Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 29 mar 2024, o 06:44




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 sty 2019, o 19:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sty 2019, o 19:21
Posty: 2
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak
Witam wszystkich.

Pragnę zasięgnąć opinii ludzi obytych w temacie.

Dostałem w spadku Jacht Maxi 77 z silnikiem volvo-penta md5c znajdujący się w Szwecji.
Jest to silnik wbudowany (chyba 1-cylindrowy diesel) (nie zaburtowy).

Jacht jest w pełni sprawny, wyposażony w nawigację, nowa toaletę, akumulatory, żagle.

Chciałbym go sprzedać ale nie wiem jaka może być jego wartość i gdzie najlepiej to zrobić.

Jacht znajduje się w Szwecji pod Stockholmem.

Istnieje jeszcze możliwość sprowadzenia go tutaj i tutaj jego sprzedaż lub nawet użytkowanie - nie wiem tylko jakie są koszty takiej operacji. Ja nie mam doświadczenia w pływaniu, bez szkolenia zapewne poradzę sobie tylko na samym silniku.

Pomoże mi ktoś. Proszę.


Załączniki:
jacht.jpg
jacht.jpg [ 207.69 KiB | Przeglądane 4210 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 sty 2019, o 20:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2018, o 18:25
Posty: 949
Podziękował : 166
Otrzymał podziękowań: 349
Uprawnienia żeglarskie: posiadam, rzecz dziwna...
Na szybko znalazlam kilka cen, pamietaj to jest stara lodka, i to sa ceny wywolawcze!
Ale daja jakas tam orientacje w temacie.
https://www.scanboat.com/en/boat-market ... =Maxi%2077



quote="sunlux"]Witam wszystkich.

Pragnę zasięgnąć opinii ludzi obytych w temacie.

Dostałem w spadku Jacht Maxi 77 z silnikiem volvo-penta md5c znajdujący się w Szwecji.
Jest to silnik wbudowany (chyba 1-cylindrowy diesel) (nie zaburtowy).

Jacht jest w pełni sprawny, wyposażony w nawigację, nowa toaletę, akumulatory, żagle.

Chciałbym go sprzedać ale nie wiem jaka może być jego wartość i gdzie najlepiej to zrobić.

Jacht znajduje się w Szwecji pod Stockholmem.