Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 19 kwi 2024, o 06:55




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 lut 2020, o 12:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2006, o 18:27
Posty: 774
Lokalizacja: Woda
Podziękował : 297
Otrzymał podziękowań: 791
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
Ciekawe czy głos waliant wystarczy?

_________________
Pozdrawiam
Szymon Kuczyński
Dookoła świata, raz jeszcze..
http://calloftheocean.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lut 2020, o 12:56 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:17
Posty: 10463
Podziękował : 1300
Otrzymał podziękowań: 4173
Uprawnienia żeglarskie: pływam sobie gdzie chcę
kuban99 napisał(a):
Wygląda na to, że odnośnie regat pełnomorskich jak Polonez, Sputnik, Bitwa czy Doublehanded wymagania OSR i tak praktycznie każdy spełnia niezależnie czy są czy ich nie ma.


Jak dla mnie- to wcale tak to nie wygląda. Wystarczy poczytać OSR ze zrozumieniem.



Za ten post autor plitkin otrzymał podziękowanie od: M@rek
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lut 2020, o 13:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 11628
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1625
Otrzymał podziękowań: 3873
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
baoo napisał(a):
Ciekawe czy głos waliant wystarczy?

Regulamin MŻPP powstaje, na razie w wersji bardzo liberalnej. Potem trafi dalej, a potem będzie konsultowany społecznie (nie wiem jak, ale ma być).
Na regulamin i wymagania PBP nie mam wpływu.
Na regaty poza pucharami, jedynie taki jaki może być przy udzielaniu licencji (praktyka jeszcze nie istnieje).
Moim zdaniem od OSR nie uciekniemy. Od inspekcji OSR - zależy gdzie.

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lut 2020, o 13:10 

Dołączył(a): 8 lut 2013, o 12:59
Posty: 11
Podziękował : 4
Otrzymał podziękowań: 7
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Hej.

Widzę, że Waliant jest tutaj atakowany za przynależność do jakiegoś wszechmocnego i do szpiku złego gremium ;)
To przyznaje się, ja też tam jestem.
Jeśli chodzi o wymagania OSR na regatach, to ustala je Organizator.
Proszę też zwrócić uwagę co jest zapisane w regulaminie ZRM. Wydaje mi się, że nikt tego nie czytał. Zespół ten zajmuje się regatami ujętymi w MŻPP i samymi MŻMP. Czyli warunki kategorii OSR jakie zostaną wyznaczone w regulaminie MŻPP dotyczyć będą regat ujętych w MŻPP. Regaty innych cykli i regaty nie ujęte w żadnym cyklu zależne są od ich organizatorów.
I teraz pytanie. Ile spośród regat jachtów balastowych w zachodniopomorskim było ujętych w MŻPP w zeszłym roku? Ile z nich było ujętych wbrew obowiązującemu regulaminowi?
Niektórzy z Was biją pianę zupełnie bez potrzeby.



Za ten post autor wojtas5o5 otrzymał podziękowania - 2: M@rek, waliant
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lut 2020, o 13:31 

Dołączył(a): 26 lut 2019, o 10:54
Posty: 328
Podziękował : 44
Otrzymał podziękowań: 36
Uprawnienia żeglarskie: dzej es em
szt 2? (dni morza w świnkowie i unity line?)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lut 2020, o 14:35 

Dołączył(a): 19 wrz 2013, o 08:58
Posty: 771
Podziękował : 28
Otrzymał podziękowań: 111
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
wojtas5o5 napisał(a):
Widzę, że Waliant jest tutaj atakowany za przynależność do jakiegoś wszechmocnego i do szpiku złego gremium


I jeszcze tajnego i hermetycznego!

A tak na poważnie to ja, w kwestii przepisów i dopuszczania do regat jestem zadowolony z takiego stanu rzeczy jaki jest i nie chce obostrzeń czemu daję wyraz. Podobnie jak chyba wszyscy, którzy tu piszą i biorą udział w regatach.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lut 2020, o 15:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2006, o 18:27
Posty: 774
Lokalizacja: Woda
Podziękował : 297
Otrzymał podziękowań: 791
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
Tak poważnie to ja chyba nie jestem wstanie tak jednoznacznie się wypowiedzieć. Rozumiem dlaczego organizatorzy stosują Osr lub coś zbliżonego. To trochę dupochron, ale też zwiększa szanse że jachty nie będą rezygnować że startów w obliczu ciężkich prognoz pogody. Zdażyło mi się już pędzić na imprezy co do których nie było pewności czy się odbędą albo w jakiej formule. I regularna formułka z ust organizatorów: bo większość jachtów nie jest przygotowana do pływania powyżej 5B, może się coś stać. To o regatach morskich. Nie chodzi mi o ściganie jeziorowo-zatokowe w kilkunastu minutowych biegach.
Wiem że jestem marginesie, jednym z nielicznych którzy startują i na W i na E. Ale trochę zniechęca mnie do startu fakt że nie wiem czy nie zmarnowałas czasu swojego i załogi. Często więcej czasu spędzamy w autach cy pociągach niż na wodzie bo wyścigi są skrócone lub odwołane. A przeciez duży procent startujących to nie sa ludzie z jednego czy drugiego wybrzeża tylko dojeżdżamy gdzieś z głębi kraju.

_________________
Pozdrawiam
Szymon Kuczyński
Dookoła świata, raz jeszcze..
http://calloftheocean.pl/



Za ten post autor baoo otrzymał podziękowania - 2: M@rek, waliant
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lut 2020, o 15:28 

Dołączył(a): 26 lut 2019, o 10:54
Posty: 328
Podziękował : 44
Otrzymał podziękowań: 36
Uprawnienia żeglarskie: dzej es em
kuban99 napisał(a):
A tak na poważnie to ja, w kwestii przepisów i dopuszczania do regat jestem zadowolony z takiego stanu rzeczy jaki jest


W sumie ja też :)

baoo napisał(a):
Osr lub coś zbliżonego. To trochę dupochron,


Nawet jeśli spełnisz OSR -5 iso9000 PN2020/33/W/załaczniki od a do rz z kropka....to i tak na końcu masz formułkę "Za decyzje o starcie w regatach odpowiedzialny jest kierownik jachtu".

baoo napisał(a):
I regularna formułka z ust organizatorów: bo większość jachtów nie jest przygotowana do pływania powyżej 5B, może się coś stać.


Pamiętasz zeszłoroczny Sputnik :) Jednego dnia połowa jachtów utknęła na starcie bo przez godzinę nie dali rady przejść linii startu...drugiego dnia sytuacja podobna aczkolwiek połowa nie wyszła z główek portu ze względu na trudne warunki.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 12:35 

Dołączył(a): 19 wrz 2013, o 08:58
Posty: 771
Podziękował : 28
Otrzymał podziękowań: 111
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
baoo napisał(a):
zwiększa szanse że jachty nie będą rezygnować ze startów w obliczu ciężkich prognoz pogody


Nie zgadzam się. Jeżeli ktoś podejmie decyzję o wypłynięciu bo ma wymagane wyposażenie to jest niebezpiecznym ryzykantem. Decyzję o wypłynięciu powinno się podejmować przede wszystkim w oparciu o swoje umiejętności i doświadczenie. Wyposażenie to rzecz istotna, ale drugorzędna.

Stając przed wyborem dwóch jachtów w ciężkich warunkach wybrałbym doświadczonego dobrego żeglarza na jachcie sprawnym, ale bez wyposażenia niż słabego niedoświadczonego żeglarza na jachcie z najlepszym wyposażeniem.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 13:02 

Dołączył(a): 22 gru 2012, o 20:57
Posty: 3857
Podziękował : 441
Otrzymał podziękowań: 754
Uprawnienia żeglarskie: dostateczne plus
baoo napisał(a):
bo większość jachtów nie jest przygotowana do pływania powyżej 5B, może się coś stać.
rafg28 napisał(a):
Rozumiem dlaczego organizatorzy stosują Osr lub coś zbliżonego. To trochę dupochron, ale też zwiększa szanse że jachty nie będą rezygnować że startów w obliczu ciężkich prognoz pogody. Zdażyło mi się już pędzić na imprezy co do których nie było pewności czy się odbędą albo w jakiej formule. I regularna formułka z ust organizatorów: bo większość jachtów nie jest przygotowana do pływania powyżej 5B, może się coś stać.

Jacht z tratwą i ais oraz epirbem tudzież pompą zenzową o wydajności 200 l/min jest przygotowany na ciężkie warunki?
No way, man.
Jacht golutki idący bajde 24 h w 9 Bf jest przygotowany na ciężkie warunki.
Jacht radzący sobie z 4 m fali jest przygotowany na ciężkie warunki.
Co do organizatorów ogólnie - powinni puszczać regaty do 8Bf. Wyżej nie.
v


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 13:31 

Dołączył(a): 26 lut 2019, o 10:54
Posty: 328
Podziękował : 44
Otrzymał podziękowań: 36
Uprawnienia żeglarskie: dzej es em
Vaginal coś pokicałeś z cytowaniem...to Baoo pisał nie ja :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 13:43 

Dołączył(a): 6 lis 2014, o 17:57
Posty: 272
Podziękował : 29
Otrzymał podziękowań: 104
Uprawnienia żeglarskie: Starego typu, z lat 80-tych.
kuban99 napisał(a):
Stając przed wyborem dwóch jachtów w ciężkich warunkach wybrałbym doświadczonego dobrego żeglarza na jachcie sprawnym, ale bez wyposażenia niż słabego niedoświadczonego żeglarza na jachcie z najlepszym wyposażeniem.
A ja wybrałbym jacht z lepszym wyposażeniem, a "słabego, niedoświadczonego" wysłałbym do koi.
vaginal napisał(a):
Co do organizatorów ogólnie - powinni puszczać regaty do 8Bf. Wyżej nie.
v
No to Polonez to jak cię mogę, Bitwa za to to już słabo. Konieczny zakaz startu! Najlepiej zanim lista startowa się wypełni. Szansa na to że w czasie jej trwania (średnio 3-5 dni) przywali 8Bf jest bardzo duża.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 14:06 

Dołączył(a): 19 wrz 2013, o 08:58
Posty: 771
Podziękował : 28
Otrzymał podziękowań: 111
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
J-23 nadaje napisał(a):
A ja wybrałbym jacht z lepszym wyposażeniem, a "słabego, niedoświadczonego" wysłałbym do koi.


Myślałem, że to oczywiste, że jako pasażer nie mający możliwości obsługi jachtu, ale skoro nie to niniejszym uszczegóławiam przypadek.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 15:51 

Dołączył(a): 22 gru 2012, o 20:57
Posty: 3857
Podziękował : 441
Otrzymał podziękowań: 754
Uprawnienia żeglarskie: dostateczne plus
Hans du bist so streng.
Bitwa das ist dein kampf.
Chodzi o B8 lecące po bandzie. Bo organizator ma harmonogram i.... w czapkę.
Twoja perspektywa, jest perspektywą zawodnika z innej półki. Szczerze mówiąc, sprawę w końcu należy postawić jasno:
Interesuje Cię peleton, czy wystarczą regaty 5-cio łódkowe wielkości 33 stopy plus.
v


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 15:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2006, o 18:27
Posty: 774
Lokalizacja: Woda
Podziękował : 297
Otrzymał podziękowań: 791
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
Czyli polskie imprezy robimy łatwe żeby dało się też pływać jachtem nieprzygotowanymi, a jak chcemy czegoś więcej to płyniemy do innych bałtyckich krajów gdzie przy prognozami 40+kt puszczane są wyścigi z 2-3 setkami jachtów? O

_________________
Pozdrawiam
Szymon Kuczyński
Dookoła świata, raz jeszcze..
http://calloftheocean.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 16:00 

Dołączył(a): 22 gru 2012, o 20:57
Posty: 3857
Podziękował : 441
Otrzymał podziękowań: 754
Uprawnienia żeglarskie: dostateczne plus
7 Bf jest łatwe?
Szacun.
v


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 16:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2006, o 18:27
Posty: 774
Lokalizacja: Woda
Podziękował : 297
Otrzymał podziękowań: 791
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
Właśnie. 8B jest be, a 7 jeszcze znośne? Dla kogo? Dlaczego uważasz że 8B ma być granicą a nie 6B?
Dlaczego ma być jakaś granicą? Dlaczego nie możemy sami decydować kiedy jest dla nas za dużo?

_________________
Pozdrawiam
Szymon Kuczyński
Dookoła świata, raz jeszcze..
http://calloftheocean.pl/



Za ten post autor baoo otrzymał podziękowanie od: Colonel
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 16:23 

Dołączył(a): 22 gru 2012, o 20:57
Posty: 3857
Podziękował : 441
Otrzymał podziękowań: 754
Uprawnienia żeglarskie: dostateczne plus
Z prostej przyczyny. W ZOR nie wskazuje się ograniczeń.
Tym samym zaprasza się szerokie grono.
Warunki np. ponad 8 Bf przesiewają ekipę, wtedy wynik jest w dużej mierze wynikiem jachtu. Mniej skipera.
Jarasz się nagrodami dla Maxusa?
v


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 16:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2006, o 18:27
Posty: 774
Lokalizacja: Woda
Podziękował : 297
Otrzymał podziękowań: 791
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
vaginal napisał(a):
Z prostej przyczyny. W ZOR nie wskazuje się ograniczeń.
Tym samym zaprasza się szerokie grono.
Warunki np. ponad 8 Bf przesiewają ekipę, wtedy wynik jest w dużej mierze wynikiem jachtu. Mniej skipera.
Jarasz się nagrodami dla Maxusa?
v

Twierdzisz że Maxus wygrał jakieś sztormowe regaty? :)

_________________
Pozdrawiam
Szymon Kuczyński
Dookoła świata, raz jeszcze..
http://calloftheocean.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 16:33 

Dołączył(a): 6 lis 2014, o 17:57
Posty: 272
Podziękował : 29
Otrzymał podziękowań: 104
Uprawnienia żeglarskie: Starego typu, z lat 80-tych.
vaginal napisał(a):
Hans du bist so streng.
Bitwa das ist dein kampf.
Chodzi o B8 lecące po bandzie. Bo organizator ma harmonogram i.... w czapkę.
Twoja perspektywa, jest perspektywą zawodnika z innej półki. Szczerze mówiąc, sprawę w końcu należy postawić jasno:
Interesuje Cię peleton, czy wystarczą regaty 5-cio łódkowe wielkości 33 stopy plus.
v
"Mein Kampf" sagst du.... Klingt zweideutig. ;)
Interesuje mnie i jedno i drugie. Przykładem tego że się da jest Szymon ze swoją setką. Startowaliśmy razem w regatach gdzie "troszkę" wiało. On na 5m ja na 10m. A więc można. Z drugiej jednak strony w regatach tych startowały (były na liście startowej) łódki na których nie popłynął bym na Hel, no chyba że przy gladzie i zaszczepiony co by się strachu pozbyć :D
Wniosek z tego że nie wielkość łódki robi. Ważna jest jakość, wyposażenie i człowiek. I tu koło się zamyka. Bo jak to sprawdzić czy te warunki są spełnione czy nie? Inspekcje organizatora ? Oświadczenie skipera?
Also es ist nicht so einfach wie man denkt mein Freund.


Ostatnio edytowano 6 lut 2020, o 16:36 przez J-23 nadaje, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 16:35 

Dołączył(a): 22 gru 2012, o 20:57
Posty: 3857
Podziękował : 441
Otrzymał podziękowań: 754
Uprawnienia żeglarskie: dostateczne plus
Sorki, Maxus przerżnął z kretesem.
Stosując oczywista filozofię Corsa, że drugie miejsce w krajowych to dno.
v


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 16:52 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:46
Posty: 1818
Lokalizacja: Rumia
Podziękował : 357
Otrzymał podziękowań: 299
Uprawnienia żeglarskie: kpt. jacht.
J-23 nadaje napisał(a):
"Mein Kampf" sagst du.... Klingt zweideutig.

Całe szczęście nie wiem o co kaman :rotfl:

_________________
pozdro Zbyszek
PUMA 42 S/Y SINE METU
http://www.maxiskippers.pl



Za ten post autor junak73 otrzymał podziękowanie od: Colonel
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 16:53 

Dołączył(a): 22 gru 2012, o 20:57
Posty: 3857
Podziękował : 441
Otrzymał podziękowań: 754
Uprawnienia żeglarskie: dostateczne plus
Das ist wahr, mein Freund.
I to jest szkopół. Za mało łódek i za mało imprez aby wyraźnie dzielić imprezy na profi i amato.
Granica jest umowna. Przy 9 Bf miękną w bajde Vegi i Beckery a nawet Dufour Arpege.
Pytanie gdzie się kończą regaty, a zaczyna konsumpcja niedźwiedziego mięsa. Cors nie bawi się z założenia w Gwg na swoim, a jest On wyznacznikiem ambicji sportowej. Słowem wydaje mi się że dla dobra całości równałbym w dół. Jednak 7Bf granicą.
Bitwa inaczej. Na rzeźnie - do Szwecji.
v


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 16:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2006, o 18:27
Posty: 774
Lokalizacja: Woda
Podziękował : 297
Otrzymał podziękowań: 791
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
vaginal napisał(a):
Sorki, Maxus przerżnął z kretesem.
Stosując oczywista filozofię Corsa, że drugie miejsce w krajowych to dno.
v

Przerżnął bo płyną na nowych, niesprawdzonych żaglach bez wystarczającej ilości refów do ścigania pełnomorskiego.
Do Szwecji, Niemiec, Dani czy Anglii. Teraz wiem że trzeba mieć dwa jachty.

_________________
Pozdrawiam
Szymon Kuczyński
Dookoła świata, raz jeszcze..
http://calloftheocean.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 17:04 

Dołączył(a): 6 lis 2014, o 17:57
Posty: 272
Podziękował : 29
Otrzymał podziękowań: 104
Uprawnienia żeglarskie: Starego typu, z lat 80-tych.
vaginal napisał(a):
Bitwa inaczej. Na rzeźnie - do Szwecji.
v
Rycerzy trzej ...... :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 17:14 

Dołączył(a): 22 gru 2012, o 20:57
Posty: 3857
Podziękował : 441
Otrzymał podziękowań: 754
Uprawnienia żeglarskie: dostateczne plus
No właśnie, czy my jesteśmy zdolni zbudować formułę która nie ma mechanizmu samozniszczenia?
Junak73 i kuban99 sygnalizują, że coś im nie gra w tym inspekcyjnym kierunku. Sam zawsze byłem za stawianiem sprawy jasno - złapany na machlojach zbiera ostro w ryj.
Granica - 65 lat. Dla seniorów kaucja.
v


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 17:47 

Dołączył(a): 6 lis 2014, o 17:57
Posty: 272
Podziękował : 29
Otrzymał podziękowań: 104
Uprawnienia żeglarskie: Starego typu, z lat 80-tych.
vaginal napisał(a):
Granica - 65 lat. Dla seniorów kaucja.
v
A co z cyklistami i ped....mi ;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 17:57 

Dołączył(a): 22 gru 2012, o 20:57
Posty: 3857
Podziękował : 441
Otrzymał podziękowań: 754
Uprawnienia żeglarskie: dostateczne plus
Cykliści pompowanie pontonu ustnie, przez 3 godziny non stop.
Ci drudzy za karę obejrzenie 25 razy Emaniuel dwa z zablokowanymi mechanicznie powiekami.
v


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 18:43 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:46
Posty: 1818
Lokalizacja: Rumia
Podziękował : 357
Otrzymał podziękowań: 299
Uprawnienia żeglarskie: kpt. jacht.
:rotfl:
Ja tam się denerwuję fakt, ale na nowej łódce przyjdzie mi zaciskać zęby, i się badać, tam (w tym ORC int.) podobno nawet waga załogi może być przyczyną dyskwalifikacji.
A my ciężkie chłopaki są.

_________________
pozdro Zbyszek
PUMA 42 S/Y SINE METU
http://www.maxiskippers.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2020, o 19:10 

Dołączył(a): 1 wrz 2010, o 10:14
Posty: 8822
Podziękował : 3986
Otrzymał podziękowań: 1916
Uprawnienia żeglarskie: kpt.j.
Warto jeszcze wziac pod uwage rozne podejscie do dluzszych regat. Jedni plyna zeby walczyc o czolowe miejsca, inni po to zeby miec satysfakcje z ukonczenia. Do tego inaczej plynie sie na 12 m lodce a inaczej na 7 m.
Zeby wyrzucac czesc waznego wyposazenia na trudne , dlugie regaty trzeba byc idiota ale widzialem juz patroszenie lodki przed biegiem z kotwica wlacznie, dlatego jestem umiarkowanie za inspekcjami :)
Z tych trudnych regat o ktorych bylo wyzej wycofalem sie swiadomie bo prognoza byla do 40 wezlow a byl "zuzel" tam i z powrotem . Bylo wiadome na starcie ze "pojada" dlugie lodki bez spinakerow w swiadectwie. Mnie w tym wypadku szkoda bylo sprzetu.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 124 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL