Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 16 paź 2018, o 00:33




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 sie 2018, o 22:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 23:06
Posty: 879
Podziękował : 123
Otrzymał podziękowań: 199
Uprawnienia żeglarskie: ActiveCaptain & more
Rewolucja czy tylko próba większej regulacji żeglarskiego rynku?

Brytyjskie MCA przedstawiło projekt i ogłosiło konsultacje nad całkowicie nowym kodeksem.
https://www.rya.org.uk/newsevents/news/ ... dium=email
https://www.gov.uk/government/consultat ... exemptions
Do obiegu prawnego wprowadza się całkowicie nową definicje jednostki turystycznej „czasowo” zaangażowanej w działalność komercyjną. Pierwsza grupa jednostek to jachty turystyczne będące przejściowo w rękach profesjonalistów tj. brokerów, inspektorów, stoczniowców czy „deliwerów”. Druga grupa to wszelkiego rodzaju łodzie wykorzystywane do zabezpieczania regat. MCA deklaruje, że nowe regulacje poza oczywistym wzrostem bezpieczeństwa uproszczą procedury klasyfikacyjne oraz zredukują dotychczasową „szarą strefę”.

Ja natomiast jestem bardzo ciekawy czy od nowego roku więcej jednostek komercyjnych skorzysta z nowych przepisów i stanie się „czasowo komercyjne” czy może odwrotnie, większa ilość „pleasure vessel” zostanie sklasyfikowanych jako „temporary commercial use for business purpose”

_________________
Boat swapping, zapraszam viewtopic.php?f=3&t=23581

Pozdrawiam,
Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 sie 2018, o 10:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2009, o 17:22
Posty: 7920
Lokalizacja: Brzeg morza w Walii, United Kingdom
Podziękował : 2741
Otrzymał podziękowań: 1912
Uprawnienia żeglarskie: Sternik morski (no wymieniłam w końcu..)
Widać, że nie zadałeś sobie trudu przeczytania tych propozycji.*
Nikt nic nie reguluje bardziej tylko ułatwia (tak, tutaj zadają sobie trud tego...) życie tym, którzy formalnie nie mieszczą się w dotychczasowej definicji jachtu przyjemnosciowego.
Konkretnie tym którzy przeprowadzają jacht, reperują, przeprowadzają jego próby. Do tej pory działają w bardzo szarej strefie, znaczy nikt normalny ich nie ściga ale formalnie popełniają wykroczenie, bo są opłaceni za użycie jachtu niekodowanego do celów komercyjnych (co wprost wyklucza jego przyjemnosciowy status). Aby uniknąć tego w przyszłości, MCA wprowadzić chce status tymczasowy, ograniczony w większości do deklaracji prowadzącego.

I jest jasno w tych proponowanych przepisach zaznaczone że NIE MOŻE być ta opcja wykorzystana przy czarterze.

*btw, to nic nowego....

_________________
Pozdrawiam, Monika Matis
http://www.seawitch-sailing.co.uk

My recent thought:
"...pessimist moans about breakdowns, optimist expects it won't break; realist makes it easy to fix..." :D



Za ten post autor Moniia otrzymał podziękowanie od: panwac
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 sie 2018, o 00:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 23:06
Posty: 879
Podziękował : 123
Otrzymał podziękowań: 199
Uprawnienia żeglarskie: ActiveCaptain & more
Moniia napisał(a):
Widać, że nie zadałeś sobie trudu przeczytania tych propozycji.*
Nikt nic nie reguluje bardziej tylko ułatwia

A czy mogłabyś wskazać informacje której ja nie doczytałem a ty nam bardzo profesjonalnie wyjaśniłaś?
Jak myślisz, czy proponowana zmiana statusu jednostek zabezpieczających wszelkie regaty bardzo ułatwi życie organizatorom? Czy dla przykładu sternicy tych jednostek nie będą musieli być szczęśliwymi posiadaczami „obowiązkowego pozwolenia na pływanie”?

_________________
Boat swapping, zapraszam viewtopic.php?f=3&t=23581

Pozdrawiam,
Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bombel i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Senior | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Projektowanie graficzne | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | Biopreparaty i bakterie do szamba | SAJ | Ośrodek Żeglarski AM | Setką przez Atlantyk | Opieka Senioralna | Kapiszonownik


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL