Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 17 wrz 2019, o 23:47




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 489 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 sty 2018, o 20:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 17:50
Posty: 6065
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1268
Otrzymał podziękowań: 1488
Uprawnienia żeglarskie: sternik
Rzadkość/Lepkość powinna być kontrolowana kubkiem Forda nr 4 czy jakim innym. Starzy wyjadacze mają to we krwi, mieszają na czuja, zwykle tymi samymi lakierami robią, więc problemu nie ma. Sposób malowania też jest dowolny... ja zaczynałem od okrągłej strugi, która jest dla elementów niepłaskich, zdarzały się zacieki na burtach... kolega-lakiernik pokazał mi (w tajemnicy) strugę płaską pionową, jest skuteczna. Jakby ją przechylać, to trzeba uważać na pojemnik z lakierem, a jak ustawić strugę poziomo, to trzeba poćwiczyć przysiady. Lakierowanie to sztuka, niby prosta i do opanowania, ale dopiero po efekcie końcowym poznać rękę mistrza, a jeśli usłyszy od klienta magiczne: Wygląda jak nowy! :ugeek: to sukces jest.

Małe terenówki:

_________________
Jeśli jest coś, gdzie nie ma nic, to tam jest wszystko.
Indiańskie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 sty 2018, o 21:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2015, o 18:38
Posty: 1196
Podziękował : 543
Otrzymał podziękowań: 492
Uprawnienia żeglarskie: takie tam
No i wątek terenówkowy się nam porozjeżdżał, a szkoda, bo jakby nie było mocno związany z żeglarstwem, przynajmniej tym "szuwarowym".
Czymś przecież trzeba holować (skipować) przyczepę z łódką, nie rzadko trzeba z nią pokonać jakiś stromy zjazd do jeziora, czy piaszczystą plażę.
Podzielcie się doświadczeniem.

_________________
Wiosna


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 sty 2018, o 21:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2016, o 21:25
Posty: 1610
Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
Podziękował : 114
Otrzymał podziękowań: 383
Uprawnienia żeglarskie: sternik motorowodny
Do malowania trzeba miec warunki - odpowiednio nagrzana lakiernia, suche i czyste pomieszczenie itp. W tamtym filmiku widac ze lakiernia z ciepelkem od spodu bo kratki są, ale jakos mi sie nie podoba. Pracowałem kiedys w lakierni chyba w 97 i wiem jak ta zabawa przebiega, chociaz sam amatorsko malowałem samochodziki u siebie, jedyna zmora to muchy i komary, reszta wychodziła pieknie.

Autka jak autka, póki co nie stać mnie na nowe, a że mam 19 letniego darowanego konia, a darowanemu sie w zeby nie zagląda, więc póki co jeździ, chociaz sypie sie na potegę.

_________________
https://www.facebook.com/konstruktorcnc/

"jak sie nie psewrócis to sie nie naucys"

pozdrawiam wszystkich zdrowo szurniętych w temacie
Bartosz Sołtys


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 sty 2018, o 21:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 19:20
Posty: 7716
Podziękował : 1662
Otrzymał podziękowań: 2156
Uprawnienia żeglarskie: -
taka_jedna napisał(a):
Podzielcie się doświadczeniem.
Big block V8 8l Interceptor ciągnął wszystko... ;)

_________________
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 sty 2018, o 22:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2016, o 21:25
Posty: 1610
Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
Podziękował : 114
Otrzymał podziękowań: 383
Uprawnienia żeglarskie: sternik motorowodny
Zbieram na dodga, nic innego nie chce
Moje typu to journey lub durango, rama nie chce, za drogi w utrzymaniu.

_________________
https://www.facebook.com/konstruktorcnc/

"jak sie nie psewrócis to sie nie naucys"

pozdrawiam wszystkich zdrowo szurniętych w temacie
Bartosz Sołtys


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 sty 2018, o 22:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2015, o 18:38
Posty: 1196
Podziękował : 543
Otrzymał podziękowań: 492
Uprawnienia żeglarskie: takie tam
bartuss1nowy napisał(a):
journey lub durango
Każda duża terenówka to spore koszty utrzymania. Musisz się z tym liczyć. Mam Opla Campo 3,1TDI i Nisana Pathfindera 4.0 benzyna +LPG. Tak jeden jak i drugi potrafi sporo spalić, nie wspominając o częściach i kosztach napraw.

_________________
Wiosna


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 sty 2018, o 22:25 

Dołączył(a): 29 paź 2017, o 17:50
Posty: 514
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 110
Uprawnienia żeglarskie: lipcowe
taka_jedna napisał(a):
Podzielcie się doświadczeniem.


Ja mam cały czas starego Subaru Forester, którego wykorzystywałem jako treningówkę. To nie jest terenówka, natomiast ma świetny napęd 4x4, jest względnie lekki, niezawodny i całkiem szybki. Minusem jest prześwit oraz kąty najazdów/zjazdów, czy jak to się nazywa.
Plusem na pewno silnik, napęd, trakcja, stosunek mocy do wagi. Mam zamiar go wykorzystać do holowania zamiast tego, czym jeżdzę na co dzień, mimo znacznie większego momentu w tym drugim (ok 350 vs 740Nm). Taki przynajmniej jest plan.

Jakie parametry samochodu, poza oczywistymi, są istotne przy holowaniu jachtów ?

pozdrawiam,

Piotr


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 sty 2018, o 22:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 19:20
Posty: 7716
Podziękował : 1662
Otrzymał podziękowań: 2156
Uprawnienia żeglarskie: -
Takie jak wymieniłeś :)
Do wywleczenia z jeziorka przyda się 4x4 i redukcja, oponka MS i takie tam, toć nie wszędzie dobry slip. Ale samo wyciąganie to jedna sprawa jeno, a roztkliwiać się nie ma co. Bo tak poważniej, kumpel z Pinzgauerem uważa że jak co wyciągać, to nic nie pobije. A zna się i na zalewowem mieszka. Yigael by docenił :mrgreen:
Pono sąsiadom traktory wyciąga (a nie na odwrót). Sześć konkretnych kółek na zwolnicach, przyczepność znaczy jest.

Ale jak idzie o holowanie szosą na długi dystans to terenówka gorsza od osobowego, bo to stabilniejsze coś niskiego a z długim i szerokim rozstawem. I przyjemniejsze, IMHO.
Toć to nie za karę :roll:
Zwłaszcza gdyby tak na południe w ramach Międzymorzy ;)
A używają ludzie suwy, furgony i podobne nie dlatego że dobre, ino że jest ciężar, pozwalający na zapięcie czego konkretnego, i zawieszenie jakie-takie, i napęd z tyłu. Co w osobówkach ciężko spotkać.
Niemniej starczy by i masa była, i moc. Znaczy wystarczająca, bo znowuż nie posądzam tu nikogo o ciąganie kilkutonowego kilera.
Ale gdyby, to jak już wyżej wspomniawszy...
Kiedyś bywały uczciwe samochody, zdolne do wszystkiego. Kto nie boi się antyków to znajdzie za copke grusek twardą maszynę na trasę.

Załącznik:
pojazd terenowy.jpg
;)

_________________
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 sty 2018, o 23:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2016, o 21:25
Posty: 1610
Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
Podziękował : 114
Otrzymał podziękowań: 383
Uprawnienia żeglarskie: sternik motorowodny
Ja musze miec pakownego woła roboczego, prędkość mnie nie interesuje. No i ma wyglądać przy okazji.

_________________
https://www.facebook.com/konstruktorcnc/

"jak sie nie psewrócis to sie nie naucys"

pozdrawiam wszystkich zdrowo szurniętych w temacie
Bartosz Sołtys


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 sty 2018, o 23:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 17:10
Posty: 12520
Podziękował : 8446
Otrzymał podziękowań: 1996
Uprawnienia żeglarskie: bez sensu
Pakowny wół to chyba taki:
Załącznik:
133644346_1.jpeg
133644346_1.jpeg [ 11.03 KiB | Przeglądane 798 razy ]

A jak wyglądaaa. :kiss:
Ryś napisał(a):
Ale gdyby, to jak już wyżej wspomniawszy...

Są dwie szkoły bagna lub piasku: jedna to moooc, ciężaaar i przepychamy mosty przez koleiny, a druga: jechać lekkim po wierzchu. Do tej drugiej (którą preferuję) należy Łada, Zaz, i ... 2-CV. Była sławna wersja cytryny "Sachara" z napędem na 4 koła i dwoma silnikami (jeden w bagażniku)
Załącznik:
aw_ sahara silniki.jpg
aw_ sahara silniki.jpg [ 115.38 KiB | Przeglądane 798 razy ]
. Z płaskim podwoziem i skośnymi półośkami pod dnem.
W piachy doskonała:
Załącznik:
2cv13.jpg
2cv13.jpg [ 70.57 KiB | Przeglądane 798 razy ]


Niestety nie do zdobycia; musiałem się obejść ze zwykłą wersją ( też niezle) terenowa.(z powodów jak wyżej : lekka, mocna w stosunku do wagi, płaska pod spodem:
Załącznik:
my2cv3.jpg
my2cv3.jpg [ 26.03 KiB | Przeglądane 798 razy ]


Jak znajdę fotki w wodzie i terenie to zapodam
MJS


Załączniki:
IMG_0051.jpg
IMG_0051.jpg [ 123.76 KiB | Przeglądane 798 razy ]

_________________
Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć,
a to, co daje się policzyć – nie liczy się wcale.
Albert Einstein


Zapraszam do realu;
... i na "Fejsa":
"Marian Strzelecki"
i "Dla tych co nie lubią szerokich ruf ;-)"


MJS

Za ten post autor Marian Strzelecki otrzymał podziękowanie od: MarekSCO
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 00:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 17:10
Posty: 12520
Podziękował : 8446
Otrzymał podziękowań: 1996
Uprawnienia żeglarskie: bez sensu
Mam znalazłem kilka:


Załączniki:
palace1-1.jpg
palace1-1.jpg [ 75.15 KiB | Przeglądane 783 razy ]
urszulewo1-1.jpg
urszulewo1-1.jpg [ 54.88 KiB | Przeglądane 783 razy ]
urszulewo2-5.jpg
urszulewo2-5.jpg [ 111.52 KiB | Przeglądane 783 razy ]
urszulewo2-7.jpg
urszulewo2-7.jpg [ 129.79 KiB | Przeglądane 783 razy ]
palace2-11.jpg
palace2-11.jpg [ 74.32 KiB | Przeglądane 783 razy ]

_________________
Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć,
a to, co daje się policzyć – nie liczy się wcale.
Albert Einstein


Zapraszam do realu;
... i na "Fejsa":
"Marian Strzelecki"
i "Dla tych co nie lubią szerokich ruf ;-)"


MJS

Za ten post autor Marian Strzelecki otrzymał podziękowania - 2: MarekSCO, Mir
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 03:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 17:50
Posty: 6065
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1268
Otrzymał podziękowań: 1488
Uprawnienia żeglarskie: sternik
Ta kanciata Panda jest intrygująca... w zimie! :roll: :lol:


Latem też zapodaje nieźle...

A i Łada też kopna w śniegu jest:

:cool: Do małej łódki jak znalazł.

_________________
Jeśli jest coś, gdzie nie ma nic, to tam jest wszystko.
Indiańskie



Za ten post autor Mir otrzymał podziękowanie od: Marian Strzelecki
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 04:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 19:20
Posty: 7716
Podziękował : 1662
Otrzymał podziękowań: 2156
Uprawnienia żeglarskie: -
Mir napisał(a):
Ta kanciata Panda jest intrygująca...
I nasuwa bojowe skojarzenia...
Obrazek :-P

_________________
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong.



Za ten post autor Ryś otrzymał podziękowania - 2: Marian Strzelecki, Mir
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 04:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 17:10
Posty: 12520
Podziękował : 8446
Otrzymał podziękowań: 1996
Uprawnienia żeglarskie: bez sensu
Nie brnijmy w tą stronę,
bo dojdziemy do: :lol:
Załącznik:
2008jesien14.jpg
2008jesien14.jpg [ 137.75 KiB | Przeglądane 748 razy ]

_________________
Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć,
a to, co daje się policzyć – nie liczy się wcale.
Albert Einstein


Zapraszam do realu;
... i na "Fejsa":
"Marian Strzelecki"
i "Dla tych co nie lubią szerokich ruf ;-)"


MJS


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 04:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 19:20
Posty: 7716
Podziękował : 1662
Otrzymał podziękowań: 2156
Uprawnienia żeglarskie: -
Exactly! :mrgreen:
Obrazek

_________________
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong.



Za ten post autor Ryś otrzymał podziękowania - 2: Mir, taka_jedna
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 09:48 

Dołączył(a): 29 paź 2017, o 17:50
Posty: 514
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 110
Uprawnienia żeglarskie: lipcowe
Marian, 2-CV naprawde zaskakuje :D

Co do holu, to ja się jeszcze martwię o DMC - duży suv wazy 2500kg, forester - 1490kg.
Rozumiem, że powyżej masy zestawu 3,5 potrzebna jest kategoria B+E lub C ?

pozdrawiam,

Piotr


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 15:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 17:50
Posty: 6065
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1268
Otrzymał podziękowań: 1488
Uprawnienia żeglarskie: sternik
Maluch, to jest legenda. Nawet jako... pług śnieżny! :D

_________________
Jeśli jest coś, gdzie nie ma nic, to tam jest wszystko.
Indiańskie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 16:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2011, o 20:00
Posty: 6777
Podziękował : 4186
Otrzymał podziękowań: 1877
Uprawnienia żeglarskie: ...
burzum napisał(a):
Marian, 2-CV naprawde zaskakuje :D

Co do holu, to ja się jeszcze martwię o DMC - duży suv wazy 2500kg, forester - 1490kg.
Rozumiem, że powyżej masy zestawu 3,5 potrzebna jest kategoria B+E lub C ?

pozdrawiam,

Piotr


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 16:19 

Dołączył(a): 29 paź 2017, o 17:50
Posty: 514
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 110
Uprawnienia żeglarskie: lipcowe
Jeszcze chyba masa przyczepy nie może przekraczać DMC. Dzięki !


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 19:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 19:20
Posty: 7716
Podziękował : 1662
Otrzymał podziękowań: 2156
Uprawnienia żeglarskie: -
DMC przyczepy (dopuszczalne) masz w dowodzie wbite. I raczej nie przekroczy 1500 kg. Outlander z dużym silniczkiem miał 1600, ale rozsądnie to ciągnie tonę-1,2t. Zalezy który masz silnik, niemniej to benzyna.

_________________
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 19:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2011, o 20:00
Posty: 6777
Podziękował : 4186
Otrzymał podziękowań: 1877
Uprawnienia żeglarskie: ...
Czasem dobrze mieć 3500 w dowodzie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 19:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 19:20
Posty: 7716
Podziękował : 1662
Otrzymał podziękowań: 2156
Uprawnienia żeglarskie: -
I V8 :cool:
A jeszcze gdyby 6x6 :lol:

_________________
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 19:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2011, o 20:00
Posty: 6777
Podziękował : 4186
Otrzymał podziękowań: 1877
Uprawnienia żeglarskie: ...
Starczą przełożenia i moment. Z dwutonową przyczepą spalanie i hmm, żwawość takie jak zwykle. Z trzytonową oplandeczoną wysoko trochę więcej pali.

W Angolewie mój osiołek mógłby ciągnąć ponad 5 ton pod warunkiem powietrznych hamulców w przyczepie, zestaw do ich zasilania i obsługi fabryka oferuje jako część akcesoryjną.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 20:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 19:20
Posty: 7716
Podziękował : 1662
Otrzymał podziękowań: 2156
Uprawnienia żeglarskie: -
Ano starczą.
Właściwie powinno się podkreślić, że jak idzie o wybór holownika to moment obrotowy (standardowy fabryczny) rzecz główna: bo i cała reszta konstrukcji wozu jest dostosowana do obciążeń jakie wynikają; albo miejmy nadzieję ;)
A np. taki Forester to zwyczajnie użytkowe kombi, osobówka. Dobre zawieszenie, ale jakby mu przyczepić dwie tony to mógłby siem ciut rozciągnąć :)

_________________
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 20:39 

Dołączył(a): 2 mar 2008, o 23:03
Posty: 12323
Podziękował : 358
Otrzymał podziękowań: 1242
na moje oko foresterek to 2 tony to spokojnie.Fajne auto

_________________
pozdrowienia piotr


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 21:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2011, o 20:00
Posty: 6777
Podziękował : 4186
Otrzymał podziękowań: 1877
Uprawnienia żeglarskie: ...
A pamiętaj, że pierwsze Forestery podobnie jak kiedyś Legacy miały... reduktory. Nie pod żaden teren oczywiście tylko pod holowanie przyczep właśnie. Ot ciekawostki z czasów przed unifikacją motoryzacji.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 21:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sie 2012, o 20:24
Posty: 1186
Podziękował : 54
Otrzymał podziękowań: 202
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Yigael ten rysunek ma błąd przy lejcach B+E - i nie tylko tu.

Cytuj:
7. Dopuszczalna masa całkowita przyczepy z hamulcem, ciągniętej przez samochód osobowy, samochód ciężarowy
i specjalny o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, nie może przekroczyć:
1) wartości znamionowej urządzenia sprzęgającego,
2) dopuszczalnej masy całkowitej tych pojazdów,
3) maksymalnej masy ciągniętej określonej dla tych pojazdów przez producenta,
4) 3500 kg
– z tym że w przypadku samochodu terenowego, zgodnie z definicją zawartą w załączniku II do dyrektywy 2007/46/WE
Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 5 września 2007 r. ustanawiającej ramy dla homologacji pojazdów silnikowych
i ich przyczep oraz układów, części i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów
(Dz. Urz. UE L 263 z 09.10.2007, str. 1, z późn. zm.16)), masa ta nie może przekroczyć 150% dopuszczalnej masy cał-
kowitej pojazdu ciągnącego przy jednoczesnym spełnieniu warunków określonych w pkt 1, 3 i 4.


Hamulec roboczy w ustawie to taki, który możesz uruchomić z kabiny pojazdu holującego (dlatego dodatek-pneumatyka, ewentualnie pstryczek elektryczek). ten przepis działa też w Polsce. Przy najazdowym stosujemy przelicznik 1:1,33.

Cytuj:
7. W przyczepie o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t, przeznaczonej do ciągnięcia przez pojazd,
którego dopuszczalna masa całkowita wynosi nie mniej niż 1,33 dopuszczalnej masy całkowitej przyczepy, dopuszcza się
hamulec roboczy typu bezwładnościowego (najazdowy), działający co najmniej na koła jednej osi; warunek stosuje się również
do przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 5 t, zarejestrowanej po raz pierwszy przed dniem
1 stycznia 1968 r.


Ostatnio edytowano 10 sty 2018, o 21:41 przez Wert23, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 21:40 

Dołączył(a): 29 paź 2017, o 17:50
Posty: 514
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 110
Uprawnienia żeglarskie: lipcowe
Dziękuję, Wert23. Tego nie wiedziałem - była mowa tylko o najazdowym.

Reduktor mają tylko wolnossące forestery, mój to turbiak (na szczęscie/nieszczęście). Napędowo różni się też lekką szperą na tylnej osi (LSD), przynajmniej w serii, bo mojego dość mocno przebudowałem (na szczęście/nieszczęście).


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 21:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 17:50
Posty: 6065
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1268
Otrzymał podziękowań: 1488
Uprawnienia żeglarskie: sternik
W śniegu daje rade... ;)

_________________
Jeśli jest coś, gdzie nie ma nic, to tam jest wszystko.
Indiańskie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 10 sty 2018, o 22:03 

Dołączył(a): 29 paź 2017, o 17:50
Posty: 514
Podziękował : 96
Otrzymał podziękowań: 110
Uprawnienia żeglarskie: lipcowe
Czasem az za bardzo - nie moge znaleźć zdjęć (dawne czasy, nie pamietam, gdzie leżą), ale znalazłem film, na którym spaliłem tarcze:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 489 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MarekSCO i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Senior | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Projektowanie graficzne | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Ośrodek Żeglarski AM | Setką przez Atlantyk | Opieka Senioralna | Kapiszonownik


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL