Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 16 kwi 2024, o 10:35




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 cze 2018, o 16:18 

Dołączył(a): 10 cze 2018, o 11:18
Posty: 8
Podziękował : 11
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: patent żeglarski
Witam,
Uciułałem w końcu na marzenie swojego życia i zamierzam kupić jacht w Norwegi (36stóp).

Biorąc pod uwagę, że będzie to jednostka pełnomorska szukam skippera, który pomógłby mi - ze mną lub beze mnie - przepłynąć z Oslo do Szczecina.
Nie mam na tyle doświadczenia żeby podjąć się samodzielnie takiej wyprawy, posiadam dawno zdobyty patent żeglarski i miałem długą przerwę w pływaniu.
Wstępny termin: na przełomie czerwca i lipca.

Z góry dziękuję i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 cze 2018, o 18:22 
*** Ban ***

Dołączył(a): 14 lis 2017, o 17:47
Posty: 93
Podziękował : 66
Otrzymał podziękowań: 15
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Dwa lata temu kosztował mnie Goteborg-Świnoujście 1000 pln + koszty.



Za ten post autor Były użytkownik otrzymał podziękowanie od: clinton
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 cze 2018, o 07:09 

Dołączył(a): 21 sty 2016, o 18:19
Posty: 2
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 1
Uprawnienia żeglarskie: kapitan
Jeśli jest to nadal aktualne to proszę o telefon lub adres e-mail.



Za ten post autor kptjerzy otrzymał podziękowanie od: clinton
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 cze 2018, o 18:33 

Dołączył(a): 10 cze 2018, o 11:18
Posty: 8
Podziękował : 11
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: patent żeglarski
A orientujecie się jakiego rzędu są to koszty (porty, opłaty, itp) dla łodzi do 8,5 metra?

Pozdrawiam
Clinton


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 cze 2018, o 18:48 

Dołączył(a): 7 maja 2013, o 08:14
Posty: 1380
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 150