Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 16 kwi 2024, o 14:45




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 438 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 lut 2018, o 20:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 192
Uprawnienia żeglarskie: jsm
junak73 napisał(a):
Rob Humphreys się odcina ale kto to widział mocować kil na jakimś takim szkielecie, Nic dziwnego że się urwał. Oni to projektowali więc też powinni dostać po głowie.


Tak gwoli scislosci:

Polina Star III to byl Oyster 825.02, ktorego konstrukcja nosna kila nie miala nic wspolnego z biurem Roba Humphreysa.

Na zdjeciu jest Oyster 118.01. Na 118.01 team Roba zrobil tylko 'naval arcitect' robote, a konstrukcje (wraz z jakims takim szkieletem, co to nie dziwne, ze sie urwal) projektowala firma z NZ:

http://www.pde.co.nz/

118.01 stoi ciagle w hangarze, jest jeszcze nieukonczony, tak wiec nic mu nie mogla sie urwac...

Zbyszku, mieszasz dwie, zupelnie inne lodki, z totalnie rozna konstrukcja...

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"



Za ten post autor cinas otrzymał podziękowanie od: Marian Strzelecki
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 lut 2018, o 20:37 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:46
Posty: 1818
Lokalizacja: Rumia
Podziękował : 357
Otrzymał podziękowań: 299
Uprawnienia żeglarskie: kpt. jacht.
Sorki bo wkleiłem faktycznie zdjęcie tego zowego ale chodziło mi o jacht Rosjanina z tego artykułu.
https://www.yachtrussia.com/articles/20 ... er825.html

ma takie samo rozwiązanie mocowania kila na jakimś stelażu.
Załącznik:
_ADG5501_1000.jpg
_ADG5501_1000.jpg [ 194.82 KiB | Przeglądane 10939 razy ]

Więc to szerzej stosowana przez projektanta praktyka, sami tego nie wymyśliliście w Oysterze, więc projektant n NZ też powinien beknąć.
Załącznik:
keel1_oyster825-02.gif
keel1_oyster825-02.gif [ 16.8 KiB | Przeglądane 10939 razy ]

_________________
pozdro Zbyszek
PUMA 42 S/Y SINE METU
http://www.maxiskippers.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 mar 2018, o 08:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 192
Uprawnienia żeglarskie: jsm
https://www.telegraph.co.uk/business/20 ... r-richard/

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"



Za ten post autor cinas otrzymał podziękowanie od: krzychuAPIA
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 mar 2018, o 09:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, o 17:28
Posty: 2013
Lokalizacja: Meksyk
Podziękował : 773
Otrzymał podziękowań: 1532
Uprawnienia żeglarskie: nie posiadam
Pięknie.
Mam nadzieję, że to będzie nowy rozdział historii Oystera.

_________________
Marek (dawniej Jeanneau - wszystko się kiedyś kończy)
Czas ruszać. www.newkate.com


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 mar 2018, o 22:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, o 17:28
Posty: 2013
Lokalizacja: Meksyk
Podziękował : 773
Otrzymał podziękowań: 1532
Uprawnienia żeglarskie: nie posiadam
Congratulations to Richard Hadida with his take-over of Oyster Yachts, I’m sure he’ll do a great job taking Oyster through the next chapter of its successful history - thanks to all the team for the fantastic achievements of the last chapter/decade - we’re handing Richard a great range of 7 new models, a more cohesive and global brand identity than when we started and as summed up by Andrew Winch at the Dusseldorf Show, Oyster is the Explorer brand of yachting. I’m sure Richard will lead the next chapter with enthusiasm and care. I’ll look forward to a great Oyster regatta in Palma in September.
Napisał
David Tydeman

_________________
Marek (dawniej Jeanneau - wszystko się kiedyś kończy)
Czas ruszać. www.newkate.com


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 mar 2018, o 00:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 192
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Tydeman said: “been told our services are no longer required”

Warto przeczytac caly tekst:

http://www.yachtingworld.com/news/briti ... 2oHLdCH.99

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"



Za ten post autor cinas otrzymał podziękowanie od: -O-
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 mar 2018, o 15:32 

Dołączył(a): 7 sie 2015, o 08:47
Posty: 860
Podziękował : 271
Otrzymał podziękowań: 225
Uprawnienia żeglarskie: morski
Świetna informacja. Niech im się wiedzie.
Krzychu.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 kwi 2018, o 21:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 192
Uprawnienia żeglarskie: jsm
http://www.oysteryachts.com/pressreleas ... -beginning

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 7 kwi 2018, o 08:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, o 17:28
Posty: 2013
Lokalizacja: Meksyk
Podziękował : 773
Otrzymał podziękowań: 1532
Uprawnienia żeglarskie: nie posiadam
"When you buy an Oyster, you truly become part of the Oyster family "
W tej rodzinie brakuje mi trochę kontaktu z Matthew Young.

_________________
Marek (dawniej Jeanneau - wszystko się kiedyś kończy)
Czas ruszać. www.newkate.com


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 maja 2018, o 21:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 192
Uprawnienia żeglarskie: jsm
https://www.superyachttimes.com/yacht-n ... ter-yachts

Richard Hadida opens up on what's next for Oyster Yachts
22 May 2018 12:30

In February, when the news broke that the Southampton-based Oyster Yachts was facing liquidation, the reaction was one of shock throughout the industry. After ending 2017 with an £80 million order book and showcasing their newest model, the 745, only a month before at boot Düsseldorf, the future for Oyster looked bright. Enter administration they did, however, and around 380 workers were made redundant after the Dutch backers, HTP Investments, who bought the company back in 2012, stopped supporting Oyster financially.

No one was more shocked, however, about the sudden nosedive in Oyster’s fortunes than Richard Hadida. The British gaming software entrepreneur, who is the co-founder and Creative Director of Evolution Gaming, had chartered various Oyster sailing yachts, including the Oyster 885 Lush, which belongs to his close friend, the former motorsports boss, Eddie Jordan. After hearing the news of Oyster’s troubles, Hadida decided to do something about it, hiring a crack team from PwC and outbidding 14 others to become the brand’s new owner.
Fast forward to today and Hadida now owns Oyster’s assets, tooling, IP, subsidiary brokerage, events and aftermarket companies, and is getting down to business with his new management team. We sat down with Richard Hadida to learn what the future holds for this iconic British brand.
What made you decide to buy Oyster Yachts?
I started chartering Oysters a few years ago and I fell in love with them. When I heard the news that Oyster was in administration I was really shocked. Eddie and I had been talking to the then CEO, David Tydeman, only a few months before about building an Oyster 118, and at no point did I ever think there was any danger for that business. Once the word was out, I thought, why don’t I do this? Originally, Eddie and I were planning to buy it together but he decided it wasn’t for him, so I went for it on my own. I thought if there was ever a time in my life to do something like this, it’s now. With PwC I had access to the turnaround team who were instrumental in taking Sunseeker from a £30 million loss to a £15 million profit: they were chomping at the bit to get the business. With this team around me, I knew I could really do this.

I was so exhausted after I won the bid that it took a couple of days to sink in, and then I thought, “oh my god, I’ve bought Oyster, what have I done?” We are very excited but it’s going to be a huge challenge. Becky Bridgen, my new CFO, has been working 18 hours a day for the last four weeks trying to get to the bottom of the numbers. Turning this around is going to be huge but I believe I have what is required to do it.

What will you bring to Oyster?
Part of the problem Oyster had was that it was owned and managed remotely, rather than by a founder figure. I think businesses like this do better if the guy who puts the money in also runs the business, so it’s a heart thing, not a mind thing. I have never built a boat in my life, but I have done lots of sailing on Oysters, and when I am sailing I always think about what I can improve about the boat. I bring creativity and understanding about what the customer wants at the end of the day. I also have a fantastic team, including Rob Humphreys who has designed pretty much every Oyster for the last 22 years, Kim Stubbs as my COO, who turned around Sunseeker, and Paul Adamson as CCO, who is a sailor by nature. Surround me with that team and the venture quickly becomes very credible.

What are the top priorities for the new team?
When Oyster went into administration, the moulding company that made the hulls also went into liquidation, so we’re currently looking into this issue because we can’t build boats at the moment. Plus, all the staff were made redundant from old Oyster, and so new Oyster needs to employ new people to build the boats. Obviously, too, there were 26 boats in various stages of build, from zero up to 95% and all of these people have paid money that hasn’t gone into these boats but has disappeared elsewhere into old Oyster. Some of these people are well over £1 million down, so we need to sort this out.

How will you reach an agreement with these clients going forward?
When I bought the company I didn’t buy the contracts, so we have sat down with each one of these people and had heartfelt, difficult conversations with them to work out how we’re going to build their boats over the last two weeks. A couple of people have said that they don’t want to have their Oyster builds any more, but we have created new contracts with nearly all of them.
How will you improve Oyster boats in the future?
Little has changed in the way Oysters have been built for the last 40 years. That has created a thousand fantastic boats, however, modern technology has moved on and we need to follow suit. We are looking at increasing efficiency at every point in the build process. It currently takes 60,000 man hours to build an 885. If we can get that down and get that reflected in the boat’s price, everyone benefits. We are also hiring a purchasing manager to get better deals with our suppliers. The bottom line is this: Oyster went out of business because it didn’t make enough money from the boats it was selling. If the margin is wrong, there is no point building the boats.

Do you intend to go bigger than the Oyster 118?
We are definitely planning to rationalise the range as a whole because Oyster changed its models a lot and it became confusing for the customers, but the 118 is a fantastic superyacht and I don’t think we need to go any larger. If people want to build larger boats they can go bespoke.
The first 118 superyacht is scheduled to launch this year. How is this going?
We have very recently come to a decision that we would like to find a partner to build the Oyster 118 for us, and are currently looking to team up with a British shipyard which is used to building boats of this size. Going forward, Oyster is going to focus our efforts on what we do best: 50-90 foot, beautiful bluewater boats.

How can we make sailing yachts appealing to younger owners?
If we half the price of the entry-level boats, I am convinced that the market will be huge and we can enable people to join the Oyster family earlier in life. Rob Humphreys is currently working on a design for a ‘Baby Oyster’ which will have all the upsides of its larger Oyster sisters - a swim deck that comes down at the back, beautiful seascape windows and so on - but on a smaller scale below 50’. We are looking at designing and building an Oyster 445 which I would like to come in at around the half a million price point. This will open up Oyster to a huge amount of people and hopefully younger families too.

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 maja 2018, o 21:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, o 17:28
Posty: 2013
Lokalizacja: Meksyk
Podziękował : 773
Otrzymał podziękowań: 1532
Uprawnienia żeglarskie: nie posiadam
cinas napisał(a):
Little has changed in the way Oysters have been built for the last 40 years.

That was a very brave statement. I really think it has changed a lot.

_________________
Marek (dawniej Jeanneau - wszystko się kiedyś kończy)
Czas ruszać. www.newkate.com


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 22 maja 2018, o 22:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, o 10:24
Posty: 10301
Lokalizacja: Paryz
Podziękował : 1231
Otrzymał podziękowań: 2361
Uprawnienia żeglarskie: wszelakie : )
Good, good, very well!
Catz (My Taylor Is Rich - but he is in the kitchen now)

_________________
W hamaku na huśtawce


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 27 wrz 2018, o 12:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 192
Uprawnienia żeglarskie: jsm
PS

https://plus.ibinews.com/article/Ncnu3d ... _fairline/

Ostatnio, gdzies na spotkaniu naszej ex-oj-sterowej grupy padlo pytanie: 'is he in jail yet?'...

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

A tutaj caly news:

Former Oyster CEO joins Fairline

24 hours ago

David Tydeman appointed executive chairman of Fairline Yachts
David Tydeman, former CEO of UK boatbuilder Oyster Yachts, has joined Fairline Yachts as its executive chairman. His appointment comes as Fairline enters phase two of its growth plans. This involves the launch of the new F-Line 33, the launch of the Squadron 64, and continued investment in production, including the new Fairline Marine Park facility in Hythe, Southampton.
“David is well-known in the UK marine industry and brings a wealth of relevant experience to the senior team,” says Fairline in a statement. “His deep knowledge of the UK boatbuilding industry, the south coast workforce and its supply chain will help lead Fairline’s strategy for the new Southampton site.”
Tydeman is credited with taking Oyster Yachts into the superyacht sector, with 80% of all Oysters over 80ft secured under his leadership since 2008. According to Fairline, he is well-placed to guide the board with the investment decisions necessary for Fairline Yachts to enter the larger boat market.
Since its launch just over two years ago, Fairline Yachts (ex-Fairline Boats) has been winning awards for its new models. The new Targa 43, which recently launched at the Cannes Yachting Festival, last week followed in the footsteps of its larger sister, the Targa 63 GTO, by winning the ‘Best Exterior Design’ Award at the World Yacht Trophies in Cannes.

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lut 2019, o 15:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 192
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Ostatniego dnia przed opuszczeniem biura projektowego Oj-stera zalozylismy z ekipa zamknieta grupe na FB abysmy mogli byc w kontakcie. Dzisiaj dostalem wiadomosc: Happy Adminversary! Tak, dzisiaj mija rok od kiedy to w poniedzialek, 5 lutego 2018, o godzinie 14.45 (w czasie przerwy na afternoon tea) oficjalnie zostalo nam ogloszone abysmy juz nie przychodzili do pracy nazajutrz...

Po roku czasu, po wykupieniu firmy przez RH, po wymianie calego zarzadu stoczni oraz zmianach na kluczowych stanowiskach, firma wcale nie ma sie tak swietnie jak przewidywano... Hangar w Southampton swieci pustka (jakis jeden remont kilkuletniego Oj-stera tylko), podobno dwa 745 sprzedane jeszcze latem ubieglego roku, ale nie wiadomo kiedy pojawia sie na produkcji (za miesiac moze?). Kilka lodek z drobnicy (565 i 675) jest produkowanych we Wroxham ale i tak ciagna tam na 40% swoich maksymalnych mozliwosci...

Zal i smutek pozostal...

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lut 2019, o 15:50 

Dołączył(a): 17 lis 2014, o 20:08
Posty: 1427
Podziękował : 519
Otrzymał podziękowań: 651
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
cinas napisał(a):
Zal i smutek pozostal...


Tak, to wielki żal.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lut 2019, o 16:34 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:17
Posty: 10463
Podziękował : 1300
Otrzymał podziękowań: 4173
Uprawnienia żeglarskie: pływam sobie gdzie chcę
Piekielnie smutne. Zwłaszcza, że wg doniesień rynkowych rynek megajachtów (tak, to inny segment, jednak jest pewna korelacja dóbr luksusowych) notuje wzrosty.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lut 2019, o 20:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, o 17:28
Posty: 2013
Lokalizacja: Meksyk
Podziękował : 773
Otrzymał podziękowań: 1532
Uprawnienia żeglarskie: nie posiadam
cinas napisał(a):
po wymianie calego zarzadu stoczni oraz zmianach na kluczowych stanowiskach, firma wcale nie ma sie tak swietnie jak przewidywano

Marcinie, może zmiany były jednak zbyt głębokie. Długoletni pracownicy w zasadzie tworzą tworzą firmę.
Ciągle mam nadzieję, że marka stanie mocno na nogach.

_________________
Marek (dawniej Jeanneau - wszystko się kiedyś kończy)
Czas ruszać. www.newkate.com


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 5 lut 2019, o 21:35 

Dołączył(a): 2 mar 2008, o 22:03
Posty: 9898
Podziękował : 370
Otrzymał podziękowań: 1279
Cinas a jak się potoczyły wasze losy?

_________________
pozdrowienia piotr


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2019, o 16:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 192
Uprawnienia żeglarskie: jsm
-O- napisał(a):
Marcinie, może zmiany były jednak zbyt głębokie. Długoletni pracownicy w zasadzie tworzą tworzą firmę.


Zdecydowanie zbyt glebokie. Co wiecej, nowy management nie potrafi utrzymac ludzi. Z wielu powodow ci, ktorzy pozostali ze starej ekipy oraz ci, ktorych zatrudniono ponownie (niewielu ich zreszta bylo) w wiekszosci juz odeszli z firmy. Biuro projektowe jako takie juz nie istnieje. Ci, ktorzy jeszcze sa w stoczni, a z ktorymi mam kontakt, nie sa zadowoleni z tego w jakim kierunku stocznia zmierza.

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

piotr6 napisał(a):
Cinas a jak się potoczyły wasze losy?


Wielu ludzi z produkcji, z ktorymi, ze wzgledu na moja byla pozycje w Oj-sterze mialem bardzo dobry kontakt, poszli albo do Discovery, albo do Fairline czy tez X-Yachts lub Sunseeker'a. Wiem, ze jeden z kumpli z biura pracuje dla Tonego Castro (czesto teraz lata do Polski), drugi zostal glownym projektantem w X-Yachts, kolejny wspolpracuje z Robem Humphreys, kilku z nas zalozylo wlasna dzialalnosc. Coz, okolice Southampton wciaz jeszcze daja ogromne mozliwoscie zatrudnienia w bardzo szeroko rozumianej branzy okretowej.

W tym samym dniu, kiedy Oj-ster padl dostalem oferte pracy dla BMT Nigel Gee przy projekcie konstrukcji jachtu dla... Stevena Spielberga. Potem w naturalny sposob przejela mnie firma Lateral. Zalozylem rowniez swoja firme Ltd. projektowo/consultingowa. Od pol roku tez jestem szefem biura projektowego firmy zwanej Trimline. Wciaz staram sie zrobic kilka deliverek w roku wiekszych lub mniejszych jachtow (najblizsza w kwietniu z Falmouth do Hamble). A i tak brakuje pracy przy jachtach, przy ich projektowaniu a potem nadzorowaniu produkcji... Nic to, jeszcze nie powiedzialem ostatniego slowa ;)

* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ *

-O- napisał(a):
Ciągle mam nadzieję, że marka stanie mocno na nogach.


Kto to wie...

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2019, o 16:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, o 17:28
Posty: 2013
Lokalizacja: Meksyk
Podziękował : 773
Otrzymał podziękowań: 1532
Uprawnienia żeglarskie: nie posiadam
cinas napisał(a):
Nic to, jeszcze nie powiedzialem ostatniego slowa

Powodzenia Marcinie.
Jak los cię żuci do Las Palmas to sztorc-klapa NewKate stoi dla ciebie otwarta.
Będę tu jeszcze przez rok. Na wakacje popłynę na Azory.
Do zobaczenia, mam nadzieję.

_________________
Marek (dawniej Jeanneau - wszystko się kiedyś kończy)
Czas ruszać. www.newkate.com



Za ten post autor -O- otrzymał podziękowanie od: cinas
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2019, o 17:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 192
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Dzieki Marku! Kto wie, moze sie odezwe za jakis czas I znowu poplywamy razem!

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"


Ostatnio edytowano 6 lut 2019, o 17:02 przez cinas, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2019, o 17:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2009, o 15:04
Posty: 14323
Lokalizacja: Stara Praga
Podziękował : 606
Otrzymał podziękowań: 5396
-O- napisał(a):
żuci
Wrrrrr :evil:

_________________
Pozdrawiam
Janusz Zbierajewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2019, o 17:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 192
Uprawnienia żeglarskie: jsm
Zbieraj napisał(a):
-O- napisał(a):
żuci
Wrrrrr :evil:


orthographus magistratus
:rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"



Za ten post autor cinas otrzymał podziękowanie od: -O-
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 6 lut 2019, o 17:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, o 17:28
Posty: 2013
Lokalizacja: Meksyk
Podziękował : 773
Otrzymał podziękowań: 1532
Uprawnienia żeglarskie: nie posiadam
Zbieraj napisał(a):
Wrrrrr

Chciałem zobaczyć, czy jesteś na forum.

_________________
Marek (dawniej Jeanneau - wszystko się kiedyś kończy)
Czas ruszać. www.newkate.com



Za ten post autor -O- otrzymał podziękowania - 2: M@rek, Zbieraj
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 sty 2020, o 11:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 192
Uprawnienia żeglarskie: jsm
https://oysteryachts.com/news/richard-m ... -directors

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 sty 2020, o 12:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, o 17:28
Posty: 2013
Lokalizacja: Meksyk
Podziękował : 773
Otrzymał podziękowań: 1532
Uprawnienia żeglarskie: nie posiadam
To jest bardzo dobra wiadomość dla Oystera.

_________________
Marek (dawniej Jeanneau - wszystko się kiedyś kończy)
Czas ruszać. www.newkate.com



Za ten post autor -O- otrzymał podziękowanie od: cinas
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 sty 2020, o 12:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2010, o 21:29
Posty: 789
Lokalizacja: Hythe (Southampton), UK
Podziękował : 246
Otrzymał podziękowań: 192
Uprawnienia żeglarskie: jsm
-O- napisał(a):
To jest bardzo dobra wiadomość dla Oystera.


Zobacz Marku swoj post sprzed 2 lat:

viewtopic.php?f=5&t=18003&start=300#p511523

_________________
Pozdrawiam,
Marcin

"If I had been God
I would have rearranged the veins in the face to make them more
Resistant to alcohol and less prone to ageing"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 15 sty 2020, o 12:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 maja 2008, o 17:28
Posty: 2013
Lokalizacja: Meksyk
Podziękował : 773
Otrzymał podziękowań: 1532
Uprawnienia żeglarskie: nie posiadam
Poznałem w listopadzie przy okazji ARC kilka osób z teamu. Widać zapał, czuć moc i entuzjazm.

_________________
Marek (dawniej Jeanneau - wszystko się kiedyś kończy)
Czas ruszać. www.newkate.com


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 lis 2020, o 12:52 

Dołączył(a): 20 lis 2020, o 12:33
Posty: 3
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
A ja marzę o Oyster 625 , bardzo lubię ten jacht. Co wy na to? Warto ją kupić? Rozumiem, że na tych statkach Oyster 625 można śmiało iść w transoceaniczne przejścia i w podróż dookoła świata? A cena jest teraz dość niska


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 lis 2020, o 23:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 16:10
Posty: 13714
Podziękował : 10186
Otrzymał podziękowań: 2415
Uprawnienia żeglarskie: Nie odebrany plastik
Halifa napisał(a):
A ja marzę o Oyster 625 ... A cena jest teraz dość niska


Niekumatym reklamopiścom mówimy wielkie NIE! :-P

_________________
Po 15 latach (na forum) przestałem być VIP-em. za co? i po co?

"Jeszcze nigdy tak wielu nie oddało tak wiele wolności, tak łatwo"-Churchil.

Kłania się orłel... hukslej.

[size=70]Zapraszam na fejsa:"Dla tych co nie lubią szerokich ruf ;-)"
i "Marian Strzelecki"



Za ten post autor Marian Strzelecki otrzymał podziękowanie od: Colonel
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 438 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: M@rek i 107 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL