Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 4 sie 2025, o 22:30




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 cze 2009, o 21:14 

Dołączył(a): 21 cze 2009, o 20:53
Posty: 11
Lokalizacja: Czernica
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 2
Witam , jestem nowy . Mam pytanie .Dostałem silnik o nazwie MAC SIGNAL ( lub podobnie , trudno przeczytac ) Czy ktoś spotkał taki silnik , moze posiada go , może jakieś dane o nim . Będę bardzo wdzięczny za wszelkie informacje .
Pozdrawiam wszystkich żeglarzy .


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2009, o 18:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2009, o 08:41
Posty: 293
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował : 12
Otrzymał podziękowań: 5
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
Witaj

może zamieść jakieś fotki tego silnika...,
duży/mały, elektryczny/spalinowy???
net podejrzanie milczy na temat MAC SIGNAL połączenie komputera z pastą do zębów?

może to jest magnum?

pozdrawiam
tommy


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 19 lis 2009, o 00:07 

Dołączył(a): 21 cze 2009, o 20:53
Posty: 11
Lokalizacja: Czernica
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 2
Witam, prawidlowa nazwa tego silnika to Aspero Motors (Torino) MAC 3 .Był taki na allegro .Pisałem do właściciela ale bez odpowiedzi .
Pozdrawiam Bogusław


Załączniki:
795555111.jpg
795555111.jpg [ 122.98 KiB | Przeglądane 1936 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 25 lis 2009, o 22:34 

Dołączył(a): 7 lis 2009, o 18:03
Posty: 558
Podziękował : 68
Otrzymał podziękowań: 38
Uprawnienia żeglarskie: sternik motorowodny
Witam;
Nie odzywał bym się ale ponieważ nikt nic nie pisze.........
Jestem motorowodniakiem już ho! ho! hoooooo! a może i dłużej, - jednak nigdy nie spotkałem się z tym silnikiem. Dedukując: - w nazwie jest coś jakby Torino a to może oznaczać Turyn. W Turynie jak wiadomo jest Fabrica Italiana Automobile di Turino co w wolnym przekładzie oznacza FIAta. Jednak nigdy nie słyszałem, by Fiat produkował silniki do łodzi. Co oczywiscie wcale nie znaczy, że nie produkował ........etc,itd.
To zaś oznacza kłopoty. Z serwisem oczywiście. Wniosek: - jesli silnik jest w stanie wskazującym na spore zużycie - ja bym sobie dał spokój. Chyba, że masz zaprzyjażnionego mechanika a najlepiej cały warsztat lub znasz się na mechanice na tyle, by sobie z motorkiem poradzić.
Problem polega na tym, ze z reguły psuje się coś nad wodą gdzie kontakt z serwisem jest utrudniony jeśli nie niemożliwy. dotyczy to nawet tych silników które występują często na rynku / i na wodzie /. Zawsze można trafić na kogoś, kto posiada w zapasie uszkodzony podzespół i może nawet w przypływie dobrego humoru nam ten element pożyczyć.
Nie muszę chyba opisywać sytuacji, gdy okazuje się, ze posiadamy coś, co po raz pierwszy widzą na oczy żeglarze, motorowodniacy, mechanicy i wszyscy znający się na rzeczy.
Czarnowidztwo moje wynika z tytułu posiadania rosyjskiego silnika który był podstawowym wyposażeniem polskiego sportu motorowodnego przez 50 lat i do dziś można spotkać zapasowe części lub całe, choć używane silniki tego typu.
Jednak kiedy razu pewnego miast odpalić, - co bez problemu czynił przez 25 lat - pokazał mi fucka, i usiłowałem naprawić go w warsztacie /specjalizującym się w naprawie silników do motorówek /- szef przez godzinę wydziwiał, czym ja jeżdże?! to już dawno na złom! - tego się już nie naprawia, itd,itd. A przez 50 lat tylko tymi motorkami się zajmował.
Wnioski musisz kolego wyciągnąć samemu. Zyczę powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 227 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL