Forum Żeglarskie

Zarejestruj | Zaloguj

Teraz jest 21 lip 2025, o 22:24




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 lut 2012, o 19:05 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Stara Zientara napisał(a):
ins napisał(a):
Skok syzygijny rzadko przekracza tam 1,5 metra.
ins napisał(a):
Cytuj:
Mean Range (MN): The difference in height between mean high water and mean low water.
Jaki jest więc związek z syzygią?

Jeśli wartości maksymalne skoku występujące w czasie pływu syzygijnego ledwie sięgają 1,5 metra to średni skok - na który mają wpływ wartości skoku w czasie kwadratury - siłą rzeczy będzie niższy.

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 lut 2012, o 19:33 

Dołączył(a): 2 mar 2011, o 11:08
Posty: 1314
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 142
Otrzymał podziękowań: 90
Uprawnienia żeglarskie: k.j.bałtycki
ins napisał(a):
Skok syzygijny rzadko przekracza tam 1,5 metra.

Chłopy dajcie spokój. Przecież widać że ins się przejęzyczył i tyle, jak chodzi o wymagania stażowe.
A jeżeli chodzi o interpretację " co najmniej dwa porty o średnim skoku pływu" w/g PZŻ, to niektórzy też mieli z tym problem i to nie tak dawno na tym Forum :D

_________________
Pozdrawiam
Roman


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 lut 2012, o 19:53 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Roman K napisał(a):
ins napisał(a):
Skok syzygijny rzadko przekracza tam 1,5 metra.

Chłopy dajcie spokój. Przecież widać że ins się przejęzyczył i tyle, jak chodzi o wymagania stażowe.
A jeżeli chodzi o interpretację " co najmniej dwa porty o średnim skoku pływu" w/g PZŻ, to niektórzy też mieli z tym problem :D

W niczym się nie przejęzyczyłem. Skok w syzygi - 1,5 metra plus skok kwadraturowy zawsze w takim wypadku poniżej 1,5 metra , podzielone przez dwa, da wynik średniego skoku poniżej wymaganego 1,5 metra.
Po co ta dyskusja? Wystarczy pierwszy składnik działania - skok syzygijmy 1,5 metra - reszta jest zbędną gadaniną.

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 lut 2012, o 21:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
To nie tak..
Deleowanemu do minsportu funkcjonariuszowi o nazwisku o ile pamiętam Malarz (jeśli to nie był pseudonim operacyjny...) , który to funkcjonariusz prawdopodobnie odpowiada za wkompilowanie propozycji "komszkol-u" w tekst rozporządzenia podsuniętego ministrowi Lipcowi, nie starczyło wiedzy ani chęci by ujednolicić albo zdefinować co znaczyć mają użyte w rozporządzeniu słowa "z zawinięciem do portów o średnim skoku pływu".

Jestem przekonany, że jak ktoś udowodni, że w dniu w którym ozawinął do portu średni rzeczywisty skok pływu przekroczył 1.5m - to się z takim podejściem obroni. Choć nie obędzie się bez awanturki - zwyczajnej w sprawach wykraczających poza biorokratyczne klapki na oczach "działaczy-urzędników"...
Wystarczy, że kapitan potwierdzi wielkość średniego skoku pływu w czasie postoju w konkretnym porcie - choć równie skuteczne powinny być kopie z tabeli pływów albo z programu obliczajacego pływy czy wreszcie z wyciag z danych rzeczywistych zgromadzonych przez władze portu - byle było powyżej magicznej bariery 1.5m...

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 lut 2012, o 22:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13170
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3101
Otrzymał podziękowań: 2698
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
pierdupierdu napisał(a):
Wystarczy, że kapitan potwierdzi wielkość średniego skoku pływu
Ale to nie wymaga przyznania się do przejęzyczenia :lol: :lol: :lol:

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 lut 2012, o 22:47 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
pierdupierdu napisał(a):
Jestem przekonany, że jak ktoś udowodni, że w dniu w którym ozawinął do portu średni rzeczywisty skok pływu przekroczył 1.5m - to się z takim podejściem obroni.

Tylko, że opierając się na tej zasadzie to zaliczenie stażowe portu, w którym skok kwadraturowy - w czasie pobytu jachtu - był poniżej 1,5 m mogłoby być podważone.

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 lut 2012, o 00:04 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sie 2009, o 01:45
Posty: 9992
Podziękował : 2979
Otrzymał podziękowań: 3355
Uprawnienia żeglarskie: różne....
ins napisał(a):
pierdupierdu napisał(a):
Jestem przekonany, że jak ktoś udowodni, że w dniu w którym ozawinął do portu średni rzeczywisty skok pływu przekroczył 1.5m - to się z takim podejściem obroni.

Tylko, że opierając się na tej zasadzie to zaliczenie stażowe portu, w którym skok kwadraturowy - w czasie pobytu jachtu - był poniżej 1,5 m mogłoby być podważone.

Wówczas można użyć mean range z tablic pływów- zgodnie z tradycyjną interpretacją nie uprawnionych do interpretowania "podważaczy". BTW - ciekawe jak "interpretują" mean range w przypadku portu dołączonego...dla którego tablicowe źródła tego parametru nie podają :lol:
Generalnie - jeżeli istnieją wątpliwści interpretacyjne to organ (w tym przypadku instytucja, ktorej powierzono wykonywanie zleconych czynności z dziedziny administracji publicznej) powinien interpretować wątpliwości na korzyść petenta
Organ może zwrócić się z prośbą o interpretację do organu nadzorującego - czego od lat nie robi.
To jakby podstawy procesu decyzji administracyjnej..

_________________
Jaromir Rowiński aka pierdupierdu
Jeżeli masz ochotę komentować takie poglądy, których co prawda nigdy nie wyraziłem, ale które kompletnie bez sensu i z sobie tylko znanej przyczyny usiłujesz mi przypisać - droga wolna. Śmiesznych nigdy dość...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 lut 2012, o 00:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17563
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2354
Otrzymał podziękowań: 3696
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
Roman K napisał(a):
Chłopy dajcie spokój. Przecież widać że ins się przejęzyczył i tyle, jak chodzi o wymagania stażowe.
Nie Ins tylko ja się "przejęzyczyłem" a w zasadzie nie przejęzyczyłem, tylko popierdzieliłem te wspaniałe polskie, zupełnie nie używane w drukowanych materiałach przydatnych dla żeglarzy (tabele pływów, atlasy prądów) polskie określenie syzygia/kwadratura z powszechnie używanym spring/neap.

To trochę na podobieństwo lewej/prawej burty na morzu jest :-) Gdybym nie popierdzielił i prawidłowo zrozumiał Insa, to pewnie bym się nie odezwał. No, ale skoro się odezwałem to pokontynuuję - ustawowy średni skok pływu to równie dobrze może być (HAT-LAT)-(HWNT-LWNT).

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa



Za ten post autor Maar otrzymał podziękowanie od: ins
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 lut 2012, o 00:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lis 2011, o 15:03
Posty: 63
Podziękował : 4
Otrzymał podziękowań: 3
Uprawnienia żeglarskie: Sternik jachtowy
Słyszałam w szkole, że jakiś profesor z Warszawy popełnił podręcznik o pływach tłumacząc poetycko spring jako pływ wiosenny :-)

_________________
Żaglowiec ociera się bardzo blisko o strefę ciszy wszechświata, która uwalnia ludzi od powszednich trosk i kłopotów, jak gdyby widnokrąg, co ich otacza, był magicznym pierścieniem rzuconym na morze. J.C.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 lut 2012, o 00:39 
*** Ban ***

Dołączył(a): 20 mar 2010, o 02:26
Posty: 4717
Podziękował : 39
Otrzymał podziękowań: 706
Uprawnienia żeglarskie: K.J.
Maar napisał(a):
Roman K napisał(a):
Chłopy dajcie spokój. Przecież widać że ins się przejęzyczył i tyle, jak chodzi o wymagania stażowe.
Nie Ins tylko ja się "przejęzyczyłem" a w zasadzie nie przejęzyczyłem, tylko popierdzieliłem te wspaniałe polskie, zupełnie nie używane w drukowanych materiałach przydatnych dla żeglarzy (tabele pływów, atlasy prądów) polskie określenie syzygia/kwadratura z powszechnie używanym spring/neap.

To trochę na podobieństwo lewej/prawej burty na morzu jest :-) Gdybym nie popierdzielił i prawidłowo zrozumiał Insa, to pewnie bym się nie odezwał. No, ale skoro się odezwałem to pokontynuuję - ustawowy średni skok pływu to równie dobrze może być (HAT-LAT)-(HWNT-LWNT).

No i fajnie jest. Starałem się tylko konsekwentnie. W zgodzie z zaleceniami pochodzącymi z innego wątku trzymać się w czasie konwersacji, słownictwa polskiego. Tym nie mniej zapytam. Co to jest?
HWNT i LWNT ?

Piotr Siedlewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 lut 2012, o 00:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13170
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3101
Otrzymał podziękowań: 2698
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Nie więcej?

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 lut 2012, o 07:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2005, o 07:24
Posty: 2639
Lokalizacja: Lublin
Podziękował : 277
Otrzymał podziękowań: 266
Uprawnienia żeglarskie: kpt.j.
Małgosia napisał(a):
spring jako pływ wiosenny :-)

A jak mu wyszedł neap?


Załączniki:
wow.jpg
wow.jpg [ 36.14 KiB | Przeglądane 5503 razy ]

_________________
Stopy wody pod tym, no, kilem!

Biały Wieloryb czyli...
(Marek Popiel)

http://whale.kompas.net.pl
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 lut 2012, o 10:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2011, o 02:02
Posty: 226
Lokalizacja: Eire
Podziękował : 15
Otrzymał podziękowań: 36
Uprawnienia żeglarskie: Żeglarz
ins napisał(a):
Co to jest?
HWNT i LWNT ?


Myślę że chodziło o MHWN i MLWN.


Załączniki:
Screen Shot 2012-02-14 at 09.11.19.png
Screen Shot 2012-02-14 at 09.11.19.png [ 55.11 KiB | Przeglądane 5447 razy ]

_________________
Pozdrawiam Sebastian

Za ten post autor SebEire otrzymał podziękowanie od: bryg
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 lut 2012, o 10:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17563
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2354
Otrzymał podziękowań: 3696
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
SebEire napisał(a):
ins napisał(a):
Co to jest?
HWNT i LWNT ?


Myślę że chodziło o MHWN i MLWN.

Dlaczego mamy uśredniać średnie?
Chodziło o jakąś abstrakcyjną (nikt, z autorem tego knota prawnego na czele, nie ma pojęcia z jakiego okresu ten średni skok mam być) różnicę pomiędzy najwyższą zarejestrowaną high water neap tide a low water neap tide :-)

Jakoś nie słychać, żeby organ wydający pozwolenia na prowadzenie jachtów różnych (zwany PZŻetem) się w temacie wysokości pływu awanturował. Zapewne mają świadomość, że o te przysłowiowe 10 centymetrów zawsze - opierając się o takie głupie prawo - można się wyprocesować.

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 lut 2012, o 11:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2011, o 02:02
Posty: 226
Lokalizacja: Eire
Podziękował : 15
Otrzymał podziękowań: 36
Uprawnienia żeglarskie: Żeglarz
Przez ostatnie dwa dni, dowiedziałem się o PZŻ :
-druk opinii na ich stronie jest...że użyje eufemizmu o kant d... :D
-do do wód pływowych- daleko odeszli od standardów capt James'a Cook'a i capt O M Watts'a :lol:
Czekam na więcej :D

_________________
Pozdrawiam Sebastian


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 14 lut 2012, o 13:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13170
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3101
Otrzymał podziękowań: 2698
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
A znasz inną organizację, która wydaje pozwolenia na prowadzenie pojazdów o masie od 20 do 500 ton za wysługę lat, czyli tzw. dupokojogodziny?

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 paź 2012, o 20:36 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2011, o 17:23
Posty: 82
Podziękował : 3
Otrzymał podziękowań: 3
Uprawnienia żeglarskie: sternik morski, VB
Wczoraj kupiłem za całe 40 zł książeczkę żeglarską w OZŻ w Katowicach.
jakież było moje zdziwienie gdy zobaczyłem, że wygląda ona identycznie jak moja poprzednia wystawiona w 1989 roku. Różnica polega jedynie na tym, że stara juz jest pożółkła a ta bielusienka :)

Widziałem w tym roku niemiecką książeczkę żeglarska i powiem, że mogliby się w PZŻ powzorować.

_________________
Tomek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 11 paź 2012, o 20:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 kwi 2006, o 11:31
Posty: 17563
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 2354
Otrzymał podziękowań: 3696
Uprawnienia żeglarskie: ***** ***
tomek29kce napisał(a):
moja poprzednia wystawiona w 1989 roku
A wklejki to se zrobić nie mogłeś?

_________________
Pozdrawiam,
Marek Grzywa


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 paź 2012, o 15:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2010, o 18:03
Posty: 4814
Podziękował : 656
Otrzymał podziękowań: 355
Uprawnienia żeglarskie: k.j., kpt.mt.
Stara Zientara napisał(a):
A znasz inną organizację, która wydaje pozwolenia na prowadzenie pojazdów o masie od 20 do 500 ton za wysługę lat, czyli tzw. dupokojogodziny?


Czyli co proponujesz?

pzdr,
Andrzej Kurowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 paź 2012, o 15:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13170
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3101
Otrzymał podziękowań: 2698
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Kuracent napisał(a):
co proponujesz?
Czy Polski Związek Kolarski zajmuje się rodziną, która wyjeżdża na wycieczkę rowerową za miasto?

Czy Polski Związek Lekkiej Atletyki zajmuje sie rodziną, która uprawia codziennie jogging?

Czy Polski Związek Pływacki zajmuje sie rodziną, która zażywa kąpieli nad jakimś jeziorkiem?

Czy Polski Związek Bokserski zajmuje się dresem, który bije przechodnia na ulicy?

To niech wreszcie Polski Związek Żeglarski odczepi się od żeglarzy rekreacyjnych i zajmie sportem.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664



Za ten post autor Stara Zientara otrzymał podziękowania - 5: Były user, Roman K, Szpiszpak, Waldi_L_N, WhiteWhale
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 paź 2012, o 15:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2010, o 18:03
Posty: 4814
Podziękował : 656
Otrzymał podziękowań: 355
Uprawnienia żeglarskie: k.j., kpt.mt.
Stara Zientara napisał(a):
To niech wreszcie Polski Związek Żeglarski odczepi się od żeglarzy rekreacyjnych i zajmie sportem.


Takiej odpowiedzi oczekiwałem.
Czyli jesteś za tym, aby do co najmniej 500 ton było bezpatencie.

pzdr,
Andrzej Kurowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 paź 2012, o 15:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2009, o 04:47
Posty: 13170
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 3101
Otrzymał podziękowań: 2698
Uprawnienia żeglarskie: młodszy marynarz śródlądowy
Kuracent napisał(a):
do co najmniej 500 ton było bezpatencie.
Do 24 m długości lub 300 ton pojemności w żegludze rekreacyjnej.

_________________
Pozdrawiam
Wojtek
https://www.wojtekzientara.pl/
m/y „Wymówka”, POL000KA6
SPG5479, MMSI 261003664



Za ten post autor Stara Zientara otrzymał podziękowanie od: Jaromir
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 paź 2012, o 16:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2010, o 18:03
Posty: 4814
Podziękował : 656
Otrzymał podziękowań: 355
Uprawnienia żeglarskie: k.j., kpt.mt.
Stara Zientara napisał(a):
Kuracent napisał(a):
do co najmniej 500 ton było bezpatencie.
Do 24 m długości lub 300 ton pojemności w żegludze rekreacyjnej.


Czyli tu też nie różnimy się w poglądach o czym pisałem w

Ż24:

viewtopic.php?t=7749

oraz

M24:

viewtopic.php?t=7746

A co z żaglowcami powyżej 24m.? Tzn. jakie powinny być wymagania (stażowe? egzamin?) i czy powinno to być traktowane jako żegluga rekreacyjna?


pzdr,
Andrzej Kurowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 12 paź 2012, o 18:07 

Dołączył(a): 2 mar 2011, o 11:08
Posty: 1314
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 142
Otrzymał podziękowań: 90
Uprawnienia żeglarskie: k.j.bałtycki
Kuracent napisał(a):
A co z żaglowcami powyżej 24m.?

Andrzejku.
A ilu z nas dotyczy ten problem?. :roll:
Chcesz dowodzić Zawiszą, Pogorią, Chopinem, Borchardtem, Głowackim, bo ja nie czuję się na siłach, pomijając najważniejsze, stanowisko Armatora.

_________________
Pozdrawiam
Roman


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 paź 2012, o 06:55 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2010, o 18:03
Posty: 4814
Podziękował : 656
Otrzymał podziękowań: 355
Uprawnienia żeglarskie: k.j., kpt.mt.
Roman K napisał(a):
Kuracent napisał(a):
A co z żaglowcami powyżej 24m.?

Andrzejku.
A ilu z nas dotyczy ten problem?. :roll:
Chcesz dowodzić Zawiszą, Pogorią, Chopinem, Borchardtem, Głowackim, bo ja nie czuję się na siłach, pomijając najważniejsze, stanowisko Armatora.


Chcę. Z ciekawości. Jeśli wolisz inaczej. Chciałbym podobnie jak Zbieraj czy Zientara poprowadzić Zawiszę. Nie mówię, że Dar'a. Ale choćby Zawiszę. Co mam zrobić? Ile mil przepłynąć? Ile dni? Ile godzin? Ile na jachtach od 10 do 12m.? Ile od 12 do 18m.? Ile od 18 do 20m.? Ile powyżej 20m.? Ile jako załogant? Ile jako 3-ci oficer? Ile jako drugi? Ile jako pierwszy? No bo muszę być kiedyś pierwszym zanim pozwolą mi kiedyś popłynąć Zawiszą!

No właśnie! Nikt! Naprawdę nikt nie wie jak wymyślić prawo, aby zabronić to Kuracentowi a umożliwić Zbierajowi czy Zientarze. A właśnie! Podajcie choć jeden powód, dlaczego rekreacyjnego rejsu na Zawiszyn nie może poprowadzić Kuracent, który ma bardzo dużo mil za sobą?

pzdr,
Andrzej Kurowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 paź 2012, o 06:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2005, o 07:24
Posty: 2639
Lokalizacja: Lublin
Podziękował : 277
Otrzymał podziękowań: 266
Uprawnienia żeglarskie: kpt.j.
Kuracent napisał(a):
dlaczego rekreacyjnego rejsu na Zawiszyn nie może poprowadzić Kuracent

Spytaj armatora. O ile wiem niejaki Doktor właśnie zaczął prowadzać onego.

_________________
Stopy wody pod tym, no, kilem!

Biały Wieloryb czyli...
(Marek Popiel)

http://whale.kompas.net.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 paź 2012, o 07:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2010, o 18:03
Posty: 4814
Podziękował : 656
Otrzymał podziękowań: 355
Uprawnienia żeglarskie: k.j., kpt.mt.
Może np. tak zapisać:

aby prowadzić Zawiszę należy mieć staż jako prowadzący:
min. 100h. na jachtach od 10 do 12m.
min. 200h. na jachtach od 12 do 18m.
min. 400h. na jachtach od 18 do 24m.

pzdr,
Andrzej Kurowski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 paź 2012, o 07:21 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sie 2009, o 15:04
Posty: 14323
Lokalizacja: Stara Praga
Podziękował : 606
Otrzymał podziękowań: 5397
Kuracent napisał(a):
Podajcie choć jeden powód, dlaczego rekreacyjnego rejsu na Zawiszyn nie może poprowadzić Kuracent, który ma bardzo dużo mil za sobą?

Icek - powiedział Pan Bóg. - Ty daj mi szansę, ty kup los.
Kuracent - powiedział armator. - Ty daj mi szansę, ty mi pokaż patent kapitana. :lol:

_________________
Pozdrawiam
Janusz Zbierajewski


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 paź 2012, o 10:14 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2011, o 16:25
Posty: 336
Lokalizacja: N50°03' E18°36'
Podziękował : 157
Otrzymał podziękowań: 78
Uprawnienia żeglarskie: majtek
Stara Zientara napisał(a):
Czy Polski Związek Bokserski zajmuje się dresem, który bije przechodnia na ulicy?


Zdecydowanie tak,najpierw związek ,potem albo prokuratura i znowu związek ,albo KSW :lol:

WhiteWhale napisał(a):
Spytaj armatora. O ile wiem niejaki Doktor właśnie zaczął prowadzać onego.

Tak w czwartek wypływamy na na pierwszy rejs kapitański Doktora na Zawiszy

_________________
Pozdrawiam Piotr
"Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antałek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE."


Ostatnio edytowano 13 paź 2012, o 12:54 przez Szpiszpak, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: 13 paź 2012, o 12:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2005, o 07:24
Posty: 2639
Lokalizacja: Lublin
Podziękował : 277
Otrzymał podziękowań: 266
Uprawnienia żeglarskie: kpt.j.
szpiszpak napisał(a):
Tak w czwartek wypływamy na na pierwszy rejs kapitański Doktora na Zawiszy

Powodzenia!

_________________
Stopy wody pod tym, no, kilem!

Biały Wieloryb czyli...
(Marek Popiel)

http://whale.kompas.net.pl



Za ten post autor WhiteWhale otrzymał podziękowanie od: Szpiszpak
Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
[ Index Sitemap ]
Łódź motorowa | Frezowanie modeli 3D | Stocznia jachtowa | Nexo yachts | Łodzie wędkarskie Barti | Szkolenia żeglarskie i rejsy NATANGO
Olej do drewna | SAJ | Wypadki jachtów | Marek Tereszewski dookoła świata | Projektowanie graficzne


Wszystkie prawa zastrzeżone. Żaden fragment serwisu "forum.zegluj.net" ani jego archiwum
nie może być wykorzystany w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody właściciela forum.żegluj.net
Copyright © by forum.żegluj.net


Nasze forum wykorzystuje ciasteczka do przechowywania informacji o logowaniu. Ciasteczka umożliwiają automatyczne zalogowanie.
Jeżeli nie chcesz korzystać z cookies, wyłącz je w swojej przeglądarce.



POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL