Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 27 kwi 2024, o 05:06




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 wrz 2013, o 20:50 

Dołączył(a): 23 sty 2013, o 14:27
Posty: 246
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 34
Otrzymał podziękowań: 45
Uprawnienia żeglarskie: jsm, msm
Witam
Posiadam motorówkę, a raczej brat z takim silnikiem i mam taki problem, że gaśnie.
A dzieje się to w dwóch sytuacjach.
Po odpaleniu chodzi paręnaście sekund, po czym gaśnie. Wygląda tak jakby paliwo wypalało z gaźnika. Ale patrzyłem do zbiornika z pływakiem i paliwo jest cały czas pompowane. Pomaga zwiększenie obrotów, ale wtedy źle się biegi przełącza.

Druga sytuacja to gaśnie jak się silnik rozgrzeje. Po zgaśnięciu odczekuję jakąś minutę, odpalam przepływam kawałek, najpierw jakby jeden cylinder przestaje działać (obroty jakby o połowę spadają i nie reaguje jak mu gazu daję, a jak zmniejszam to gaśnie), a po chwili w ogóle gaśnie. dzieje się to niezależnie czy płynę na max, czy powoli.
Może ktoś kto używał takiego silnika miał taki problem i udało się go rozwiązać?

Odpowiedzi typu zmień silnik mnie nie interesują, jak będzie mi się to już opłacało tak zrobię.

_________________
Pozdrawiam
Krzysztof Wasilewski
http://wasyl.gda.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 17 wrz 2013, o 20:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2010, o 19:37
Posty: 13383
Lokalizacja: Port Rybnik
Podziękował : 1526
Otrzymał podziękowań: 2214
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
Czyszczenie i regulacja gaźnika na początek.
Szczelność instalacji paliwowej sprawdzić.

_________________
Wojciech1968 Port Rybnik
W życiu piękne są tylko chwile...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 wrz 2013, o 06:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2010, o 11:32
Posty: 14010
Lokalizacja: Miasto 178 Mm na południe od Bornholmu
Podziękował : 1930
Otrzymał podziękowań: 2011
Uprawnienia żeglarskie: Kurde, no, brzydzę się sobą ale mam.
Wykręć świece i zobacz w jakim są stanie, jeśli silnik się "zalewa" sprawdź szczelność pływaka w gaźniku i działanie zaworku iglicowego ("zawieszanie" się pływaka). Jeśli jest OK i jeżeli jest to klasyczny układ zapłonowy z "magnetem" i przerywaczem mechanicznym wymień kondensator :D

Zakładam, że nikt przy tym silniku nie majstrował.....

_________________
Konsul 37 "Don Kichot"
POL 0001WR
MMSI 261037650
www.jachtdonkichot.pl


A po nocy nadchodzi dzień... I niech już tak zostanie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 94 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL