Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 19 kwi 2024, o 14:13




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 lut 2015, o 21:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
lordaccipiter napisał(a):
Jakie jednak było wszystkich zdziwienie gdy okazało się że jest nas o 2 za dużo. 10 osobowy jacht a nas 12.Tłumaczenia kapitana że nie wiedział ilu nas będzie bo nie rozmawiał ze wspólnikiem pozostawiam do waszej oceny.

O ile jestem w stanie zrozumieć problemy, wynikłe z opóźnienia jachtu w etapowej żegludze (problemy - nie brak próby ich zminimalizowania ze strony usługodawcy) o tyle wyżej cytowany fragment mnie powalił...
No nie rozumiem - czy ten "kapitan" się może z chu..em na łby pozamieniał?

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...



Za ten post autor Jaromir otrzymał podziękowanie od: maaggix
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 17 lut 2015, o 21:17 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Stara Zientara napisał(a):
O ile pamiętam, to zasadą było na forum, że anonimowych napaści się nie publikuje.

Że co? Jakaś nowa zasada?

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 lut 2015, o 18:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2008, o 20:15
Posty: 7584
Lokalizacja: Poznań
Podziękował : 452
Otrzymał podziękowań: 942
Uprawnienia żeglarskie: wystarczające
plitkin napisał(a):
Umowy turystyczne

No właśnie, umowy turystyczne....
Pytanie fundamentalne, czy Baltic Anchor ma zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie usług turystycznych wraz z obowiązkowym ubezpieczeniem ?
Bo jakoś na ich stronie nie zauważyłem, ale może źle szukałem.
http://www.malopolskie.pl/Turystyka/Uslugi/?id=1512

_________________
Żeglarstwo polega na tym, że pływając całe życie i będąc starym i schorowanym człowiekiem, nigdzie nie dopłynąć.
Krzysztof Chałupczak


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 lut 2015, o 06:06 

Dołączył(a): 9 lut 2015, o 09:39
Posty: 8
Podziękował : 1
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz jachtowy
Witam ponownie,zgodnie z umową jaką zawarliśmy z Adamem potrzebuje 20 dni na rozwiązanie naszych spraw bez dalszej publikacji całej historii, powstrzymam się bo pozostało już tylko 17dni a jestem bardzo ugodowym człowiekiem


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 lut 2015, o 22:15 

Dołączył(a): 9 lut 2015, o 09:39
Posty: 8
Podziękował : 1
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: żeglarz jachtowy
Witam ponownie jestem wam winien dalszą część opowieści,ale zgodnie z umową z Adamem,który chciał 21dni na załatwienie sprawy z nami,będę milczał.Jestem słownym gościem,pozostało 17.Pożyjemy zobaczymy


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 mar 2015, o 11:58 

Dołączył(a): 5 lip 2014, o 15:31
Posty: 3
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: sternik
Niestety potwierdzam negatywna opinie o firmie Baltic Anchor.Wczoraj wróciłem z rejsu Malaga -Tanger -Ceuta -Malaga.Teoretycznie tak miało być - umowa zawarta jeszcze w pażdzierniku 2014.4 dni przed odlotem dowiedziałem się ,że nie Malaga a Gibraltar i to nie z powodów pogodowych(miałem 5 miesięcy na przebukowanie lotów i hoteli).Rejs miał zacząć się w sobotę ale w niedzielę w nocy przyleciała narzeczona skippera więc zaczął się w poniedziałek.Jacht Krill to pasmo awarii i niedoróbek-żagle przewiane ,poprute ,prowizorycznie naprawiane,częściowo działajaca instalacja elektryczna-wtyczka połczenia lądowego na sznurku,bo inaczej nie ma ładowania.Pełna zęza wody-pod koniec rejsu okazało się ,że jest dziura w rurze wydechowej.Cudem mieszkańcy kabiny rufowej nie zaczadzili się w trakcie nocnego pływania.O nawigacji nie będę wspominał-brak aktualnych map,poza tą w telefonie skippera.Wisienka na torcie jest to,że kasa rejsowa,która nie jest rozliczana po rejsie, miała być przeznaczona również na sprzątanie po porzednikach .Po wejściu na jacht zastaliśmy spleśniały chleb,zgniłe warzywa i cuchnąca lodówkę z przeterminowaną żywnością.O tym co kupisz do jedzenia dla załogi i za ile(kasa jest skrupulatnie wydzielana)decyduje skipper.Jeżeli potrzebujesz fajnej imprezy typu all inclusive ,masz mocne nerwy i nie żal ci urlopu wybierz Baltic Anchor.
Przemysław Goch


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 mar 2015, o 23:40 

Dołączył(a): 6 mar 2015, o 22:18
Posty: 18
Podziękował : 16
Otrzymał podziękowań: 5
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Podpisuję się pod poprzednikiem, dokładnie tak jak napisał. Rejs luty Gibraltar, Ceuta, Tarifa.

Pozdrawiam
Karol Iwanicki


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 mar 2015, o 13:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2015, o 12:45
Posty: 1
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: inshore skipper
Niestety też byłem na tym rejsie .Potwierdzam odczucia Przemka,kompletna amatorszczyzna "skipera".Łódka w stanie skandalicznym,organizacja gorzej niż zła ,skiper próbował organizować pływanie pod potrzeby swojej dziewczyny. Przyjechaliśmy do La Linei w sobotę ,pierwsza wersja odpływamy we wtorek bo muszę pokazać Gibraltar dziewczynie . Wyglądało że zapłaciliśmy za nocleg na jachcie a nie za rejs .Wiedza turystyczna na temat odwiedzanych portów zerowa .Generalne odczucie -próba zaoszczędzenia maksymalnej kasy ze składki jachtowej.Szczytem w jednym z portów była propozycja aby z keji wychodzić przez płot "bo kapitanat zamknięty" co było bzdurą .Trzeba choć trochę znać port przed wejściem ,Pan" googl "jest niezastąpiony
Poziom "rejsu" określa czas przepływany 27 godzin,zawsze na silniku z maksymalnie zrefowanymi żaglami .

Łukasz drogi kolego zmień się bo zginiesz jak "ciotka w Czechach" albo zmień pracę.
Czas amatorszczyzny dawno się skończył


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 mar 2015, o 13:50 

Dołączył(a): 28 lip 2013, o 08:19
Posty: 27
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: Kapitan
Witam

Widzę że powstaje dużo pytań dotyczących wpisów Baltic Anchor.
Nadal jesteśmy na morzu i komunikacja internetowa jest sporadyczna.
Dlatego dociera do nas z kilku dniowym opóźnieniem.

Mając na uwadze dobro firmy i przede wszystkich dobro naszych klientów zaproponowaliśmy polubowne rozwiązanie dla naszych klientów.
Ponieważ to rozwiązanie jest aktem naszej dobrej woli czekamy na odpowiedź klientów.

Do tego czasu rozstrzygnięcia sporu proszę o wyrozumiałość szczególnie że nie możemy na bieżąco odpowiadać i śledzić wpisów internetowych żyjąc na morzu.

Za 15 min wypływamy na kilka dni etapu w średnie warunki morskie.


Pozdrawiam Żeglarzy i Żeglarki
Adam Jakubczak


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 mar 2015, o 16:37 

Dołączył(a): 24 mar 2015, o 16:09
Posty: 3
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
Czytając ten wątek mam wrażenie, że dyskusja nie jest o firmie, a raczej o sposobie moderowania forum. Tak jak napisał Zbieraj, dobrych opinii o firmie jest bardzo dużo. Sama pływałam na kilku rejsach z Baltic Anchor i myślę, że takimi dyskusjami można niesłusznie zrobić krzywdę firmie. A przecież nie o to chodzi, żeby było coraz mniej firm, które organizują rejsy. Wszystkim żeglarzom powinno na tym zależeć :D

Jak to zwykle bywa w takich dyskusjach, jedna zła opinia waży dużo więcej niż 10 dobrych. Dlatego czuję się w obowiązku, aby też się wypowiedzieć na temat moich wrażeń z rejsów.
Byłam na rejsach z Baltic Anchor kilka razy! Pływałam ponad rok temu na Kanarach, byłam też na Chorwacji, planuje jeszcze popłynąć w tym roku. Na kolejny rejs zabrałam znajomych, którzy również wrócili z świetnymi wrażeniami!

Sama żeglowałam już z wieloma kapitanami po różnych wodach, mam porównanie (pewnie nie powalę Was żeglarzy liczbą 700 godzin na morzu i rejsami z 5 różnymi firmami, ale zawsze to daje obraz tego jakie mogę mieć porównanie).
Uważam, że rejsy Baltic Anchor to NAJBARDZIEJ profesjonalna firma. Byłam bardzo zaskoczona rzetelnym podejściem do szkoleń, zaangażowaniem kapitana w prowadzenie rejsu i dbanie o załogę, na wszystkich rejsach mieliśmy świetną atmosferę i uważam, że rejsy były organizowane bardzo uczciwie.

Co więcej większość osób, które były na rejsie wracały znów na rejsy! A to chyba najlepsza reklama :) Adam ma obłożenie co tydzień… wieści roznoszą się pocztą pantoflową i z tego co słyszę od osób, z którymi utrzymuję kontakt, wszyscy są z kolejnych rejsów również zadowoleni.

Biorąc pod uwagę skalę rejsów jakie organizuje Adam, nie dziwie się, że raz na rok czy kilka lat wydarzy się sytuacja, w której ktoś z 8 osób na rejsie jest niezadowolony. Wiem ze Adam prowadzi rejsy co tydzień przez 11 m-cy w roku!!! To jest około 50 rejsów po 7-10 osób… zatem jedna skarga na 400 osób na rok to moim zdaniem powód do braw, za to że firma przyczynia się do rozwoju naszego ukochanego żeglarstwa i daje 399 osobom rocznie satysfakcję i naukę. Mam wielki szacunek do pracy jaką wykonuje i z jakiem zaangażowaniem, jak dba o załogantów na rejsie i z jaką wiedzą i doświadczeniami można wrócić na ląd po jego rejsach.

Rozumiem jednak żal, jaki może mieć ktoś, komu rejs nie spełnił wszystkich oczekiwań. Jednak pamiętajmy, że po pierwsze… ludzie na urlopach bywają marudni ;) nie zapomnę jedynego (ostatniego w życiu;) doświadczenia z typowym biurem podróży, kiedy to zawsze znajdzie się ktoś komu nic się nie będzie podobać. A po drugie to jest jacht, który może ulec awarii… może nie wykonać planu ze względu na warunki… ale ważne jest to że 99% osób jest zadowolonych z rejsów!

I niech tak się stanie :D
Brawo Adam!
Życzę Ci kolejnych rejsów, a obłożenia załogantami życzyć nie muszę, bo każdy ma swój rozum i przefiltruje rzetelne opinie spośród typowych hejtów :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 mar 2015, o 22:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17300
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2168
Otrzymał podziękowań: 3591
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
Po przywróceniu wszystkiego do stanu pierwotnego, dyskusję o znikniętych postach przeniosłem do "gorzkich żali".

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa



Za ten post autor Maar otrzymał podziękowania - 2: Były user, Marian J.
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 mar 2015, o 07:40 

Dołączył(a): 8 sty 2013, o 00:27
Posty: 820
Podziękował : 93
Otrzymał podziękowań: 87
Uprawnienia żeglarskie: wioślarz, majtek żeglugi pontonowej
Ahoj!

Pomijając opinie o wyrzuceniu postów do hm... "GORZKICH ŻALI" powinno się wywalić jeszcze jeden nie podpisany post w postaci hymnu pochwalnego a nie podpisany. Żeby było konsekwentnie - przywróciliście posty podpisane z imienia i nazwiska , a MARTYNUK mimo zwrócenia uwagi - nie ujawnił się...

pozdrawiam
Lech



Za ten post autor Pasat otrzymał podziękowanie od: maaggix
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 mar 2015, o 08:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sie 2014, o 10:35
Posty: 1166
Podziękował : 284
Otrzymał podziękowań: 617
Uprawnienia żeglarskie: polskie i zagraniczne
Post podpisany pseudonimem i wysłany ze świeżo założonego konta jest postem mało wiarygodnym. Pean, czy hejt. Wszystko jedno.

Szanowny/a Martynak chcesz, że by Twój post miał znaczenie podpisz imieniem i nazwiskiem.

z poważaniem
Jarek minkowicz

_________________
Z wyrazami
JM


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 mar 2015, o 09:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 19:37
Posty: 13368
Lokalizacja: Port Rybnik
Podziękował : 1521
Otrzymał podziękowań: 2212
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
sailhorse napisał(a):
chcesz, że by Twój post miał znaczenie podpisz imieniem i nazwiskiem.

Zanim zaakceptowałem post ( zawierający krytykę ) użytkownika lordaccipiter zwróciłem się o podanie danych na e-mail. Jego dane były na tyle wiarygodne, że mogłem zaakceptować post.

W przypadku użytkownika Martynak, którego post również zaakceptowałem nie zastosowałem procedury koniecznej do ujawniania danych, albowiem przyjęliśmy zasadę aby posty zawierające krytykę były podpisane lub też dane autora były znane administracji przed zaakceptowaniem.

Podpis z imienia i nazwiska pod komentarzem nie powoduje, iż dany post ma znaczenie mniejsze lub większe. W ocenie czytającego pozostaje, czy kontrowersyjny post można przyjąć za istotny.

_________________
Wojciech1968 Port Rybnik
W życiu piękne są tylko chwile...



Za ten post autor Wojciech otrzymał podziękowanie od: Colonel
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 mar 2015, o 10:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
Martynak napisał(a):
ludzie na urlopach bywają marudni ...bo każdy ma swój rozum i przefiltruje rzetelne opinie spośród typowych hejtów...

Hmmm...
Bądź droga "Martnak" tak miła i - bardzo proszę - nie opowiadaj o "typowym hejcie" kiedy masz do czynienia z umieszczonymi na forum dyskusyjnym konkretnymi informacjami.
- Na przykład z informacjami, które dotyczyły wożenia po Atlantyku przez jacht firmy BA 12-tu osób w rejsie sprzedawanym jako rejs w 10 osób.
- Albo informacjami o wielodniowych opóźnieniach rozpoczęcia rejsów BA.
- Albo informacjami o zadziwiających zasadach rozliczania przez skipperów BA kasy jachtowej.
- Etc, etc...

Podobnie - nie nazywaj proszę "marudnym" tych, którzy podpisują się własnym nazwiskiem pod w miarę szczegółowymi relacjami z konkretnych rejsów. Na przykład pod relacją z rejsu, podczas którego skipper ustawiał pływanie pod potrzeby swojej obecnej na jachcie wybranki. Nie nazywaj ich tak zwłaszcza wtedy, kiedy sama zapominasz się pod umieszczoną tu enigmatyczną chwalbą pisać...

Słowem - chcesz Droga "Martynok" wstawiać tu pozbawione jakichkolwiek szczegółów panegiryki - OK, wstawiaj dowolnie.
Ocenę cudzych wypowiedzi raczej sobie jednak przy tej okazji daruj, proszę....

Możesz być przekonana, że tutejsi PT Forumowicze, w ramach posiadania swojego rozumu, odfiltrują konkretne, dotyczące określonych rejsów opinie od typowych, anonimowych "opinii na zamówienie".

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...



Za ten post autor Jaromir otrzymał podziękowanie od: Były_User 934585
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 maja 2015, o 00:29 

Dołączył(a): 20 maja 2015, o 23:47
Posty: 2
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: Jachtowy Sternik Morski
Przeczytałam właśnie opinie na temat firmy Baltic Anchor i chciałabym też dorzucić swoich kilka słów. Osobiście mam same pozytywne doświadczenia związane z tą firmą, a pływałam z Adamem już trzy razy. W czasie ostatniego z rejsów towarzyszyła mu także jego żona Edyta i nie było sytuacji by nie zajmował się załogą z powodu towarzystwa swojej kobiety. Rozumiem, że poprzednie negatywne opinie dotyczyły skippera Łukasza, ale z tego co mi wiadomo Adam już z nim nie współpracuje.

Adam i Edyta są najlepszymi ludźmi z jakimi przyszło mi pływać. Pływałam również z innymi kapitanami, jednak nigdzie nie znalazłam takiej atmosfery jak w przypadku firmy Baltic Anchor. Zdarzało się, że gdzie indziej rejsy były bezpiecznie prowadzone, ale brakowało integracji, brakowało wspólnych rozmów, a kapitan po prostu kładł się spać gdy zakończył pływanie na dany dzień. U Adama nigdy nie miało to miejsca. Zawsze starał się by załoganci poznali się wzajemnie i zaprzyjaźnili. Dowodem na świetną atmosferę rejsu są wciąż powracający załoganci. Niektóre osoby, które poznałam podczas własnych rejsów miały w swoich książeczkach żeglarskich po 10 wpisów od Adama (lub Edyty) i deklarowały, że nie zamierzają pływać z inną firmą.

Sądzę, że każdemu może zdarzyć się pojedyncza wtopa jednak nie przekreślałabym firmy z tego powodu. Żeglowałam z Batlic Anchor zarówno po Gibraltarze, po Maroku, jak i po Hiszpanii. W Maroku z powodu sztormu nie dotarliśmy do miejsca wylotu, ale Adam samodzielnie (za własne pieniądze) zorganizował samochód, który dowiózł załogę na lotnisko. W Hiszpanii mieliśmy bardzo ciężkie warunki pogodowe, ale kapitan był niezwykle opanowany i podszedł do sprawy zadaniowo. Jako osoba zupełnie prawdziwa (można to łatwo sprawdzić wpisując moje imię i nazwisko w Google) zdecydowanie polecam tę firmę.

JSM Patrycja Borzęcka


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 maja 2015, o 06:55 

Dołączył(a): 27 lis 2011, o 22:03
Posty: 3355
Podziękował : 212
Otrzymał podziękowań: 389
Uprawnienia żeglarskie: nikt
Patrycja Borzęcka napisał(a):
Przeczytałam właśnie opinie na temat firmy Baltic Anchor ... Baltic Anchor ... Batlic Anchor ...
Gdyby nie to to pewnie bym uwierzył.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 maja 2015, o 11:02 

Dołączył(a): 20 maja 2015, o 23:47
Posty: 2
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: Jachtowy Sternik Morski
Jacek Woźniak napisał(a):
Patrycja Borzęcka napisał(a):
Przeczytałam właśnie opinie na temat firmy Baltic Anchor ... Baltic Anchor ... Batlic Anchor ...
Gdyby nie to to pewnie bym uwierzył.


A co to ma do rzeczy?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 maja 2015, o 12:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12942
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2912
Otrzymał podziękowań: 2585
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Patrycja Borzęcka napisał(a):
A co to ma do rzeczy?
Nic.

Kolega ma takie zboczenie zawodowe. :)

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 maja 2015, o 13:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2011, o 18:24
Posty: 3405
Lokalizacja: Kraków
Podziękował : 256
Otrzymał podziękowań: 1141
Uprawnienia żeglarskie: galernik
A moze zapytajcie o zdanie właścicieli łódek Angello i Krill? Jak im sie współpracowało z tą parą żeglarzy...

_________________
Tomek Sosin - +48 724 334 721
... jakby było lepiej - to by sie nie dało wytrzymać!


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 maja 2015, o 13:12 

Dołączył(a): 27 lis 2011, o 22:03
Posty: 3355
Podziękował : 212
Otrzymał podziękowań: 389
Uprawnienia żeglarskie: nikt
Stara Zientara napisał(a):
Kolega ma takie zboczenie zawodowe. :)
Zapewne więc zastanawiam się po co lub dlaczego w zwykłej korespondencji ktoś wytłuszcza nazwę firmy. Jaki jest tego sens? Może impulsem jest wpis użytkownika Martynak? No sam nie wiem...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 29 maja 2015, o 10:30 

Dołączył(a): 28 wrz 2010, o 15:34
Posty: 93
Podziękował : 30
Otrzymał podziękowań: 16
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
Mnie osobiście najbardziej dziwi, że wszystkie peany są wpisywane przez osoby "właśnie dołączające do forum".
Jak liczna ta rodzina? ;)



Za ten post autor pierzasty otrzymał podziękowanie od: maaggix
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 cze 2015, o 23:36 

Dołączył(a): 28 lip 2014, o 16:09
Posty: 3
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Stara Zientara napisał(a):
Czy marcinzeglarz i lordacipiter mają jakieś nazwiska, czy tylko anonimowo pluć potrafią?

O ile pamiętam, to zasadą było na forum, że anonimowych napaści się nie publikuje.


1. Wojtku, nazywam się Marcin Pecak i masz mnie wsród znajomych z fb ;)
Spotkaliśmy się tez na Bałtyku. Mam nazwisko i dbam o nie. Nie pluje, wyrażam swoją opinie, ogarnij się!

2. Mój wpis jest opinia z 2 łódek, które mieliśmy (chyba 12 osób). Statystyki mówiące, ze jestem jedynym niezadowolonym to populizm.

3. Pisanie pochwalnych postów z wyróżnieniem nazwy firmy, nowe nicki, chyba na Krillu albo Angeli się klawiatura gotuje... nie tedy droga, nie oszukujcie ludzi.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 cze 2015, o 11:58 

Dołączył(a): 28 lip 2014, o 16:09
Posty: 3
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Sajmon napisał(a):
A moze zapytajcie o zdanie właścicieli łódek Angello i Krill? Jak im sie współpracowało z tą parą żeglarzy...


Miedzy armatorem a klientem niestety jest wyraźny konflikt interesów. Idealnie dla Armatora byłoby gdyby rejsy nie wychodziły poza główki portu, o żaglach nie wspominając ;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 lis 2015, o 10:37 

Dołączył(a): 6 mar 2015, o 22:18
Posty: 18
Podziękował : 16
Otrzymał podziękowań: 5
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Widzę, że wątek się rozwija i mam nadzieje, że firma Baltic Anchor wyciągnie wnioski. Rzeczywiście kapitan Adam jest fajnym gościem z dużym doświadczeniem żeglarskim, ale sprzęt na którym pływał nie nadawał się do prowadzenia takiej działalności. Prawdopodobnie wszystkie jego problemy opisane wcześniej wynikają z przyczyn technicznych. Po rozłożeniu żagli szybko zrozumiałem dlaczego wolą płynąć na silniku i dlaczego silnik jest wyeksplatowany. Oczywiście to można łatwo tłumaczyć brakiem środków na remont i że armator ma to gdzieś, ale czym tłumaczyć brud? Nie mogę powiedzieć, że mam same złe wspomnienia po rejsie, ale następnym razem dokładnie sprawdzę jacht przed wypłynięciem.
Kapitanowi życzę nowej jednostki i stopy wody pod Krillem


Załączniki:
Bez tytułu.jpg
Bez tytułu.jpg [ 50.58 KiB | Przeglądane 9306 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 lis 2015, o 10:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2014, o 09:40
Posty: 1822
Lokalizacja: SDL
Podziękował : 168
Otrzymał podziękowań: 137
Uprawnienia żeglarskie: B.R.A.K
iwangrozny napisał(a):
Widzę, że wątek się rozwija


Chybanie wiesz coto znaczy rozwinięty wątek :rotfl:

_________________
Mirosław Dados


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 lis 2015, o 11:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 paź 2011, o 08:20
Posty: 4768
Lokalizacja: Miasto Cudów nad Kamienną
Podziękował : 1364
Otrzymał podziękowań: 1257
Uprawnienia żeglarskie: sternik mieliźniany
iwangrozny napisał(a):

Załączniki:



Przecież ten żagiel to prawie funkiel-nówka :rotfl:

_________________
"Bałtyk nocą skłania do przemyśleń.Ciemno i tylko woda dookoła.Czasem jakieś światełko w oddali, które szybko znika.Szum wiatru w olinowaniu i bulgot wody od dzioba jachtu." cytat z drugiego tomu " Przygód na Morzu"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 gru 2015, o 07:37 

Dołączył(a): 8 lis 2015, o 10:53
Posty: 1938
Lokalizacja: W-wa
Podziękował : 52
Otrzymał podziękowań: 244
Uprawnienia żeglarskie: jkzw, IYT Master of Yachts Ocean 200 ton
Nick napisał(a):
Szkoda że pan Adam już miesiąc telefonu nie odbiera. Tak chcę z nim pogadać... :-( Przy okazji, ktoś ma doświadczenie z http://www.e-sad.gov.pl?
A po co e-sąd? Lepiej sąd rejonowy właściwy miejscowo dla konsumenta, czyli dla Ciebie. Pomóc Ci w napisaniu czegoś?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 gru 2015, o 18:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, o 17:28
Posty: 2013
Lokalizacja: Meksyk
Podziękował : 773
Otrzymał podziękowań: 1532
Uprawnienia żeglarskie: nie posiadam
j.666 napisał(a):
A po co e-sąd? Lepiej sąd rejonowy

E-sąd jest bardzo dobrym narzędziem.
Składa się elektronicznie prosty pozew i przywołuje dowody. Po kilkunastu dniach sąd wydaje nakaz.
Teraz piłka jest po stronie oskarżonego.
Jeżeli złoży sprzeciw, sprawa trafia do postępowania zwykłego i do właściwego sądu.

Moim zdaniem warto.
Koszty są znacząco niższe.
Wcześniej jednak należy założyć sobie konto w e-sądzie i wykupić podpis elektroniczny.

_________________
Marek (dawniej Jeanneau - wszystko się kiedyś kończy)
Czas ruszać. www.newkate.com


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 gru 2015, o 18:21 

Dołączył(a): 8 lis 2015, o 10:53
Posty: 1938
Lokalizacja: W-wa
Podziękował : 52
Otrzymał podziękowań: 244
Uprawnienia żeglarskie: jkzw, IYT Master of Yachts Ocean 200 ton
Jeanneau napisał(a):
Jeżeli złoży sprzeciw, sprawa trafia do postępowania zwykłego i do właściwego sądu. Moim zdaniem warto. Koszty są znacząco niższe.
Gdy jako konsument z Ustrzyk Górnych pozwiesz przedsiębiorcę ze Świnoujscia przed e-sądem, to po skutecznym wniesieniu sprzeciwu do którego sądu "właściwego" trafi Twój pozew? W Ustrzykach czy w Świnoujsciu? I czy ów sąd "właściwy" wezwie Cię do uzupełnienia wcześniej wniesionej 1/4 wpisu?



Za ten post autor 666 otrzymał podziękowanie od: martin40
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 170 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL