Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 17 paź 2019, o 08:32




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2653 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 89  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 sie 2016, o 13:28 

Dołączył(a): 22 gru 2012, o 21:57
Posty: 4200
Podziękował : 347
Otrzymał podziękowań: 531
Uprawnienia żeglarskie: dostateczne plus
Cytuj:
słona woda robi swoje

Trzymaj się słodkiej.
v


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 sie 2016, o 18:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 12:32
Posty: 12534
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1478
Otrzymał podziękowań: 1456
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Poliwęglan już mam dzięki Waldiemu :)
Ale będzie biały tj. bezbarwny. Nic to, oklei się jednostronnie folią, może jednostronnie przeźroczystą.

_________________
Fellowship 28 s/y Dulcinea
POL 17017
MMSI 261184030

Jestem "gorszego sortu" i "specjalnej troski" ...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 sie 2016, o 18:26 

Dołączył(a): 2 mar 2008, o 23:03
Posty: 12439
Podziękował : 364
Otrzymał podziękowań: 1258
nie oklejaj folią prędzej czy póżniej kiepsko będzie wyglądało

_________________
pozdrowienia piotr


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 sie 2016, o 15:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 12:32
Posty: 12534
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1478
Otrzymał podziękowań: 1456
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Prostokątny kawał poliwęglanu "10" już jest. Teraz trzeba z tego wyciąć trapez i ciachnąć go na pół pod kątem 45 stopni. Wyciąć łukowatą górną krawędź i duże dziury (to lubię) na kratkę/kratki wentylacyjne :D

_________________
Fellowship 28 s/y Dulcinea
POL 17017
MMSI 261184030

Jestem "gorszego sortu" i "specjalnej troski" ...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sie 2016, o 09:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2015, o 00:48
Posty: 23
Lokalizacja: W-wa 52.202 21.019
Podziękował : 7
Otrzymał podziękowań: 2
Uprawnienia żeglarskie: coraz bliżej :)
Kurczak napisał(a):
pod kątem 45


Nie za ostro? Powinno wystarczyć 60 lub więcej, krawędź bédzie mniej ostra i bardziej wytrzymała.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 sie 2016, o 07:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 12:32
Posty: 12534
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1478
Otrzymał podziękowań: 1456
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Już wycięte... na 45 stopni. Moim zdaniem w tym akurat przypadku wytrzymałość nie ma aż takiego znaczenia :)

_________________
Fellowship 28 s/y Dulcinea
POL 17017
MMSI 261184030

Jestem "gorszego sortu" i "specjalnej troski" ...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 sie 2016, o 15:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 12:32
Posty: 12534
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1478
Otrzymał podziękowań: 1456
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Skończyłem dłubanie przy sztorcklapie, jest gotowa do montażu.
Nie bedę jej jednak oklejał folią. Wszystkie okna są bezbarwne to i sztorcklapa bedzie taka. Może kiedyś w przyszłości jak bedę miał wolną kasę wymienię wszystkie na dymne poliwęglanowe.

Załącznik:
20160815_091034.jpg
20160815_091034.jpg [ 104.26 KiB | Przeglądane 3110 razy ]



W marinie muszę tylko przełożyć zamek z drzwiczek - bo system zamykania będzie pasował do sztorcklapy. Zamontowałem także pod nierdzewkowym wywietrznikiem siatkę, żeby robactwo wszelakie nie właziło, zwłaszcza spajdery :evil:

Pracuję nad kieszenią na sztorcklapę montowaną w bakiście, żeby się nie niszczyła i poniewierała po jachcie...

Mam już skompletowane nasze podłaczenie do butli gazowej wraz z reduktorem. Będę miał na zbyciu dwie butle turystyczne i przyłącze typu holenderskiego (wkręcane w butlę) jeśli ktoś będzie potrzebował

W piętek prosto z pracy jadę do Szczecina, w sobotę przeprowadzam Dulcię do Świnoujścia. Tydzień później morzem do Kamienia. Oczywiście jeśli pogoda będzie OK.

_________________
Fellowship 28 s/y Dulcinea
POL 17017
MMSI 261184030

Jestem "gorszego sortu" i "specjalnej troski" ...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 sie 2016, o 16:36 

Dołączył(a): 2 mar 2008, o 23:03
Posty: 12439
Podziękował : 364
Otrzymał podziękowań: 1258
Niewykluczone że się spotkamy od piątku do niedzieli będę w Kamieniu. Będę robił próby silnikowe.Jak wypadna ożywienie to może się spotkamy

_________________
pozdrowienia piotr


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 sie 2016, o 16:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 12:32
Posty: 12534
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1478
Otrzymał podziękowań: 1456
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Ja będę w Kamieniu za dwa tygodnie czyli 27 lub 28 sierpnia...

Już się zaanonsowałem jako nowy rezydent.

_________________
Fellowship 28 s/y Dulcinea
POL 17017
MMSI 261184030

Jestem "gorszego sortu" i "specjalnej troski" ...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 sie 2016, o 18:02 

Dołączył(a): 2 mar 2008, o 23:03
Posty: 12439
Podziękował : 364
Otrzymał podziękowań: 1258
a tu stojak do Dulci

Obrazek

_________________
pozdrowienia piotr


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 sie 2016, o 07:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 12:32
Posty: 12534
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1478
Otrzymał podziękowań: 1456
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Sztorcklapa zamontowana, pasuje idealnie. I dobrze - bo w sobotę w Świnkowie lało się z nieba okrutnie i przy okazji została przetestowana na szczelnosć. Zdała egzamin na 5+ :D
W niedzielę przerabiałem suwklapę pod rygiel od zamka, robiłem to na szybko wiec nie wyszło pięknie :-( Ale przynajmniej można łódkę zamknąć.

Później dopasuję jakiś profil "U" z amelinium lub sobie wygnę. Wypiłuję otwór na rygiel i będzie cacy :)

_________________
Fellowship 28 s/y Dulcinea
POL 17017
MMSI 261184030

Jestem "gorszego sortu" i "specjalnej troski" ...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 29 sie 2016, o 07:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 12:32
Posty: 12534
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1478
Otrzymał podziękowań: 1456
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
W sobotę przepłynąłem Dulcią ze Świnkowa do Kamienia via Dziwnów. Sam jak palec :-(
Nie było się do kogo odezwać ale mogłem sobie za to bezkarnie nawciskać nie nadszarpując image'u skipera :rotfl:
A w sumie fajnie się płyneło.
Dulcia została oficjalnie zarejestrowana jako rezydent kamieńskiej mariny.

W niedzielę od rana wraz z Beretem i jednym z bosmanów próbowaliśmy zlokalizować przeciek. Niestety okazało się, że na bank nie pochodzi on z dławicy ale gdzieś z rufowej części kadłuba. Być może cieknie na styku dławica - kadłub. Jednak ze względu na to, że wszystko jest upaprane smarem litowym rozrzucanym przez wał trudno było coś wypatrzyć. Być może trzeba będzie Dulcię wyciągnąć z wody i dokładnie obejrzeć od zewnątrz.
Zanim w Szczecinie poszła do wody oglądałem dno i nie zauważyłem uszkodzeń, chyba, że płetwa w płaskiej dolnej części ma jakiś odprysk po uderzeniu i woda przesącza się przez beton balastu.
Na razie łodka stoi w marinie technicznej pod opieką bosmanów ( w razie gdyby automatyczna pompa zęzowa nie zadziałała).

_________________
Fellowship 28 s/y Dulcinea
POL 17017
MMSI 261184030

Jestem "gorszego sortu" i "specjalnej troski" ...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 29 sie 2016, o 11:46 

Dołączył(a): 8 lis 2015, o 11:53
Posty: 1949
Lokalizacja: W-wa
Podziękował : 52
Otrzymał podziękowań: 244
Uprawnienia żeglarskie: jkzw, IYT Master of Yachts Ocean 200 ton
Kurczak napisał(a):
mogłem sobie za to bezkarnie nawciskać nie nadszarpując image'u skipera
Czyli przy wyp.......niu byłeś jednocześnie i twórcą i tworzywem?
:cool:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 29 sie 2016, o 14:27 
*** Ban ***

Dołączył(a): 18 lip 2015, o 12:08
Posty: 705
Podziękował : 280
Otrzymał podziękowań: 125
Uprawnienia żeglarskie: niebieskie?
Beret ciągle tam kwitnie? Do zimy już blisko, może nie zdążyć na Maltę.

_________________
"W wielu ludziach krąży po cichu robak szaleństwa."
Waldemar Łysiak


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 29 sie 2016, o 14:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2010, o 22:36
Posty: 3092
Lokalizacja: Napływowy Góral Świętokrzyski
Podziękował : 67
Otrzymał podziękowań: 431
Uprawnienia żeglarskie: byle jaki jachtowy sternik morski
Kurczak napisał(a):
Niestety okazało się, że na bank nie pochodzi on z dławicy ale gdzieś z rufowej części kadłuba. Być może cieknie na styku dławica - kadłub.
Piotrze smar jest dostarczany do dławnicy, więc jeżeli jego wciśnięcie likwiduje przeciek to na bank musi cieknąć dławnica. To co wy sprawdzić mogliście, to czy cieknie po wale. Bo już spod dławika może też cieknąć od drugiej strony. Moim zdaniem do sprawdzenia jest, w kolejności od najłatwiejszego, wał (czy nie jest wyżarty), dławik i, na końcu, dławnica - szczególnie w miejscu, gdzie dochodzi rurka od smaru, bo tam jest miejsce najbardziej osłabione i mogło pojawić się pęknięcie.

_________________
Pozdrawiam
Sławek
-----------------
http://www.waligorski.art.pl/liryka.php ... b&nazwa=22
"Najważniejsze, że ocean jest duży, a Ameryka dokładnie w poprzek - nie da się nie trafić."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 29 sie 2016, o 15:22 

Dołączył(a): 2 mar 2008, o 23:03
Posty: 12439
Podziękował : 364
Otrzymał podziękowań: 1258
Właśnie ze Zbyszka em rozmawiałem i mówi, raczej nie wal.Dulcia stoi,jeszcze :D

_________________
pozdrowienia piotr


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 29 sie 2016, o 23:17 

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 15:43
Posty: 375
Podziękował : 16
Otrzymał podziękowań: 126
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Od wewnetrznej strony kadluba przy przejsciu walka na zewnatrz powinna byc sruba ktora sciska sznur w dlawnicy.Czasem wystarczy przekrecic o pol obrotu i przeciek znika.
pozdrowienia
bartoszek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 29 sie 2016, o 23:50 
*** Ban ***

Dołączył(a): 18 lip 2015, o 12:08
Posty: 705
Podziękował : 280
Otrzymał podziękowań: 125
Uprawnienia żeglarskie: niebieskie?
bartoszek napisał(a):
Od wewnetrznej strony kadluba przy przejsciu walka na zewnatrz powinna byc sruba ktora sciska sznur w dlawnicy.Czasem wystarczy przekrecic o pol obrotu i przeciek znika.
pozdrowienia
bartoszek

Kolejne pół obrotu i ściśnięty sznur zaciera wał :mrgreen:
Lepiej nie kombinować tylko wymienić na nowy sznur u kogoś, kto się na tym zna.
Sznur kosztuje grosze a jak cieknie to i tak trzeba grzebać i tak.
pozdrowienia
bratanek

_________________
"W wielu ludziach krąży po cichu robak szaleństwa."
Waldemar Łysiak


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 sie 2016, o 07:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 12:32
Posty: 12534
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1478
Otrzymał podziękowań: 1456
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Gwoli wyjaśnienia. Pisałem, że z dławicy nie cieknie w sensie, że nie cieknie z po wale i nie cieknie z miejsca gdzie docisk wsuwa się do korpusu dławicy. Czyli część, która uszczelnia wał jest OK.
Bastard sugeruje, że w korpusie dławicy najprawdopodobniej jest uszkodzenie mechaniczne (pęknięcie), które z czasem się powiększa. Jeśli jest to w pobliżu jego przejścia przez laminat kadłuba (w pobliżu kalamitki do smarowania). Wówczas woda nie kapie z dławicy, co byłoby na 100 % widać tylko saczy się z niej i spływa po laminacie.
Podobnie będzie jeśli przeciek jest w miejscy gdzie dławica przechodzi przez kadłub.

W czerwcu - lipcu przeciek można było zminimalizować wtłaczając smar do dławicy, teraz to już nie skutkuje.
Tyle, że od tego czasu przepłynąłem na silniku dobre kilkanaście godzin...
Sprzedawca wiedział o przecieku, bo Martin mówił, że dławica była naprawiana. Prawdopodobnie wymieniał sznur błednie myśląc, że to jest jego przyczyną.

Ponieważ nie mogę w najbliższym czasie pojechać do Kamienia dzisiaj zlecę bosmanom z mariny technicznej wyjęcie Dulci z wody, postawienie na służbowym stojaku, wymontowanie i zdiagnozowanie dławicy ewentualnie innego źródła przecieku.

Przynajmniej Dulcia dobrze wyschnie zanim zrobi się zimno i przyjda mrozy.
Później zobaczymy co dalej. Może się okazać, że w tym sezonie nie będe jej już wkładał do wody. Przyjadę tylko popracować i nawet lepiej, że jacht będzie na brzegu - bo muszę przykleić folię z numerem rejestracyjnym i nazwą i portem macierzystym.

Kwestia co z dławicą - bo takiej samej już się raczej kupić nie da a inna może nie pasować do przejścia przez kadłub.
Może trzeba będzie ją pospawać (prawdopodobnie jest z żeliwa) lub dorobić nowy korpus na wzór starego ?

_________________
Fellowship 28 s/y Dulcinea
POL 17017
MMSI 261184030

Jestem "gorszego sortu" i "specjalnej troski" ...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 30 sie 2016, o 12:01 

Dołączył(a): 29 sty 2014, o 15:09
Posty: 80
Podziękował : 22
Otrzymał podziękowań: 49
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Opiszę co zrobiłem na swoim jachcie, może coś Ci się przyda:
Objawy: lekkie, choć powiększające się w trakcie sezonu wibracje na wale, dławica lekko ciekła mimo dokręcania. Na wiosnę wraz z mechanikiem wyjąłem wał, wymieniliśmy łożysko gumowe, przetoczyliśmy wał, okazało się, że był lekko wytarty w miejscach gdzie liże go sznur dławicy i łożysko gumowe. Wał był w wymiarze calowym 25,4mm więc przetoczyliśmy go na nasz typowy rozmiar 25mm, łatwiej (i taniej) było kupić typowe łożysko gumowe.

Skutek taki, że wibracji i przecieku brak i cieszyłbym się, gdyby jacht na skutek decyzji mojej gorszej połowy nie wylądował w dziale "sprzedam".


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 wrz 2016, o 08:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 12:32
Posty: 12534
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1478
Otrzymał podziękowań: 1456
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Wczoraj odebrałem gotowe do naklejenia na burtę i pawęż Dulci napisy z samoprzylepnej, granatowej folii.

Nazwa jachtu, numer rejestracyjny i port macierzysty będą pięknie "wykaligrafowane" czcionką segoe script :D

_________________
Fellowship 28 s/y Dulcinea
POL 17017
MMSI 261184030

Jestem "gorszego sortu" i "specjalnej troski" ...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 wrz 2016, o 08:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sty 2014, o 10:40
Posty: 1822
Lokalizacja: SDL
Podziękował : 168
Otrzymał podziękowań: 137
Uprawnienia żeglarskie: B.R.A.K
Kurczak napisał(a):
Wczoraj odebrałem gotowe do naklejenia na burtę i pawęż Dulci napisy z samoprzylepnej, granatowej folii.

Nazwa jachtu, numer rejestracyjny i port macierzysty będą pięknie "wykaligrafowane" czcionką segoe script :D


Port macierzysta Swarzędz??

_________________
Mirosław Dados


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 wrz 2016, o 09:36 

Dołączył(a): 8 wrz 2010, o 14:36
Posty: 1357
Podziękował : 85
Otrzymał podziękowań: 211
Uprawnienia żeglarskie: kj
Bornholm, tzn. ciut na południe :D

_________________
Pozdrawiam
Krzyś


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 wrz 2016, o 10:04 
*** Ban ***

Dołączył(a): 18 lip 2015, o 12:08
Posty: 705
Podziękował : 280
Otrzymał podziękowań: 125
Uprawnienia żeglarskie: niebieskie?
mdados napisał(a):
Port macierzysta Swarzędz??

Kamień. 20% zniżki za naklejkę na dziobie.


Załączniki:
segoe script.jpg
segoe script.jpg [ 29.21 KiB | Przeglądane 2485 razy ]

_________________
"W wielu ludziach krąży po cichu robak szaleństwa."
Waldemar Łysiak
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 wrz 2016, o 20:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 12:32
Posty: 12534
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1478
Otrzymał podziękowań: 1456
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Owszem. Kamień.
I nie tylko ze względu na zniżkę :)

_________________
Fellowship 28 s/y Dulcinea
POL 17017
MMSI 261184030

Jestem "gorszego sortu" i "specjalnej troski" ...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 wrz 2016, o 22:20 

Dołączył(a): 22 mar 2009, o 14:35
Posty: 283
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 41
Otrzymał podziękowań: 39
Kurczak napisał(a):
Owszem. Kamień.
I nie tylko ze względu na zniżkę :)

W Kamieniu jest mało pająków :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 wrz 2016, o 22:46 
*** Ban ***

Dołączył(a): 18 lip 2015, o 12:08
Posty: 705
Podziękował : 280
Otrzymał podziękowań: 125
Uprawnienia żeglarskie: niebieskie?
Pająków jest od groma. W tym roku inwazja dotarła do Wolina.
Ale pająki to małe piwo, gorsze są chmary komarów a to nimi żywią się pająki.

_________________
"W wielu ludziach krąży po cichu robak szaleństwa."
Waldemar Łysiak


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 3 wrz 2016, o 08:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 12:32
Posty: 12534
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1478
Otrzymał podziękowań: 1456
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Owszem.
W obrębie pomostów mariny zdecydowanie mniej niż np. w "Pogoni". Może zrobili jakiś oprysk antyspajderem ? :)

Kamień ma wiele zalet i tylko dwie wady.

1. Trochę kłopotliwy dojazd, zwłaszcza w wakacyjne weekendy,
2. Utrudniona możliwość zakupu potrzebnych do naprawy/obsługi/przebudowy materiałów i szpejów. Nie ma Castoramy i innych tego typu marketów, których pełno w Szczecinie.

Ale to się zmieni - bo w marinie ruszył sklep żeglarski. Asortyment tam obecnie ograniczony ale idzie ku dobremu zaś sklep żelaźniany miejscowego GS-u ponoć dobrze zaopatrzony jest...

_________________
Fellowship 28 s/y Dulcinea
POL 17017
MMSI 261184030

Jestem "gorszego sortu" i "specjalnej troski" ...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 3 wrz 2016, o 20:17 

Dołączył(a): 2 mar 2008, o 23:03
Posty: 12439
Podziękował : 364
Otrzymał podziękowań: 1258
Castoramy nie ma ale jest GS, kowal, gosc od kwasowki od spawania,paru szkutnikow sklep z filtrami,tokarz itd.Wbrew pozorom dostępność do fachowców spora i moze większa niż w Szczecinie

_________________
pozdrowienia piotr


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 3 wrz 2016, o 21:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2006, o 19:46
Posty: 325
Lokalizacja: Pomorze Zachodnie
Podziękował : 30
Otrzymał podziękowań: 30
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
Ty mi Szczecina nie obrażaj :)
Szczecin to moja druga miłość :)

_________________
Janusz Rolfok

jest wiatr, co usta kobiety rozchyla, jest taki wiatr...
jest blask, co uda kobiety odsłania, jest taki blask...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2653 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 89  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Kurczak, plitkin i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Senior | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Projektowanie graficzne | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Ośrodek Żeglarski AM | Setką przez Atlantyk | Opieka Senioralna | Kapiszonownik


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL