Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 25 lip 2025, o 04:18




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 gru 2011, o 11:41 

Dołączył(a): 27 lis 2011, o 22:03
Posty: 3355
Podziękował : 212
Otrzymał podziękowań: 390
Uprawnienia żeglarskie: nikt
andruts napisał(a):

Właśnie o czymś takim myślałem jako ocieplenie kadłuba ;)



Ocieplenie kadłuba od wewnątrz nie przyniesie maksymalnych efektów bo na każdym metalowym elemencie łączącym poszycie zewnętrzne z wewnętrznym powstanie mostek termiczny. Przy dużej różnicy temperatur będzie skraplać się tam woda, będzie uchodzić przez mostek ciepło. Przy silnych mrozach możesz za to zobaczyć szron w mieszkaniu :-(
Jak chcesz mieć "ciepły" kadłub rozważ konstrukcję przekładkową.

A może takie cuś?

http://www.tinyurl.pl/?lRRXUope

:D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 gru 2011, o 20:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2006, o 13:57
Posty: 3996
Podziękował : 657
Otrzymał podziękowań: 613
Uprawnienia żeglarskie: szkutnik drewkarz,motorówkarz
Jacek Woźniak napisał(a):
Przy dużej różnicy temperatur będzie skraplać się tam woda, będzie uchodzić przez mostek ciepło.

Poczytaj opis w linku. Tam jest też zdjęcie jakiejś barki z taką izolacją.
Tak sobie myślę, że jak by to był kiepski pomysł, to ludzie by nie stosowali :-P
http://www.saappur.com/content.php?str= ... ropleniowe

_________________
Zbyszek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 gru 2011, o 20:47 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, o 00:53
Posty: 17669
Lokalizacja: Dziekanów Polski, dawniej Warszawa
Podziękował : 4531
Otrzymał podziękowań: 4285
Uprawnienia żeglarskie: mam, ale nie wiem po kiego...
boSmann napisał(a):
Jacek Woźniak napisał(a):
Przy dużej różnicy temperatur będzie skraplać się tam woda, będzie uchodzić przez mostek ciepło.

Tak sobie myślę, że jak by to był kiepski pomysł, to ludzie by nie stosowali :-P
http://www.saappur.com/content.php?str= ... ropleniowe

Po prostu - wszystkie wewnętrzne żebra i żeberka też muszą zostać zaizolowane pianką.

_________________
Robert Hoffman
***
https://stareaparatyimojefotografowanie.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 gru 2011, o 20:54 

Dołączył(a): 27 lis 2011, o 22:03
Posty: 3355
Podziękował : 212
Otrzymał podziękowań: 390
Uprawnienia żeglarskie: nikt
robhosailor napisał(a):
Po prostu - wszystkie wewnętrzne żebra i żeberka też muszą zostać zaizolowane pianką.


A wszystkie wewnętrzene elementy zabudowy przybite gwoździami do pianki. ;)

Wiadomo, że nie ma idealnej izolacji, jakieś kompromisy być muszą. Dobrze by było aby decydował o tym rozsądek a nie bezradność.

boSmann napisał(a):
Jacek Woźniak napisał(a):
Przy dużej różnicy temperatur będzie skraplać się tam woda, będzie uchodzić przez mostek ciepło.

Poczytaj opis w linku. Tam jest też zdjęcie jakiejś barki z taką izolacją.
Tak sobie myślę, że jak by to był kiepski pomysł, to ludzie by nie stosowali :-P
http://www.saappur.com/content.php?str= ... ropleniowe


Kiepski pomysł ale w czym? W jakim rozwiązaniu? Hala magazynowa to nie ciasne wnętrze jachtu. No i czym innym jest docieplenie a czym innym budowa od podstaw.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 gru 2011, o 21:14 

Dołączył(a): 27 mar 2008, o 12:38
Posty: 429
Lokalizacja: Tamiza
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 136
Uprawnienia żeglarskie: brak
boSmann napisał(a):
Tak sobie myślę, że jak by to był kiepski pomysł, to ludzie by nie stosowali :-P
http://www.saappur.com/content.php?str= ... ropleniowe


Kiedy w jednym z pierwszych swoich postów pisałem:
leo828 napisał(a):
Potem agregatem nakładasz piankę poliuretanową (ewentualnie styropian lub wełna mineralna)


To właśnie o takiej piance pisałem. Okleja się nią wszystko powyżej dna. Jest wodoodporna.

Jacek Woźniak napisał(a):
A wszystkie wewnętrzene elementy zabudowy przybite gwoździami do pianki. ;)


Angielskie barki mają wzmocnienia wewnętrzne zrobione z kątowników lub płaskowników wspawane co dwie stopy (60 cm). Przed oklejeniem pianką do wszystkich wzmocnień przykręca się drewniane kantówki. Po oklejeniu pianką, przykrywa się ją sklejką przykręcaną do tych właśnie kantówek. Dopiero na sklejkę "idzie" wystrój wnętrza. A to już wedle własnego uznania - boazeria, fornirowana sklejka, malowana sklejka, płyty GK, lite drewno itd.

_________________
Leszek, s/v Saoirse
http://jachtsaoirse.blogspot.com


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 16 gru 2011, o 21:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, o 00:53
Posty: 17669
Lokalizacja: Dziekanów Polski, dawniej Warszawa
Podziękował : 4531
Otrzymał podziękowań: 4285
Uprawnienia żeglarskie: mam, ale nie wiem po kiego...
Jacek Woźniak napisał(a):
Wiadomo, że nie ma idealnej izolacji, jakieś kompromisy być muszą. Dobrze by było aby decydował o tym rozsądek a nie bezradność.

Dlatego wcześniej napisałem, a teraz zacytuję z podkreśleniem :D :
Cytuj:
Wydaje mi się, że aby taki stateczek dobrze spełnił swoje zadanie powinien zostać zarówno prawidłowo zaprojektowany, jak i zbudowany, bo diabeł tkwi w szczegółach - np. w tych wspomnianych mostkach cieplnych. A np. cała gospodarka wodno ściekowa na takim stateczku, to znowu osobna para kaloszy...

_________________
Robert Hoffman
***
https://stareaparatyimojefotografowanie.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 17 gru 2011, o 02:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13170
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3101
Otrzymał podziękowań: 2699
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
leo828 napisał(a):
Angielskie barki

A jak wszystkim wiadomo Bałtyk jest tylko odnogą Golfstromu. :)

PS. W Australii w styczniu ludzie chodzą w krótkich spodenkach - też to u nas zastosujesz? :-P

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 17 gru 2011, o 07:31 

Dołączył(a): 12 gru 2011, o 11:49
Posty: 27
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak :(
Stara Zientara napisał(a):
PS. W Australii w styczniu ludzie chodzą w krótkich spodenkach - też to u nas zastosujesz?


Biorąc pod uwage obecną temperature :lol: ;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2011, o 14:28 

Dołączył(a): 27 mar 2008, o 12:38
Posty: 429
Lokalizacja: Tamiza
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 136
Uprawnienia żeglarskie: brak
Stara Zientara napisał(a):
leo828 napisał(a):
Angielskie barki


A jak wszystkim wiadomo Bałtyk jest tylko odnogą Golfstromu. :)

PS. W Australii w styczniu ludzie chodzą w krótkich spodenkach - też to u nas zastosujesz? :-P


Jeśli myślisz, że epatuję swoją "angielskością" to jesteś w wielkim błędzie. Mam bardzo krytyczny stosunek do angielskiej rzeczywistości.

Używam zwrotu "angielskie barki" bo angielski pragmatyzm doprowadził do powstania konstrukcji charakterystycznych dla tego właśnie kraju. Nie da się prościej, szybciej i taniej zbudować barki mieszkalnej, czyli jednostki nadającej się do przemieszczania a jednocześnie oferującej maksymalną powierzchnię mieszkalną na danej długości. Każda inna konstrukcja podraża i komplikuje budowę.

A piszę o angielskich barkach bo się na nich znam. Widziałem jak się je buduje, wyposaża, rozmawiałem z ludźmi, którzy na nich mieszkają. Przez rok trzymałem jacht na terenie stoczni budującej i remontującej narrowboaty.
Gdybym trzymał jacht w Chinach to wypowiadałbym się na temat chińskich dżonek a ponieważ przez rok stał na kanałem Oxfordzkim - to piszę o angielskich barkach.

_________________
Leszek, s/v Saoirse
http://jachtsaoirse.blogspot.com


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2011, o 14:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13170
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3101
Otrzymał podziękowań: 2699
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Stara Zientara napisał(a):
A jak wszystkim wiadomo Bałtyk jest tylko odnogą Golfstromu. :)
leo828 napisał(a):
Jeśli myślisz, że epatuję swoją "angielskością" to jesteś w wielkim błędzie.

Zwracam tylko uwagę na to, że klimat w Anglii jest nieco inny niż w Polsce - szczególnie w części wschodniej.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2011, o 14:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2009, o 16:22
Posty: 8654
Lokalizacja: Edinburgh, Scotland
Podziękował : 3582
Otrzymał podziękowań: 2362
Uprawnienia żeglarskie: Sternik morski (no wymieniłam w końcu..)
leo828 napisał(a):
Nie da się prościej, szybciej i taniej zbudować barki mieszkalnej, czyli jednostki nadającej się do przemieszczania a jednocześnie oferującej maksymalną powierzchnię mieszkalną na danej długości.


Ja tylko dodam, Leszku, że one nie rozwinęły się jako mieszkalne. Tylko transportowe. Mieszkalne na nich do lat 60-tych ubiegłego wieku (czyli dokąd były używane w transporcie) było tylko jakieś 20 procent długości od rufy :) Co w sumie dało taką samą bryłę :) To a propos ich charakterystyczności - bo to co napisałeś o ocieplaniu i tak dalej to oczywiście już pomysły tych, co zaczęli na nich mieszkać.

_________________
Pozdrawiam, Monika Matis
http://www.facebook.com/theseanation

My recent thought:
"...pessimist moans about breakdowns, optimist expects it won't break; realist makes it easy to fix..." :D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2011, o 14:52 

Dołączył(a): 27 mar 2008, o 12:38
Posty: 429
Lokalizacja: Tamiza
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 136
Uprawnienia żeglarskie: brak
Stara Zientara napisał(a):
Zwracam tylko uwagę na to, że klimat w Anglii jest nieco inny niż w Polsce - szczególnie w części wschodniej.


Misanderstending, sorki :D

Mam nadzieję, że od początku tego wątku widać mój krytyczny stosunek do pomysłu mieszkania na wodzie w Polsce. Zamiast pakować się w ten głupi pomysł lepiej przeprowadzić się do Francji czy Anglii. Będzie prościej, taniej i mniej nerwowo.

Moniia napisał(a):
Ja tylko dodam, Leszku, że one nie rozwinęły się jako mieszkalne


Większość (wszystkie?) jednostek mieszkalnych to były wcześniej jednostki komercyjne.

_________________
Leszek, s/v Saoirse
http://jachtsaoirse.blogspot.com


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2011, o 14:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13170
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3101
Otrzymał podziękowań: 2699
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
leo828 napisał(a):
Większość (wszystkie?) jednostek mieszkalnych to były wcześniej jednostki komercyjne.

Poza tymi, które są budowane w Polsce na eksport do Anglii :)

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2011, o 14:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2009, o 16:22
Posty: 8654
Lokalizacja: Edinburgh, Scotland
Podziękował : 3582
Otrzymał podziękowań: 2362
Uprawnienia żeglarskie: Sternik morski (no wymieniłam w końcu..)
no toteż o tym właśnie piszę :) Większość, bo trochę jest specjalnie robionych "na wzór" jako mieszkalne od początku. Z tych nowych, znaczy się.

***********

ps. Wojtku, to promil w tym co tu pływa...

_________________
Pozdrawiam, Monika Matis
http://www.facebook.com/theseanation

My recent thought:
"...pessimist moans about breakdowns, optimist expects it won't break; realist makes it easy to fix..." :D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2011, o 15:06 

Dołączył(a): 27 mar 2008, o 12:38
Posty: 429
Lokalizacja: Tamiza
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 136
Uprawnienia żeglarskie: brak
Stara Zientara napisał(a):
Poza tymi, które są budowane w Polsce na eksport do Anglii :)

:D
Ależ ty czepliwy jesteś...

A prawda jest taka, że te budowane w Polsce mają trochę inną konstrukcję. Niższe burty, wyższe i ustawione pionowo ściany kabiny. Poza tym krąży opinia, że stal użyta do ich konstrukcji nie jest najwyższej jakości, ale za to biją na głowę angielskich stoczniowców jakością wykończenia wnętrza.

_________________
Leszek, s/v Saoirse
http://jachtsaoirse.blogspot.com


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2011, o 15:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13170
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3101
Otrzymał podziękowań: 2699
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
leo828 napisał(a):
Niższe burty, wyższe i ustawione pionowo ściany kabiny.

O takich piszesz?


Załączniki:
065.jpg
065.jpg [ 134.34 KiB | Przeglądane 9162 razy ]

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 18 gru 2011, o 15:33 

Dołączył(a): 27 mar 2008, o 12:38
Posty: 429
Lokalizacja: Tamiza
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 136
Uprawnienia żeglarskie: brak
Stara Zientara napisał(a):
O takich piszesz?


Dla kontrastu


Załączniki:
spriner.jpg
spriner.jpg [ 204.84 KiB | Przeglądane 9161 razy ]
hancock&line.jpg
hancock&line.jpg [ 448.84 KiB | Przeglądane 9161 razy ]

_________________
Leszek, s/v Saoirse
http://jachtsaoirse.blogspot.com
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 20 gru 2011, o 23:26 

Dołączył(a): 12 gru 2011, o 11:49
Posty: 27
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak :(
Ale sie temat rozwiną :) narrowboat to jednostka przeznaczona na rynek angielski i z tego powodu jest wąska myśle że w Polsce bardziej sprawdziła by sie łódż/barka typu wide beam ;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 gru 2011, o 00:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
andruts napisał(a):
Ale sie temat rozwiną :) narrowboat to jednostka przeznaczona na rynek angielski i z tego powodu jest wąska myśle że w Polsce bardziej sprawdziła by sie łódż/barka typu wide beam ;)

"ł"...

Zależy gdzie chcesz pływać.
Jedna z najpiękniejszych tras jest dostępna do:
• max. szerokość statku (w dnie) 2.6m
• max szerokość statku (na wys. 1.3m) 3.35m

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 gru 2011, o 15:18 

Dołączył(a): 12 gru 2011, o 11:49
Posty: 27
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak :(
Jaką trasę masz na myśli ? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 gru 2011, o 15:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
andruts napisał(a):
Jaką trasę masz na myśli ? ;)

Kanał Elbląski.

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 gru 2011, o 15:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, o 00:53
Posty: 17669
Lokalizacja: Dziekanów Polski, dawniej Warszawa
Podziękował : 4531
Otrzymał podziękowań: 4285
Uprawnienia żeglarskie: mam, ale nie wiem po kiego...
Ten dom na wodzie, sorry, barka mieszkalna ma być do pokonywania tras? Do turystyki, czy do mieszkania? Pewne sprawy da się ze sobą pogodzić, ale pewne może być trudno, albo powstanie kulawy kompromis.

***
Tutaj artykuł na temat domu na wodzie - właśnie dostałem link od koleżanki, która dobrze wie, że interesuję się takimi sprawami:
http://artykuly.krn.pl/Wroclawski-Posejdon-2_0_1180.html

_________________
Robert Hoffman
***
https://stareaparatyimojefotografowanie.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 gru 2011, o 16:55 

Dołączył(a): 12 gru 2011, o 11:49
Posty: 27
Podziękował : 0
Otrzymał podziękowań: 0
Uprawnienia żeglarskie: brak :(
Wykaz obiektów dla RZGW w Poznaniu
http://www.poznan.rzgw.go...-wykaz-obiektow


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 gru 2011, o 17:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, o 00:53
Posty: 17669
Lokalizacja: Dziekanów Polski, dawniej Warszawa
Podziękował : 4531
Otrzymał podziękowań: 4285
Uprawnienia żeglarskie: mam, ale nie wiem po kiego...
andruts napisał(a):
Wykaz obiektów dla RZGW w Poznaniu
http://www.poznan.rzgw.go...-wykaz-obiektow
Link nie funguje :(

_________________
Robert Hoffman
***
https://stareaparatyimojefotografowanie.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 gru 2011, o 17:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 maja 2009, o 17:01
Posty: 3022
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Podziękował : 121
Otrzymał podziękowań: 73
Uprawnienia żeglarskie: inny kapitan, inny też niż myślicie
Chyba chodzi o drogi wodne:
http://www.poznan.rzgw.gov.pl/pl/szlaki ... z-obiektow

_________________
VR - Helix_zegluj
app - Pozdrawiam
Ex: Braniewo, Jaromin, Szczecinek, Krynica, Poznan, Gołdap, Krakow, Wola Batorska, Wrocław, Antoniniek, Poznan, Frankfurt am Main ... BOCAL island


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 gru 2011, o 18:02 

Dołączył(a): 27 cze 2010, o 16:33
Posty: 873
Podziękował : 87
Otrzymał podziękowań: 136
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
Przepraszam, ale nie śledzę tego wątku i nie znam szczegółów (bo mnie nie interesuje!) i nie chciałem być posądzony o reklamę :-? Skorupki tej barki robione są w mojej firmie :lol: szczegóły http://www.barki.pl/b/93,Vistula_Cruiser_30 Przemek podrzucił mi nowe rysunki do "starego" projektu i może to się komuś przyda. Niedawno naprawdę solidnie zrobiony kadłub, sklejony, podejście na stacjonarkę, podsufitka z częściowo zrobioną instalacją, podejście na ster dziobowy, zbiornik wody, wszystkie okna i luki wmontowane, poszedł za ok 50 tyś. i to była okazja biorąc pod uwagę że łódka była od początku budowana dla "szefa" :lol:
Zaznaczam z góry że łódka kojarzy mi się z "gumakami" i to co piszę absolutnie nie ma nic wspólnego z reklamą :lol:
marek


Załączniki:
wis 1.jpg
wis 1.jpg [ 376.68 KiB | Przeglądane 8698 razy ]
wis3.jpg
wis3.jpg [ 560.92 KiB | Przeglądane 8698 razy ]

_________________
http://www.boatbuilders.glt.pl
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 gru 2011, o 18:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2009, o 07:49
Posty: 4953
Lokalizacja: 50°1'N 22°3'E
Podziękował : 191
Otrzymał podziękowań: 114
Uprawnienia żeglarskie: kiper patentowany
Misie podobasie, choć czuję tu jakąś prowokację... (mam na myśli to lądowisko dla helikopterów, że nie wspomnę o rowerze) :lol: :lol: :lol:

_________________
Słаwek vel Wąski
"Mаrynаrz powinien być chlujny i mrаwy..."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 gru 2011, o 19:02 

Dołączył(a): 27 cze 2010, o 16:33
Posty: 873
Podziękował : 87
Otrzymał podziękowań: 136
Uprawnienia żeglarskie: sternik jachtowy
Ja bym osobiście w życiu czegoś takiego nie kupił, ale przecież są "zboczeńcy" :lol: (bez obrazy ;) )
marek

_________________
http://www.boatbuilders.glt.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 gru 2011, o 20:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13170
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3101
Otrzymał podziękowań: 2699
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
marek48100 napisał(a):
Ja bym osobiście w życiu czegoś takiego nie kupił

Pewnie też bym nie kupił, ale chętnie wynajmą na wakacje parę razy.
na Żuławach
na Noteci
na Zalewie Szczecińskim
na Jezioraku
ostatecznie może być także na Mazurach

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 21 gru 2011, o 20:54 

Dołączył(a): 16 lut 2006, o 20:47
Posty: 1013
Lokalizacja: Brzozów
Podziękował : 57
Otrzymał podziękowań: 186
Uprawnienia żeglarskie: łódkarz jeziorny
SlaWasII napisał(a):
że nie wspomnę o rowerze)


Akurat to jedyna rzecz, która mi się w tym podoba. Na dachu mieści się siedem rowerów, po jednym dla każdego załoganta. Można oprócz pływania pozwiedzać i co nieco na lądzie.
Ale nie żebym reklamował.

Stara Zientara napisał(a):
Pewnie też bym nie kupił, ale chętnie wynajmą na wakacje parę razy.
na Żuławach
na Noteci
na Zalewie Szczecińskim
na Jezioraku
ostatecznie może być także na Mazurach


Klka dni temu jedna z Vistul powróciła z rejsu Gliwice - Hamburg - Amsterdam - Bruksela - Berlin

Pozdrawiam
Przemek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL