Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 28 mar 2024, o 23:29




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 lis 2018, o 10:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2017, o 21:53
Posty: 181
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 90
Otrzymał podziękowań: 85
Uprawnienia żeglarskie: używane
plitkin napisał(a):
Opty (też nie istnieje).


Opty akurat jest w muzeum w Tczewie. Polecam.

_________________
pozdrawiam
Bartek
S/Y Villemo POL 14366



Za ten post autor barwil otrzymał podziękowanie od: plitkin
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2018, o 10:21 

Dołączył(a): 16 lis 2010, o 16:17
Posty: 10463
Podziękował : 1300
Otrzymał podziękowań: 4172
Uprawnienia żeglarskie: pływam sobie gdzie chcę
Faktycznie. ALe nie byłem.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2018, o 10:25 

Dołączył(a): 9 mar 2014, o 18:49
Posty: 134
Podziękował : 14
Otrzymał podziękowań: 13
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
M@rek napisał(a):
Oczywiscie ze wie :) Miesci sie nad kanalem Parnica naprzeciw stoczni tuz przy estakadzie prowadzacej do portu.

O! Dziekuje!
A masz jakies info kto sie zajmuje rozbiorka? Stocznia? Nazwa stoczni? Wybacz, ja z Cieszyna i co prawda mamy tutaj na murze napis Wolne miasto Cieszyn zada dostepu do morza, jednak...jeszcze fal u nas nie ma. ;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2018, o 10:29 

Dołączył(a): 1 wrz 2010, o 10:14
Posty: 8807
Podziękował : 3978
Otrzymał podziękowań: 1915
Uprawnienia żeglarskie: kpt.j.
Nazwy nie pamietam zle to najwieksz firma zajmujaca sie hurtowo zlomem , bodaj "TOM" . Jak chcesz to w piatek ustale namiary. Kupowalem u nich czesc olowiu na balast.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2018, o 10:33 

Dołączył(a): 1 wrz 2010, o 10:14
Posty: 8807
Podziękował : 3978
Otrzymał podziękowań: 1915
Uprawnienia żeglarskie: kpt.j.
Szczecin ul.Hryniewieckiego 12.



Za ten post autor M@rek otrzymał podziękowanie od: smirad
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2018, o 10:34 

Dołączył(a): 9 mar 2014, o 18:49
Posty: 134
Podziękował : 14
Otrzymał podziękowań: 13
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
M@rek napisał(a):
Nazwy nie pamietam zle to najwieksz firma zajmujaca sie hurtowo zlomem , bodaj "TOM" . Jak chcesz to w piatek ustale namiary. Kupowalem u nich czesc olowiu na balast.

Bardzo prosze o to!! I dziekuje.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2018, o 11:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
Nicram napisał(a):
piotr6 napisał(a):
był przetarg zdaje się nie było chętnych
zdaje SIĘ? A jaka była minimalna? A jakie były negocjacje? Ina znalazła z teudem właściciela itd

1. Nic się nie zdaje - był publiczny konkurs ofert, była w tym konkursie tylko jedna oferta zakupu Juranda - za złotówkę. A ogłoszenia o konkursie ofert i jego rozstrzygnięcie jest podlinkowane tu:
viewtopic.php?p=541686#p541686
2. Cena minimalna za pozostałości Juranda wynosiła 38 tys. złotych.
3. Z powodu braku oferty zakupu Juranda z ceną minimalną lub wyższą od minimalnej nie było negocjacji - bo nie było z kim. A właściciel następnie zdecydował, jak zdecydował...
4. Ina a także Rega, Piana, Dziwna i Alabaster znalazły chętnych w tym samym konkursie ofert. Czy "z trudem", czy bez trudu - nie wiem. Ale wiem, że uwzględniono oferty kupna z ceną równą lub wyższą od ceny minimalnej. W przypadku Juranda takie oferty nie było.
5. Itd...

IMHO jeżeli ktoś myślał o zakupie Juranda, wymagającego wkładu liczonego w setkach tysięcy złotych, ale nie był gotów zadeklarować formalnie zapłaty 38 tysięcy za to, co z Juranda pozostało - to trudno opowiadać, że taki ktoś "był chętny"...

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...



Za ten post autor Jaromir otrzymał podziękowania - 2: M@rek, Maar
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2018, o 11:59 

Dołączył(a): 9 mar 2014, o 18:49
Posty: 134
Podziękował : 14
Otrzymał podziękowań: 13
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
3. Z powodu braku oferty zakupu Juranda z ceną minimalną lub wyższą od minimalnej nie było negocjacji - bo nie było z kim. A właściciel następnie zdecydował, jak zdecydował...
[/quote]

Negocjacje pokonkursowe byly, bylo posiedzenie PZZ w tej sprawie. PZZ oswiadczyl w oficjalnej odpowiedzi, ze jacht zostal sprzedany za cene wyzsza od tej ktora np. ja bylem w stanie zaoferowac w tym momencie. Kwota za jaka go w koncu sprzedano nie jest znana, a przynaniej ja jej nie znam ;)
Z Juranda mozna wykorzystac czesciowo szkielet i drewniane maszty.
Ile moze dostac na reke wlasciciel oddajacy 18 ton stali odliczajac wnetrze, koszty rozbiorki, koszty transportu ... pojecia nie mam. PZZ przyjelo jako glowne kryterium zaoferowana cene w rozmowach jakie nastapily po przetargu i to ich swiete prawo. Moze chetny sie wycofal, moze sam zdecydowal ze naprawa jest bezsensowna... Jakie byly dalsze losy jachtu nie wiem. Odbudowa takiego jachtu od szkieletu to projekt na wiele lat, mozna akurat nie miec w kieszeni 38 tys. + koszty transportu. Watpie czy ten kto oddal go na zlom otrzyma taka sume.



Za ten post autor smirad otrzymał podziękowania - 2: Jaromir, sławek.c
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2018, o 12:11 

Dołączył(a): 5 paź 2012, o 15:48
Posty: 2403
Podziękował : 556
Otrzymał podziękowań: 528
Uprawnienia żeglarskie: sernik morski gotowany
Nawet licząc złom po 0,70 PLN/kg przy 18 tonach to 12 600 PLN.

_________________
Miłego dnia :)
Pozdrawiam
Waldi


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2018, o 14:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2012, o 08:33
Posty: 1894
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował : 150
Otrzymał podziękowań: 279
Uprawnienia żeglarskie: wszystkie potrzebne
M@rek napisał(a):
Jezeli byl chetny to czemu nie stanal do przetargu ? kupilby go po cenie wywolawczej.


Bo cena wywoławcza była zdaniem wszystkich zbyt wysoka. Dawali 10 a pozniej 20tys. W/G twoje toku rozumowania to zbyt mało, lepiej na złom?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2018, o 16:38 

Dołączył(a): 9 mar 2014, o 18:49
Posty: 134
Podziękował : 14
Otrzymał podziękowań: 13
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Nicram napisał(a):
M@rek napisał(a):
Jezeli byl chetny to czemu nie stanal do przetargu ? kupilby go po cenie wywolawczej.


Bo cena wywoławcza była zdaniem wszystkich zbyt wysoka. Dawali 10 a pozniej 20tys. W/G twoje toku rozumowania to zbyt mało, lepiej na złom?

Nicram a Ty wiesz czy go w koncu sprzedali komus czy to PZZ oddal go na zlom? W tej chwili to juz chyba nie takie wazne, raczej z ciekawosci pytam.
Zgadzam sie, wydac 10 czy 20 tys. jeszcze mozna, przypominam ze jedna z Jotek( chyba Dziwna) poszla za 1111 pln. I byla w o niebo lepszym stanie, moim zdaniem. A wlazlem na obie jednostki. Dla przyszlego wlasciciela Jurand to juz wiekszy orzech do zgryzienia, wszystkie naprawy musza przebiegac pod nadzorem PRSu, spawacz z odpowiednimi aktualnymi uprawnieniami PRSu, caly kadlub do wymiany, pawez trzymajaca sie na piance...to nie Ina, ktora juz plywa. Potrafie zrozumiec wartosc historyczna, sentymentalna, ale takiej chyba nie ma, skoro stoi u zlomiarzy. Ja oferowalem Zwiazkowi kasy nieco mniej, ale zadeklarowalem gotowosc do prawnego obostrzenia, w sensie ze nie moge oddac jachtu na zlom ani sprzedac zanim zrekonstruuje. Nie bylo zainteresowania takim rozwiazaniem. Ciekawe co bedzie ze Smialym, szybko skonczy podobnie jak sie za niego nie wezma. A raczej sie nie wezma.



Za ten post autor smirad otrzymał podziękowanie od: Jaromir
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2018, o 17:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2014, o 12:50
Posty: 71
Podziękował : 7
Otrzymał podziękowań: 34
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Z tego co słyszałem Juranda przejęła (na nieznanych mi warunkach) Kuźnia Wikingów, ta sama, która zamówiła nowy kadłub Frei i go teraz nie odbiera, a wykonawca boryka się z problemem komu opchnąć taki klasyczny jacht.

_________________
Marcin
https://www.klasycznejachty.org.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2018, o 17:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
smirad napisał(a):
Jaromir napisał(a):
3. Z powodu braku oferty zakupu Juranda z ceną minimalną lub wyższą od minimalnej nie było negocjacji - bo nie było z kim. A właściciel następnie zdecydował, jak zdecydował...


Negocjacje pokonkursowe byly, bylo posiedzenie PZZ w tej sprawie. PZZ oswiadczyl w oficjalnej odpowiedzi, ze jacht zostal sprzedany za cene wyzsza od tej ktora np. ja bylem w stanie zaoferowac w tym momencie. Kwota za jaka go w koncu sprzedano nie jest znana, a przynaniej ja jej nie znam ;)
Z Juranda mozna wykorzystac czesciowo szkielet i drewniane maszty.
Ile moze dostac na reke wlasciciel oddajacy 18 ton stali odliczajac wnetrze, koszty rozbiorki, koszty transportu ... pojecia nie mam. PZZ przyjelo jako glowne kryterium zaoferowana cene w rozmowach jakie nastapily po przetargu i to ich swiete prawo. Moze chetny sie wycofal, moze sam zdecydowal ze naprawa jest bezsensowna... Jakie byly dalsze losy jachtu nie wiem. Odbudowa takiego jachtu od szkieletu to projekt na wiele lat, mozna akurat nie miec w kieszeni 38 tys. + koszty transportu. Watpie czy ten kto oddal go na zlom otrzyma taka sume.

Dziękuję za objaśnienie - nie znałem tej części historii.

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...



Za ten post autor Jaromir otrzymał podziękowanie od: smirad
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 1 lis 2018, o 17:12 

Dołączył(a): 9 mar 2014, o 18:49
Posty: 134
Podziękował : 14
Otrzymał podziękowań: 13
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
Moze ktos wie jak bylo dalej? Dlaczego stoi na szrocie?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 lis 2018, o 13:13 

Dołączył(a): 1 wrz 2010, o 10:14
Posty: 8807
Podziękował : 3978
Otrzymał podziękowań: 1915
Uprawnienia żeglarskie: kpt.j.
W kazdym razie jeszcze ciety nie jest. Namiary na priva.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 lis 2018, o 14:57 

Dołączył(a): 1 wrz 2010, o 10:14
Posty: 8807
Podziękował : 3978
Otrzymał podziękowań: 1915
Uprawnienia żeglarskie: kpt.j.
Nicram napisał(a):
M@rek napisał(a):
Jezeli byl chetny to czemu nie stanal do przetargu ? kupilby go po cenie wywolawczej.


Bo cena wywoławcza była zdaniem wszystkich zbyt wysoka. Dawali 10 a pozniej 20tys. W/G twoje toku rozumowania to zbyt mało, lepiej na złom?


Mnie ten jacht nie interesuje zupelnie. Uwazam ze lepiej i taniej wybudowac nowy niz remontowac to co jest. Wiem ile lat trwal remont "Wasyla" ktory niedawno zrobil duze kolko . Mial byc jedynie do malego liftingu jak go kupowano. Co do ceny, nie mam pojecia czy 20 tys to duzo, czy malo. Jesli balast jest z olowiu to sam olow jest wiecej warty.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 2 lis 2018, o 17:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 08:57
Posty: 11602
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 1618
Otrzymał podziękowań: 3848
Uprawnienia żeglarskie: nie podano
plitkin napisał(a):
Faktycznie. ALe nie byłem.

Był wystawiany w hangarze Gryfu (do zwiedzania) przez całe lato, w roku 2013. Przy okazji 85lecia Gryfu.
A w tym roku jest 90lecie. Jak ten czas zapie....
https://sailbook.pl/artykul/2956-jacht- ... iedzajacym

_________________
Strona jachtu: http://www.zpokladu.pl



Za ten post autor waliant otrzymał podziękowanie od: plitkin
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 sty 2019, o 16:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12933
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2903
Otrzymał podziękowań: 2579
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
wspomnienia rejsów na Jurandzie, 2000-2001
kopia z taśmy magnetycznej








_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664



Za ten post autor Stara Zientara otrzymał podziękowanie od: Jurmak
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 sty 2019, o 20:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2018, o 15:39
Posty: 57
Lokalizacja: Europa
Podziękował : 12
Otrzymał podziękowań: 12
Uprawnienia żeglarskie: Kapitan Jachtowy, RYA Yachtmaster
Czy ktoś z szanownych kolegów w miedzyczasie dotarł do informacji o tym czy Jurand faktycznie bedzie cięty na złom, czy ta osoba/podmiot które go przejeły zamierzaja reanimować jacht?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 sty 2019, o 23:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 16:50
Posty: 8759
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1740
Otrzymał podziękowań: 2016
Uprawnienia żeglarskie: sternik
https://www.facebook.com/Moryczg/photos ... -idzie-na-żyletki-30102018rnie-pojmuję-jurand-w-tym-roku-kończy-60-lat-kto/295180161094069/
Obrazek
https://www.facebook.com/Farbyjachtowe/ ... =3&theater

_________________
Jeśli jest coś, gdzie nie ma nic, to tam jest wszystko.
Indiańskie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 sty 2019, o 12:33 

Dołączył(a): 1 wrz 2010, o 10:14
Posty: 8807
Podziękował : 3978
Otrzymał podziękowań: 1915
Uprawnienia żeglarskie: kpt.j.
Jake napisał(a):
Czy ktoś z szanownych kolegów w miedzyczasie dotarł do informacji o tym czy Jurand faktycznie bedzie cięty na złom, czy ta osoba/podmiot które go przejeły zamierzaja reanimować jacht?


Pytaj Kolegi smirada. Byl zainteresowany, ja skontaktowalem Go z decydentami, mial przyjechac do Szczecina na rozmowy ale do mnie sie nie odezwal. Jak wczesniej napisalem nie warta skorka wyprawki a troche sie na remontach statkow znam :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 sty 2019, o 16:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2018, o 15:39
Posty: 57
Lokalizacja: Europa
Podziękował : 12
Otrzymał podziękowań: 12
Uprawnienia żeglarskie: Kapitan Jachtowy, RYA Yachtmaster
Zdjęcie wstawione przez kolege Mir juz widziałem, jest na początku wątku wstawione przez Wojtka. Serce sie kraje. Ale minelo od tamtej pory przeszło 3 miesiace, zastanawiałem sie czy juz go pocieli, czy ktos go odkupił.
M@rek napisał(a):
Pytaj Kolegi smirada. Byl zainteresowany, ja skontaktowalem Go z decydentami, mial przyjechac do Szczecina na rozmowy ale do mnie sie nie odezwal. Jak wczesniej napisalem nie warta skorka wyprawki a troche sie na remontach statkow znam :)

Pytam przez akademicka ciekawość, sentyment i zamiłowanie do stuczterdziestek. Niestety srodków ani warunkow na to bym choc rozwazac remont nie posiadam, niemniej byłoby mi niezmiernie miło zobaczyc go jeszcze kiedyś na wodzie, a tymbardziej na nim popłynąć.
Wychodzi na to, że nie ma juz żadnej istniejącej 140 :( Joseph Conrad juz chyba 4 rok stoi w Gdańsku bez funduszy i perspektyw na dokończenie remontu rozpoczętego przed kilkoma laty.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 sty 2019, o 16:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2009, o 16:50
Posty: 8759
Lokalizacja: 17 E
Podziękował : 1740
Otrzymał podziękowań: 2016
Uprawnienia żeglarskie: sternik
Spoko, są projekty, można reaktywować sentyment i zbudować Nowego Juranda na miarę nowych czasów. Może nawet z węgla czy kevlaru i aramidu. Trzeba tylko poczekać na mecenasa. Ile by to kosztowało? :roll:

_________________
Jeśli jest coś, gdzie nie ma nic, to tam jest wszystko.
Indiańskie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 sty 2019, o 17:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2018, o 15:39
Posty: 57
Lokalizacja: Europa
Podziękował : 12
Otrzymał podziękowań: 12
Uprawnienia żeglarskie: Kapitan Jachtowy, RYA Yachtmaster
Mir napisał(a):
Spoko, są projekty, można reaktywować sentyment i zbudować Nowego Juranda na miarę nowych czasów. Może nawet z węgla czy kevlaru i aramidu. Trzeba tylko poczekać na mecenasa. Ile by to kosztowało? :roll:

Preferuje starą dobrą stal i głeboki kil.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 sty 2019, o 18:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
Jake napisał(a):
Wychodzi na to, że nie ma juz żadnej istniejącej 140 :( Joseph Conrad juz chyba 4 rok stoi w Gdańsku bez funduszy i perspektyw na dokończenie remontu rozpoczętego przed kilkoma laty.

Eeech, wyczuwam egzaltację teatralność w tym rąk załamywaniu.

Anyway - jak najbardziej istnieją wciąż trzy jachty typu J 140:
1. "Tara", po remoncie i świetnie utrzymana:
https://sailtraininginternational.org/vessel/tara/
2. "Joseph Conrad", który - kiedy sprawdzałem godzinę temu - wciąż jeszcze istniał... Być może dlatego, że jachty, również w czasie remontu - nadal istnieją ;)
3. "Śmiały" - dogorywający w Trzebieży, w stanie opłakanym, wciąż jednak jak najbardziej - istniejący...

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...



Za ten post autor Jaromir otrzymał podziękowania - 2: M@rek, Stara Zientara
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 sty 2019, o 10:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2009, o 08:43
Posty: 9782
Lokalizacja: ....zewsząd
Podziękował : 5574
Otrzymał podziękowań: 2184
Uprawnienia żeglarskie: prawo człowieka wolnego
"Tara" to "Dar Opola", tak?
"Smiały" chyba wpisany do rejestru zabytków, ma być muzeum w Szczecinie, o ile ktoś to sfinansuje.
"Józek" ma szanse nadal pływać. Przy czym 60 lat dla stalowego kadłuba do poważny wiek. Ktoś remonty musi opłacać...

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

_________________
Jestem tylko szarym człowiekiem
www.armator-i-skipper.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 sty 2019, o 11:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2018, o 18:25
Posty: 949
Podziękował : 166
Otrzymał podziękowań: 349
Uprawnienia żeglarskie: posiadam, rzecz dziwna...
Na czym polega wyjątkowość tych jachtów? To całkowicie poważne pytanie!

NB ja nigdy nie byłam wTrzebieży, w zeszłym roku też mi się nie udało..choć było blisko. :-?

_________________
Pozdrawiam, Anna


"Arkę zbudowali amatorzy, Titanica -zawodowcy" Czeremcha


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 sty 2019, o 12:32 

Dołączył(a): 12 kwi 2013, o 18:20
Posty: 8017
Podziękował : 1870
Otrzymał podziękowań: 2411
Uprawnienia żeglarskie: -
01_Anna napisał(a):
To całkowicie poważne pytanie!
Z lat 60-tych i braku laku, na bezrybiu. ;)



Za ten post autor Ryś otrzymał podziękowanie od: M@rek
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 sty 2019, o 12:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2018, o 18:25
Posty: 949
Podziękował : 166
Otrzymał podziękowań: 349
Uprawnienia żeglarskie: posiadam, rzecz dziwna...
Dziękuję!

Anna
małolat?!

_________________
Pozdrawiam, Anna


"Arkę zbudowali amatorzy, Titanica -zawodowcy" Czeremcha


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 sty 2019, o 12:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 12933
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2903
Otrzymał podziękowań: 2579
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
01_Anna napisał(a):
Na czym polega wyjątkowość tych jachtów?
Pływaliśmy na nich w młodości. :lol:

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 137 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL