Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 28 mar 2024, o 20:57




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 lis 2018, o 12:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 11602
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1618
Otrzymał podziękowań: 3848
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
O Wallasie 2000 nic nie wiem, odpowiadałem Kurczakowi. To dwa różne urządzenia.

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lis 2018, o 16:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 16:44
Posty: 1860
Lokalizacja: Płock
Podziękował : 503
Otrzymał podziękowań: 325
Uprawnienia żeglarskie: Wszystkie jakie mam, kupiłem sam...
Do Igora. Sprawdź i ewentualnie zalej linię paliwową, bo może reszta jest Ok.

_________________
Pozdrawiam - Paweł Dąbrowski
Stopy wody pod kilem i pełnych zbiorników.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lis 2018, o 18:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 11:32
Posty: 13995
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1930
Otrzymał podziękowań: 2006
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Sprawdziłem, pompa podłączona bezpośrednio do prądu ani drgnie. :-(

Tomku gdzie jest ta plastikowa pokrywka. pod którą są styki ? W pompie ?

Załącznik:
20181105_181758.jpg
20181105_181758.jpg [ 162.93 KiB | Przeglądane 4640 razy ]

_________________
Konsul 37 "Don Kichot"
POL 0001WR
MMSI 261037650
www.jachtdonkichot.pl


A po nocy nadchodzi dzień... I niech już tak zostanie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lis 2018, o 19:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 11602
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1618
Otrzymał podziękowań: 3848
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Kurczak napisał(a):
W pompie ?

Na zdjęciu czarny koniec pompy, z którego wystaje kabelek - to musisz odkręcić.

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lis 2018, o 20:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 11:32
Posty: 13995
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1930
Otrzymał podziękowań: 2006
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Jasne, muszę najpierw odkręcić rurkę, którą podawane jest paliwo i obejmę. :)

_________________
Konsul 37 "Don Kichot"
POL 0001WR
MMSI 261037650
www.jachtdonkichot.pl


A po nocy nadchodzi dzień... I niech już tak zostanie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lis 2018, o 20:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 11602
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1618
Otrzymał podziękowań: 3848
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Kurczak napisał(a):
muszę najpierw odkręcić rurkę

Żaden problem, dwie rurki (wlot i wylot), odkręca się łatwo.

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lis 2018, o 21:06 

Dołączył(a): 31 paź 2018, o 10:24
Posty: 5
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Kurczak napisał(a):
Jasne, muszę najpierw odkręcić rurkę, którą podawane jest paliwo i obejmę. :)

Witamy w klubie:-) Mój 1800 ma tak samo z tym, że ja to dopiero wiosną go zaatakuję.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lis 2018, o 21:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 11:32
Posty: 13995
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1930
Otrzymał podziękowań: 2006
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Jutro wymontuję pompę i zrobię czary - mary. :D

_________________
Konsul 37 "Don Kichot"
POL 0001WR
MMSI 261037650
www.jachtdonkichot.pl


A po nocy nadchodzi dzień... I niech już tak zostanie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lis 2018, o 08:41 

Dołączył(a): 3 lis 2018, o 21:01
Posty: 7
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Witam ponownie . W moim Wallas 2000 na płytce sterującej mam przysmalony tranzystor . Cała płytka poszła do sprawdzenia przez elektronika . Po obejrzeniu stwierdził ,ze jak by co to wszystkie elementy z tej płytki są dostępne . Zobaczymy co wyjdzie .


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 7 lis 2018, o 15:34 

Dołączył(a): 3 lis 2018, o 21:01
Posty: 7
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Witam.
Pociagnę dalej temat wallasa 2000 .
Po poprawieniu łączeń na płytce sterującej piec po właczeniu nie wyłacza sie jak wcześniej po 2 min pracy . Pompka zaciaga nafte jednak sie nie zapala. Wymontowałem go i jest to dość prosta konstrukcja jednak nie wiem na jakiej zasadzie on dziala. Czy ta spirala czy grzałka chodzi non stop czy impulsowo .Na pewno do wymiany chyba ebonitowe uszczelki pod palnikiem ktore dystansuja tą spirale . Jakieś pomysły ?

_________________
Mamba 29
S/Y Gimli


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 7 lis 2018, o 17:34 

Dołączył(a): 12 lut 2015, o 12:49
Posty: 1633
Podziękował : 272
Otrzymał podziękowań: 321
Uprawnienia żeglarskie: Morskie-turystyczne
Przy rozruchu trzeba zmierzyć pobór prądy.
Na moim małym Wallasie rośnie do około 5A.
To świecą żarowa. Pompka podaje paliwo na rozgrzany przez grzałkę palnik.
Po jakimś czasie (kilkanaście sekund?) nafta zapala się, temperatura rośnie grzałka
automatycznie jest wyłączona.
Pobór orądu maleje do wartości poboru prądu wentylatorów (grzejnika i nadmuchu kabiny).

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

Ważne aby przelew (rurka powrotna do zbiornika) nie tworzyła syfonu.
Nadmiar nafty musi swobodnie spłynąć do zbiornika.

_________________
—————————
Søren Kierkegaard:
Ironia życia leży w tym, że żyje się je do przodu, a rozumie do tyłu.
http://bobbyschenk.de/yacht2020_1.html#sp16


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 7 lis 2018, o 19:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 16:44
Posty: 1860
Lokalizacja: Płock
Podziękował : 503
Otrzymał podziękowań: 325
Uprawnienia żeglarskie: Wszystkie jakie mam, kupiłem sam...
Do Igor. Podałem linka. Czytać i czerpać.
Na pierwszej stronie jest podane że normalnie pobiera od 0.8 do 1.2 A. A przez 2 minuty rozruchu ze świecą żarową pobiera 6 Amper. Jak nie zapala Ci to trzeba sprawdzić przewodność świecy żarowej, jeśli jest dobra, sprawdzić napięcie w ciągu tych 2 minut od startu czy dochodzi do świecy napięcie. Napięcie do świecy załącza układ poprzez przekaźnik, wysterowany tranzystorem który jest czujnikiem obecności płomienia (schemat na 6 stronie instrukcji).

_________________
Pozdrawiam - Paweł Dąbrowski
Stopy wody pod kilem i pełnych zbiorników.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 7 lis 2018, o 20:34 

Dołączył(a): 3 lis 2018, o 21:01
Posty: 7
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Dzieki .Mam tylko jeszcze problem z czego zrobić przekladki - uszczelki pomiedzy palnikiem a grzałką . Sa pokruszone . To coś jakby spiek gumy z czyms . Jest to kruche .

_________________
Mamba 29
S/Y Gimli


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 7 lis 2018, o 20:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 16:44
Posty: 1860
Lokalizacja: Płock
Podziękował : 503
Otrzymał podziękowań: 325
Uprawnienia żeglarskie: Wszystkie jakie mam, kupiłem sam...
Jak dasz radę nabyć bakelit, to możesz spróbować. Ale lepsza by była tkanina/koc szklana o podobnej grubości do wycięcia we własnym zakresie i dopasowanie ilością warstw.

_________________
Pozdrawiam - Paweł Dąbrowski
Stopy wody pod kilem i pełnych zbiorników.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 8 lis 2018, o 19:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 11:32
Posty: 13995
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1930
Otrzymał podziękowań: 2006
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Pompka wymontowana, rozebrana, styki tego czegoś co wygląda na przerywacz wyczyszczone.
Skręcone, podłączone i działa.
Jutro kupię naftę, wężyk i zrobię próbę odpalenia urządzenia. :)

_________________
Konsul 37 "Don Kichot"
POL 0001WR
MMSI 261037650
www.jachtdonkichot.pl


A po nocy nadchodzi dzień... I niech już tak zostanie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 lis 2018, o 19:05 

Dołączył(a): 3 lis 2018, o 21:01
Posty: 7
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Wallas 2000 odpalił !
Przyczyn mogło być wiele . Korozja na wszyskich złaczach , nieszczelności przewodu zasysu nawty . Na początku troche dymił i palnik lub komin wchodził w rezonans wywołujać dźwięki jak duchy ;)). Teraz chyba sie ustabilizował . Myślę że problem moge miec tez ze starym paliwem w zbiorniku ktore na moje oko ma kilka lat i czuć wyraznie parafinę .Na razie testuje i na noc raczej farelka ;)

_________________
Mamba 29
S/Y Gimli


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 lis 2018, o 22:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 16:44
Posty: 1860
Lokalizacja: Płock
Podziękował : 503
Otrzymał podziękowań: 325
Uprawnienia żeglarskie: Wszystkie jakie mam, kupiłem sam...
Pogratulować i cieszymy się, że nie będziesz przymarzał. Co do kopcenia, może to być paliwo a może to być wypalanie odłożonych syfów po długim czasie nieużywania. Drgania mogą być od wibrującego przy pewnych obrotach wentylatora lub luźnych połączeń czy opasek podtrzymujących "układ wydechowy".

_________________
Pozdrawiam - Paweł Dąbrowski
Stopy wody pod kilem i pełnych zbiorników.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2018, o 00:31 

Dołączył(a): 31 paź 2018, o 10:24
Posty: 5
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
igor. szczecin napisał(a):
Wallas 2000 odpalił !
Przyczyn mogło być wiele . Korozja na wszyskich złaczach , nieszczelności przewodu zasysu nawty . Na początku troche dymił i palnik lub komin wchodził w rezonans wywołujać dźwięki jak duchy ;)). Teraz chyba sie ustabilizował . Myślę że problem moge miec tez ze starym paliwem w zbiorniku ktore na moje oko ma kilka lat i czuć wyraznie parafinę .Na razie testuje i na noc raczej farelka ;)

Co to jest nawta?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2018, o 14:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 11:32
Posty: 13995
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1930
Otrzymał podziękowań: 2006
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
No to tak.

Próba się odbyła ze skutkiem mizernym. :-(

Pompka podaje paliwo do palnika, świeca grzeje z komina wydobywa się dym. Jak świeca przestanie grzać palnik gaśnie. Udało mi się go jakby na chwilę odpalić aż wymiennik był ciepły ale za chwilę już było po wszystkim.

Temperatura była na tyle niska, że nie zapaliła się kontrolka.

Nie wiem czy coś jest nie tak z urządzeniem czy np.paliwo jest nieodpowiednie.
Kupiłem naftę świetlną z Dragona.

Ktoś ma jakiś pomysł ?

_________________
Konsul 37 "Don Kichot"
POL 0001WR
MMSI 261037650
www.jachtdonkichot.pl


A po nocy nadchodzi dzień... I niech już tak zostanie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2018, o 16:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 16:44
Posty: 1860
Lokalizacja: Płock
Podziękował : 503
Otrzymał podziękowań: 325
Uprawnienia żeglarskie: Wszystkie jakie mam, kupiłem sam...
Nie chce mi się już zaglądać do instrukcji Twojego pieca, ale przez analogię we wszystkich tego typu urządzeniach są elementy zwane czujnikiem płomienia i w tych typach to jest chyba tranzystor, który daje informację do układu czy "widzi" płomień. Może tu tkwi problem.

_________________
Pozdrawiam - Paweł Dąbrowski
Stopy wody pod kilem i pełnych zbiorników.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2018, o 16:22 

Dołączył(a): 7 maja 2013, o 08:14
Posty: 1380
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 150
Uprawnienia żeglarskie: sj
Kurczak napisał(a):
Ktoś ma jakiś pomysł ?


Ja mam, możne świeca jest na 24 V, lub wyższe. :oops:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2018, o 16:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 11:32
Posty: 13995
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1930
Otrzymał podziękowań: 2006
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Ognisty Szkwał napisał(a):
Nie chce mi się już zaglądać do instrukcji Twojego pieca, ale przez analogię we wszystkich tego typu urządzeniach są elementy zwane czujnikiem płomienia i w tych typach to jest chyba tranzystor, który daje informację do układu czy "widzi" płomień. Może tu tkwi problem.


Raczej termopara lub termistor. Wykrywa płomień nie bezpośrednio tylko poprzez załączenie lampki po osiągnięciu przez "piec" określonej temperatury. Jest przymocowany sprężynką w otworze jego zewnętrznego płaszcza.
Ma tylko informować o tym, że urządzenie odpaliło lub nie.

_________________
Konsul 37 "Don Kichot"
POL 0001WR
MMSI 261037650
www.jachtdonkichot.pl


A po nocy nadchodzi dzień... I niech już tak zostanie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2018, o 18:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 16:44
Posty: 1860
Lokalizacja: Płock
Podziękował : 503
Otrzymał podziękowań: 325
Uprawnienia żeglarskie: Wszystkie jakie mam, kupiłem sam...
Zajrzałem do instrukcji. To o czym wspomniałeś Piotr, to rzeczywiście czujnik płomienia, a bardziej czujnik grzania i działa tylko na kontrolkę.
A co to jest za czujnik T2 ze strony 12? Czy nie on wyłącza pompkę paliwa gdy wykrywa za wysoką temperaturę?
Druga sprawa to może rzeczywiście paliwo o nieodpowiedniej wartości opałowej. Albo może pompka ciut za mało podaje?

_________________
Pozdrawiam - Paweł Dąbrowski
Stopy wody pod kilem i pełnych zbiorników.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2018, o 18:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 11:32
Posty: 13995
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1930
Otrzymał podziękowań: 2006
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Ognisty Szkwał napisał(a):
Zajrzałem do instrukcji. To o czym wspomniałeś Piotr, to rzeczywiście czujnik płomienia, a bardziej czujnik grzania i działa tylko na kontrolkę.


Także chłodzenia gdyż sygnalizuje temperaturę, przy której można bezpiecznie wyłączyć dmuchawę.

Ognisty Szkwał napisał(a):
A co to jest za czujnik T2 ze strony 12? Czy nie on wyłącza pompkę paliwa gdy wykrywa za wysoką temperaturę?
Druga sprawa to może rzeczywiście paliwo o nieodpowiedniej wartości opałowej.


Owszem. To termostat wyłączający pompkę, gdy urządzenie za bardzo się nagrzeje.

Pojechałem do Leroya po "olej parafinowy" a przywiozłem paliwo do pochodni, które miało być tym samym.

Machina nawet nie zadymiła.

Mam oryginalne paliwo na jachcie, trochę daleko...

Jednak webasto na ropę jest lepsze. Ropa to ropa. :)

_________________
Konsul 37 "Don Kichot"
POL 0001WR
MMSI 261037650
www.jachtdonkichot.pl


A po nocy nadchodzi dzień... I niech już tak zostanie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2018, o 19:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2010, o 16:44
Posty: 1860
Lokalizacja: Płock
Podziękował : 503
Otrzymał podziękowań: 325
Uprawnienia żeglarskie: Wszystkie jakie mam, kupiłem sam...
Czy paliwo do pochodni nie będzie inne niż rozpałka do grilla? I może rozpałka być zbliżona opałowo do tego właściwego paliwa do tych piecy?

_________________
Pozdrawiam - Paweł Dąbrowski
Stopy wody pod kilem i pełnych zbiorników.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2018, o 19:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 11:32
Posty: 13995
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1930
Otrzymał podziękowań: 2006
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Zasadniczo problem był już w jakimś wątku rozkminiany.

W instrukcji jest napisane, że Wallas jest na "kerosene" czyli kerozynę co po naszemu :

https://pl.wikipedia.org/wiki/Nafta

Jednak Finowie traktują kerozynę i olej parafinowy jako jedno.

Po naszemu to co innego.

Na bańce holenderskiego paliwa o ile mnie pamięć nie zawodzi jest napisane parafina oświetleniowa cy cóś.

_________________
Konsul 37 "Don Kichot"
POL 0001WR
MMSI 261037650
www.jachtdonkichot.pl


A po nocy nadchodzi dzień... I niech już tak zostanie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2018, o 19:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2011, o 00:42
Posty: 13977
Lokalizacja: Przedmieścia Gdańska
Podziękował : 338
Otrzymał podziękowań: 2423
Uprawnienia żeglarskie: Do pływania tym czym pływam wystarczają
Kurczak napisał(a):
Jednak webasto na ropę jest lepsze. Ropa to ropa.


Masz poza tym jedno medium na jachcie co znacznie ułatwia życie.

_________________
Pozdrawiam
Włodzimierz "Bury Kocur" Ring
S/y "Bury Kocur IV"
POL 8888
MMSI 261 03 14 50

"Jeżeli chodzi o podatki to nikt nie jest patriotą"
G.Orwell


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2018, o 20:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 11602
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1618
Otrzymał podziękowań: 3848
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Do Wallasa 1880B musi być nafta oświetleniowa. Np produkt o nazwie "Lysfotogen". Ten na pewno działa. Żadne parafiny, paliwo do kominków i tak dalej.

Chyba będę demontował i wyrzucał swojego Wallasa. Pompa nafty działa cały czas (nie cyka, tylko turkocze), a to oznacza, że przerywacz niedługo szlag trafi. To jakiś problem z samą pompą albo ze szczelnością instalacji za pompą.

Obsługa tego urządzenia jest łatwa, ale trzeba wiedzieć. Raz że paliwo musi być odpowiednie. Dwa że żarnik trzeba włączyć na dość długo, nawet minutę. Pojawi się dym. Jak przygasa, to trzeba znów włączyć żarnik. Urządzenie działa dobrze, gdy zapali się kontrolka temperatury - ma się palić!
I wtedy też znika widoczny dym - dymi dalej, ale widać to słabo.

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 lis 2018, o 20:51 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 11:32
Posty: 13995
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1930
Otrzymał podziękowań: 2006
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Tyle, że można go kupić w Juli, nie polskiej tylko ichniej... :-o

W polskim internecie nie ma takiego produktu. Po kiego grzyba mi coś do czego u nas nie ma paliwa ? :-o :-(

Moja działa prawidłowo. Na początku turkocze przez chwilę potrzebną na podpompowanie paliwa i wytworzenie ciśnienia, później cyka.

To co opisujesz wskazuje na to, że paliwo nie jest wtryskiwane do palnika tyko krąży zbiornik - pompa - przewód nadmiarowy - zbiornik. Inaczej byłoby widać wyciek. Wszystkie połączenia są widoczne.

_________________
Konsul 37 "Don Kichot"
POL 0001WR
MMSI 261037650
www.jachtdonkichot.pl


A po nocy nadchodzi dzień... I niech już tak zostanie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 lis 2018, o 00:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 11602
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1618
Otrzymał podziękowań: 3848
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Kurczak napisał(a):
W polskim internecie nie ma takiego produktu.

W necie może nie ma. Ale ja kupiłem, nie wysyłkowo tylko po staremu. Tylko nie pamiętam, czy w Juli czy w Obi, czy innym takim markecie. Mam w domu, czyli kupić można.
Poza tym, nie musi to być ta akurat nafta. Może być innej firmy w końcu.

Kurczak napisał(a):
że paliwo nie jest wtryskiwane do palnika tyko krąży

Wycieku nie widać. A jak wylot pompy zatkam palcem, to się wyłącza. Za to zamontowana chodzi cały czas.

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 180 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL