic uwage , ze teori nie pominieto! Dlatego latwiej jest dojsc do YM stopniowo zaczynajac od day skipera. Jeszcze raz powtarzam , ze ja osobiscie nie poddalbym sie egzaminowi praktycznemu na YM bez wczesniejszej teori.
Nawet wytrawny zeglarz moze miec z tym problemy , a co bedzie pozniej jak bedzie dowodzil flotylla jachtow z zaloga miedzynarodowa? Kompletna klapa ! Prosze zwrocic uwage , ze specjalistyczny jezyk zeglarski polski jest calkiem rozny od jezyka zeglarskiego ang. Tylko 10% slownictwa jest anglo-jezyczne reszta to j.holenderski i niemiecki ktory byl nam wszczepiony podczas zaborow!!! Owszem mozna zdac YM praktyke bez teori ale jak juz wspomnialem to jest tylko dla wlasnej satysfakcji bez przelozenia na prace zawodowa. Pozdrawiam cieplutko AHOJ


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 paź 2009, o 19:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2009, o 18:57
Posty: 3242
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 334
Otrzymał podziękowań: 976
Uprawnienia żeglarskie: RYA/MCA Yachtmaster Ocean
Marioo napisał(a):
Owszem mozna zdac YM praktyke bez teori ale jak juz wspomnialem to jest tylko dla wlasnej satysfakcji bez przelozenia na prace zawodowa.


Ty jesteś jednak odporny na informacje i argumenty.
Po raz kolejny powtórzę: piszesz bzdury.

_________________
Jedni mówią po to, żeby mówić, a inni po to, żeby powiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 paź 2009, o 19:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:15
Posty: 7584
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 452
Otrzymał podziękowań: 942
Uprawnienia żeglarskie: wystarczające
Marioo, ja wydałem na swój "kurs", sporo więcej, niż 8 tys funtów i nie mam żadnego RYA. To o czym piszę, to ok 12500 Mm w 23 rejsach (plus śródlądzie). Gdybym postanowił przystąpić do egzaminu na "ofszora" (a Maar namiawiał mnie na wspólne zdawanie), to bym podszkolił teorię (przede wszystkim pływy) we własnym zakresie.

_________________
Żeglarstwo polega na tym, że pływając całe życie i będąc starym i schorowanym człowiekiem, nigdzie nie dopłynąć.
Krzysztof Chałupczak


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 paź 2009, o 19:22 

Dołączył(a): 28 maja 2007, o 11:44
Posty: 1999
Podziękował : 7
Otrzymał podziękowań: 109
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Marioo napisał(a):
Mam nadzieje , ze ten link http://www.uksa.org/career/y_commercial_yachtmaster.asp"
wyjasni innym zeglarzom na tym forum wiele rzeczy? Taki kurs jest bardzo drogi okolo osmiu tys. funtow , prosze zwrocic uwage , ze teori nie pominieto! Dlatego latwiej jest dojsc do YM stopniowo zaczynajac od day skipera.

To kurs dla początkujących! Nie ma żadnego sensu zaczynanie od day skippera, jeśli posiada się wieloletnią praktykę.
Marioo napisał(a):
Jeszcze raz powtarzam , ze ja osobiscie nie poddalbym sie egzaminowi praktycznemu na YM bez wczesniejszej teori.

I dobrze, masz do tego pełne prawo. Tylko czemu odmawiasz innym własnego zdania?
Marioo napisał(a):
Nawet wytrawny zeglarz moze miec z tym problemy , a co bedzie pozniej jak bedzie dowodzil flotylla jachtow z zaloga miedzynarodowa? Kompletna klapa !
Egzamin jest jeden. Jeżeli ktoś go zdał, to egzaminator uznał że się nadaje i żadna teoria lub jej brak nie ma nic do rzeczy.
Marioo napisał(a):
Prosze zwrocic uwage , ze specjalistyczny jezyk zeglarski polski jest calkiem rozny od jezyka zeglarskiego ang. Tylko 10% slownictwa jest anglo-jezyczne reszta to j.holenderski i niemiecki ktory byl nam wszczepiony podczas zaborow!!!
Co to w ogóle ma do rzeczy?
Marioo napisał(a):
Owszem mozna zdac YM praktyke bez teori ale jak juz wspomnialem to jest tylko dla wlasnej satysfakcji bez przelozenia na prace zawodowa.

Przestań wreszcie wprowadzać ludzi w błąd!
Piszesz celowo nieprawdę i dobrze zdajesz sobie z tego sprawę.
Egzamin na YM Offshore jest dokładnie taki sam dla "przyjemniaczków" jak i zawodowców. Żeby dostać commercial endorsement trzeba mieć tzw. STCW i św. lekarskie. Egzamin jest ten sam.

_________________
www.samoster.org.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 paź 2009, o 19:38 

Dołączył(a): 2 paź 2009, o 21:40
Posty: 23
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: day skipper
Mr Cape wieze , ze jestes wspanialym zeglarzem , sam staz swiadczy o tym.
Napewno bys zdal taki egzamin , wiedzy Ci napewno nie brakuje no problem any tides!!!
Ale czy nie czul bys sie jak gosciu po takim kursie teoretycznym? Jedynie co bys z niego wyniosl to slownictwo angielskie i moze cos jeszcze poza tym? I na praktycznym poszlo by Ci z gorki !!! Ja juz wiecej nie bede odpowiadal na zadne posty, szkoda mojego czasu
ale ja gdybym mial praktyczny egzamin z YM to dla swietego spokoju zaliczylbym ta teorie aby nikt nie mogl podwazyc moich kwalifikacji , a ludzie ktorzy chca troszeczke pojsc na skruty to zycie im pisze nieprzewidziane scenariusze wsrod miedzynarodowego tow. i nie chcialbym sie wstydzic legitymujac sie YM , ze mam go tylko w polowie.
Polskie kwalifikacje tez sa cenione na Swiecie , a Polacy maja bardzo dobra opinie wsrod
miedzynarodowej braci zeglarskiej!!! Pozdrawiam cieplutko AHOJ

P.s Z checia przylacze sie ale do innego watka!!!


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 paź 2009, o 19:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:15
Posty: 7584
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 452
Otrzymał podziękowań: 942
Uprawnienia żeglarskie: wystarczające
Marioo, Ty trochę mylisz pojęcia. Jeżeli ktoś zajmuje się żeglarstwem serio, to uczy się (również teorii) całe życie. Nie tylko na kursach, ale też na kursach, które nie dają żadnego papierka. Sporo teorii można się również nauczyć, choćby na tym forum. Są jeszcze różne książki, magazyny itp. To jest proces ciągły. Ja np jestem cienki z meteo, popełniłem rok temu krótki kurs, bez kwitu, ale sporo mi dał. Potem szkolenie w formie warsztatów z MPDM. Też bez kwitów, bo po co mi kwity. Dla żeglarza zawodowego oczywiscie kwity do CV mają znaczenie.

_________________
Żeglarstwo polega na tym, że pływając całe życie i będąc starym i schorowanym człowiekiem, nigdzie nie dopłynąć.
Krzysztof Chałupczak


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 paź 2009, o 19:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2009, o 18:57
Posty: 3242
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 334
Otrzymał podziękowań: 976
Uprawnienia żeglarskie: RYA/MCA Yachtmaster Ocean
Marioo napisał(a):
ja gdybym mial praktyczny egzamin z YM to dla swietego spokoju zaliczylbym ta teorie aby nikt nie mogl podwazyc moich kwalifikacji , a ludzie ktorzy chca troszeczke pojsc na skruty to zycie im pisze nieprzewidziane scenariusze wsrod miedzynarodowego tow. i nie chcialbym sie wstydzic legitymujac sie YM , ze mam go tylko w polowie.


Nie masz pojecia o czym piszesz. Chyba bardzo krótko zeglujesz.

_________________
Jedni mówią po to, żeby mówić, a inni po to, żeby powiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 4 paź 2009, o 19:53 

Dołączył(a): 2 paź 2009, o 21:40
Posty: 23
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: day skipper
Tak mr Cape masz racje ! Mialem caly czas na mysli osoby ktore chcialyby pracowac na eksponowanych stanowiskach w firmach brytyjskich lub australijskich w branzy jachtingu.
Pozdrawiam cieplutko AHOJ


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 paź 2009, o 17:32 

Dołączył(a): 2 paź 2009, o 21:40
Posty: 23
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: day skipper
Jeszcze raz podkreslam , ze mozna zaczac od praktyki YM ale bez teori to tak jakby ktos skonczyl technikum a nie napisal MATURY !!!Na studia sie nie dostanie , nie mowiac juz aby mogl dalej rozwijac sie w tym kierunku i taka jest Panowie prawda , nie chce juz gmatwac dalej sprawy z tym ICC ktore jest wymagane do pracy WORLDWIDE !!!
Niestety potrzebna jest rezydentura w U.K Tak wiec chyba nikt z Panstwa nie ma tego endorsementu !!! A z praktycznym YM to moze sobie zeglowac ale tylko turystycznie !!!
Tak mi dzisiaj powiedziano w RYA Podaje jeszcze link do dowolnej szkoly zeglarskiej w U.K Tak wiec prosze nie robcie z RYA wielkiego TABU dla wtajemniczonych!!!
http://www.a1sailing.ltd.uk/rya-yachtmaster-courses.php
Pozdrawiam cieplutko AHOJ


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 paź 2009, o 17:42 

Dołączył(a): 28 maja 2007, o 11:44
Posty: 1999
Podziękował : 7
Otrzymał podziękowań: 109
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Krótko: teoria nie jest do niczego potrzebna na YM Offshore (obojętnie czy komercyjnie czy nie) - w ogóle nie ma jej w wymaganiach. Endorsement można uzyskać oczywiście niezależnie od narodowości.

Żeby przypadkiem ktoś w bzdury wypisywane przez Marioo nie uwierzył, to informacje nt wymagań niezbędnych do uzyskania YM Offshore oraz egzaminu na ten certyfikat znajdzie tutaj:

http://www.rya.org.uk/coursestraining/e ... shore.aspx

Wymagania do otrzymania commercial endorsement:

http://www.rya.org.uk/coursestraining/p ... ments.aspx

Te same informacje zawiera oficjalny sylabus papierowy - publikacja RYA G15. W wawie mam do wglądu dla chętnych.

_________________
www.samoster.org.pl


Ostatnio edytowano 5 paź 2009, o 17:45 przez gf, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 paź 2009, o 17:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:15
Posty: 7584
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 452
Otrzymał podziękowań: 942
Uprawnienia żeglarskie: wystarczające
carlo napisał(a):
no o moderator musi to zrobić

Ale ja leniwy jestem i myślę, że to już koniec OT.

_________________
Żeglarstwo polega na tym, że pływając całe życie i będąc starym i schorowanym człowiekiem, nigdzie nie dopłynąć.
Krzysztof Chałupczak


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 paź 2009, o 17:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 cze 2007, o 12:00
Posty: 4740
Podziękował : 162
Otrzymał podziękowań: 321
Uprawnienia żeglarskie: -)
gf napisał(a):
Krótko:


Jak grochem o ścianę. I co z tego, że podajesz oficjalne źródło. On i tak wie najlepiej...


pozdrowienia


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 paź 2009, o 17:49 

Dołączył(a): 2 paź 2009, o 21:40
Posty: 23
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: day skipper
http://www.rya.org.uk/infoadvice/boatin ... s/ICC.aspx


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 paź 2009, o 17:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2009, o 20:59
Posty: 4269
Podziękował : 94
Otrzymał podziękowań: 172
Uprawnienia żeglarskie: jsm, msm
podziwiam za cierpliwość....;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 paź 2009, o 17:57 

Dołączył(a): 2 paź 2009, o 21:40
Posty: 23
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: day skipper
Dziekuje Katrine !


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 paź 2009, o 18:03 

Dołączył(a): 28 maja 2007, o 11:44
Posty: 1999
Podziękował : 7
Otrzymał podziękowań: 109
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
No i co ma ICC do rzeczy? Chcesz mieć ICC, to rób ICC. Nie ma to nic wspólnego z yachtmasterem ani commercial endorsementem.

_________________
www.samoster.org.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 paź 2009, o 18:09 

Dołączył(a): 2 paź 2009, o 21:40
Posty: 23
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: day skipper
Ja przepraszam bardzo , ale juz zostawiam ten temat , chcialbym uczestniczyc w tym forum , Polacy tez nie maja sily przekonac Rosji do europejskiejskiego punktu widzenia histori !!! Szczerze mowiac nie wiedzialem , ze wloze kij w mrowisko? Jeszcze raz najmocniej przepraszam!!!
Pozdrawiam cieplutko AHOJ


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 paź 2009, o 18:15 

Dołączył(a): 28 maja 2007, o 11:44
Posty: 1999
Podziękował : 7
Otrzymał podziękowań: 109
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Po prostu kompletnie nie orientujesz się w temacie o którym piszesz. Mieszasz wszystko po kolei: ICC, kursy, yachtmastera, komercję. Gdzieś daleko Ci dzwoni, tylko nie wiesz w którym kościele. Wychodzą z tego głupoty, a Ty nadal tkwisz w błędzie mimo przedstawiania Ci wprost dowodów, że się mylisz.

To zresztą wszystko jeszcze nie jest według mnie problemem - to Twoja sprawa. Prostuję to co piszesz na forum, wyłącznie po to żebyś nie wprowadzał w błąd innych.

_________________
www.samoster.org.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 paź 2009, o 18:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2007, o 21:15
Posty: 2503
Lokalizacja: Trójmiasto
Podziękował : 281
Otrzymał podziękowań: 86
Uprawnienia żeglarskie: JSM, SRC, STCW, MIŻ
cape napisał(a):
carlo napisał(a):
no o moderator musi to zrobić

Ale ja leniwy jestem i myślę, że to już koniec OT.


A ja leniwy nie byłem :P

_________________
Pozdrawiam
Paweł Goławski
http://www.jkmgryf.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 paź 2009, o 18:32 

Dołączył(a): 2 paź 2009, o 21:40
Posty: 23
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: day skipper
Bardzo prosze nie mieszac w glowach mlodym zeglarzom , a widze , ze i sa kobiety na tym forum , tymbardziej nalezy zachowac obiektywizm!!! W sposob jaki Pan postrzega RYA z polskiego punktu widzenia czyli (jakos tam bedzie , niech wiedza ze mam YM)
pracy w U.K Pan nie dostanie!!! Tymbardziej jako instruktor !!!
Pozdrawiam cieplutko AHOJ


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 paź 2009, o 18:33 

Dołączył(a): 28 maja 2007, o 11:44
Posty: 1999
Podziękował : 7
Otrzymał podziękowań: 109
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Pisz na temat.

EDIT: dla mnie EOT. Trudno dyskutuje się z kimś, kto zamiast argumentów używa wykrzykników. Ograniczę się do prostowania kolejnych przeinaczeń, choć mam nadzieję, że więcej w tym wątku ich już nie będzie.

_________________
www.samoster.org.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 paź 2009, o 18:44 

Dołączył(a): 2 paź 2009, o 21:40
Posty: 23
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: day skipper
Myslalem , ze na tym forum sa glownie zeglarze , ktorych chcialem ostrzec przed firmami tkz. KRZAK ktore oferuja egzaminy YM po to tylko , zeby zarobic na ich naiwnosci w rzeczywistosci oni maja fajny zarobek na takich rejsach , nie wspomne
ze nie maja nawet wlasnych jachtow a zdawalnosc jest 1-100 Rylko o to mi chodzilo , zeby wytlumaczyc wiele rzeczy ale oczywiscie jestem zagluszany!!!
Pozdrawiam cieplutko AHOJ


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 paź 2009, o 20:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 mar 2009, o 18:57
Posty: 3242
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 334
Otrzymał podziękowań: 976
Uprawnienia żeglarskie: RYA/MCA Yachtmaster Ocean
Marioo napisał(a):
Myslalem , ze na tym forum sa glownie zeglarze , ktorych chcialem ostrzec przed firmami tkz. KRZAK ktore oferuja egzaminy YM po to tylko , zeby zarobic na ich naiwnosci w rzeczywistosci oni maja fajny zarobek na takich rejsach , nie wspomne
ze nie maja nawet wlasnych jachtow a zdawalnosc jest 1-100 Rylko o to mi chodzilo , zeby wytlumaczyc wiele rzeczy ale oczywiscie jestem zagluszany!!!
Pozdrawiam cieplutko AHOJ


Przekraczasz wszelkie zasady przyzwoitości. Nie masz zieloneg pojęcia o tym co piszesz i jednocześnie twierdzisz, że piszesz te bzdury ze wzgledu na dobro innych zeglarzy. Czyli co? Oznacza to, że m.in. ja i inni koledzy wprowadzają ich w błąd? Wszyscy któzy zarzucają ci pisanie bzdur na potwierdzenie swoich racji podają linki do stron, gdzie jest absolutnie wiarygodna informacja o certyfikatach, zasadach ich wydawania, w tym również uzyskiwania commercial endorsments. Ty negujesz to, ale nie potrafisz uzasadnić swoich racji żadnym wiarygodnym linkiem.
To co robisz jest naprawdę szkodliwe, bo wprowadza w błąd tych, którzy z tego forum czerpią jakąś tam wiedzę. Zaczynam nabierać przekonania, że nie powinieneś tu pisać. :ban:

_________________
Jedni mówią po to, żeby mówić, a inni po to, żeby powiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 paź 2009, o 20:43 

Dołączył(a): 2 paź 2009, o 21:40
Posty: 23
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: day skipper
Moze jeszcze ktos mi zarzuci , ze nie znam j.ang?
Dzieki moim postom wielu zeglarzy chcacych zrobic YM praktycznego zacznie najpierw od zdania teori YM i o to mi wlasnie chodzilo. Te dwa certyfikaty skladaja sie w jedna calosc. Jak np. egz. teoretyczny na prawo jazdy a po nim egzamin praktyczny. Chyba to jest logiczne? Pozdrawiam cieplutko AHOJ


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 paź 2009, o 21:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 15:49
Posty: 277
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 12
Otrzymał podziękowań: 9
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz
Rzadko piszę coś takiego, ale ta dyskusja chyba przestaje mieć jakikolwiek sens :?

_________________
Pozdrawiam,
Kasia



Za ten post autor Niezapominajka otrzymał podziękowania - 2: Moniia, Szaman3
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 paź 2009, o 21:08 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2009, o 20:59
Posty: 4269
Podziękował : 94
Otrzymał podziękowań: 172
Uprawnienia żeglarskie: jsm, msm
nie mogę nie mogę nie mogę.....wrrrrr
sory ale takie bzdury gadasz ze szok :p
powiedz mi jak ktoś pływa wiele lat, od małego dzieciaka, to po kiego ma się zapisywać na jakieś kursy ? żeby kasę wyrzucać którą mógłby wydać na jakiś rejs?, tym bardziej ze zapewne wie czego nie umie i może się sam dokształcić w tym zakresie albo nawet poprzez poproszenie kogoś znajomego o pomoc albo np. tate który jest kapitanem ?

nie chce mi się wierzyć ze wierzysz w To co piszesz. nie znam się na tym ale osoby które się wypowiadają na pewno maja znacznie większe doświadczenie niż ty i wiedzą co mówią.

kurcze chciałabym wiedzieć jaki tak naprawdę masz cel w tym co piszesz? hmn zwrócić na siebie uwagę?

i proszę cie nie pisz "pozdrawiam cieplutko Ahoj" blagam nie pisz tego non stop :)

pozdrawiam nie-cieplutko nie-ahoj
p.s. sory ale musiałam


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL