Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 27 kwi 2024, o 19:36




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 lip 2023, o 08:00 

Dołączył(a): 2 wrz 2019, o 16:58
Posty: 3
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: Żeglarz Jachtowy,Sternik Motorowodny
Witam Wszystkich. Jako że w temacie motorówek jestem zielony jak trawa na wiosnę to myślę że tu znajdę kilka przydatnych wskazówek. Mam kilka pytań:
Mam okazję kupić kadłub 5m w dobrej cenie (dla mnie akceptowalnej). Niestety nie ma żadnej tabliczki znamionowej itp. I tu pytanie jak z rejestracją czegoś takiego? Jak z doborem silnika, co można do takiego czegoś założyć. Dodam że mam patent i chciałbym coś czym można trochę pośmigać na wodzie, nie jakieś spacerówki które oferowane są na wynajem w mojej okolicy.
Na początek w sumie te pytania mnie nurtują a w miarę czasu na pewno nasuną się nowe.
Z góry dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 24 lip 2023, o 11:02 

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 19:45
Posty: 4709
Lokalizacja: ES
Podziękował : 390
Otrzymał podziękowań: 963
Uprawnienia żeglarskie: galernik
Grzegorz13 napisał(a):
Mam kilka pytań:

Spróbujemy odpowiedzieć.
Grzegorz13 napisał(a):
Mam okazję kupić kadłub 5m w dobrej cenie
Kupuj. Okazje szybko znikają.
Grzegorz13 napisał(a):
Niestety nie ma żadnej tabliczki znamionowej
Sie dorobi.
Grzegorz13 napisał(a):
jak z rejestracją czegoś takiego?
Dasz radę,
Grzegorz13 napisał(a):
Jak z doborem silnika, co można do takiego czegoś założyć
Coś się tam dobierze.
Grzegorz13 napisał(a):
chciałbym coś czym można trochę pośmigać na wodzie
Będzie OK. Pośmigasz.
Zadałeś pytania - dostałeś odpowiedzi. Zadowolony???
A teraz na poważnie. Nie podałeś żadnych danych, zdjęć czy innych informacji, a oczekujesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Chcesz sensownych odpowiedzi - podaj kilka szczegółów.