Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 19 kwi 2024, o 08:35




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 438 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 gru 2015, o 16:29 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:17
Posty: 10463
Podziękował : 1300
Otrzymał podziękowań: 4173
Uprawnienia żeglarskie: pływam sobie gdzie chcę
Pisalem, ze chcac uniknac kwasow musialbym przetlumaczyc, a nie strescic. Na to nie mam czasu.

A kwasy "grożą" juz za samo istnienie, wiec i za tlumaczenie tez by sie dostalo :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 3 gru 2015, o 16:41 

Dołączył(a): 2 mar 2008, o 22:03
Posty: 9898
Podziękował : 370
Otrzymał podziękowań: 1279
plitkin napisał(a):
A kwasy "grożą" juz za samo istnienie, wiec i za tlumaczenie tez by sie dostalo


Negocjujesz z Oysterem zakup jachtu? :D

_________________
pozdrowienia piotr


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 3 gru 2015, o 16:45 

Dołączył(a): 12 kwi 2014, o 09:40
Posty: 529
Podziękował : 17
Otrzymał podziękowań: 99
Uprawnienia żeglarskie: wszystkie
piotr6 napisał(a):
Negocjujesz z Oysterem zakup jachtu?

chyba cię porąbało....


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 3 gru 2015, o 17:32 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:17
Posty: 10463
Podziękował : 1300
Otrzymał podziękowań: 4173
Uprawnienia żeglarskie: pływam sobie gdzie chcę
piotr6 napisał(a):
plitkin napisał(a):
A kwasy "grożą" juz za samo istnienie, wiec i za tlumaczenie tez by sie dostalo


Negocjujesz z Oysterem zakup jachtu? :D


Nie sadze, by osoby szukajacy okazji do "dowalenia" byly wsrod ekipy Oystera :) Mysle, ze i na forum mam dosc "zwolennikow" :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 3 mar 2016, o 11:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 193
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Moze ktos bedzie mial ochote popaczac:

https://www.facebook.com/charterfirebird/

A jak ktos bedzie przejazdem lub w poblizu 8 kwietnia to w Ocean Village w Southampton bedzie mialo miejsce 'Launch Party'!

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 3 mar 2016, o 11:32 

Dołączył(a): 2 mar 2008, o 22:03
Posty: 9898
Podziękował : 370
Otrzymał podziękowań: 1279
Cinas już oficjalnie jest znana przyczyna urwania kilaw jachcie waszej firmy napisałbyś parę słow? chodzi o aspekt techniczny

_________________
pozdrowienia piotr


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 3 mar 2016, o 14:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 193
Uprawnienia żeglarskie: jsm
piotr6 napisał(a):
Cinas już oficjalnie jest znana przyczyna urwania kilaw jachcie waszej firmy napisałbyś parę słow? chodzi o aspekt techniczny


Nie czuje sie upowazniony do wypowiadania sie na ten temat na forum publicznym. Co innego przy piwku w pubie :D

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 3 mar 2016, o 14:29 

Dołączył(a): 2 mar 2008, o 22:03
Posty: 9898
Podziękował : 370
Otrzymał podziękowań: 1279
ok, zrozumiałe

_________________
pozdrowienia piotr


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 3 mar 2016, o 16:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lis 2013, o 01:08
Posty: 4216
Lokalizacja: Pomorze
Podziękował : 1719
Otrzymał podziękowań: 1773
Uprawnienia żeglarskie: samowodniak flisaczy
cinas napisał(a):
piotr6 napisał(a):
Cinas już oficjalnie jest znana przyczyna urwania kilaw jachcie waszej firmy napisałbyś parę słow? chodzi o aspekt techniczny


Nie czuje sie upowazniony do wypowiadania sie na ten temat na forum publicznym. Co innego przy piwku w pubie :D

A jak brzmi wersja oficjalna? Przecież firma coś musiała wybrzęczeć?

_________________
Pozdrawiam
Alterus


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 3 mar 2016, o 17:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2011, o 19:00
Posty: 5018
Podziękował : 4186
Otrzymał podziękowań: 1876
Uprawnienia żeglarskie: ...
https://www.shakennotstir.com/oyster-yachts-explains-the-reasons-for-the-keel-failure-that-lead-to-the-sinking-of-oyster-825-polina-star-iii/

"Statement issued by Oyster Yachts states that a lamination failure lead to the keel loss and sinking of the prolonged Oyster 825 Polina Star III


The assertion factors to a failure of the over lamination of joints between the matrix and keel net due to ‘poor laminating’.

The official assertion says: ’The inner construction in the engine room area above the keel on the first of the Oyster 825s (moulded in 2012) used a fore and aft and transverse matrix of structural beams and webs down in to the stub keel construction – proven in blue in the drawings. This shouldn’t be uncommon and is utilized by many different quantity and high quality yacht producers.

‘This matrix offers structural power, and is related to webs beneath the matrix with secondary laminations – proven simplistically as vertical strains in the second drawing. The matrix was moulded individually from the essential hull and put in in two halves, port aspect and starboard aspect, joined in the center instantly above the webs in the stub keel, and which then created an inverted T-joint – proven in yellow. The lead bulb keel bolts to the base of the stub keel as proven.


‘All of the elements of the matrix and the webs inside the stub keel have been designed to be laminated robustly into the inside of the hull moulding. This manufacturing course of of moulding construction “off the hull” after which laminating or glueing into the hull is a standard course of throughout the business from quantity producers to specialised one-off customized or high-tech superyachts – however it requires cautious work throughout the construct up of the laminations. It is a course of used primarily to velocity up the moulding operations. The meeting of the construction above the keel space on the Oyster 825 thus relied on laminating 6 fundamental element elements – the port and starboard halves of the matrix and the four webs down into the stub keel.

‘Our investigations of Oyster 825-01 and 03 – which between them had sailed 20,000 miles, discovered small cracks at the outer ends of the horizontal joint between the matrix and the webs (marked “A” on the drawing). This advised that the secondary over-lamination of these joints was unsound and we investigated invasively by slicing samples of the important areas. We discovered in depth areas of poor laminating in the secondary construction supporting these T-joints.

‘To address this, we removed all of the matrix and web structure above the stub keel of Oyster 825-01, 03 and 04, re-building this key area in carbon fibre and epoxy resin and, importantly, making these parts in single pieces without the ‘T-joint”. For all subsequent Oyster 825s the inner structure of the matrix and webs is constructed as a homogeneous part of moulding the hull itself – i.e. the process of moulding some parts off the boat and then laminating these into the hull has been stopped and will not be done again. All Oyster 825s are now being built in the same well proven ways as the rest of the 800+ Oyster’s constructed over the previous 40 years and all different Oyster’s at present in construct.

‘Polina Star III, Oyster 825-02, was constructed in the same manner as Oyster 825s 01, 03 and 04 and it appears from inspection of the wreck and photographic evidence that on this yacht the T-joints described above failed, with the result that the keel loads were transferred away from the matrix structure and onto the hull skin, leading to catastrophic failure. We have expressed our sincere regret for this failure to the owner of Polina Star III and are in the process of addressing questions of liability.’

Oyster has made previous statements about the keel failure.

The yacht was on its method to the Spanish port of and 5 miles offshore when the keel indifferent and the yacht capsized after which inverted. The skipper and 4 crew managed to swim to liferafts and have been rescued. The capsize and inversion occurred in six minutes.

We could have a full and detailed investigation into the circumstances and reasons for the keel failure in our subsequent concern.

The publish Oyster Yachts explains the reasons for the keel failure that lead to the sinking of Oyster 825 Polina Star III appeared first on Yachting World."


Załączniki:
Oyster-Yachts-explains-the-reasons-for-the-keel-failure-that-lead-to-the-sinking-of-Oyster-825-Polina-Star-III.png
Oyster-Yachts-explains-the-reasons-for-the-keel-failure-that-lead-to-the-sinking-of-Oyster-825-Polina-Star-III.png [ 237.53 KiB | Przeglądane 9088 razy ]
1455792433_405_Oyster-Yachts-explains-the-reasons-for-the-keel-failure-that-lead-to-the-sinking-of-Oyster-825-Polina-Star-III.png
1455792433_405_Oyster-Yachts-explains-the-reasons-for-the-keel-failure-that-lead-to-the-sinking-of-Oyster-825-Polina-Star-III.png [ 134.48 KiB | Przeglądane 9088 razy ]
1455792433_59_Oyster-Yachts-explains-the-reasons-for-the-keel-failure-that-lead-to-the-sinking-of-Oyster-825-Polina-Star-III-630x400.jpg
1455792433_59_Oyster-Yachts-explains-the-reasons-for-the-keel-failure-that-lead-to-the-sinking-of-Oyster-825-Polina-Star-III-630x400.jpg [ 33.52 KiB | Przeglądane 9088 razy ]

Za ten post autor Były user otrzymał podziękowanie od: Alterus
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 3 mar 2016, o 21:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 11628
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1625
Otrzymał podziękowań: 3873
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Alterus napisał(a):
A jak brzmi wersja oficjalna? Przecież firma coś musiała wybrzęczeć?


Czyli źle zaprojektowali mocowanie balastu. Zresztą, w sumie to proste, skoro się urwało to znaczy, że było za słabe (pomijając jakieś ekstrema).

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 3 mar 2016, o 21:50 

Dołączył(a): 17 lis 2014, o 20:08
Posty: 1427
Podziękował : 519
Otrzymał podziękowań: 651
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Oczywisty knot konstrukcyjny. Dokładnie taki sam problem miały Cartery 30. Ruszt denny wklejony na klajster do poszycia, wypust balastowy bez denników i cała masa balastu dyndała się na poszyciu wypustu. Na szczęście laminat Carterów w miejscu wypustu był "przewalony" i miał ok. 20mm i balasty 1,6 tony ołowiu trzymały się na samym laminacie. W 1979 roku na MP przy 10 st.B Carter CARMEN "rozsypał się" Ruszt denny odpadł od poszycia i cała wybudowa też) pod Borholmem i po tym wypadku wszystkie Cartery ze Szczecina i Gdańska zostały poprawione, przez wlaminowanie denników w wypust oraz oblaminowano moduł rusztu dennego. I tak polscy fachowcy poprawili konstrukcję pana Cartera.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 3 mar 2016, o 23:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2011, o 19:00
Posty: 5018
Podziękował : 4186
Otrzymał podziękowań: 1876
Uprawnienia żeglarskie: ...
cors napisał(a):
Dokładnie taki sam problem miały Cartery 30. Ruszt denny wklejony na klajster do poszycia,


Tu jeszcze gorzej, jak wynika z opisu ruszt postanowili dla łatwości wpasowania w gotowy kadłub laminować nie tylko oddzielnie ale i w 3 kawałkach które następnie miały być przylaminowane i zlaminowane ze sobą do kupy w gotowym kadłubie. Kiepskie wykonanie laminatów łączących /i awarię na Polinie/ stwierdzili właśnie w tym newralgicznym miejscu łączącym zlaminowane lewą i prawą część rusztu dennego z dolną częścią rusztu stanowiącą strukturalne usztywnienie kikuta kilu jak piszą w langłydżu czy wypustu jak piszesz Ty.

Ja tam się nie znam, ale dla mnie pomysł, żeby w krytycznym dla całej konstrukcji miejscu największych obciążeń rusztu wzmacniającego jednostkę wprowadzać z premedytacją, z przyczyn oszczędnościowych, linię podziału, która z założenia i istoty pomysłu będzie laminowana nie w warunkach przyjaznych pracownikowi, a w kucki, na kolanach, w smrodzie, w zęzie surowego kadłuba - jest od samego początku proszeniem się o kłopoty. Właśnie w takim miejscu i warunkach szanse na zrobienie czegoś na odpierdol są największe. Tym bardziej tam bym skupił kontrolę jakości. No i zlaminowali na odpierdol, kontrola jakości puściła, obciążenia były skupione w spierdolonym punkcie - dokładnie tak jak zaprojektowano. W tym kontekście powtarzająca się fraza o tym że wlaminowywanie rusztów dennych przyjęto w branży i w masowej i w luksusowej i w jednostkowej produkcji jest cokolwiek zabawna, za to całkiem nie na temat IMHO. A przyjęte przez producenta środki zaradcze tylko to potwierdzają...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 3 mar 2016, o 23:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 11628
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1625
Otrzymał podziękowań: 3873
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Yigael napisał(a):
przyjęto w branży i w masowej i w luksusowej


Firmy idą już na takie oszczędności, że włos się jeży. A nabywcom się wmawia, że super jakość, najlepsza technologia, a w ogóle fachowcy zaprojektowali. No, nie tylko jachtów to dotyczy, ech.

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 9 maja 2016, o 14:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 193
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Oyster 475.03 przekazany wlascicielom. Lodka zbudowana zostala w naszej siostrzanej stoczni we Wroxham.

Jesli ktos ma ochote poczytac to zapraszam (zwlaszcza, ze plany maja swietne: 5-10 nastepnych lat do okola globu):

askarisailing.blogspot.com

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 sie 2016, o 13:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 193
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Moze ktos bedzie zainteresowany:

http://www.oysteryachts.com/contact/job ... ng-manager

(tez w zalaczniku)


Załączniki:
Commissioning Manager Job Specification 10 Aug 16.pdf [129.33 KiB]
Pobrane 254 razy

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 sie 2016, o 14:28 

Dołączył(a): 17 lis 2014, o 20:08
Posty: 1427
Podziękował : 519
Otrzymał podziękowań: 651
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
cinas napisał(a):
Moze ktos bedzie zainteresowany:

Na kierownika (dawniej dział zbytu) sprzedaży ze wszystkimi uprawnieniami żeglarskimi, kompletną wiedzą o konstrukcji jachtów, technologią ich budowy, z "profesjonalną aparycją", z pracą w nocy, w "brudzie", w niedziele i święta (łącznie z Bożonarodzeniowymi i Wielkanocnymi)......
No, za 12 000 funtów per month + mieszkanie, samochód służbowy i komórkę zacząłbym się zastanawiać.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 sie 2016, o 09:43 

Dołączył(a): 1 wrz 2010, o 10:14
Posty: 8822
Podziękował : 3986
Otrzymał podziękowań: 1916
Uprawnienia żeglarskie: kpt.j.
Ja wiem ze to dumping ale zgodzilbym sie za 10 tys Ł :) tylko nie wiem jak by bylo z ta 'profesjonalna aparycja " :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 sie 2016, o 16:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 16:10
Posty: 13715
Podziękował : 10186
Otrzymał podziękowań: 2415
Uprawnienia żeglarskie: Nie odebrany plastik
M@rek napisał(a):
Ja wiem ze to dumping ale zgodzilbym sie za 10 tys Ł :) tylko nie wiem jak by bylo z ta 'profesjonalna aparycja " :)

Żaden z was się nie nadaje: "Za dużo wiecie"... możecie mieć własne zdanie, a to niebezpieczne dla szefów:lol:

_________________
Po 15 latach (na forum) przestałem być VIP-em. za co? i po co?

"Jeszcze nigdy tak wielu nie oddało tak wiele wolności, tak łatwo"-Churchil.

Kłania się orłel... hukslej.

[size=70]Zapraszam na fejsa:"Dla tych co nie lubią szerokich ruf ;-)"
i "Marian Strzelecki"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 gru 2016, o 17:09 

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 14:43
Posty: 462
Podziękował : 49
Otrzymał podziękowań: 149
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Ciekawy jacht pokazal sie dzisiaj na portalu.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 3-211-1668
To chyba Oyster jacht, super cena dla kogos kto rozstac by sie chcial z "ladowym zyciem"

pozdrowienia bartoszek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 sty 2017, o 11:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 193
Uprawnienia żeglarskie: jsm
http://www.oysteryachts.com/news/articl ... ter-yachts

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 sty 2017, o 11:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 193
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Wszystko juz zapiete prawie na ostatni guzik. Start w najblizsza niedziele.

http://www.oysterworldrally.com/latest-news/

Dwie polskie lodki pomiedzy flotylla 31 Oj-sterow - calkiem niezly wynik.

Z listy lodek tylko jedna jest wymieniona jako polska, kto zgadnie, ktora jest druga :-P ?!

Powodzenia Jacku, dobrej zabawy no i swietnej przygody!

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 sty 2017, o 11:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 paź 2006, o 18:27
Posty: 774
Lokalizacja: Woda
Podziękował : 297
Otrzymał podziękowań: 791
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski
Oczywiście że Shanties Jacka :D

_________________
Pozdrawiam
Szymon Kuczyński
Dookoła świata, raz jeszcze..
http://calloftheocean.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 sty 2017, o 13:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 193
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Ponizej Shanities, jeszcze przed zmiana nazwy, u nas w Southampton, tuz po wymianie takielunku:


Załączniki:
20160908_101738.jpg
20160908_101738.jpg [ 340.31 KiB | Przeglądane 8054 razy ]

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 sty 2017, o 20:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sie 2010, o 05:58
Posty: 2787
Podziękował : 412
Otrzymał podziękowań: 698
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
Śledziłem wątek ale tego filmu w nim nie widziałem:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 sty 2017, o 10:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 193
Uprawnienia żeglarskie: jsm
baoo napisał(a):
Oczywiście że Shanties Jacka :D


No to prosze, wczoraj poplyneli!

A ponizej link do najnowszych (oficjalnych) z Jackowej lodki:

http://www.oysterworldrally.com/soul-of-the-seas/

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *


_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 17 lut 2017, o 12:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 193
Uprawnienia żeglarskie: jsm
http://www.oysterworldrally.com/gallery ... =1&slide=0

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 kwi 2017, o 11:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 193
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Jesli ktos bylby zainteresowany to prosze kontaktowac sie ze mne bezposrednio na priv.


Załączniki:
Joinery Designer 24 3 2017.docx [132.68 KiB]
Pobrane 168 razy

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 gru 2017, o 09:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 193
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Jesli ktos mialby ochote poczytac:

http://oceanmagazine.com.au/faster-ligh ... b-59041037


Załączniki:
Oyster-Project-Alpha.jpg
Oyster-Project-Alpha.jpg [ 38.34 KiB | Przeglądane 6947 razy ]

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 gru 2017, o 12:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, o 17:28
Posty: 2013
Lokalizacja: Meksyk
Podziękował : 773
Otrzymał podziękowań: 1532
Uprawnienia żeglarskie: nie posiadam
Na takie rzeczy ochota zawsze się znajdzie.
Szkoda tylko, że to kosmos. Ale oko cieszy.

_________________
Marek (dawniej Jeanneau - wszystko się kiedyś kończy)
Czas ruszać. www.newkate.com


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 438 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Wojtek Bartoszyński i 179 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL