Forum żeglarskie
https://forum.zegluj.net/

Revolution 29
https://forum.zegluj.net/viewtopic.php?f=5&t=21538
Strona 1 z 1

Autor:  Wojciech [ 20 mar 2015, o 22:51 ]
Tytuł:  Revolution 29

Obrazek

http://www.yacht.de/yachten_jollen/neue ... 96805.html

Autor:  Catz [ 21 mar 2015, o 13:22 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

Idzie do przodu...
Stocznie i czarterodawcy juz zacieraja rece, takze sobie wzajemnie, bo wiecej przestrzeni, miejsca i miejsc, bo szybciej, bezpieczniej i nawet zaczyna byc dosc nieszpetnie.
Czarterobiorcy i armatorzy tez maja z czego sie cieszyc! ;)
Catz

Autor:  Marian Strzelecki [ 21 mar 2015, o 16:09 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

Ciekawostkę zobaczyłem tam powyżej (czyli poniżej R29) w filmiku o Pogo3;
Lazy jack na foku? !!! :mrgreen:
Czego to ludziska nie wymyślą w tych regatówach :mrgreen:
MJS

ps
Ale dość zbytków:
popatrzcie jak ładnie chodzi ono ( to Pogo-3) na fali:
nie nurza dzioba, nie orze sterem ... fajne.
A R-39 będzie to robił lepiej ;) znaczy bardziej (będzie... tłukł)
... tyle lat czekałem.

Autor:  Jaromir [ 21 mar 2015, o 23:30 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

Catz napisał(a):
Idzie do przodu...
Stocznie i czarterodawcy juz zacieraja rece, takze sobie wzajemnie, bo wiecej przestrzeni, miejsca i miejsc, bo szybciej, bezpieczniej i nawet zaczyna byc dosc nieszpetnie.
Czarterobiorcy i armatorzy tez maja z czego sie cieszyc! ;)
Catz

Zwłaszcza, że zapowiedziano już rewolucyjną cenę - jedynie około 130 000 Euro.
Bez żagli...

Autor:  Catz [ 21 mar 2015, o 23:50 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

Z powodu rewolucyjnosci?
Jakos to tniutniam, bo mam swoje. ;)
Catz

Autor:  Marian Strzelecki [ 22 mar 2015, o 00:01 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

Cena jest adekwatna do popytu - jak mniemam. :mrgreen:

Autor:  Catz [ 22 mar 2015, o 00:09 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

nie.... niemozliwe! ;)

Autor:  plitkin [ 22 mar 2015, o 09:12 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

Marian Strzelecki napisał(a):
... tyle lat czekałem.


Optymist -rok 1947.
Scow - 19 wiek.
Na Mazurach jach Viper -pamietam go sprzed kilkunastu lat i juz wtedy wygladal na stary.

Autor:  Ryś [ 22 mar 2015, o 15:14 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

Catz napisał(a):
Stocznie i czarterodawcy juz zacieraja rece, takze sobie wzajemnie, bo wiecej przestrzeni, miejsca i miejsc ...
Czarterobiorcy i armatorzy tez maja z czego sie cieszyc! ;)
Plastic camping bida urlop - normalna to rzecz, wszak :mrgreen:
Obrazek
http://www.camprest.com/pl/news/motoryz ... tora-plywa
Marian Strzelecki napisał(a):
Lazy jack na foku? !!! :mrgreen:
Czego to ludziska nie wymyślą w tych regatówach :mrgreen:
To idzie nowe, młode... i śpiewa...
(Dla budowy młode dłonie, dla budowy młoda myśl.
Potrafimy jutro bronić tego co tworzymy dziś!
)
:D

Autor:  Marian Strzelecki [ 22 mar 2015, o 17:03 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

Ryś napisał(a):
Plastic camping bida urlop - normalna to rzecz, wszak :mrgreen:
Obrazek

A coś masz do tych co mają małego ... urlopa? :-P


Pustak jak znalazł - to jest nasza przyszłość.
MJS

Autor:  piotr6 [ 22 mar 2015, o 17:04 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

mnie się podoba :D

Autor:  Wojciech [ 5 gru 2015, o 01:19 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

Prezentacja pierwszej jednostki na targach Nautic Paris http://www.actunautique.com/2015/12/nau ... -fois.html

Obrazek

http://www.afep-marine.com/revolution29 ... tation.php

Autor:  Jaromir [ 5 gru 2015, o 12:58 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

Catz napisał(a):
Idzie do przodu...
Stocznie i czarterodawcy juz zacieraja rece, takze sobie wzajemnie, bo wiecej przestrzeni, miejsca i miejsc, bo szybciej, bezpieczniej i nawet zaczyna byc dosc nieszpetnie.
Czarterobiorcy i armatorzy tez maja z czego sie cieszyc! ;)

Co tam idzie - gna aż furczy!
W tym roku zamówiono aż cztery sztuki !!!

Autor:  Marian Strzelecki [ 5 gru 2015, o 15:13 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

A ten znowu swoje:
od czasu gdy "zatkał" ciekawą dyskusją na S.F. do dziś tak ma: niereformowalny jakiś:
...dziękuję też Markowi za istotny wkład w dysputę o najnowszych trendach w żeglarstwie. :rotfl:
Dla przypomnienia:


MJS

ps
Tak mi się widzi:
Nie każdy ma stocznię z możliwościami, ale chyba chłopaki zarobili na Rev22 tyle, żeby mieć za co (i po co) iść dalej w większy kadłub.
I chwała im za to.

...Bezinteresowna zawiść jest dziwnym uczuciem... :-(

Autor:  Catz [ 5 gru 2015, o 21:45 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

Jaromir napisał(a):
W tym roku zamówiono aż cztery sztuki !!!

Znasz "moc przerobowa" tej stoczni?
Nie?
Ja tez nie. Wiem tylko, ze raczej nieduza.
Moze cztery sztuki to ich max. mozliwosci, albo szczyt ambicji ?
Catz

Autor:  M@rek [ 5 gru 2015, o 21:56 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

Marian Strzelecki napisał(a):
A ten znowu swoje:
od czasu gdy "zatkał" ciekawą dyskusją na S.F. do dziś tak ma: niereformowalny jakiś:
...dziękuję też Markowi za istotny wkład w dysputę o najnowszych trendach w żeglarstwie. :rotfl:
Dla przypomnienia:


MJS

ps
Tak mi się widzi:
Nie każdy ma stocznię z możliwościami, ale chyba chłopaki zarobili na Rev22 tyle, żeby mieć za co (i po co) iść dalej w większy kadłub.
I chwała im za to.



...Bezinteresowna zawiść jest dziwnym uczuciem... :-(



Widzisz, od sukcesu w Mini pierwszego "pustaka" uplynelo juz sporo czasu, widze tendencje do poszerzania dziobow w nowych konstrukcjach ale jakos wyraznej przewagi i popularnosci tak ekstremalnych konstrukcji nie zauwazylem :)
Czytalem tez o planach budowy podobnych konstrukcji do bicia rekordow ale o efektach nie slyszalem. Moje zainteresowania sa bardziej przyziemne ( dobre lodki ORC INt. najmniejszeh grupy) i dlatego takie konstrukcje traktuje jedynie jako ciekawostki i margines marginesu :)

Autor:  Jaromir [ 5 gru 2015, o 22:16 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

Catz napisał(a):
Moze cztery sztuki to ich max. mozliwosci, albo szczyt ambicji ?

No to jakby nie za bardzo:
Stocznie i czarterodawcy juz zacieraja rece, takze sobie wzajemnie, bo wiecej przestrzeni, miejsca i miejsc, bo szybciej, bezpieczniej i nawet zaczyna byc dosc nieszpetnie.
Czarterobiorcy i armatorzy tez maja z czego sie cieszyc!

Autor:  Marian Strzelecki [ 5 gru 2015, o 22:23 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

M@rek napisał(a):
Widzisz, od sukcesu w Mini pierwszego "pustaka" uplynelo juz sporo czasu, widze tendencje do poszerzania dziobow w nowych konstrukcjach ale jakos wyraznej przewagi i popularnosci tak ekstremalnych konstrukcji nie zauwazylem :)
Czytalem tez o planach budowy podobnych konstrukcji do bicia rekordow ale o efektach nie slyszalem. ...

Może właśnie dlatego, że "wszyscy" tak samo zachowawczo myślą?
Żeglarze jako całość (z samej natury tego napędu) są bardzo konserwatywni,
ale za to jad płynący z wypowiedzi Jaromira jest już tylko indywidualny. ;)
MJS

ps
Może dla tego wynoszę się ze swoimi sympatiami z "forumów" na Faceboka* - gdzie nie wszystkich trzeba tolerować. :cool:

*https://www.facebook.com/people/Marian-Strzelecki/100010364534102
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010364534102

Autor:  piotr6 [ 5 gru 2015, o 22:27 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

Marian Strzelecki napisał(a):
są bardzo konserwatywni,



to fakt

Autor:  Catz [ 5 gru 2015, o 22:59 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

Jaromir napisał(a):
No to jakby nie za bardzo:

Co nie za bardzo?
Malutka stocznia lansuje bardzo nietypowy ( i drogi ) jacht. Uwazasz, ze nie jest boski z punktu widzenia czarterostwa obustronnie? I nawet zeglowania rodzinnego?
Nowosc potrzebuje czasu na znalezienie swojego miejsca na rynku.
Nie jestem fanem tej lodki, ale zycze jej promotorom sukcesu - ot, chocby za odwage i innowacyjnosc, zreszta poparta solidnymi argumentami: przestrzen mieszkalna, szybkosc, bezpieczenstwo.
Catz

Autor:  Mir [ 5 gru 2015, o 23:33 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

Ha, ktoś sprzedaje małą żaglówkę z okrąglastym pokładem: http://olx.pl/oferta/lodka-zaglowa-CID7 ... f9895d97ba ale i ostrym dziobem... Widać różnicę w idei i w modzie.

Autor:  M@rek [ 6 gru 2015, o 12:09 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

Marian Strzelecki napisał(a):
M@rek napisał(a):
Widzisz, od sukcesu w Mini pierwszego "pustaka" uplynelo juz sporo czasu, widze tendencje do poszerzania dziobow w nowych konstrukcjach ale jakos wyraznej przewagi i popularnosci tak ekstremalnych konstrukcji nie zauwazylem :)
Czytalem tez o planach budowy podobnych konstrukcji do bicia rekordow ale o efektach nie slyszalem. ...

Może właśnie dlatego, że "wszyscy" tak samo zachowawczo myślą?
Żeglarze jako całość (z samej natury tego napędu) są bardzo konserwatywni,
ale za to jad płynący z wypowiedzi Jaromira jest już tylko indywidualny. ;)
MJS


Tu gdzie Ty widzisz jad ja widze realizm :) Pewnie niewielu forumowiczow pamieta pojawienie sie pierwszego Taurusa w 71 roku. Ja doskonale, pamietam komentarze o "sedesie" po pierwszym biegu na MP w Swinoujsciu. Pamietam tez ze te czolowe zalogi jak tylko mogly natychmiast poprzesiadaly sie na Taurusy. Takiej tendencji wsrod zeglarzy klasy Mini 650 jakos nie widze.

Autor:  waliant [ 6 gru 2015, o 21:30 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

M@rek napisał(a):
ak tylko mogly natychmiast poprzesiadaly sie


Bo nie płacili za to.
A teraz trzeba albo kasę własną wyłozyć, albo sponsora mieć.
Być może zresztą różnice w osiągach nie są az tak duże jak wtedy. Taurusy to była rewolucja u nas.

Autor:  M@rek [ 7 gru 2015, o 09:21 ]
Tytuł:  Re: Revolution 29

Tomku, moze sie nie zrozumielismy. Mnie chodzi o to ze od sukcesu Raisona uplynalo juz sporo czasu, wybudowano wiele nowych konstrukcji Mini 650 zarowno proto jak i serie i jakos nie widze tendencji do kopiowania tej konstrukcji. Ciekawe dlaczego ?

O roznicach miedzy naszym zeglarstwie morskim za "komuny" i obecnie tez mozemy podyskutowac :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/