Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 10 gru 2019, o 20:46




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 lis 2019, o 11:22 

Dołączył(a): 15 maja 2007, o 14:21
Posty: 29
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Poznaj profesjonalne techniki radzenia sobie z jachtem w najtrudniejszych i najciaśniejszych portach, trudną załogą (także komercyjną!), ekstremalną pogodą (także w porcie), awariami, nieuczciwymi armatorami, oraz bezmiarem innych zagadnień technicznych, nautycznych, organizacyjnych i interpersonalnych, których nie uczą na zwykłych kursach żeglarskich, a które dla naszych zawodowych skipperów są codziennością. Ekstremalna dawką PRAKTYCZNEJ wiedzy i umiejętności oraz tajnych TIPS & TRICS najlepszych skipperów Blue WaterClub-u.

Ile razy zastanawiałeś się „skąd oni to wiedzą” lub „jak oni to robią”? Wiedza i umiejętności gromadzone przez nas latami, są teraz na wyciągnięcie ręki. Szczegółowy program znajdziesz w dalszej części opisu.

Zobacz przykładowy brainstorming (jeden z wielu): https://www.facebook.com/BlueWaterClub/ ... 727227366/

FORMA ZAJĘĆ: Warsztaty interaktywne, brainstormingi, case studies, symulacje (scenki), wykłady

MIEJSCE: Warszawa

TERMIN: 14-15.1.2019 (zajęcia codziennie od 9:00 do maksymalnie 18:00)

SPRAWDŹ TAKŻE nasze intensywne kursy skipperskie w Chorwacji na jachtach i katamaranach z niespotykanym nigdzie na świecie programem: https://www.bluewaterclub.pl/kursy-i-sz ... eglarskie/

INSTRUKTOR:

Andrzej Trojanek. Ponad 10 lat (jako kapitan) za sterami ponad 100 komercyjnych i prywatnych rejsów morskich (m.in. Bałtyk, Morze Północne, Chorwacja, Grecja, Czarnogóra, Karaiby, Tajlandia, Seszele, Malezja itd.). Organizator i koordynator (jako właściciel Blue Water Clubu) blisko tysiąca komercyjnych rejsów na akwenach całego świata. Leading skipper (koordynator) licznych komercyjnych flotylli żeglarskich (w tym na blisko 130 osób naraz).

WAŻNE:

Dla wszystkich uczestników kursu:

- dożywotnie, specjalne zniżki (minimum 5% taniej niż oferty rynkowe) na czartery jachtów za naszym pośrednictwem (na całym świecie)
- możliwość dołączania do naszych rejsów z własnymi załogami i jachtami - będzie Wam raźniej i bezpieczniej, zawsze ktoś pomoże Wam zacumować, doradzi itp.

PROGRAM:

- PROFESJONALNE przejmowanie jachtu od armatora - na co zwracać uwagę i JAK NIE DAĆ SIĘ WYKIWAĆ naciągaczom!

- jak zmusić armatora do naprawy czegoś, czego naprawić się niby nie da (przed rejsem i w trakcie)

- prawne zagadnienia związane z żeglarstwem (kary umowne i inne zagrożenia w umowach czarteru, OC skippera zawodowego i nie zawodowego, co oznacza "forbidden commercial activity" w większości umów czarterowych i dlaczego zwykle czekają Cię przez to spore problemy, nawet gdy rejs jest niby "niekomercyjny", opłaty za ratownictwo morskie i holowanie oraz jak nie zbankrutować przez niedopatrzenie formalności, polisy CASCO jachtów, zagrożenia związane z tzw. rejsami "niekomercyjnymi", składkowymi itp., o których większość skipperów nie ma pojęcia (Urząd Skarbowy, Urząd Marszałkowski i inne...))

- sposoby budowania autorytety wśród załogi

- postępowanie z trudnymi załogantami

- rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych i sposoby zapobiegania im

- moderowanie atmosfery w grupie

- NIEZLICZONE case studies na temat z życia wziętych awarii jachtowych i sposoby radzenia sobie z nimi (i mówimy tu także np. o sytuacjach w stylu kotwiczenia jachtu, na którym nie da się zrzucić żagli albo zmiany biegów po złamaniu manetki silnika, a nie tylko o uszkodzeniach sterociągu czy rollera...)

- żeglowanie i manewry portowe jachtem w pojedynkę, gdy z różnych względów załoga może nie być w stanie Ci pomóc

- sztormowanie jachtem stojącym na kotwicy z rufą do kei przy dopychającej fali

- wpadanie na muringi, dzioby i kotwice innych jachtów (także całą powierzchnią burty i przy bocznym dociskającym wietrze) zacumowanych w porcie - sposoby wydostawania jachtu z powrotem na wodę, zwłaszcza o własnych siłach - bez korzystania z asysty lub lin z zewnątrz

- techniki ratownictwa (siebie, załogi, jachtu), o których nie mówią Wam na kursach

- kiedy chować się przed sztormem w porcie i w którym, a kiedy z niego uciekać i dlaczego (bo nie zawsze w porcie jest bezpiecznie)

- ratowanie ludzi i jachtów na morzu (np. holowanie, ściąganie z mielizny (oraz dlaczego czasem lepiej tego nie robić...), manewry portowe w sytuacji uszkodzenia silnika i braku możliwości podejścia do kei na żaglach (parkowanie inercją, delivery i hamowanie pontonami, hamowanie odbijaczami i cumami, hamowanie kotwicami itd.)

- manewr człowiek za burtą w warunkach sztormowych w nocy pod żaglami i jednoosobowo [oraz dlaczego na kursach wciskają Wam głupotę!] itd.)

- zasady profesjonalnego manewrowania jachtem W BARDZO ROZBUDOWANYM ZAKRESIE (np. manewry cumownicze w porcie z wykorzystaniem kotwicy lub kilku, manewry cumownicze przy silnym bocznym wietrze w sytuacji uszkodzenia liny muringowej, rozplątywanie kotwic w porcie, metody cumowania do dziobów jachtów stojących w porcie na kotwicach, schodzenie z mielizny W PRAKTYCE, a nie tak jak piszą o tym w książkach)

- specyfika manewrowania w portach śródziemnomorskich (manewry cumownicze w portach, w których nie ma ani jednego wolnego miejsca [DA SIĘ!], sposoby cumowania w porcie na kotwicy przy silnym bocznym wietrze, metody wyliczania długości łańcucha kotwicznego i momentu rozpoczęcia najazdu na keję z uwzględnieniem kąta pochylenia dna oraz promienia skrętu jachtu w trakcie wydawania łańcucha (czyli jak to zrobić, aby przy kei nie okazało się, że wydaliśmy go za mało lub za dużo i 15-minutowy manewr trzeba poprawiać po raz 5), zacieśnianie cyrkulacji (w tym obroty z wjazdem miedzy dzioby i muringi innych jachtów oraz radzenie sobie z efektem śruby odrzucającym rufę przy zatrzymaniu o 70 stopni i silnym dryfie przy podejściu do kei), podejście do kei rufą oraz longside z wykorzystaniem muringów, oraz boi cumowniczych lub znacznie mniej znanych boi muringowych)

SPRAWDŹ OPINIE UCZESTNIKÓW NASZYCH KURSÓW:

https://www.facebook.com/zbigniew.wrona ... 0214177066

https://www.facebook.com/permalink.php? ... 9923958269

https://www.facebook.com/maciej.hejna/p ... 2748588124

https://www.facebook.com/oziu.and/posts ... 7899107210

https://www.facebook.com/kazimierz.macz ... 1555197434

https://www.facebook.com/maciej.kulesza ... 4094836736

https://www.facebook.com/fuego.conscien ... 2234142485

https://www.facebook.com/beralath/posts ... 09765906:0

https://www.facebook.com/przemek.marek. ... 3298163554

https://www.facebook.com/Paproszek/post ... 8315522125

https://www.facebook.com/aleksander.sil ... 9855265291

https://www.facebook.com/aleksandra.kra ... 4959744955

https://www.facebook.com/mikulicki/post ... 6995786015

https://www.facebook.com/andrzej.kukula ... 4986916296

https://www.facebook.com/Jakubek1978/po ... 52811796:0

https://www.facebook.com/hubert.kwatek/ ... 47896686:0

https://www.facebook.com/permalink.php? ... 7311917987

https://www.facebook.com/kris.pi.319/po ... 63333306:0

https://www.facebook.com/marek.szczotka ... 87552220:0

https://www.facebook.com/wojciech.kulag ... 13947414:0

https://www.facebook.com/katkowski.andr ... 76417920:0

https://www.facebook.com/aleksandra.soj ... 00284048:0

CENA:

GWARANCJA SATYSFAKCJI LUB ZWROT PIENIĘDZY - tak, tak, jesteśmy tak pewni jakości naszych kursów, że od teraz na każdych weekendowych warsztatach STORM RIDER dajemy Wam możliwość rezygnacji PO PIERWSZEJ GODZINIE i zwrotu wpłaty, jeżeli uznacie, że to jednak nie to, czego się spodziewaliście! :)
(liczba miejsc dostępnych w tej opcji jest ograniczona, należy zgłosić taką chęć przy zapisie na kurs)

a) Osoby posiadające patent JSM:

- 2 miejsca w cenie: 350 PLN/cały weekend, jeden wybrany dzień: 65% ceny
- kolejne 2 miejsca: 479 PLN/cały weekend, jeden wybrany dzień: 65% ceny
- pozostałe miejsca: 749 PLN/cały weekend, jeden wybrany dzień: 65% ceny

UWAGA - liczba miejsc jest mocno ograniczona. Zalecamy wczesną rezerwację.

b) Pozostałe osoby:

- 2 miejsca w cenie: 449 PLN/cały weekend, jeden wybrany dzień: 65% ceny
- kolejne 2 miejsca: 579 PLN/cały weekend, jeden wybrany dzień: 65% ceny
- pozostałe miejsca: 649 PLN/cały weekend, jeden wybrany dzień: 65% ceny

CENA ZAWIERA:

- GIGANTYCZNĄ dawkę praktycznej wiedzy i umiejętności oraz tajne TIPS & TRICS najlepszych skipperów Blue WaterClub-u
- wynajem sali
- dożywotnie, specjalne zniżki (minimum 5% taniej niż oferty rynkowe) na czartery jachtów za naszym pośrednictwem (na całym świecie)
- możliwość dołączania do naszych rejsów z własnymi załogami i jachtami - będzie Wam raźniej i bezpieczniej, zawsze ktoś pomoże Wam zacumować, doradzi itp.

Noclegi:

- we własnym zakresie (Booking.com, AirBnB itp.)

REZERWACJA: https://www.bluewaterclub.pl/produkt/re ... -warszawa/

Terminy wpłat:

- 300 PLN - w momencie rezerwacji miejsca
- pozostała część (przelew) - 30 dni przed kursem

Rezygnacje:
- w przypadku rezygnacji całość wpłaconych środków podlega potrąceniu jako koszty rezygnacji

WIĘCEJ INFORMACJI:
- https://www.bluewaterclub.pl/kursy-i-sz ... eglarskie/
- info@bluewaterclub.pl

! LICZBA MIEJSC MOCNO OGRANICZONA !


Załączniki:
Mapa-koszulka-fb.jpg
Mapa-koszulka-fb.jpg [ 168.18 KiB | Przeglądane 252 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: grzegorz69 i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Senior | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Projektowanie graficzne | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Ośrodek Żeglarski AM | Setką przez Atlantyk | haluksy operacja | Kapiszonownik


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL